kyllä täältä takaisin pesee !
vai mitä kuusankosken 1100 gixxer bomberi poju, vasikoitu apina, onko linnaa tiedossa jo??
joko tuli poliisilta viestiä sulle k*sipää ?
hahah.... rupeapa taas vähän v*ttuilemaan ?
odotellaan :)
aukokaa vaan turpaanne itikat
4
55
Vastaukset
- Poraajateini
Mitä sä poraat taas siellä?
- idiootit...
saitko nyt arkaan paikkaan vai mitä sä poraat?
- olet pelle
Jaska on pelkkä vasikka pelkuri:DDDDDDDDDDDDD.
Jaskalla tuli paskat housuun. HAHAHAHAHAHAH- jaska on luuseri
Jaska on tosielämässä surkea pelkuri, kunhan netissä uhoaa ja esittää kovaa jätkää. Netin ulkopuolella se itkee milloin mistäkin harmittomasta vittuiluviestistä ja on aina menossa itkemään poliisille lisää kun joku on taas ollut vähän ilkeä sitä kohtaan. Lisäksi se ei uskalla mennä sovittuihin turpaanvetotapaamisiin kun niin pelottaa että sieltä tuleekin joku kovan luokan vapaaottelija tms joka niistäisi nenän mokomalta roinaläskiltä. Kaiken huipuksi jaska vielä pyytää ylläpitoa poistamaan omia viestejään palstalta kun joku voisi niistä oikeasti suuttua ja tulla vaikka mutkan kanssa kyläilemään jaskalle. Että sellainen se sitten oikeasti onkin tämä meidän kaikkivoipa ja "suurin kaikista" jaskamme. Läski, pelkuri ja netissä räksyttävä peräkammarinpoika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181