Palsta-gallupp

palsta-g

1. Miksi arvelet palstan hiljentyneen? Miksi itse olet vähentänyt palstailua?
2. Mitä ajattelet kirjoittajien henkilötietojen vuotamisesta palstalle?
3. Missä muualla kirjoitat?
4. Käytkö S24chatissä?
5. Mikä näistä sopii sinulle parhaiten kavereiden kanssa kommunikointin: chat, mese, sähköposti,facebook, puhelimessa puhuminen, puhelin-tekstarit?
6. Milloin palsta oli parhaimmillaan? Vuosina..?
7. Kenen nykyisten palstalaisten jutut luet aina?
8. Sano jotain positiivista nykyisestä palstasta.

22

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.

      Lisäkysymykset, nämä unohtui.

      9. Mitä kokemuksia suomi24-sähköpostista?
      10. Mitä kokemuksia s24-treffeistä?

      • 9. Oli auki joskus 2008 tai 2009 vähän aikaa, mutten tainnut koskaan edes kirjoittaa sillä, eli ei kokemusta.
        10. Ei kokemusta


    • näkyy näkyy

      1. Miksi arvelet palstan hiljentyneen? Miksi itse olet vähentänyt palstailua?

      Palstaajat alkaneet parisuhteilemaan toistensa kanssa.

      2. Mitä ajattelet kirjoittajien henkilötietojen vuotamisesta palstalle?

      Jos on ns mulkku, se on ok

      3. Missä muualla kirjoitat?

      gmailissa

      4. Käytkö S24chatissä?

      en, siellä on kuulemma sairasta sakkia, olen täällä kuullut

      5. Mikä näistä sopii sinulle parhaiten kavereiden kanssa kommunikointin: chat, mese, sähköposti,facebook, puhelimessa puhuminen, puhelin-tekstarit?

      tekstarit

      6. Milloin palsta oli parhaimmillaan? Vuosina..?

      2008

      7. Kenen nykyisten palstalaisten jutut luet aina?

      vilin ja avaruus-peten

      8. Sano jotain positiivista nykyisestä palstasta.

      en käksi

      • ap.

        Lisäkysymykset jäi.


    • 1. Miksi arvelet palstan hiljentyneen? Miksi itse olet vähentänyt palstailua? - ei puhuta asiaa vaan ihan paskaa, piiri pieni pyörii jne.. provoilua ja vällistelyä.
      2. Mitä ajattelet kirjoittajien henkilötietojen vuotamisesta palstalle? - en oo tiennykkään.
      3. Missä muualla kirjoitat? - joskus käyn naisen logiikassa ja sinkut -palstalla.
      4. Käytkö S24chatissä? - en.
      5. Mikä näistä sopii sinulle parhaiten kavereiden kanssa kommunikointin: chat, mese, sähköposti,facebook, puhelimessa puhuminen, puhelin-tekstarit? - tekstarit ja face.
      6. Milloin palsta oli parhaimmillaan? Vuosina..? - silloin ku minäki aloittelin, ennen -08 ja sen jälkeenki.. paljo erilaisempaa nykyiseen verrattuna mutta enpä oo valittanu, sillä mitään hyödy.
      7. Kenen nykyisten palstalaisten jutut luet aina? - no yleensä jos tarpeeksi mielenkiintoinen aloitus niin lukaisen koko ketjun läpi, sama se sille kuka palstalainen.
      8. Sano jotain positiivista nykyisestä palstasta. - öh....... :D no on täällä vieläki ihan jees tyyppejä ja jos kaikkia juttuja ei otettais vitsinä niin saatais ehkä taas uuteen nousuun.

      ei oo kokemusta lisäkysymyksistä.

      • ja tylsyyteen nyt käy palstalainen ku palstalainen.


    • HARR!!!

      1. Miksi arvelet palstan hiljentyneen?

      Siksi koska täällä ei ole kuin sinä joka yksin höpötät samoja pölinöitäsi vuodesta toiseen.

    • You Talk Too Much:.

      .

      Aivan liian paljon kysymyksiä liian nopeasti

      Ha-r!

      .

      • HA-R!

        SULLA ON mielenterveydellisiä ongelmia, ikääntymiseen liittyvää minän muuttumista tai aivokasvain.


    • me palstalaiset

      Hiljentynyt, koska seukataan

    • uima uima

      1. Miksi arvelet palstan hiljentyneen? Miksi itse olet vähentänyt palstailua?


      nämä vastauksia1 tyypit pilaa tunnelman "erinomaisuudellaan".

    • 1. Miksi arvelet palstan hiljentyneen? Miksi itse olet vähentänyt palstailua? Uskon, että kun tänne joku ulkopuolinen nykyään eksyy, lähtee äkkiä pois, koska aloitukset on aihepiiriltään hyvin sisäänpäin lämpiäviä, palstan kirjoittajia koskevia, nyt tämä on alkanut kypsyttää myös palstan vakkareita. Itse vilkaisen nykyään joskus palstalle, kun olen esim. lähettänyt meiliä kavereille, vanhasta tottumuksesta, mutten enää edes päivittäin. Jos aloituksen otsikko on taas jotain rekattu sitä ja tätä, en avaa koko kirjoitusta (paitsi tietenkin itseäni koskevat, jos bongaan :P)

      2. Mitä ajattelet kirjoittajien henkilötietojen vuotamisesta palstalle? Paskamaista touhua. Oikeastaan täs vaiheessa, kun näitä ilmeni, alkoi eniten kypsyttää.. Tän palstan idea on anonyymi kirjoittelu ja jos se menee, menee koko idea. Mä saan kirjoittaa omalla nimelläni julkisesti ihan riittävästii, niin netissä kuin muutenkin, esim. työn merkeissä.

      3. Missä muualla kirjoitat? En muilla keskustelupalstoilla. S24:ssä joskus myös esim. Naisen logiikassa.

      4. Käytkö S24chatissä? En ole käynyt, ei kiinnosta.

      5. Mikä näistä sopii sinulle parhaiten kavereiden kanssa kommunikointin: chat, mese, sähköposti,facebook, puhelimessa puhuminen, puhelin-tekstarit? sähköposti sopii parhaiten, koska siinä ei tarvitse olla on-line just samaan aikaan, kun kaverit on myös moni perheellisiä.Sitten puhelin, puhelimeen voi puhua myös esim. bussi-pysäkillä,lenkillä jne, eli ei ole paikkaan sidottu.

      6. Milloin palsta oli parhaimmillaan? Vuosina..? 2007-2008?

      7. Kenen nykyisten palstalaisten jutut luet aina? Parhaiten taidan vastata puska-aloituksiin, mutta esim .Nasdaqin, Modellin ja sxthsens:en juttuja on kiva lukea..

      8. Sano jotain positiivista nykyisestä palstasta. Ei ole liian kouluttava ;)

    • näin on!

      Positiivista on aian shit-shätti, nekatiivista asia-aiheet.

    • 1. Palsta on hiljentynyt vuosia kestäneen häirinnän takia. Palstalaisista puhutaan pahaa ja heitä yritetään loukata tahallisesti. Hyviä keskusteluja on poistettu ja tilalle ammuttu suoranaista sontaa. Ihmisten ei anneta kiinnostua toisistaan, vaan heistä aletaan kirjoittelemaan ilkeämielisesti ja halventaen.

      Olen vähentänyt palstailua, koska täällä on harvoin paikalla mielenkiintoisia ihmisiä.

      2. Palstalaisten henkilötietojen vuotaminen on todella halpamainen teko. Sellaisen jälkeen epäluottamus kaikkia kohtaan kasvaa, vaikka tekijä olisi yksi ja sama.

      3. En juuri kirjoita muualla. Kuuntelen musaa tai pelaan jotakin.

      4. Kävin ja totesin, etten pidä siitä.

      5.Puhelin, sähköposti ja pikkuviestintään chat.

