Vastaukset 5
- kriittinen mies
Mikähän tuossakin naisessa on ollut se kiksi, hehkuttamisen arvoinen?
Tuossa linkin kuvissakin se paljastuu, että aivan on kuin kirkonkulän kasvualustassa kasvanut joku normaali naamainen naapurin tyttö.
Siis ei ikuna ole nähnyt mitään merkittävää tuossa naisessa, edes murrosiän hekuma-unissa.- ***
Kuka näkee kessäkin mitä, tai ei mitään.
Naisena, heterona, olen nähnyt hänet suloisena teinina, liian nuorena julkisuuden valokeilaan nousseena.
Nykyajan pioneerina.
Myöhemmin periaatteittensa perään peränneenä, aikuisena naisena.
Miehet, kai, pitivät BB:et ja CC:et korkealla?? - kriittinen mies
*** kirjoitti:
Kuka näkee kessäkin mitä, tai ei mitään.
Naisena, heterona, olen nähnyt hänet suloisena teinina, liian nuorena julkisuuden valokeilaan nousseena.
Nykyajan pioneerina.
Myöhemmin periaatteittensa perään peränneenä, aikuisena naisena.
Miehet, kai, pitivät BB:et ja CC:et korkealla??Noo eipä ole Marilyn Monroessa ja Johanna Tukiaisessakaan mitään eroa.
Samallaisia pallinaamoja molemmat. Ilman meikkiä vielä enemmän mitättömyyksiä.
Tukiaisen hinkitkin sellaiset perunasäkit, että oksettaa. - Lisään vielä.
kriittinen mies kirjoitti:
Noo eipä ole Marilyn Monroessa ja Johanna Tukiaisessakaan mitään eroa.
Tukiaisen hinkitkin sellaiset perunasäkit, että oksettaa."""Naisena, heterona, olen nähnyt hänet suloisena teinina, liian nuorena julkisuuden valokeilaan nousseena."""
Entä jos olisit nähnyt tavallisen Tanja Taviksen samoissa raameissa, tuskin olisit reagoinut viittä sekunttia kauempaa :) - voevoe.
kriittinen mies kirjoitti:
Noo eipä ole Marilyn Monroessa ja Johanna Tukiaisessakaan mitään eroa.
Tukiaisen hinkitkin sellaiset perunasäkit, että oksettaa.Tukiaisen hinkeistä minulla ei ole havaintoja.
Ilmeisesti sinulla, kun niistä jankkaat.
Ikävä, jos ihminen ei sinua miellytä.
Ihmisyys ja ihminen, arvoja arvaamattomia.
Yritä ne löytää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l273912Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni47712- 67665
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34571- 52554
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30486- 48467
- 30459
- 38450
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437