1. Miksi arvelet palstan hiljentyneen? Miksi itse olet vähentänyt palstailua?
2. Mitä ajattelet kirjoittajien henkilötietojen vuotamisesta palstalle?
3. Missä muualla kirjoitat?
4. Käytkö S24chatissä?
5. Mikä näistä sopii sinulle parhaiten kavereiden kanssa kommunikointin: chat, mese, sähköposti,facebook, puhelimessa puhuminen, puhelin-tekstarit?
6. Milloin palsta oli parhaimmillaan? Vuosina..?
7. Kenen nykyisten palstalaisten jutut luet aina?
8. Sano jotain positiivista nykyisestä palstasta.
Palsta-gallupp
22
173
Vastaukset
- ap.
Lisäkysymykset, nämä unohtui.
9. Mitä kokemuksia suomi24-sähköpostista?
10. Mitä kokemuksia s24-treffeistä?9. Oli auki joskus 2008 tai 2009 vähän aikaa, mutten tainnut koskaan edes kirjoittaa sillä, eli ei kokemusta.
10. Ei kokemusta
- näkyy näkyy
1. Miksi arvelet palstan hiljentyneen? Miksi itse olet vähentänyt palstailua?
Palstaajat alkaneet parisuhteilemaan toistensa kanssa.
2. Mitä ajattelet kirjoittajien henkilötietojen vuotamisesta palstalle?
Jos on ns mulkku, se on ok
3. Missä muualla kirjoitat?
gmailissa
4. Käytkö S24chatissä?
en, siellä on kuulemma sairasta sakkia, olen täällä kuullut
5. Mikä näistä sopii sinulle parhaiten kavereiden kanssa kommunikointin: chat, mese, sähköposti,facebook, puhelimessa puhuminen, puhelin-tekstarit?
tekstarit
6. Milloin palsta oli parhaimmillaan? Vuosina..?
2008
7. Kenen nykyisten palstalaisten jutut luet aina?
vilin ja avaruus-peten
8. Sano jotain positiivista nykyisestä palstasta.
en käksi- ap.
Lisäkysymykset jäi.
1. Miksi arvelet palstan hiljentyneen? Miksi itse olet vähentänyt palstailua? - ei puhuta asiaa vaan ihan paskaa, piiri pieni pyörii jne.. provoilua ja vällistelyä.
2. Mitä ajattelet kirjoittajien henkilötietojen vuotamisesta palstalle? - en oo tiennykkään.
3. Missä muualla kirjoitat? - joskus käyn naisen logiikassa ja sinkut -palstalla.
4. Käytkö S24chatissä? - en.
5. Mikä näistä sopii sinulle parhaiten kavereiden kanssa kommunikointin: chat, mese, sähköposti,facebook, puhelimessa puhuminen, puhelin-tekstarit? - tekstarit ja face.
6. Milloin palsta oli parhaimmillaan? Vuosina..? - silloin ku minäki aloittelin, ennen -08 ja sen jälkeenki.. paljo erilaisempaa nykyiseen verrattuna mutta enpä oo valittanu, sillä mitään hyödy.
7. Kenen nykyisten palstalaisten jutut luet aina? - no yleensä jos tarpeeksi mielenkiintoinen aloitus niin lukaisen koko ketjun läpi, sama se sille kuka palstalainen.
8. Sano jotain positiivista nykyisestä palstasta. - öh....... :D no on täällä vieläki ihan jees tyyppejä ja jos kaikkia juttuja ei otettais vitsinä niin saatais ehkä taas uuteen nousuun.
ei oo kokemusta lisäkysymyksistä.- HARR!!!
1. Miksi arvelet palstan hiljentyneen?
Siksi koska täällä ei ole kuin sinä joka yksin höpötät samoja pölinöitäsi vuodesta toiseen. - You Talk Too Much:.
.
Aivan liian paljon kysymyksiä liian nopeasti
Ha-r!
.- HA-R!
SULLA ON mielenterveydellisiä ongelmia, ikääntymiseen liittyvää minän muuttumista tai aivokasvain.
- me palstalaiset
Hiljentynyt, koska seukataan
- uima uima
1. Miksi arvelet palstan hiljentyneen? Miksi itse olet vähentänyt palstailua?
nämä vastauksia1 tyypit pilaa tunnelman "erinomaisuudellaan". 1. Miksi arvelet palstan hiljentyneen? Miksi itse olet vähentänyt palstailua? Uskon, että kun tänne joku ulkopuolinen nykyään eksyy, lähtee äkkiä pois, koska aloitukset on aihepiiriltään hyvin sisäänpäin lämpiäviä, palstan kirjoittajia koskevia, nyt tämä on alkanut kypsyttää myös palstan vakkareita. Itse vilkaisen nykyään joskus palstalle, kun olen esim. lähettänyt meiliä kavereille, vanhasta tottumuksesta, mutten enää edes päivittäin. Jos aloituksen otsikko on taas jotain rekattu sitä ja tätä, en avaa koko kirjoitusta (paitsi tietenkin itseäni koskevat, jos bongaan :P)
2. Mitä ajattelet kirjoittajien henkilötietojen vuotamisesta palstalle? Paskamaista touhua. Oikeastaan täs vaiheessa, kun näitä ilmeni, alkoi eniten kypsyttää.. Tän palstan idea on anonyymi kirjoittelu ja jos se menee, menee koko idea. Mä saan kirjoittaa omalla nimelläni julkisesti ihan riittävästii, niin netissä kuin muutenkin, esim. työn merkeissä.