      6. En tiedä, mutta slloin kun tulin tänne 2009, oli palsta sekava ja kaaoksessa. En oikein ottanut tolkkua mistään jutusta, mutta kirjoittelin :)

      7. Luen mielelläni kaikkien rekattujen jutut nasun.. Niitä on nykyisin kuitenkintosi vähän.

      8. Kuoleman jälkeen alkaa uusi elämä ;)

    • 1. Miksi arvelet palstan hiljentyneen?

      -en tiedä kun en oo kerenny seuraamaan

      Miksi itse olet vähentänyt palstailua?

      -ei vaan oo jaksanu palstailla

      2. Mitä ajattelet kirjoittajien henkilötietojen vuotamisesta palstalle?

      -en tiennyt tälläistä tapahtuneen

      3. Missä muualla kirjoitat?

      -facebookissa ja muutamalla asiapitoisella foorumilla

      4. Käytkö S24chatissä?

      -en, olen kyllä joskus käynyt, mutta ei se ollut näin hitaan miehen juttu alkuunkaan

      5. Mikä näistä sopii sinulle parhaiten kavereiden kanssa kommunikointin: chat, mese, sähköposti,facebook, puhelimessa puhuminen, puhelin-tekstarit?

      -meili, facebook ja puhelin

      6. Milloin palsta oli parhaimmillaan? Vuosina..? 2006-2010?

      7. Kenen nykyisten palstalaisten jutut luet aina? -ei oo tiettyjä

      8. Sano jotain positiivista nykyisestä palstasta. -kova meno

    • palsta-v

      1. Miksi arvelet palstan hiljentyneen? Miksi itse olet vähentänyt palstailua? Noh, eiköhän tän palstan etusivu ja aloitukset siinä kerro jo kaiken. Ei vaan huvita enää.
      2. Mitä ajattelet kirjoittajien henkilötietojen vuotamisesta palstalle? Ketä kiinnostaa kenenkään nykyisen palstalaisen henkilöllisyys? Ei tajua...
      3. Missä muualla kirjoitat? Siellä sun täällä, tosin aika harvoin nykyisin
      4. Käytkö S24chatissä? En
      5. Mikä näistä sopii sinulle parhaiten kavereiden kanssa kommunikointin: chat, mese, sähköposti,facebook, puhelimessa puhuminen, puhelin-tekstarit? puhelin ja naamakirja
      6. Milloin palsta oli parhaimmillaan? Vuosina..? 4-5 vuotta sitten
      7. Kenen nykyisten palstalaisten jutut luet aina? En oikein muista milloin viimeksi joku nykyinen palstalainen on kirjoittanut niin kiinostavasti, että jaksaisin lukea kaikki sen jutut.
      8. Sano jotain positiivista nykyisestä palstasta. Hmmm... Positiivista on se, että uusien viestien määrä vuorokaudessa kertoo sen, että moni muukin on keksinyt parempaa tekemistä kuin päivystää palstalla koko valveilla olonsa ajan.

    • 1. Miksi arvelet palstan hiljentyneen? Miksi itse olet vähentänyt palstailua?
      - narsistiset hörhöt mellastavat puskista, eikä niitä jaksa

      2. Mitä ajattelet kirjoittajien henkilötietojen vuotamisesta palstalle?
      - Ylläpito voisi olla tarkempi.

      3. Missä muualla kirjoitat?
      - vähän kaikkialla

      4. Käytkö S24chatissä?
      - en

      5. Mikä näistä sopii sinulle parhaiten kavereiden kanssa kommunikointin: chat, mese, sähköposti,facebook, puhelimessa puhuminen, puhelin-tekstarit?
      - puhelin

      6. Milloin palsta oli parhaimmillaan? Vuosina..?
      - 2008

      7. Kenen nykyisten palstalaisten jutut luet aina?
      - Aloituksista Ziselin, Ratikan ja Relan

      8. Sano jotain positiivista nykyisestä palstasta.
      - tarkoittaako positiivinen HIV-positiivista? En tiedä onko joku palstalainen vai ei, vaikka tietäisin, ei sitä ole syytä kertoa.

    • lifemocker

      Miksi itse olet vähentänyt palstailua?

      - ei tässä oo ennättäny täällä pyöriä kun pitäny töissä välillä käydä ja oikeassakin elämässä touhuta kaikenlaista kavereiden kanssa yms

    • Hossi the orkkis

      1. Ei kiinnosta, ihmisillä on järkevämpääkin tekemistä.

      2. Huono juttu

      3. En mihinkään muualle.

      4. En käy

      5. Ei mikään noista, kasvokkain on paras ja ainoa.

      6. Onko se nyt koskaan sen parempi tai huonompi, aina samanlainen. välillä asiaa ja sit taas haukutaan kilpaa.

      7. Kaikkien tasa puolisesti jos otsikko kiinnostaa.

      8.En keksi, ehkä se kun en enää viihy täällä.

      9 ja 10. Postia olen joskus käyttänyt kun ei omaa osoitetta halua levittää. Treffi sivuilta on kokemusta ja tuloksena tähän mennessä muonavahvuuden nousu kahdella.

    • 1. Miksi arvelet palstan hiljentyneen? Miksi itse olet vähentänyt palstailua?
      - Puskakirjoittajien roska-aloitukset ajavat mukavat kirjoittajat tiehensä. Kurjaa.
      En ole vähentänyt.

      2. Mitä ajattelet kirjoittajien henkilötietojen vuotamisesta palstalle?
      - Todella raukkamaista, yksityiset henkilötiedot ei kuulu palstalle.

      3. Missä muualla kirjoitat?
      - Silloin tällöin käyn parilla tunnetulla saitilla, en ole kovin ahkera kirjoittaja.

      4. Käytkö S24chatissä?
      - Harvoin

      5. Mikä näistä sopii sinulle parhaiten kavereiden kanssa kommunikointin: chat, mese, sähköposti,facebook, puhelimessa puhuminen, puhelin-tekstarit?
      - Sähköposti, puhelin-tekstarit, chat. (en omista fb profiilia)

      6. Milloin palsta oli parhaimmillaan? Vuosina..?
      - 2008 - 2009

      7. Kenen nykyisten palstalaisten jutut luet aina?
      - Valitsen luettavat jutut aiheiden ja sisällön mukaan.

      8. Sano jotain positiivista nykyisestä palstasta.
      - Toivottavasti tämä palsta piristyy ja muuttuu taas viihdyttävämmäksi.

    • 1. Miksi arvelet palstan hiljentyneen? Miksi itse olet vähentänyt palstailua?
      - Muu elämä vie voiton palstailusta :) - Muuta tekemistä, en ehdi enää palstailla.

      2. Mitä ajattelet kirjoittajien henkilötietojen vuotamisesta palstalle?
      - En tiedä yhdenkään palstalaisen henkilötietoja...

      3. Missä muualla kirjoitat?
      - Facebookissa

      4. Käytkö S24chatissä?
      - En käy

      5. Mikä näistä sopii sinulle parhaiten kavereiden kanssa kommunikointin: chat, mese, sähköposti,facebook, puhelimessa puhuminen, puhelin-tekstarit?
      - Ihan normaali henkilökohtainen kanssakäyminen livenä, facebook

      6. Milloin palsta oli parhaimmillaan? Vuosina..?
      - Useita vuosia sitten, yli viisi vuotta sitten...

      7. Kenen nykyisten palstalaisten jutut luet aina?
      - Runontajan,yb:n ja sitten satunnaisesti muidenkin jos satun käymään.

      8. Sano jotain positiivista nykyisestä palstasta.
      - Kyllähän täällä näköjään vielä on keskustelun poikasta :)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe