Olen ajatellut muuttaa Helsinkiin, koska Helsingissä voisi viettää aktiivista sinkkuelämää, johon voisi kuulua myös seksi. Helsingissä riittää sinkkuja. Täällä pikkukaupungissa kaikkii tuntevat kaikki ja mitään ei uskalla leimautumisen pelossa tehdä. Jos vaikka vaan juttelee baarissa jonkun miehen kanssa, niin heti juorutaan että seurustelee. Kerran etehdyin menemään sänkyyn yhden puolitutun miehen kanssa pian sen tiesi puoli kaupunkia, kun mies oli mennyt kehuskelemaan asialla kavereilleen.
Helsinkiin?
93
614
Vastaukset
- mies32
Täällä se puoli kaupunkia on paljon enemmän ja heidän joukkoonsa sopii monta oivaa jyystäriä, jotka tulevat tarjolle pikapikaa kuultuaan sinusta!
- Stadiin ..........
Maalaistyttö, Nam!
Stadissa on maalaitytön pää pyörällä parivuotta, sillä täällä on tarjontaa ... on pahiksia, julkkiksia, ulkkiksia, rahamiehiä ... yökerhoja, räkälöitä ...
Stadissa moni pikkukaupungin tyttö on saanut elämälleen uutta sisältöä ja jännitystä.Täällä kukaan ei tunne, eikä juoruile toisin kun käpykylissä jonne jäävät vain ne jotka eivät sieltä osaa pois lähteä.
Terwetuloa pantavaksi .. sillä kulliahan mielesi tekevi ja sitä täältä löytyy, on pientä ja suurta ja monen väristä. - 40:n pillun mies
Kyllä tänne käytettyä huoranvittua mahtuu
- Sulla ei ole toi
määrä parissa vuodessa yhtään kasvanut?
- ........
Sulla ei ole toi kirjoitti:
määrä parissa vuodessa yhtään kasvanut?
On siltä tissit lähtenyt leikkauksessa.
- son
Älä vaan muuta sinne räkälään,kuten huomaat hesan hörhöjen viesteistä Se on sekopäitten paratiisi.
Asu vaan maalla,täällä saat kunnon luomusonnia.
Kateellisten ihmisten puheista ei kannata välittää.- mies32
Mutta kun se sonni mylvii niin kovaa, että kaikki kuulevat..
- periaatteen ätmi
Monenko miehen käyttämä olet? Muistatko minkä ikäisenä meni 15 kumppanin raja rikki? Kuinka monella niistä ähkijöistä oli tatuointeja ja rikosrekisteri? Ja onko Mäntyharju sinulle ennestään tuttu paikka?
- Ratkaisu?
Rupea seurustelemaan niin ei tarvitse lähteä minnekään. Luulisi, että pikkukaupungeista löytyisi vapaita miehiä, koska yleensä miehiä on enemmän kuin naisia. Pikkukaupungeissa naisetkin ovat sitoutumiskykyisiä ja sen takia todella kysyttyjä ja haluttuja.
Etelä-suomessa olisit vain yksi nainen tuhansien muiden naisten joukossa, mutta täällä olisit yksi nainen tuhansien miesten joukossa. Se mies joka levitteli sinusta juttuja on harvinaisen pöljä, koska hän ei tajunnut sitä, että sinulta ei enää saa, koska levitteli sinusta juttuja.
Itse olisin ollut hiljaa ja nauttinut sinun läheisyydestäsi ja seksistä ihan rauhassa. Ota seuraavaksi vähän vanhempi mies, koska hän jos kuka osaa kunniottaa naista sen verran, että osaa pysyä hiljaa ja nauttia sinun kosketuksen tuomasta hyvästä olosta. Pelkkä seksi ilman tunnetta ei ole mitään verrattuna siihen, että tuntee toisen ja tietää toisen herkät kohdat.- Kokemusta on.
Miehet jossain perähikiöillä ovat harvinaisen typeriä amisjuntteja. Nainen, joka on vähänkin fiksumpi, ahdistuu heidän kanssaan. Muuta tänne vaan. Niin minäkin tein, kun tulin tänne opiskelemaan enkä mennyt siihen kotipaikkakunnan ammattikorkeakouluun. En ole kertaakaan katunut, vaikka en vielä puolessa vuodessa ole "sitä oikeaa" löytänytkään. Hyviä ehdokkaita on kuitenkin ollut monta, toisin kuin kotipaikkakunnallani, jossa kaikki miehet olivat sietämättömiä.
- Niin, syksyisin
Kokemusta on. kirjoitti:
Miehet jossain perähikiöillä ovat harvinaisen typeriä amisjuntteja. Nainen, joka on vähänkin fiksumpi, ahdistuu heidän kanssaan. Muuta tänne vaan. Niin minäkin tein, kun tulin tänne opiskelemaan enkä mennyt siihen kotipaikkakunnan ammattikorkeakouluun. En ole kertaakaan katunut, vaikka en vielä puolessa vuodessa ole "sitä oikeaa" löytänytkään. Hyviä ehdokkaita on kuitenkin ollut monta, toisin kuin kotipaikkakunnallani, jossa kaikki miehet olivat sietämättömiä.
Helsinkiin tule aina suuret määrät tuorretta ja raikasta maalaispillua pelimiesten jyystettäväksi. Nämä tytöt ovat vielä niin naiveeja, että kuvittelevat löytävänsä itselleen poikaystävän Helsingin pintaporukoista, joilla käyvät itseään vapauden huumassa panettamassa.
- SuomiNainen=lutka
Kokemusta on. kirjoitti:
Hyviä ehdokkaita = JOTAIN PASKOJA JOILLA OLET ITSÄSI NUSSITUTTANUT!
- mies32
Niin, syksyisin kirjoitti:
Helsinkiin tule aina suuret määrät tuorretta ja raikasta maalaispillua pelimiesten jyystettäväksi. Nämä tytöt ovat vielä niin naiveeja, että kuvittelevat löytävänsä itselleen poikaystävän Helsingin pintaporukoista, joilla käyvät itseään vapauden huumassa panettamassa.
Veikkaan, että ainakin yli 50% heistä löytääkin poikaystävän. Ja lisäksi myös irtopanoja, joita sitten muistella 10v kuluttua espoolaisena perheenäitinä. Ja siellä perheenäitinä ollessaan aina välillä ukko huutaa tietokoneelta nettiuutisten parista, että "taas siellä sun kotinurkillas on pari jannua kännipäissään puukottanut toisiaan, onkohan niitä sun yläasteen luokkakavereitas, jotka meni amikseen ja jäi kotikulmille työttömiksi?" - "Joo, voi olla, kuulostaa tutulta menolta".
Eli kyllä te kotikulmien jäänteet pääsette näille naisille vain yhteisen tragikomiikan aiheeksi kaupungissa tavattujen miestensä ja kavereidensa kanssa. Monet kerrat sitä päivitellään, miten toiset vaan halusivat jäädä siihen ahdistavaan, näköalattomaan peräkylään ryyppäämään ja tappelemaan keskenään. - Sinä olet yksi
mies32 kirjoitti:
Veikkaan, että ainakin yli 50% heistä löytääkin poikaystävän. Ja lisäksi myös irtopanoja, joita sitten muistella 10v kuluttua espoolaisena perheenäitinä. Ja siellä perheenäitinä ollessaan aina välillä ukko huutaa tietokoneelta nettiuutisten parista, että "taas siellä sun kotinurkillas on pari jannua kännipäissään puukottanut toisiaan, onkohan niitä sun yläasteen luokkakavereitas, jotka meni amikseen ja jäi kotikulmille työttömiksi?" - "Joo, voi olla, kuulostaa tutulta menolta".
Eli kyllä te kotikulmien jäänteet pääsette näille naisille vain yhteisen tragikomiikan aiheeksi kaupungissa tavattujen miestensä ja kavereidensa kanssa. Monet kerrat sitä päivitellään, miten toiset vaan halusivat jäädä siihen ahdistavaan, näköalattomaan peräkylään ryyppäämään ja tappelemaan keskenään.vitun ylimielinen helsinkiläispaska! Ihmiskunnan kuona-ainetta.
- mies32
Sinä olet yksi kirjoitti:
vitun ylimielinen helsinkiläispaska! Ihmiskunnan kuona-ainetta.
Olen pahoillani, että tiedän tuon kuvailemani tilanteen omakohtaisesti. Kaupunkiin lähteneiden maalaistyttöjen tuntemukset kotikylälle jääneitä poikia kohtaan vaihtelevat säälin, halveksunnan ja kummastelun välimaastoissa. Älä minua siitä syytä, itsehän olette tyttönne minulle lähettäneet maistelemaan maailmaa kanssani.
- Naiset lähtevät
mies32 kirjoitti:
Olen pahoillani, että tiedän tuon kuvailemani tilanteen omakohtaisesti. Kaupunkiin lähteneiden maalaistyttöjen tuntemukset kotikylälle jääneitä poikia kohtaan vaihtelevat säälin, halveksunnan ja kummastelun välimaastoissa. Älä minua siitä syytä, itsehän olette tyttönne minulle lähettäneet maistelemaan maailmaa kanssani.
lipevien paskojen matkaan
- Olen miettinyt...
Jos olisi tarpeeksi rahaa, niin hommaisin jonkun yksiön Hesasta sellaiselta hyvältä urbaanilta paikalta. Syksyisin kun kaupunkiin tulee paljon tyttöjä opiskelemaan, on siellä asunnon vuokraajan markkinat, kun kysyntää on paljon enemmän kuin tarjontaa. Siinä voisi päästä molemminpuolisesti hyvin tyydyttäviin ratkaisuihin...
- ymmärsin yskän
Heheh, tyydyttäviin...
- !!!!
Ei vittu nyt mäkin muutan Helsinkiin. Pussy Buffet!
- huh!
Tänne nyt ei kannata tulla tosiaankaan tuon takia! Jos haluat myöhemmin alkaakin seurustella, niin ei täältä kumppania löydä!
Kuin pinnallinen ja puutteessa pitää olla, että itsensä tietoisesti asettaa alttiiksi taudeille harrastamalla irtoseksiä. Pysy vaan siellä perähikiällä ja pidä maineestasi kiinni! Voit hyvin hankkia seuraa lähikaupungista ja asua siellä. Täällä et voi tietää kenen kans kukakin on eli jos terveytesi on sulle arvokas, kannattaa etsiä sieltä turvallinen vakipano.. - Mummoni totesi
aikanaan Helsinkiin muuttaneesta siskostani, että meni huoraks Helsinkin (muutti asumaan yhden paskan luokse, joka kohteli siskoani tosi huonosti). Osasuvasti sanoi!
- dfgdfh
Tule tänne vaan paneskelemaan sen yhden prosentin kanssa miehistä joiden kanssa kaikki muutkin helsingin naiset paneskelevat kun loput helsingin miehistä saavat runkata yksin kotona.
Kyllä sen yhden prosentin panorinkiin lisää naisia aina mahtuu. - Pois kaipaava
Minä muutin 8 vuotta sitten pk-seudulle, koska täällä on enemmän naisia kuin Tampereella. Luulin, että saaminen helpottuisi. Että olin väärässä. Yhteen ainoaankaan en ole edes tutustunut (paitsi töissä, mutta sitä ei lasketa) saati saanut.
