Kihuohjelma ?

Vieläkö Kihut järjestetään ?

22

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puavoo

      juu, paikka Haapajärven kauppatori. Ainakin teekuppinäyttelyä on odottetavissa ja käynti lemmensillalla!

      • Siinähän sitä sitten jokkaiselle jottain.


    • turkkipurkki

      Ja UKK-lainen pittää puhheen (Uusi-Keskusta-Kommuuni)

      • häh..

        Ens viikolla ko ne on.


    • porattu

      Ja työnpatsaalla tapahtuma.
      Nähtävänä kovan ja sitkeän pyhäjärvisen lakuna-loppauksen tulos: Ranskalaisen ystävyyskaupunkin lahjoittama renault laguna.
      Maljoja nostellaan puolin ja toisin. Lupaukset on lunastettu, pyhäjärvi sai kuin saikin lagunansa.

    • savinahka

      Raotamme suuren salaisuuden verhoa kertomalla jo nyt valovoimaisimmat ohjelmanumerot ensi kesän kihuilta!

      Ohjelmassa mm.:
      - kesäasukkaiden keskustelutilaisuus
      - kihukulkue, puheita, harmonikansoittoa ja rullasuksihiihtoa
      - juhlapuheen pitää joku kakkosluokan poliitikko tai muu virkaheitto julkimo
      - kihutorilla makkaraa, tikanheittoa, mölkkyä ja arpajaisia!
      - joku ikäluokka pitää luokkakokouksensa
      - kihutori sulkee ovensa lauantaina viimeistään iltauutisten aikaan
      - Ollin tuokio

      Jotenkin tulee sellainen deja vu -tunne, niin kuin on tullut jo useamman vuosikymmenen ajan...

    • innolla odotan!

      Näyttävä kulkue on varmasti ainakin luvassa. Hyvin rasvatut roll.. eikun traktorit ja korrup... eikun Pohdin vanh... eikun nuorisojaosto ainakin marssii!

      • Olli.

        Pitänee mennä,, tuo Ollintuokio ois jännä en oo koskaan käyny,onko sinne asu vapaa??


      • sarananpuolelta.
        Olli. kirjoitti:

        Pitänee mennä,, tuo Ollintuokio ois jännä en oo koskaan käyny,onko sinne asu vapaa??

        Uutuutena vois järjestää viralliset kylienväliset "avohakkuut"perjantai illalle pubille. osanottajat valittanee?? ovensuukyselyn kautta.
        Mister märkä puvuntakki kilpailusta on tullut jo klassikko tapahtuma kyseisessä paikassa.
        Joku sanoi kerran että valitse asu paikan mukaan,,,,,pitää olla turkishaalari pilkkikengät ja pipo,,mitenkäs pilkki kysyin,, ei tarvii kuuleman mukaan ,kairan kyllä voi ottaa.; hmmm...


    • laguuna-lähiö

      Tuulipuku on pakollinen ja se kuuluisa laguuna-lippis päähän sitten voit mennä hyvillä mielin.

    • kumilaikka

      Väentuvalla yhteislaulua. ( viides kerta vuoden sisällä,kun jotain toimintaa)
      Haketornin edustaja ojentaa kukkakimpun tietylle henkilölle.(olkaa paikalla, niin näette kenelle)

      Tämä ei ole mainos , vaan ennuste.

    • kaksi ideantynkää

      Miten olisi joku suomalainen suosittu muusikko illalla torikonsertti. Seuraavana päivänä sitten kunnon imitaattori päiväesiintyminen. Saatais kansa liikkeele vauvasta vaariin. Kieltämättä ohjelmatarjonta ei ole kovin houkutteleva ja liian uudistunut ollut mennä vuosina. suuntaus jo parempaan kyllä.

    • 7+6

      eiköhän, täytyyhän kuparikattoiselle puhujapöntölle torilla saada jotain käyttöä.

    • Kihut vois

      pamauttaa käyntiin, KULTAINENEN NUORUUS teemalla.
      Loppuhuipennus vois olla KESÄILLAN VALSSI.... jos vielä joku jaksaa
      niin suljetut ovet ja ne riihitanssit.

    • Epätodellinen..

      Juuri näitten tylsien tapahtumien takia Pyhäjärven kihut on mielenkiintoa herättävä tapahtuma ja se on pakko kokea. Aivan hauskaa...

      • sahansoittoa

        Ja pelimannet soittaa Triangelia ja Bassoa,,humpahumppa tättärää.


    • Hörppääjä

      Kuulin että seuraavilla kihuilla tarjoillaan täysin ilmaisia nautintojuomia,että kannattaa tulla hörppäämään vähä kauempaakin...

      • himohörppääjä.

        mites se tapahtuu?? otetaanko muki käteen ja hörpätään mahdollisimman kaukaa.


    • mulkunmakuista

      Aktiivisuutenne kantaa hedelmää, kun vedätte sen raskaan persuuksenne ylös sohvalta ja osallistutte kihujen yleiseen kokoukseen huhtikuun tienoilla.

      eipä tuolla järjen ravitselijoita ole viimeisen kahden vuosikymmenen aikana liioin ole ollut. valituksista päätellen.
      muutos tapahtuu osallistumalla..haloo laittamalla itsensä ja aikansa ja jopa varallisuutensakin likoon.

      • ei tosissaan saa

        Ei lähde jos noin akressiivista porukkaa on joukossa.
        Menee taas samaa rataa.


    • Milloin kihut?

      Tietääkö joku milloin kihut ovat tänä vuonna? Onko perinteisesti heinäkuun toinen viikonloppu vai joku muu? Eikös yhtenä vuonna ollut ensimmäinen viikonloppu heinäkuussa.

      • tarkista !

        Siitä sen tietää että Iisalmen oluset on samaan aikaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe