Niin keila hallia tarkotan. Sanovat että viihtyy kun ottaa olutta ja siideriä. Tiijäppä häntä.
Ootko käynnä murkuloo heittämässä?
12
265
Vastaukset
- täyskuato
Hyvä on keilata...
- Kääpä polle.
Kuhan ei tule set kaato ja tupla paikka suhteille!
- ´+4404+2+04++04+204+
No niin kauan on taas haaskoo kun tuloo raha ongelmat eteen...
- huurteista.
Oluteltta ulos.
- reikäpää
taitaa olla kiinni ennen huhtikuuta, tänä vuonna.
- keilaaja e
Voi sinua epäuskoinen ,kateellinen ihminen!!Käy kokeileen,jos lonkat aantaa myöten...
- kaustisko
sehan se kiinnostaa missä vuan kaljoo myytään. ja etenkin niitä jotka ei muualla kaatoja sua
- keilaaja e
Kyllä oli hyvä asia Pyhäjärvelle tämä Keila-halli. Joka viikko tulee käytyä, jos ei kaksikin kertaa viikossa.. On siellä nuorta ja vanhaa ,kaikenikäistä heittäjää. Enpäs ole oluen juojia siellä nähnyt. Nuorille hyvää ajanvietettä viikonloppuisin käydä Hohtokeilaamassa. Suosio on ollut taattu,ilta toisensa jälkeen radat varattu..
Hyvä ;hyvä ,hyvä.... Hyvin näyttäs porukkaa olevan.Laji sopii hyvin vanhemmallekkin väelle.
- Peukaloinen.
Ajompa eilen illan kähmeessä h-halliin. Oli porukkaa aika paljon hyvä se.
- naurulokki199
Peukaloinen. kirjoitti:
Ajompa eilen illan kähmeessä h-halliin. Oli porukkaa aika paljon hyvä se.
Keilaaminen on tosi kivaa,sopii kaikenikäisille.
- nyt kokeiltu
Siisti halli, kävin kokeilemassa. Ei alkuun oikein sujunut, mutta pikkuhiljaa jo jotenkin. Vaikeampaa kuin miltä näyttää. Toivottavasti pysyy ja kannattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519