Tampereella oli sentään naisystäviä, joiden kanssa saattoi käydä elokuvissa, vaikka nekään eivät (yleensä) antaneet. Pk-seudulla ei ole mitään muuta kuin työ. Jos se ei sitoisi, muuttaisin heti jonnekin Toijalaan tai Forssaan. Pienillä paikkakunnilla sentään kaikki on lähellä. Täällä Espoossa pitää aina matkustaa joka paikkaan, mikään ei ole kävelymatkan päässä paitsi meri.- fhjyk
Ymmärrettävä virhe, johon moni mies sortuu. (Minä mukaanlukien)
- Itselläni on ihan
fhjyk kirjoitti:
Ymmärrettävä virhe, johon moni mies sortuu. (Minä mukaanlukien)
päinvastaiset kokemukset. Itse olin naisten kanssa täysin kokematon kun muutin Helsinkiin opiskelemaan.Täällä kaikki muuttui. Jo ensimmäisissä opiskelijabileissä tapasin tytön jolle menetin poikuuteni. Tällä on tosi paljon vapaita naisia ja mahdollisuuksia. Itselleni on kertynyt varsin nopeassa ajassa useita lyhyitä suhteenpoikasia ja ihan yhden illan kivaa.
Varmasti se pysyvä kumppanikin löytyy pian. - Pois kaipaava
Itselläni on ihan kirjoitti:
päinvastaiset kokemukset. Itse olin naisten kanssa täysin kokematon kun muutin Helsinkiin opiskelemaan.Täällä kaikki muuttui. Jo ensimmäisissä opiskelijabileissä tapasin tytön jolle menetin poikuuteni. Tällä on tosi paljon vapaita naisia ja mahdollisuuksia. Itselleni on kertynyt varsin nopeassa ajassa useita lyhyitä suhteenpoikasia ja ihan yhden illan kivaa.
Varmasti se pysyvä kumppanikin löytyy pian.Good for you. Ehkä auttaa, että olet selvästi minua nuorempi ja jaksat käydä bileissä. Itse olen ajatellut laittaa johonkin deittisivustolle ilmoituksen, joka päättyy sanoihin "syntyperäiset stadilaiset ja espoolaiset älkää vastatko". Ei että heissä sinänsä ole mitään vikaa, mutta olen niin kyllästynyt pk-seutuun että en enää edes halua tutustua keneenkään, joka kokee sen kodikseen.
- mdn
haluaisin korjata pari jatkuvasti esiintyvää harhakäsitystä. Suomessa on ei ole olemassa vain kaksi paikkaa eli Helsinki ja maaseutu. On olemassa paljon muutakin siltä väliltä. Toiseksi, Helsinki ja Etelä-Suomi eivät ole synonyymejä.
- mdn
Tarkoitin siis, että on olemassa muutakin kuin vain Helsinki ja maaseutu. Itse asiassa, aidolla maaseudula asuu enää häviävän vähän ihmisiä. 95% suomalaisista asuu taajamissa, eli pikkukaupungeissa tai vähän suuremmissa.
- Maaseutukaupungit
mdn kirjoitti:
Tarkoitin siis, että on olemassa muutakin kuin vain Helsinki ja maaseutu. Itse asiassa, aidolla maaseudula asuu enää häviävän vähän ihmisiä. 95% suomalaisista asuu taajamissa, eli pikkukaupungeissa tai vähän suuremmissa.
ovat juuri niitä pahimpia paikkoja. Oikea maaseutu on erikseen
- Isompi markkina-alue
Eli haluat tänne nussituttamaan lisää jo valmiiksi nussittua huoranvittuasi. Siitä vaan. Kaltaisiasi on lähiöt väärällään ja pieni nussijamiesten joukko, yhdet ja samat monikulttuuriset panojantterit kiertävät vuorotellen vetelemässä teidän visvaisia vittujanne. Huora olet täälläkin ja kyllä nussijamiehet aina huoranpillun haistavat. Etkä kunnon miehelle muutenkaan enää kelpaa, rikkinäinen immenkalvo muodostuu esteeksi.
- Sinä olet
mielisairas. Toivottavasti ymmärrät itsekin se. Mene lääkäriin ja kerro näistä ajatuksistasi lääkärille. Hän ojaa sinut psykiatrille joka antaa lähetteen terapiaan. Sinun oikeasti pitää hakea hoitoa.
- Mielisairas...
Sinä olet kirjoitti:
mielisairas. Toivottavasti ymmärrät itsekin se. Mene lääkäriin ja kerro näistä ajatuksistasi lääkärille. Hän ojaa sinut psykiatrille joka antaa lähetteen terapiaan. Sinun oikeasti pitää hakea hoitoa.
..on se nainen, joka jakaa vittuaan kaiken maailman paskoille!
- Ei ilmaisjakelua
Ja muista sitten ottaa kunnon hinta siitä pimperostasi. Suurin osa näistä ilmaishoroista täällä näköjään heittää hyväntekeväisyyskeikkaa. Eivät mitään ruudinkeksijöitä ne tytöt!
- Keisarilla ei ole va
Sinä olet kirjoitti:
Ei totuuden sanominen ole mielisairasta. Mitä varten pitää olla tekopyhä eikä vittuaan jakavaa huoraa saa sanoa vittuaan jakavaksi huoraksi?
- Kielenkäyttösi
Keisarilla ei ole va kirjoitti:
Ei totuuden sanominen ole mielisairasta. Mitä varten pitää olla tekopyhä eikä vittuaan jakavaa huoraa saa sanoa vittuaan jakavaksi huoraksi?
on kertakkaikkiaan kamalaa
- Arkki-ATM
Ei ilmaisjakelua kirjoitti:
Ja muista sitten ottaa kunnon hinta siitä pimperostasi. Suurin osa näistä ilmaishoroista täällä näköjään heittää hyväntekeväisyyskeikkaa. Eivät mitään ruudinkeksijöitä ne tytöt!
Olen ehkä toivoton romantikko, mutta minusta on hienoa että edes jotain tässä rahastuksen maailmassa tehdään ilmaiseksi.
