Vahingoittaako geelikynnet omaa kynttä eli onko oma kynsi sen jälkeen pilalla (liuskottuu, katkeilee ja ohut) ? Onko itsellänne mennyt omat kynnet siitä pilalle? Kävisin kyllä teettämässä ne aivan ammattilaisella, että itse en lähde yrittämään. Pelkään kuitenkin, että oma kynteni ei kasva enää, niin vahvana, koska ovat kuitenkin luonnostaan aika vahva. Mutta haluaisin kerran sada kauniit pitkät kynnet.
Kiitos vastauksista jo etukäteen! :)
Geelikynnet
3
207
Vastaukset
- Riiiiiitta
Jos ammattilainen on ammattilainen ja osaa hommansa, niin mitään vaurioita kynteen ei tule. :)
Kynnet tulee poistaa myös ammattilaisella, niin saa hyvät hoito-ohjeet ja tuotteet. - jhgbuybf
Kynsimaterialit laitetaan kynnen päälle, vain sen osan joka jo nähtävissä silmillä. se ei imeydy mitenkään dna:han. tiedäthän sen pikkujutun joka määrittelee millainen olet, myös kynsistäsi. eli kun rakennemassa poistetaan jatkaa kyntesi eloaan ihan samaan tapaan kuin aina ennenkin. tai kasvaahan ne sen rakennemassan kanssakin.
etsi taitava laittaja. kynttä ei tulisi laitossa eikä huollossa ohentaa yhtään. valitettavasti sitäkin välillä kuulee ja näkee tapahtuneen eli enemmän se on tekijästä kiinni. materialit eivät tee mitään. sitä voisi verrata vaikka meikkiin ei naamakaan mene miksikään jos siihen laittaa päälle puuteria ja meikkivoiteita. only looks better.
sekään nyt ei ole maailmaa kaatava asia jos kyntesi on hieman ohentunut. se kasvaa äkkiä ulos ja kyntesi vahvistaa nopeasti päällikerrokset kun kovaa suojaa ei enää tulekaan päälle. - no höh
rohkeesti kokeilemaan jos huvittaa. kuulostaa et tosiaan olet huolissasi. kyse on kuitenkin vain kynsistä. ei mistään girurgisesta operaatiosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup436801Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1055380Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233622- 503271
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1173187Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252915Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.402441Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla322361- 452028
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?291862