3. Missä muualla kirjoitat? En muilla keskustelupalstoilla. S24:ssä joskus myös esim. Naisen logiikassa.
4. Käytkö S24chatissä? En ole käynyt, ei kiinnosta.
5. Mikä näistä sopii sinulle parhaiten kavereiden kanssa kommunikointin: chat, mese, sähköposti,facebook, puhelimessa puhuminen, puhelin-tekstarit? sähköposti sopii parhaiten, koska siinä ei tarvitse olla on-line just samaan aikaan, kun kaverit on myös moni perheellisiä.Sitten puhelin, puhelimeen voi puhua myös esim. bussi-pysäkillä,lenkillä jne, eli ei ole paikkaan sidottu.
6. Milloin palsta oli parhaimmillaan? Vuosina..? 2007-2008?
7. Kenen nykyisten palstalaisten jutut luet aina? Parhaiten taidan vastata puska-aloituksiin, mutta esim .Nasdaqin, Modellin ja sxthsens:en juttuja on kiva lukea..
8. Sano jotain positiivista nykyisestä palstasta. Ei ole liian kouluttava ;)- näin on!
Positiivista on aian shit-shätti, nekatiivista asia-aiheet.
1. Palsta on hiljentynyt vuosia kestäneen häirinnän takia. Palstalaisista puhutaan pahaa ja heitä yritetään loukata tahallisesti. Hyviä keskusteluja on poistettu ja tilalle ammuttu suoranaista sontaa. Ihmisten ei anneta kiinnostua toisistaan, vaan heistä aletaan kirjoittelemaan ilkeämielisesti ja halventaen.
Olen vähentänyt palstailua, koska täällä on harvoin paikalla mielenkiintoisia ihmisiä.
2. Palstalaisten henkilötietojen vuotaminen on todella halpamainen teko. Sellaisen jälkeen epäluottamus kaikkia kohtaan kasvaa, vaikka tekijä olisi yksi ja sama.
3. En juuri kirjoita muualla. Kuuntelen musaa tai pelaan jotakin.
4. Kävin ja totesin, etten pidä siitä.
5.Puhelin, sähköposti ja pikkuviestintään chat.
6. En tiedä, mutta slloin kun tulin tänne 2009, oli palsta sekava ja kaaoksessa. En oikein ottanut tolkkua mistään jutusta, mutta kirjoittelin :)
7. Luen mielelläni kaikkien rekattujen jutut nasun.. Niitä on nykyisin kuitenkintosi vähän.
8. Kuoleman jälkeen alkaa uusi elämä ;)1. Miksi arvelet palstan hiljentyneen?
-en tiedä kun en oo kerenny seuraamaan
Miksi itse olet vähentänyt palstailua?
-ei vaan oo jaksanu palstailla
2. Mitä ajattelet kirjoittajien henkilötietojen vuotamisesta palstalle?
-en tiennyt tälläistä tapahtuneen
3. Missä muualla kirjoitat?
-facebookissa ja muutamalla asiapitoisella foorumilla
4. Käytkö S24chatissä?
-en, olen kyllä joskus käynyt, mutta ei se ollut näin hitaan miehen juttu alkuunkaan
5. Mikä näistä sopii sinulle parhaiten kavereiden kanssa kommunikointin: chat, mese, sähköposti,facebook, puhelimessa puhuminen, puhelin-tekstarit?
-meili, facebook ja puhelin
6. Milloin palsta oli parhaimmillaan? Vuosina..? 2006-2010?
7. Kenen nykyisten palstalaisten jutut luet aina? -ei oo tiettyjä
8. Sano jotain positiivista nykyisestä palstasta. -kova meno- palsta-v
1. Miksi arvelet palstan hiljentyneen? Miksi itse olet vähentänyt palstailua? Noh, eiköhän tän palstan etusivu ja aloitukset siinä kerro jo kaiken. Ei vaan huvita enää.
2. Mitä ajattelet kirjoittajien henkilötietojen vuotamisesta palstalle? Ketä kiinnostaa kenenkään nykyisen palstalaisen henkilöllisyys? Ei tajua...
3. Missä muualla kirjoitat? Siellä sun täällä, tosin aika harvoin nykyisin
4. Käytkö S24chatissä? En
5. Mikä näistä sopii sinulle parhaiten kavereiden kanssa kommunikointin: chat, mese, sähköposti,facebook, puhelimessa puhuminen, puhelin-tekstarit? puhelin ja naamakirja
6. Milloin palsta oli parhaimmillaan? Vuosina..? 4-5 vuotta sitten
7. Kenen nykyisten palstalaisten jutut luet aina? En oikein muista milloin viimeksi joku nykyinen palstalainen on kirjoittanut niin kiinostavasti, että jaksaisin lukea kaikki sen jutut.
8. Sano jotain positiivista nykyisestä palstasta. Hmmm... Positiivista on se, että uusien viestien määrä vuorokaudessa kertoo sen, että moni muukin on keksinyt parempaa tekemistä kuin päivystää palstalla koko valveilla olonsa ajan. 1. Miksi arvelet palstan hiljentyneen? Miksi itse olet vähentänyt palstailua?
- narsistiset hörhöt mellastavat puskista, eikä niitä jaksa
2. Mitä ajattelet kirjoittajien henkilötietojen vuotamisesta palstalle?
- Ylläpito voisi olla tarkempi.
3. Missä muualla kirjoitat?
- vähän kaikkialla
4. Käytkö S24chatissä?
- en
5. Mikä näistä sopii sinulle parhaiten kavereiden kanssa kommunikointin: chat, mese, sähköposti,facebook, puhelimessa puhuminen, puhelin-tekstarit?
- puhelin
6. Milloin palsta oli parhaimmillaan? Vuosina..?
- 2008
7. Kenen nykyisten palstalaisten jutut luet aina?
- Aloituksista Ziselin, Ratikan ja Relan
8. Sano jotain positiivista nykyisestä palstasta.
- tarkoittaako positiivinen HIV-positiivista? En tiedä onko joku palstalainen vai ei, vaikka tietäisin, ei sitä ole syytä kertoa.- lifemocker
Miksi itse olet vähentänyt palstailua?
- ei tässä oo ennättäny täällä pyöriä kun pitäny töissä välillä käydä ja oikeassakin elämässä touhuta kaikenlaista kavereiden kanssa yms - Hossi the orkkis
1. Ei kiinnosta, ihmisillä on järkevämpääkin tekemistä.
2. Huono juttu
3. En mihinkään muualle.
4. En käy
5. Ei mikään noista, kasvokkain on paras ja ainoa.
6. Onko se nyt koskaan sen parempi tai huonompi, aina samanlainen. välillä asiaa ja sit taas haukutaan kilpaa.
7. Kaikkien tasa puolisesti jos otsikko kiinnostaa.
8.En keksi, ehkä se kun en enää viihy täällä.
9 ja 10. Postia olen joskus käyttänyt kun ei omaa osoitetta halua levittää. Treffi sivuilta on kokemusta ja tuloksena tähän mennessä muonavahvuuden nousu kahdella. 1. Miksi arvelet palstan hiljentyneen? Miksi itse olet vähentänyt palstailua?
- Puskakirjoittajien roska-aloitukset ajavat mukavat kirjoittajat tiehensä. Kurjaa.
En ole vähentänyt.
2. Mitä ajattelet kirjoittajien henkilötietojen vuotamisesta palstalle?
- Todella raukkamaista, yksityiset henkilötiedot ei kuulu palstalle.
3. Missä muualla kirjoitat?
- Silloin tällöin käyn parilla tunnetulla saitilla, en ole kovin ahkera kirjoittaja.
4. Käytkö S24chatissä?
- Harvoin
5. Mikä näistä sopii sinulle parhaiten kavereiden kanssa kommunikointin: chat, mese, sähköposti,facebook, puhelimessa puhuminen, puhelin-tekstarit?
- Sähköposti, puhelin-tekstarit, chat. (en omista fb profiilia)
6. Milloin palsta oli parhaimmillaan? Vuosina..?
- 2008 - 2009
7. Kenen nykyisten palstalaisten jutut luet aina?
- Valitsen luettavat jutut aiheiden ja sisällön mukaan.
8. Sano jotain positiivista nykyisestä palstasta.
- Toivottavasti tämä palsta piristyy ja muuttuu taas viihdyttävämmäksi.1. Miksi arvelet palstan hiljentyneen? Miksi itse olet vähentänyt palstailua?
- Muu elämä vie voiton palstailusta :) - Muuta tekemistä, en ehdi enää palstailla.
2. Mitä ajattelet kirjoittajien henkilötietojen vuotamisesta palstalle?
- En tiedä yhdenkään palstalaisen henkilötietoja...
3. Missä muualla kirjoitat?
- Facebookissa
4. Käytkö S24chatissä?
- En käy
5. Mikä näistä sopii sinulle parhaiten kavereiden kanssa kommunikointin: chat, mese, sähköposti,facebook, puhelimessa puhuminen, puhelin-tekstarit?
- Ihan normaali henkilökohtainen kanssakäyminen livenä, facebook
6. Milloin palsta oli parhaimmillaan? Vuosina..?
- Useita vuosia sitten, yli viisi vuotta sitten...
7. Kenen nykyisten palstalaisten jutut luet aina?
- Runontajan,yb:n ja sitten satunnaisesti muidenkin jos satun käymään.
8. Sano jotain positiivista nykyisestä palstasta.
- Kyllähän täällä näköjään vielä on keskustelun poikasta :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644