- Surullista että
jotkut vihaavat omaa kotiseutuaan, jota tulisi rakastaa. Kotiseudun vihaaminen on tyypillistä naisille. Miehet yleensä rakastavat kotiseutuaan ja juuriaan.
- mies32
Kyllä kaupunkiin elämän perässä lähteneet miehetkin naureskelevat niille kotikylän kavereilleen, jotka jäivät peräkamariin ryyppäämään.
- rtyerykmerrrt
Pääkaupunkiseudulla asuu suomen tyhmimmät ihmiset. 2011 vaaleissa ympäri koko suomea perussuomalaiset olivat suurin puolue, mutta kun pääkaupunkiseudun äänet laskettiin perussuomalaiset tippuivat kolmanneksi suurimmaksi puolueeksi.
- Tilastot tallella
Valehtelet. Persut eivät olleet suurin puolue missään vaalipiirissä. Satakunnassa, Kymissä, Pohjois-Savossa, Pohjois-Karjalassa, Oulussa ja Lapissa he olivat toiseksi suurin puolue, muissa kolmanneksi suurin, paitsi Helsingissä neljänneksi.
- Tilastot tallella
Tilastot tallella kirjoitti:
Valehtelet. Persut eivät olleet suurin puolue missään vaalipiirissä. Satakunnassa, Kymissä, Pohjois-Savossa, Pohjois-Karjalassa, Oulussa ja Lapissa he olivat toiseksi suurin puolue, muissa kolmanneksi suurin, paitsi Helsingissä neljänneksi.
Korjaan itseäni: Pohjois-Karjalassa Persut olivat kolmanneksi suurin puolue, Keskusta oli toiseksi suurin. Eroa 3,1 prosenttia.
- mies32
Aika merkillistä, näin mamukysymyksen kannalta, kun Helsingissä kuitenkin on eniten mamuja, mutta persujen äänimäärän perusteella siis vähiten mamuvastaisuutta? Ovatko helsinkiläiset siis niin toivottaman tyhmiä, että vaikka ovat kaikkein eniten tekemisissä mamujen kanssa, eivät silti tajua heitä vastustaa?
- Tilastot tallessa
mies32 kirjoitti:
Aika merkillistä, näin mamukysymyksen kannalta, kun Helsingissä kuitenkin on eniten mamuja, mutta persujen äänimäärän perusteella siis vähiten mamuvastaisuutta? Ovatko helsinkiläiset siis niin toivottaman tyhmiä, että vaikka ovat kaikkein eniten tekemisissä mamujen kanssa, eivät silti tajua heitä vastustaa?
No jaa, Persujen äänet Helsingissä tulevat aika suuressa määrin juuri niistä kaupunginosista, joissa on paljon maahanmuuttajia...
- --------------
Mamujen patjaksi päädyt
- Muista käyttää
kondomia. Helsingissä on tauteja, joita ei ehkä kotipaikkakunnallasi esiinny kuten HIV, koska täällä on paljon liikennettä ulkomaille.
- rtyerykmerrrt
Ennen kuin näytettiin Ylen vaaliennuste lopputuloksesta klo 21.25. Persut olivat suomen suurin puolue prosenteissa.
http://www.youtube.com/watch?v=7XBQERmyRYY- Tilastot tallessa
Mitä merkitystä laskennan keskivaiheen tilanteella on? Ei yhtään mitään. Keskusta on lähes kaikissa vaaleissa kärjessä siinä vaiheessa, kun vaalipäivän äänistä on saatavilla vain pienten pohjoisten kuntien tuloksia, mutta tippuu yleensä.
Kannattaisi keskittyä seuraaviin eduskuntavaaleihin eikä edellisiin.
- Mihet Helsingissä
on homoja tai vähintään ½-homoja- Tosimiehiä sun pitää etsiä ihan muualta.
- 15+4
Itse olen miehenä miettinyt että on aika kummallista jos ei esim. Tampereelta naista löydä. Eikös Tampereella ole kuitenkin enemmän naisia kuin miehiä?
- Tampere on
ihan junttikaupunki.
- Jeps.
Tampere on kirjoitti:
ihan junttikaupunki.
http://www.mtv3.fi/ohjelmat.shtml/kotimaiset/putous/hahmot/1683810/sanna-raipe-helminen
- Pois kaipaava
Jeps. kirjoitti:
http://www.mtv3.fi/ohjelmat.shtml/kotimaiset/putous/hahmot/1683810/sanna-raipe-helminen
Ei Tampere mikään junttikaupunki ole, siellä on sentään kaksi yliopistoa ja teollisuusporvareilla on ollut kansainvälisiä yhteyksiä 1800-luvulta lähtien. En viitsi sanoa, mitkä kaupungit Suomessa ovat käsitykseni mukaan todella junttimaisia, ettei kukaan pahoittaisi mieltään.
Minä en sieltä saanut naista ihan omasta ATM-huonommuudestani johtuen. - Lahti ja
Pois kaipaava kirjoitti:
Ei Tampere mikään junttikaupunki ole, siellä on sentään kaksi yliopistoa ja teollisuusporvareilla on ollut kansainvälisiä yhteyksiä 1800-luvulta lähtien. En viitsi sanoa, mitkä kaupungit Suomessa ovat käsitykseni mukaan todella junttimaisia, ettei kukaan pahoittaisi mieltään.
Minä en sieltä saanut naista ihan omasta ATM-huonommuudestani johtuen.Kouvola nyt ainakin
- se on ihan...
Pois kaipaava kirjoitti:
Minä en sieltä saanut naista ihan omasta ATM-huonommuudestani johtuen.Oma vikasi kun uskot tuollaisiin ATM-teorioihin ja pidät itseäsi sellaisena.
- Pois kaipaava
se on ihan... kirjoitti:
Oma vikasi kun uskot tuollaisiin ATM-teorioihin ja pidät itseäsi sellaisena.
Elämänkokemus ei ole jättänyt oikein muita vaihtoehtoja.
- Mikä tässä
Helsingissä oikein homoja ja jakareita houkuttaa?
- Maalla on totuttu
holtittomia pillunjakajia rankaisemaan sosiaalisella stigmalla ja huoran-leimalla. Helsingissä saa jakaa vittuaan ihan vapaasti minkälaisella paskalle tahansa ilman että kuka näkee asiassa mitään ihmeellistä.
- Kyllähän tämä
Tais niin kutsuttu provo eli trolli olla,ei kukaan oikeasti ole noin tyhmä.
- mies32
Etkö ole huomannut, että suurin osa nuorista naisista muuttaa joka vuosiluokasta maalta kaupunkeihin, suosituimpana tietysti Helsinki? Siis ihan oikea ja iso ilmiö tämä on.
- Siksi maaseutu
mies32 kirjoitti:
Etkö ole huomannut, että suurin osa nuorista naisista muuttaa joka vuosiluokasta maalta kaupunkeihin, suosituimpana tietysti Helsinki? Siis ihan oikea ja iso ilmiö tämä on.
on täynnä naisettomia urpoja
- Kyllä niitä
Siksi maaseutu kirjoitti:
on täynnä naisettomia urpoja
naisettomia urpoja on täällä Helsingissäkin
- Niin mutta
mies32 kirjoitti:
Vain pöljät muuttaa,tosinaiset ei lähde minnekkään.
- single woman
Olen miettinyt myös samaa. Itseasiassa haen töitä Helsingistä tällä hetkellä. En jaksa enää tätä takapajulaa, jossa ei koskaan tapahdu mitään. Ja kun ei minua enää täällä mikään pidättelekään. Toivon, että Helsingissä on enemmän valinnan varaa tällaisille nuorille sinkkunaisille. Terveisiä vaan kaikille Helsingin sinkkumiehille ;)
- mies32
Tervetuloa, ilmoita kun tulet, niin mennään tutustumaan nähtävyyksiin, kukkuloihin ja laaksoihin.
- single woman
mies32 kirjoitti:
Tervetuloa, ilmoita kun tulet, niin mennään tutustumaan nähtävyyksiin, kukkuloihin ja laaksoihin.
Ohhhh en tiennytkään että helsingissäkin on kukkuloita ja laaksoja. Olisiko myös jotain korkeita, pystyssä seisovia torneja? ;)
- mies32
single woman kirjoitti:
Ohhhh en tiennytkään että helsingissäkin on kukkuloita ja laaksoja. Olisiko myös jotain korkeita, pystyssä seisovia torneja? ;)
Onhan noita, vakavanha olympiastadionin torni esimerkiksi. Sieltä näkeekin rauhallisena kesäiltana hyvin maisemat kukkuloineen.
Miksi aina pitäisi "tapahtua jotain"?
En oikein ymmärrä niitä ihmisiä joille aina pitää "tapahtua" koko ajan jotain?- 17+20
M1978 kirjoitti:
Miksi aina pitäisi "tapahtua jotain"?
En oikein ymmärrä niitä ihmisiä joille aina pitää "tapahtua" koko ajan jotain?No, ainakin se kaveri joka muutti pari vuotta sitten Lappeenrannasta Helsinkiin opiskelemaan on ollut onnesta soikeana kun pääsee leffaan, keikoille, klubeille, tapaamaan kavereita, kahviloihin, ostamaan vähän harvinaisempiakin juttuja, baareihin, tutustumaan uusiin ihmisiin, helposti Ruotsiin tai Tallinnaan, uimaan, salille, urheilemaan - kaikkeen tarvittaessa ex tempore. Kotikaupunkiin ei ole palaamassa asumaan, jos vain mahdollista. Siellä ei hänen mukaansa ole mitään.
(Minä taas muuten en oikein ymmärrä niitä ihmisiä, jotka haluavat koko ajan nyhjätä kotona tai muuten vain samassa tutussa paikassa.) - Voi nenä.-
17+20 kirjoitti:
No, ainakin se kaveri joka muutti pari vuotta sitten Lappeenrannasta Helsinkiin opiskelemaan on ollut onnesta soikeana kun pääsee leffaan, keikoille, klubeille, tapaamaan kavereita, kahviloihin, ostamaan vähän harvinaisempiakin juttuja, baareihin, tutustumaan uusiin ihmisiin, helposti Ruotsiin tai Tallinnaan, uimaan, salille, urheilemaan - kaikkeen tarvittaessa ex tempore. Kotikaupunkiin ei ole palaamassa asumaan, jos vain mahdollista. Siellä ei hänen mukaansa ole mitään.
(Minä taas muuten en oikein ymmärrä niitä ihmisiä, jotka haluavat koko ajan nyhjätä kotona tai muuten vain samassa tutussa paikassa.)Helsinki tai joku muu iso kaupunki on just sellainen jossa joutuu nyhjätä sisällä ja kotona,naiset ei uskalla olla ulkona kun kaikenlaisia hulluja liikkuu.
Helsingin viehätys häipyy melko nopeasti kun raa´at tosiasiat hyppää silmille,ilman rahaa ei voi tehdä muutakuin kävellä ja kävelläkkään ei uskalla kun päivällä..Kaikki tienatut rahat menee vuokriin ym. kuluihin.
Itse en voi käsittää miksi joku haluaa vapaaehtoisesti mennä tuollaiseen vankilaan,pieneltä paikkakunnalta voi matkustaa vähäksi ajaksi pois jos haluaa. - mdn
Voi nenä.- kirjoitti:
Helsinki tai joku muu iso kaupunki on just sellainen jossa joutuu nyhjätä sisällä ja kotona,naiset ei uskalla olla ulkona kun kaikenlaisia hulluja liikkuu.
Helsingin viehätys häipyy melko nopeasti kun raa´at tosiasiat hyppää silmille,ilman rahaa ei voi tehdä muutakuin kävellä ja kävelläkkään ei uskalla kun päivällä..Kaikki tienatut rahat menee vuokriin ym. kuluihin.
Itse en voi käsittää miksi joku haluaa vapaaehtoisesti mennä tuollaiseen vankilaan,pieneltä paikkakunnalta voi matkustaa vähäksi ajaksi pois jos haluaa.Tuo on just tuota pienillä paikkakunnilla asuvien ihmisten hysteriaa luulla, että suuremmissa kaupungeissa vaara vaanii joka kulman takana ja turpiin tulee jatkuvasti. Tulkaa pois sieltä tynnyristä missä ilmeisesti asutte. Todennäköisyys saada turpiinsa on jossain maaseudun kirkonkylän nakkikioskilla ihan yhtä suuri tai suurempikin kuin suuren kaupungin yöelämässä. Paitsi tietenkin, että Suomessa ei edes ole suuria kaupunkeja.
- Entäs ne kaikki
mdn kirjoitti:
Tuo on just tuota pienillä paikkakunnilla asuvien ihmisten hysteriaa luulla, että suuremmissa kaupungeissa vaara vaanii joka kulman takana ja turpiin tulee jatkuvasti. Tulkaa pois sieltä tynnyristä missä ilmeisesti asutte. Todennäköisyys saada turpiinsa on jossain maaseudun kirkonkylän nakkikioskilla ihan yhtä suuri tai suurempikin kuin suuren kaupungin yöelämässä. Paitsi tietenkin, että Suomessa ei edes ole suuria kaupunkeja.
Helsingin puskaraiskaajat esim. Kaisaniemen puistossa
- Harvinainen ilmiö
Entäs ne kaikki kirjoitti:
Helsingin puskaraiskaajat esim. Kaisaniemen puistossa
Kaisaniemen puisto on ollut jo vuosia täysin turvallinen
17+20 kirjoitti:
No, ainakin se kaveri joka muutti pari vuotta sitten Lappeenrannasta Helsinkiin opiskelemaan on ollut onnesta soikeana kun pääsee leffaan, keikoille, klubeille, tapaamaan kavereita, kahviloihin, ostamaan vähän harvinaisempiakin juttuja, baareihin, tutustumaan uusiin ihmisiin, helposti Ruotsiin tai Tallinnaan, uimaan, salille, urheilemaan - kaikkeen tarvittaessa ex tempore. Kotikaupunkiin ei ole palaamassa asumaan, jos vain mahdollista. Siellä ei hänen mukaansa ole mitään.
(Minä taas muuten en oikein ymmärrä niitä ihmisiä, jotka haluavat koko ajan nyhjätä kotona tai muuten vain samassa tutussa paikassa.)Minäkin olen "maalta" kotoisin, ja vaikka joskus romantisoinkin lapsuuteni asuinseutuja, saan niistä ihan tarpeekseni lyhyilläkin käynneillä ja käytännössä tiedän, etten muuta takaisin, koska töitä ei siellä ole, ja vapaa-ajan mahdollisuudet ovat oleellisesti heikommat. Samaa mieltä ovat olleet maalta kaupunkiin (Helsinkiin) muuttaneet tutut.
(Tyttöystävää ei kyllä ole löytynyt täältä, mutta se tilanne ei oleellisesti riipu asuinpaikasta - maaseudulla haituvaviiksiset öykkärit vievät naiset, täällä ne vievät supermenestyjät, ja ne naiset joita eivät supermenestyjät vie, vievät "sätkäkonehipit", maahanmuuttajat ja Kallion boheemit einot).- Maalta muuttanut
lord.boredom kirjoitti:
Minäkin olen "maalta" kotoisin, ja vaikka joskus romantisoinkin lapsuuteni asuinseutuja, saan niistä ihan tarpeekseni lyhyilläkin käynneillä ja käytännössä tiedän, etten muuta takaisin, koska töitä ei siellä ole, ja vapaa-ajan mahdollisuudet ovat oleellisesti heikommat. Samaa mieltä ovat olleet maalta kaupunkiin (Helsinkiin) muuttaneet tutut.
(Tyttöystävää ei kyllä ole löytynyt täältä, mutta se tilanne ei oleellisesti riipu asuinpaikasta - maaseudulla haituvaviiksiset öykkärit vievät naiset, täällä ne vievät supermenestyjät, ja ne naiset joita eivät supermenestyjät vie, vievät "sätkäkonehipit", maahanmuuttajat ja Kallion boheemit einot).Jeesh. Kotiseudulla on kiva käydä, mutta muutamassa päivässä alkaa jo kyllästyttämään. Mukava pikkukylä, mutta kun ei ole omaa perhettä lapsineen yms, niin eipä siellä jaksaisi asua.
Ainakin näin sinkkuna on mukavempaa kun on paljon erilaisia mahdollisuuksia viettää vapaa-aikaa. Pikkupaikassa on enemmän tilaa, vähemmän stressiä ja huomattavasti halvemmat kämpät, mutta huonot liikenneyhteydet, surkeat harrastusmahdollisuudet, huonot opiskelumahdollisuudet, surkeat tietoliikenneyhteydet (laajakaista, kännykkäverkko jne), vähän oman ikäisiä sinkkuja ja todella vähän oman alan työpaikkoja. Jos vähänkään harvinaisempi harrastus kiinnostaa, niin haaveeksi jää, eikä kaikki jaksa pelata jotain jääkiekkoa tai pesäpalloa. Sen lisäksi se pikkukylien kyttäämiskulttuuri veetuttaa. Kaikki juoruaa kaikesta.
Jos nyt tapaisin jonkun kiinnostavan naisen ja perustaisimme perheen, niin sitten luultavasti muuttaisin pienemmälle paikkakunnille, jotta saa enemmän asuintilaa järkevällä hinnalla. Missään kerrostalokuutiossa en haluaisi lapsiani kasvattaa. - Luulisi....
lord.boredom kirjoitti:
Minäkin olen "maalta" kotoisin, ja vaikka joskus romantisoinkin lapsuuteni asuinseutuja, saan niistä ihan tarpeekseni lyhyilläkin käynneillä ja käytännössä tiedän, etten muuta takaisin, koska töitä ei siellä ole, ja vapaa-ajan mahdollisuudet ovat oleellisesti heikommat. Samaa mieltä ovat olleet maalta kaupunkiin (Helsinkiin) muuttaneet tutut.
(Tyttöystävää ei kyllä ole löytynyt täältä, mutta se tilanne ei oleellisesti riipu asuinpaikasta - maaseudulla haituvaviiksiset öykkärit vievät naiset, täällä ne vievät supermenestyjät, ja ne naiset joita eivät supermenestyjät vie, vievät "sätkäkonehipit", maahanmuuttajat ja Kallion boheemit einot).Kyllä Helsingistä löytyvän tyttöystävän helpommin kun jostain maaseudulta. Eikä tarvitse aina sun laittaa sitä omaa ikisinkkuuttasi niiden maahanmuuttajien, YTM-miesten ja muiden ihmisten syyksi.
Luulisi.... kirjoitti:
Kyllä Helsingistä löytyvän tyttöystävän helpommin kun jostain maaseudulta. Eikä tarvitse aina sun laittaa sitä omaa ikisinkkuuttasi niiden maahanmuuttajien, YTM-miesten ja muiden ihmisten syyksi.
Noh, enhän minä nyt *aina* pistä muiden syyksi ikisinkkuuttani! Sehän on selvä, että yliopistokaupungista tai runsaasti toimihenkilötyöpaikkoja sisältävästä kaupungista minun on huomattavan paljon helpompi löytää tyttöystävä - mutta ei se silti helppoa ole.
Maalta muuttanut kirjoitti:
Jeesh. Kotiseudulla on kiva käydä, mutta muutamassa päivässä alkaa jo kyllästyttämään. Mukava pikkukylä, mutta kun ei ole omaa perhettä lapsineen yms, niin eipä siellä jaksaisi asua.
Ainakin näin sinkkuna on mukavempaa kun on paljon erilaisia mahdollisuuksia viettää vapaa-aikaa. Pikkupaikassa on enemmän tilaa, vähemmän stressiä ja huomattavasti halvemmat kämpät, mutta huonot liikenneyhteydet, surkeat harrastusmahdollisuudet, huonot opiskelumahdollisuudet, surkeat tietoliikenneyhteydet (laajakaista, kännykkäverkko jne), vähän oman ikäisiä sinkkuja ja todella vähän oman alan työpaikkoja. Jos vähänkään harvinaisempi harrastus kiinnostaa, niin haaveeksi jää, eikä kaikki jaksa pelata jotain jääkiekkoa tai pesäpalloa. Sen lisäksi se pikkukylien kyttäämiskulttuuri veetuttaa. Kaikki juoruaa kaikesta.
Jos nyt tapaisin jonkun kiinnostavan naisen ja perustaisimme perheen, niin sitten luultavasti muuttaisin pienemmälle paikkakunnille, jotta saa enemmän asuintilaa järkevällä hinnalla. Missään kerrostalokuutiossa en haluaisi lapsiani kasvattaa.En minäkään mielelläni kerrostalomiljöössä lapsiani kasvattaisi - palaisin varmaan Espooseen johonkin rivitaloon tai jopa Kirkkonummelle tai jonnekin Lohjalle väljempiin tiloihin, mutta en minä todelliselle maaseudulle satojen kilometrien päässä työpaikoilta ja muualta. Kehyskunnista pääsee tarvittaessa viihteellekin, vaikka vaikeampaa tietysti kuin Helsingistä seutulipun säteellä.
- Arkki-ATM
17+20 kirjoitti:
(Minä taas muuten en oikein ymmärrä niitä ihmisiä, jotka haluavat koko ajan nyhjätä kotona tai muuten vain samassa tutussa paikassa.)Minä en ymmärrä ihmistä, jonka mielestä on hienoa mennä Ruotsiin tai Tallinnaan, kun Lappeenrannasta pääsisi Venäjälle, Pietarin kauniiden naisten pariin.
- Ruiskutorni
single woman kirjoitti:
Meitsillä on housussa iso spermaa ruiskuttava torni. Tarkoitan siis kyrpää jos et ymmärtänyt. Tulenko työntämään sen syvälle pilluusi ja ruiskutan spermat sisään?
- 2+15
Arkki-ATM kirjoitti:
Minä en ymmärrä ihmistä, jonka mielestä on hienoa mennä Ruotsiin tai Tallinnaan, kun Lappeenrannasta pääsisi Venäjälle, Pietarin kauniiden naisten pariin.
No, mun kaveriani eivät "Pietarin kauniit naiset" kiinnosta... :P
Ja kai sullakin jotain muutakin sisältöä, harrastuksia tai kiinnostuksen kohteita elämässäsi on kuin vain naiset..? O_o
- nainen -95 påååååååå
Aivan. Minäkin olen ajatellut muuttaa johonkin isoon kaupunkiin jossa voi ottaa miehiä itseään nussimaan mielin määrin kenenkään siitä asiasta mitään numeroa tekemättä.
- Tuo niin
sairasta. Toivottavasti saat taudin.
- Tuota...
Tuo niin kirjoitti:
sairasta. Toivottavasti saat taudin.
..luuletko sä oikeasti, että tuo on naisen kirjoittama viesti..?
- Supernäätä
Isossa kaupungissa voi olla panoringissä kenenkään muun tietämättä ja sanoa tutuilleen "tapailevansa".
Pääkaupunki seudulla muodikkaat ihmiset panevat toisiaan myös huvikseen ilman parisuhde tarkoitusta ja tuskin siellä pohjoisesta tulleita ihmisiä hyväksytään niin vain piireihin.
Se mitä pohjoisessa voi tehdä on vaikeaa pääkaupungissa, joten yökerhoissa vetelehtiminen ja muu hengailu tulee sitten tilalle. Kyllä sieltä aina nuorelle naiselle ähkijöitä tulee jonoksi asti löytymään. Jos nainen ei omilta seuduilta saa valkattua hyvään parisuhteeseen kykenevää miestä niin ei sitä pääkaupungistakaan niin vain tupsahta, miesten valikoima vain on laajempi.
Yleensä sieltä vain se jännämies tarttuu ekana mukaan kun sellaista ei kotiseudulla amiskajunteista löytynyt.- mies32
Hyväksytään tietysti pohjoisesta tulevat, onhan heilläkin pillut.
Muutenkin Helsinki on tämän maan sulatusuuni, yli puolet helsinkiläisistä on muuallasyntyneitä, joten tuskin Suomessa missään muualla ollaan niin tottuneita ja suvaitsevaisia muualtatulleita kohtaan.
Mitä se nuori nainen pohjoisessa voi tehdä? Samoilla erämaissa? No sitä ei tänä päivänä kovin moni pohjoisenkaan nuori tyttö sen suuremmin harrasta, eikä jää ikävöimään. Toisaalta tuosta 20km päästä löytyy jo parikin erämaata, Nuuksio ja Sipoon korvet. - Arkki-ATM
mies32 kirjoitti:
Hyväksytään tietysti pohjoisesta tulevat, onhan heilläkin pillut.
Muutenkin Helsinki on tämän maan sulatusuuni, yli puolet helsinkiläisistä on muuallasyntyneitä, joten tuskin Suomessa missään muualla ollaan niin tottuneita ja suvaitsevaisia muualtatulleita kohtaan.
Mitä se nuori nainen pohjoisessa voi tehdä? Samoilla erämaissa? No sitä ei tänä päivänä kovin moni pohjoisenkaan nuori tyttö sen suuremmin harrasta, eikä jää ikävöimään. Toisaalta tuosta 20km päästä löytyy jo parikin erämaata, Nuuksio ja Sipoon korvet.Olen asunut Espoossa 8 vuotta, enkä ole koskaan käynyt Nuuksiossa. Tämän sanomalla saa joissain ihmisissä aikaan järkyttyneitä ilmeitä, ikään kuin siellä käyminen olisi jokin kansalaisvelvollisuus. Ihan tarpeeksi olen nähnyt erämaita Keski- ja Pohjois-Suomessa.
- mies32
Arkki-ATM kirjoitti:
Olen asunut Espoossa 8 vuotta, enkä ole koskaan käynyt Nuuksiossa. Tämän sanomalla saa joissain ihmisissä aikaan järkyttyneitä ilmeitä, ikään kuin siellä käyminen olisi jokin kansalaisvelvollisuus. Ihan tarpeeksi olen nähnyt erämaita Keski- ja Pohjois-Suomessa.
Ei sinne mikään pakko ole mennä, itse olen käynyt kerran tai kahdesti. Mutta tuo nyt liittyikin siihen, kun Supernäätä kertoi, ettei Helsingissä voi tehdä sitä mitä pohjoisessa, niin arvasin vaan, että samoiluako tarkoitti vai mitä? Ei tule itselle mitään sellaista mieleen, mitä pohjoisessa voisi tehdä, muttei Helsingissä, etenkään nykyisten kunnon talvien aikana. No laskettelu ehkä, kummoisia rinteitä ei täältäpäin löydy. Joo, poroajelullekaan ei pääse. Kaikki lappalaisethan varmaan käyvät viikottain poroajeluilla.
- headcase 33
Minäkin haluan päästä panemaan! :( Miksi miehille panemaan pääsy on tehty niin vaikeaksi, minusta se on suunnaton epäkohta tässä yhteiskunnassa. Olemme vieläpä se enemmän seksiä tarvitseva sukupuoli, noin pääpiirteittäin ajatellen ainakin. On se elämä kyllä pelkkää surkeaa pilluntuskassa elämistä. :D Vieläpä kun näen miten kuumat tytöt katselevat minua kaupungilla. En sitä aloitetta vaan saa aikaiseksi, kiitos vitun paskojen vanhempieni, joiden ansiosta kasvoin täysin kieroon. Tunne-elämäni on ihan sekaisin eikä mielessä pyöri muu kuin seksi ja oman elämän ongelmat, joita on todella vaikea korjata.
Voisitte vaikkapa tappaa minut. :) Tai sitten pitäisi vaan uskaltautua ensimmäistä kertaa ikinä baariin ja pikkuhiljaa opetella pelimieheksi. Joko kuolema tai tuo, toivottavasti pelimiehyys.- mixet voi
Mikset sitten käy baareissa? Kyllä tuohon ikään mennessä miesten pitäisi jo osata käydä baareissa ja löytää naisia sieltä.
- headcase 33
mixet voi kirjoitti:
Mikset sitten käy baareissa? Kyllä tuohon ikään mennessä miesten pitäisi jo osata käydä baareissa ja löytää naisia sieltä.
Pelkään sosiaalisia tilanteita enkä suostu käyttämään alkoholia sitä pelkoa lieventääkseni. Siitä pitäisi päästä eroon ihan omin voimin ilman kemikaaleja.
- Helsingissä vieraantuu
Helsingissä ei voi olla "metsän poika" eikä "lyödä karkun kanssa painiin"
- Homo Laaksosta
Tuo muuten ei pidä paikkaansa kummankaan asian suhteen.
- Ei Helsingissä
Homo Laaksosta kirjoitti:
Tuo muuten ei pidä paikkaansa kummankaan asian suhteen.
homoihin törmää, jos ei itse halua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.684900Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk2834225Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2903458Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1183315Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie383190Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1271868- 1051630
- 1721281
Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."401205Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA881168