Geelikynnet

kynsifriikki1

Vahingoittaako geelikynnet omaa kynttä eli onko oma kynsi sen jälkeen pilalla (liuskottuu, katkeilee ja ohut) ? Onko itsellänne mennyt omat kynnet siitä pilalle? Kävisin kyllä teettämässä ne aivan ammattilaisella, että itse en lähde yrittämään. Pelkään kuitenkin, että oma kynteni ei kasva enää, niin vahvana, koska ovat kuitenkin luonnostaan aika vahva. Mutta haluaisin kerran sada kauniit pitkät kynnet.
Kiitos vastauksista jo etukäteen! :)

3

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riiiiiitta

Jos ammattilainen on ammattilainen ja osaa hommansa, niin mitään vaurioita kynteen ei tule. :)
      Kynnet tulee poistaa myös ammattilaisella, niin saa hyvät hoito-ohjeet ja tuotteet.

• jhgbuybf

Kynsimaterialit laitetaan kynnen päälle, vain sen osan joka jo nähtävissä silmillä. se ei imeydy mitenkään dna:han. tiedäthän sen pikkujutun joka määrittelee millainen olet, myös kynsistäsi. eli kun rakennemassa poistetaan jatkaa kyntesi eloaan ihan samaan tapaan kuin aina ennenkin. tai kasvaahan ne sen rakennemassan kanssakin.
      etsi taitava laittaja. kynttä ei tulisi laitossa eikä huollossa ohentaa yhtään. valitettavasti sitäkin välillä kuulee ja näkee tapahtuneen eli enemmän se on tekijästä kiinni. materialit eivät tee mitään. sitä voisi verrata vaikka meikkiin ei naamakaan mene miksikään jos siihen laittaa päälle puuteria ja meikkivoiteita. only looks better.

sekään nyt ei ole maailmaa kaatava asia jos kyntesi on hieman ohentunut. se kasvaa äkkiä ulos ja kyntesi vahvistaa nopeasti päällikerrokset kun kovaa suojaa ei enää tulekaan päälle.

• no höh

rohkeesti kokeilemaan jos huvittaa. kuulostaa et tosiaan olet huolissasi. kyse on kuitenkin vain kynsistä. ei mistään girurgisesta operaatiosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe