D4D Hilu 2003 ja hihnan huoltovalo

Toyota-Smurffi

Hei lapset!
Mitenkäs tuo hihnan huoltovalo nollataan? Autosähkäri katsoi koneeltaan että laita ruuvi A ==> B =ei ole ruuvia tai ruuveja.
Otin kuvankin
http://s9.postimage.org/xtu0bkzpr/hilux_d4d.jpg
Tietty voin ottaa sen polttimonkin irti mutta olis se kiva olla....
Sivuhuomautuksena: Hommasin uutta avainta runkonumeron mukaan, tuli väärä että en tiedä mikä pirun välimalli tämä on.

4

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jopoloi

      Kysymys kuuluu: Miksi ei jakohihnan vaihtotyön tehnyt henkilö ole nollannut laskuria ?

    • Sgt Hulka

      Ei näytä olevan vaihtoruuvilla nollattava remelin muistutusvaloa; siinä olisi ovaalin sisällä M3-ruuvi ja heti vieressä tyhjä paikka. Ruuvi vaihtaen reiästä toiseen ja valo syttyy seuraavan kerran 100kkm kuluttua.

      N17: mekaaninen matkamittari. Mittarin naamataulussa pieni kumitulppa. Irrota. Paina sen alta löytyvää (syvällä piilossa) olevaa nappia, esim. BIC-täytekynän ohutmallinen muovinen säiliö sopii siihen hyvin.

      N17, N25: Digitaalinen matkamittari:
      1) vaihda matkamittarin näyttöön kokonaisajomatka (ODO)
      2) pidä vaihtonuppia painettuna
      3) käännä virta päälle
      4) pidä nuppia painettuna, kunnes lukemaksi tulee numero 1
      5) painele nuppia, kunnes lukemaksi tulee 15
      6) pidä nuppia hetki painettuna, kunnes lukema nollautuu.
      Valmis.

    • PuSe

      Ensimmäiseen kysymykseen tulikin aika kattava vastaus. Toiseen sen verran että kyllä omaani 02 -malliin avaimet tulee merkkihuollon kautta rekisterinumeron perusteella ihan oikeat.
      Jos on tullut väärä, sen voi käsittääkseni palauttaa ja tekevät oikean. Jos olet nimittäin viralliselta Toyotan edustajalta avaimen tilannut.
      Ainakin mulle sanoivat että kokeile että toimii kunnolla ja laita sitten vasta lasku maksuun.

    • Viimeinen seisakki

      Eli tapaus KDN150 ilman digimittaria jonka valmistusvuodeksi osoittautui 2002, kun ei mitään paikkaansa pitävää ohjetta löytynyt:
      Mutulla siirretään liitin oliko se X, paikkaan Y, käynnistys, liitin takas Y - X. Valo katosi eikä ole näkyny.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe