http://www.sokot.fi
http://treffichat.nettihotelli.org
Näissä voit keskustella oman alueesi ihmisten kanssa kahden kesken. Levittäkää tietoa esim Facebookissa, niin saadaan näihin lisää ihmisiä.
Täältä seuraa omalta alueeltasi, rekisteröitymättä, ilmaiseksi
19
9539
Vastaukset
- parttuainen
tuulee
- parttuainen
En ymmärrä missä mennään,mutta kirjoitankuitenkin.
- parttuainen
On tämä minulle liian vaikeaa.Vanhaan hyvään aikan kysyttiin josko haluaisi puhua,
- Anonyymi
Niinpä ja toki haluaisisin
- parttuainen
Tuossakin sanassa aikaan on mirjoitusvirhe
- Junnu11
Seuraa tekis mieli
- Anonyymi
Täs olis
- Anonyymi
Onko jollakin paha olla. Kuuntelen
- Anonyymi
Onkohan tämäkin taas niitä ” ammattilaisia” varten luotu. Niitä on nykyään ihan joka paikassa. Tavallinen nainen ei saa enää miesseuraa, paitsi huoraksi tekeytymällä. Ja miehet eivät enää halua muita kuin niitä huoria. Hae siinä sitten seurustelukumppania, kun 20-30 v. ammattilaiset vievät kaikki miehet.
- Anonyymi
Seuraa tekis miel
- Anonyymi
Oletko nainen
- Anonyymi
Nosto
- Anonyymi
Olen ensimmäistä kertaa täällä. Mimmonen sivu?
Kiitos- Anonyymi
Tarkoitus ois löytää seuraa.
- Anonyymi
moi laita minulle viesti olen 55 vuotias nainen asun helsigistä ota pian yhtyttä olen rehellinen t marita
- Anonyymi
moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen helsingistä ota yhtyttä t marita
- Anonyymi
Onko jyväskylässä kellää tylsää
- Anonyymi
viestin jättöpäivä ollut 2013. http://www.sokot.fi muistutta vanhaa juttuluuria erona tämä keskustelu hoidetaan kirjoitellen. Tämän päivän naiset ovat niin vaativia et lähtevätkö koskaan tällä tavoin hakemaan tositark eli onko kuvio jo liian yksinkertaista kuin nappasi naisen kainaloonsa työpaikalta kotiin lähtiessä. Deittailun vaihtoehtojen tarjotaan vertaillen loistava toteutus joka tapauksessa.
- Anonyymi
Yhden huutoboxin rinnalla rehfit24llä iso porukka miehiä tavoittelee yhtäaikaisesti koukuttaa samat naiset jaksamaan vuosia. Kuvaa vaihtaa joskus ja taas on menoa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 413416
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352928Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1412799SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.682286Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s411772Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.831458Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai651036- 511006
- 72916
Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois3827