Harrasteauton hankkiminen

Tuleva cruisailija

Mitä olette mieltä, jos hankin itselleni vaikkapa puukylki capricen? Onko hyvä ekaksi jenkiksi? Olen katsellut myyntihintoja ja niitä saa aika edullisesti ostettua.

Maksaako varaosat paljon? Missä huolletaan ja korjataan? Ite kun en osaa.

Olen kyllä jo hankkinut rebel lipun, nahkatakin ja spittarit. Myös hiusrasva (tukka on näyttävästi töteröllä) ja sellanen pitkä metalliketju lompakolle on ostettu, niihin upposi pitkä penni. Toiseksi takiksi ostin hapsutakin ja cowboy (stetsoni) lätsän (texas style), tytöt kun tykkää kovasti niistä. Bootsit ostan citymarketista, kun saan plussapisteitä, se on tosi kätevää.

Finnit peitän aurinkopuuterilla. Niin kyllä mä sitten aika lailla olen james deanin näkönen. Ainakin mutsi niin sanoi.

Hihamerkiksi aattelin rotsiin laittaa kaikkee kivaa, ehdotuksia? Jotain muutakin kivaa pitäisi vielä hankkia, et olisin aito fiftari, mutta en keksi mitä.

12

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t67777777777779

      mee himaas äiti tykkää

    • Per Saukko

      Tulevalle cruisailijalle vinkiksi: Myy ne ostamasi "teddy-tarvikkeet" vaikkapa Huutonetissä ja osta "autoksi" Nissan Micra tai jokin muu näppärän kokoinen Japanilainen. Uskoisin Äitisikin olevan ratkaisuusi tyytyväinen.......

    • Caprice 83

      Kyllä on trendikästä hommaa

    • Jenkkimies jees

      Aloittaja on aito jenkiautoilija.

    • AINA JENKKI

      Osta vaan Caprice, se on hyvä jenkki alkajallekkin ja jos saat hyvinpidetyn yksilön niin kestää ajoa tuhottoman paljon. Itsekkin aloitin kys. merkillä ja en katunut hetkeäkään ostopäätöstäni, mahtava auto.

      • kädetön

        Jatketaan ketjua:
        Onko capricesta perhe/käyttöautoksi?
        Pidän tilavuudesta ja ulkonäöstä.
        Miten vanhan (80-luku) pelin luotettavuus arkikäytössä eli mihin pitäisi varautua?
        Muita ehdotuksia?

        Ihan rehellisesti auton vaihto tulossa ja pientä jenkkikuumetta pukkaa ja yritän etsiä myös järkisyitä ;)


      • V8 thunder
        kädetön kirjoitti:

        Jatketaan ketjua:
        Onko capricesta perhe/käyttöautoksi?
        Pidän tilavuudesta ja ulkonäöstä.
        Miten vanhan (80-luku) pelin luotettavuus arkikäytössä eli mihin pitäisi varautua?
        Muita ehdotuksia?

        Ihan rehellisesti auton vaihto tulossa ja pientä jenkkikuumetta pukkaa ja yritän etsiä myös järkisyitä ;)

        jos käyttöautoksi meinaat niin osta niin hyvä yksilö kuin löydät. mielellään myös sellainen josta ei ole ns. saastelaitteita revitty pois jonkun osaavan sepän toimesta.

        asiallisesti pidettynä ja huollettuna äärettömän kestävä ja luotettava auto, helppo korjata itsekin kun vähän perehtyy etenkin moottorinohjauksen toimintaan. osia saa melkein maitokaupasta eivätkä maksa maltaita.

        kulutus vaihtelee siinä 11-18 litran välillä. itsellä noita ollut varmaan kymmenkunta ja nytkin yksi käyttöautona, voin suositella.


    • onaboy

      alottaja on vissii pannu 18 vuotiaana paksuks sen tytön jonka 14 vuotiaana tapas, nyt on jo yli 30v taulussa 4 penskaa hommattuna ja muijaki painaa yli 100kg sit pitää tänne tulla vituileen katkerana kun oma nuoruus meni hukkaan...

    • Aloittelija.

      " jos hankin itselleni vaikkapa puukylki capricen?"
      Mites sun kävi, oletko hankkinut sen letukan?

      "Finnit peitän aurinkopuuterilla." Onkos finniaika mennyt jo ohi, vai vieläkö pukkaa ulos . Naaman pesu silloin tällöin auttaa kummasti, ei pääse paukurat tulehtumaan.

      Minä cruisailin jo viimekesän Buickilla ja mukavaa oli, :D

      Auto alkaa oleen taas hyvässä iskussa kesäksi, kun vähän sitä maalailin uudestaan ja pistin vähän liekkejä etupelteihin. Äitikin lupasi, että kesällä saan olla ajelemassa perjantaisin ja lauantaisin aina puolille öille saakka.

    • Rakkaus-Apina

      Mutta muista että vieraita tyttöjä, tai poikia, et kyytiin ota.

      • Aloittelija.

        Ajellaankin poikaporukoissa, niinkuin muutkin.


    • lettimies

      Ite ostin syyskuussa porrasperä capricen hyvin on toiminut. Eilen alko välillä liikenne valoissa service engine soon palaa. Johtuiskohan tästä kosteesta loska kelistä ? Seuraavaa kesää ootellessa!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe