panot juuri ennen seurustelua

pettynyt :(

Mitä mieltä olette? Onko ajalla ennen virallista seurustelua väliä? Olemme olleet parisen vuotta yhdessä, sitä ennen tapailimme muutaman kuukauden ja etenimme rauhassa. Mies väitti ja väittää olleensa todella ihastunut minuun silloin. Sain selville, että mieheni oli kuitenkin vain n. paria viikkoa ennen virallista seurustelua harrastanut seksiä kahden muun naisen kanssa. Olen aika järkyttynyt. Toinen näistä naisista tunnusti tämän äskettäin ilmeisen humalassa. En ole kertonut vielä miehelleni että tiedän. Enkä tiedä onko minulla oikeutta olla loukkaantunut. Emme me olleet sopineet mistään säännöistä ennen seurustelua, mutta oletin silti että olisin ollut ainoa silloin. Itse olen aina keskittynyt yhteen mieheen kerrallaan. Olenko liian sinisilmäinen, lojaali vai tiukkis?

En ymmärrä miksi hän teki niin, ja olen luullut että hän oli rehellinen minulle aiemmista naisistaan. Meillä on hyvät keskusteluvälit ja olen olettanut että hän voi olla minulle rehellinen kaikesta. Hän on jopa hehkuttanut sitä kuinka voi puhua minulle mistä vaan. Voinko luottaa mieheeni?

49

3327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gftwkuht

Jos teillä ei ollut silloin seksiä ja tapailitte ilman suurempia suunnitteluja, niin ei ole tehnyt periaatteessa väärin.

• ap.

Oli meillä seksiä.

• fhgrewf

No sitten asia selvä ja tiedät sen kyllä itsekkin.

• Juprakuu

Jos on ollut seksiäkin ni vaikuttaa pettämiseltä :o tai siis se ihastuminenhan on ihmisen parasta aikaa. Seurustelemaan aletaan kun ollaan varmoja että on vahvoja ei tunteita toiseen ja haluaa olla vain toisen kanssa. Jos hän on pannut muita vain 2vko ennen päätöstänne niin lasketaan kyllä pettämiseksi. Eri asia jos olisi ollut muiden kanssa pari viikkoa sun tapaamisen jälkeen. Sillä silloin hän ei olisi tiennyt haluaako jakaa elämäänsä sun kanssa. Ei se mene niin että on se tietty päivä jonka jälkeen ei saa enää panna muita. Vaan seurustelusuhde on usein monta viikkoa toisille varma, päivä vaan varmistuu vielä ja sitä saatetaan pitää vuosipäivänä. Mutta aina kuitenkin tunteita on jo ENNEN tuota maagista "alaks olee" päivää. Ja näin ollen mies on pettänyt sekä omiaan että sinun tunteita. Ja on saattanut tehdä sitä myös myöhemmin!

• yfkebs

No ei tasan ole, toinen käsittää tapailun seurusteluksi ja toinen taas ei asiaa niin käsitä, vaan pitää toista vakipanoasteella ja siitä edetään..... jos edetään. Miehen ja naisen pitää saada tapailla toisiaan ilman että sitä pidetään seurusteluna.

• selväsääntö

Kyllä voi tapailla vaikka 3v mutta sitten ei ole seksiä.

ja on vapaa tapailemaan vaikka 15 ihmistä. Ettekö te vajakit miehet ymmärrä että kun tutustutaan ihmiseen vakavasti

silloin ei panna muiden kanssa.

Kun on seksiä sen ykkösen kanssa kaikki 14 muuta on pettämistä.

• Vakipanomies

"Kyllä voi tapailla vaikka 3v mutta sitten ei ole seksiä.

ja on vapaa tapailemaan vaikka 15 ihmistä. Ettekö te vajakit miehet ymmärrä että kun tutustutaan ihmiseen vakavasti

Kun on seksiä sen ykkösen kanssa kaikki 14 muuta on pettämistä."

Hetkonen, jos ei seurustele mutta on vakipano ja kakkosvakipano niin eihän silloin kakkosen paneminen ole pettämistä? Siis jos ykkönen on syystä tai toisesta estynyt niin silloin menee kakkosen luokse. Tai sitten ihan vaihtelun vuoksi vaan.

• gcvewmki
        Vakipanomies kirjoitti:

"Kyllä voi tapailla vaikka 3v mutta sitten ei ole seksiä.

Kun on seksiä sen ykkösen kanssa kaikki 14 muuta on pettämistä."

Hetkonen, jos ei seurustele mutta on vakipano ja kakkosvakipano niin eihän silloin kakkosen paneminen ole pettämistä? Siis jos ykkönen on syystä tai toisesta estynyt niin silloin menee kakkosen luokse. Tai sitten ihan vaihtelun vuoksi vaan.

Tällä vastaajalla on myös seksiaddiktio

• Miten mies itse näet

Jokin lääkitys noille mieheille, jotka tarvitsevat monta naista, sillä kaikkia he silloin loukkaavat. Miehen halut pitää sammuttaa vaikka lääkkeellä, tuo eläminen on niin rivoa ja toisia ihmisiä loukkaavaa. Miten mies itse näkee asian, onko hänellä minkäänlaisia omantunnon tuskia käyttäytymisestään?.
      Etkö jo itse hakisi apua tuohon himoosi, sillä sehän rikkoo ihan kaiken elämässäsi.

• Vakipanomies

Kyllä kai kaksi vakipanoa saa olla, ei siinä pitäisi mitään rivoa olla?

• -A81
        Vakipanomies kirjoitti:

Vitun idiootti, kasva aikuiseksi.

• halloota2
        Vakipanomies kirjoitti:

Sinkulla saa olla muttei varatulla.

• hgloety

Aivan ja tämä mies ei ollut vakavissaan, sehän selvä johtopäätös miehen teosta, paatunut pelimies tunnetyhjä mies.

• Dino Rex

Ihan oikeastiko kuvittelette, että mies missään vaiheessa kadottaa kiinnostustaan muihin naisiin? Luuletteko että miehen halut toimii samalla tavalla kuin naisten? Onnea vaan teille kun yritätte saada aikaan toimivaa suhdetta miehen kanssa. Kaikilla miehillä on pohjalla halu paritella lukuisten naaraiden kanssa. Parisuhteessa ne toivon mukaan pidetään kurissa, mutta älkää nyt kuvitelko että mies on "vain yhden kanssa", jos mitään seurustelua ei ole vielä tosiasiassa aloitettu.

• Ei näin!

Joo, mutta aika lyhyt aika oli tuolla miehellä panojen ja seurustelun välissä! Voiko tosiaan ihminen olla luotettava joka alkaa seurustella vain hetken edellis(t)en pano(je)n jälkeen? Kuulostaa epäkypsältä ja lapsellisen itsekkäältä tapauksesta, joka varmaan piirtää merkin seinään joka saavutuksestaan ja kehuu kavereilleen. Toivottavasti kyse on korkeintaan 22-vuotiaasta! ap:lle voimia tuollaisen dorkan kanssa.

• djyt,nyoegtyut

Näin on... tapailu ja seurustelu ovat kaksi aivan eri asiaa. tapailussa kumpikaan ei ole velvollinen tekemään tiliä tekemisistään, jos siitä ei erikseen olla sovittu siis keskusteltu asiasta ja yhdessä sovittu niin tehtävän.

• Vihdoinkin saa

Hmm enpä tiedä mikä on, mutta kerronpa omasta tilanteestani. Sinkkuiltu tässä vuosia kunne nyt oon pari kuukautta tapaillut erästä naista. No nyt toinenkin nainen ilmoittautui halukkaaksi ja omien sanojensa mukaan tahtoisi kilpailla minusta.

Mikä ihme siinä on, että kun yksi kiinnostuu niin muut seuraavat perässä? Vähän sama kuin vuosia vaeltaisi aavikolla ja lopulta löytäisikin vehreälle maaperälle.(Nesteitä ei enää tarvitse säännöstellä :P)

• Aikuinen -59

ÄLÄ MEE TOHON ANSAAN.....toiset ihmiset alkaa heti sotkee toisten kuvioita,kun joku löytää rakkauden...Niin miehet sekä naiset.Sinun on paras keskittyä naiseesi,eikä välittää kilpailijoista...Olen nainen ja ed.suhteen alussakin hyökättiin molempia vainoten miestä ja mua...

• Totta joka sana

Naisia kiinnosta miehet joista muut naiset ovat kiinnostuneet. Miehet joista muut naiset eivät ole kiinnostuneet eivät naisia kiinnosta. Nyt seuraa paras pala, ei se haittaa vaikka panet muita naisia, tämä vain saa naisen entisestään sinusta kiinnostumaan. Naiset tämän kiistävät mutta näin se vain on. Naiset tykkää panomiehistä vaikka muuta väittävät!

• EiKiitos
        Totta joka sana kirjoitti:

Naisia kiinnosta miehet joista muut naiset ovat kiinnostuneet. Miehet joista muut naiset eivät ole kiinnostuneet eivät naisia kiinnosta. Nyt seuraa paras pala, ei se haittaa vaikka panet muita naisia, tämä vain saa naisen entisestään sinusta kiinnostumaan. Naiset tämän kiistävät mutta näin se vain on. Naiset tykkää panomiehistä vaikka muuta väittävät!

Kas kummaa, en ole koskaan ollut kiinnostunut miehestä, jolla on silminnähden vientiä tai jos tiedän miehen, jolla on vientiä niin ei yksinkertaisesti koskaan kiinnosta. Saa aikaan sellaisen inhoreaktion, tyyliin joka sormelle nainen, yöks.

• ollakko vai eikö...

"No nyt toinenkin nainen ilmoittautui halukkaaksi ja omien sanojensa mukaan tahtoisi kilpailla minusta."

Tuota...kai tässä asiassa jotain sinultakin kysytään?
        Minulle naisena ei ainakaan riittäisi, että joku "ilmoittautuu halukkaaksi" vaan häntä kohtaan pitäisi olla tunteita.
        'Tunteita taas ei voisi olla jos seurustelisin jonkun kanssa, koska rakastuminen on tahtotila. Eli jos olet jo rakastunut johonkuhun niin et näe muita romanttisessa mielessä.

• Ollakko vai eikö...
        EiKiitos kirjoitti:

Kas kummaa, en ole koskaan ollut kiinnostunut miehestä, jolla on silminnähden vientiä tai jos tiedän miehen, jolla on vientiä niin ei yksinkertaisesti koskaan kiinnosta. Saa aikaan sellaisen inhoreaktion, tyyliin joka sormelle nainen, yöks.

Just näin!
        Tosin nämä omasta mielestään "pelimiehet" kuvittelevat, että kelpaisivat kaikille.
        Totuus onkin jotain muuta ainakin niiden naisten kohdalla, jotka arvostavat miehiään.

• Ei sitoudu

Mies ei ole ollut kovinkaan ihastunut sinuun alkuaikoinanne. Tunteet ovat saattaneet muuttua tai sitten ei. Hän on sitä tyyppiä joka voi käydä painamassa toisia seurustelunkin aikana.

• lifemocker

jos ette sopineet, että ette tapaile muita niin eihän siinä mitään väärää ole..

kyllä tuollaisista asioista pitää voida puhua, että onko tapailu menossa seurusteluun (kiinnostaako toinen niin paljon), että tapaillaanko samaan aikaan myös muita ihmisiä.

kyllä mä ainakin jo heti tapaillessa teen toiselle selväksi "pelisäännöt", että jos mua meinaa tapailla niin sitten ei muita miehiä tapailla samaan aikaan, sillä itsekkin tapaillessa keskityn vain yhteen naiseen kerrallaan. tämä siis ennen virallista seurustelua.

• ap.

Meillä se muutaman kuukauden tapailu meni niin, että mies tolkutti olevansa kiinnostunut ja hulluna minuun. Ja hän myös oli se innokkaampi osapuoli seurustelemaan. Itse halusin olla varma ja lämpenin pikkuhiljaa. Olin näyttänyt miehelle vihreää valoa seurusteluun ja vastannut hänen tunteisiinsa jo kolmisen viikkoa ennen noita panoja. Nyt tuntuu vain hölmöltä ja petetyltä. Näen nyt koko kutkuttavan tapailuajan uudella, likaisella tavalla.

Mutta sitä mietin, että kannattaako tuota enää vatvoa, jos on pari hyvää yhteistä vuotta takana? Tieto vain on uusi.

• lifemocker
        ap. kirjoitti:

Meillä se muutaman kuukauden tapailu meni niin, että mies tolkutti olevansa kiinnostunut ja hulluna minuun. Ja hän myös oli se innokkaampi osapuoli seurustelemaan. Itse halusin olla varma ja lämpenin pikkuhiljaa. Olin näyttänyt miehelle vihreää valoa seurusteluun ja vastannut hänen tunteisiinsa jo kolmisen viikkoa ennen noita panoja. Nyt tuntuu vain hölmöltä ja petetyltä. Näen nyt koko kutkuttavan tapailuajan uudella, likaisella tavalla.

Mutta sitä mietin, että kannattaako tuota enää vatvoa, jos on pari hyvää yhteistä vuotta takana? Tieto vain on uusi.

sillä ei ole mitään väliä miten kiinnostunut kumpikin on. jos asiasta ei ole puhuttu eli sovittu pelisäännöistä niin niitä ei tällöin ole.

jos sä oletat että toinen käyttäytyy jotenkin, mutta ette ole asiasta puhuneet menee asiat juuri tällä tavalla päin persettä kun eivät ihmiset tietenkään ajattele samallalailla

• Vakipanomies

"kyllä tuollaisista asioista pitää voida puhua, että onko tapailu menossa seurusteluun (kiinnostaako toinen niin paljon), että tapaillaanko samaan aikaan myös muita ihmisiä."

Ei helvetissä aleta mistään sopimaan, silloin voi sanoa "etten mä tiennyt, mä luulin et..." Se nyt vaan on niin että aika moni mies tahtoo että on ykkönen ja vakipano.

• heartta
        lifemocker kirjoitti:

sillä ei ole mitään väliä miten kiinnostunut kumpikin on. jos asiasta ei ole puhuttu eli sovittu pelisäännöistä niin niitä ei tällöin ole.

jos sä oletat että toinen käyttäytyy jotenkin, mutta ette ole asiasta puhuneet menee asiat juuri tällä tavalla päin persettä kun eivät ihmiset tietenkään ajattele samallalailla

Miettikääpäs nyt te kaikki miehet jotka pitää tapailua " ilman sopimuksia" lupana panna kaikkia, että miltä tuntuisi jos saisit itse kuulla että tyttöystäväsi on jakanut p*rsettä vain hetkeä ennen kuin aloitte seurustelemaan. Ja selitttäisi vain että "hei, ei me oltu sovittu mitään..." Millä perusteella te yleensäkin alatte seurustelemaan? Ettekö halua tutustua ensin rauhassa ja ottaa selvää kannattaako? Luulen, että ap ei olisi välttämättä suostunut seurustelemaan, jos olisi tiennyt totuuden aiemmin.

• Ruutana
        heartta kirjoitti:

Miettikääpäs nyt te kaikki miehet jotka pitää tapailua " ilman sopimuksia" lupana panna kaikkia, että miltä tuntuisi jos saisit itse kuulla että tyttöystäväsi on jakanut p*rsettä vain hetkeä ennen kuin aloitte seurustelemaan. Ja selitttäisi vain että "hei, ei me oltu sovittu mitään..." Millä perusteella te yleensäkin alatte seurustelemaan? Ettekö halua tutustua ensin rauhassa ja ottaa selvää kannattaako? Luulen, että ap ei olisi välttämättä suostunut seurustelemaan, jos olisi tiennyt totuuden aiemmin.

Kyllä "lifemocker" on mielestäni oikeassa. Aloittaja ei voi olettaa että miehen logiikka toimii samalla tavalla kuin itsensä.

Jos ei ole sovittu että muita ei tapailla tai paneskella niin mielestäni voi panna. Meillä miehillä se seksi on yleensä hieman enemmän kivena alla kuin teillä naisilla niin kaikista tarjouksista ei voi kieltäytyä. Voihan kyseessä olla pano ilman sen kummempia tunteita.

• Näin se menee
        heartta kirjoitti:

Se nyt vaan on niin että terve mies tarvitsee seksiä. Jos nainen miettii ja pähkäilee käydään vakipanon luona sen aikaa kun nainen mietiskelee. Kun naisen kanssa aletaan sekstailemaan ei käydä vakipanon luona. Paitsi tietysti silloin jos nainen pihtaa tai hänellä on menkat.

• lifemocker
        Vakipanomies kirjoitti:

"kyllä tuollaisista asioista pitää voida puhua, että onko tapailu menossa seurusteluun (kiinnostaako toinen niin paljon), että tapaillaanko samaan aikaan myös muita ihmisiä."

Ei helvetissä aleta mistään sopimaan, silloin voi sanoa "etten mä tiennyt, mä luulin et..." Se nyt vaan on niin että aika moni mies tahtoo että on ykkönen ja vakipano.

"Se nyt vaan on niin että aika moni mies tahtoo että on ykkönen ja vakipano."

paskapuhetta

• lifemocker
        heartta kirjoitti:

"miltä tuntuisi jos saisit itse kuulla että tyttöystäväsi on jakanut p*rsettä vain hetkeä ennen kuin aloitte seurustelemaan."

siksi sitä sovitaankin niistä pelisäännöistä, että molemmat tietävät mitä on lupa tehdä tapaillessa ja mitä ei ;)

• Vanha mutta kokenut
        ap. kirjoitti:

Turha vanhoja tonkia kun yhteiselämää on noinkin paljon jo takana. Ja tottakai niin mies kuin suhdekin kehittyy yhteiselon myötä.

Toki ymmärrän että yllättäen tullut tieto ei tunnu hyvältä. Paras ratkaisu on kertoa miehelle pettymyksestäsi ja yhdessä päästä jo menneisyyteen kuuluvan tapahtuman yli.

Kaikkea hyvää!

• Joo terve..
        Näin se menee kirjoitti:

Se nyt vaan on niin että terve mies tarvitsee seksiä. Jos nainen miettii ja pähkäilee käydään vakipanon luona sen aikaa kun nainen mietiskelee. Kun naisen kanssa aletaan sekstailemaan ei käydä vakipanon luona. Paitsi tietysti silloin jos nainen pihtaa tai hänellä on menkat.

Kuupo, ei vakipanon luona käydä silloinkaan, vaikka naisella olisi menkat. Vittu mikä idiootti. Kunnon miehellä ei edes ole varalla mitään panoa. Terve mies osaa odottaa tai vaikka vemputtaa sen pari päivää kun naisella on menkat.
        Ja ei, pihtauskaan ei ole syy käydä vieraissa. Pitää katsoa peiliin ja miettiä, oisko itsessä vikaa, jonka takia nainen pihtaa. Ja tosimies ennemmin vaikka jättää naisen kuin käy vieraissa.
        Mutta hienoa huomata ettet sinä osaisi tehdä mitään oikein, ajattelet vain itseäsi ja munaasi, sääli sitä naista, joka sinuun lankeaa.

Tiedoksi sulle, et esim meillä, vaikka minulla olisi menkat, ei se estä minua antamasta miehelleni nautintoa suulla ja käsillä.

• KissMyAss---
        Vakipanomies kirjoitti:

Kummaa kaksinaismoralismia.. Moni mies haluaa, että on ykkönen ja vakipano mutta jos naisella on niin heti ollaan huoraksi haukkumassa ja jättämässä ollaan.
        Voi mitä hellantuuteleita te mulkullanne ajattelevat miehet olette.

• ei epäselvää

Mieshän oli vapaa kuin taivaanlintu hankkimaan pesää mistä sai. Et omistanut häntä, etkä omista vieläkään.

• Ei tässä

omistamisesta puhutakaan vaan luottamuksesta.

• moninaiset

Pyydä mieheltä jonkinlainen meriselitys koko sopalle. Oletko varma että nainen puhui totta?
      Jos kaksi vuotta on mennyt hyvin, niin unohda koko juttu. Mies voi vaikkapa ajatella "viimeiset illat seikkailla ennen kuin alan yhdenmiehennaiseksi", jotekin sellainen voisi sopia miespääkopan tuotokseksi. Kunhan teet selväksi että se on kerrasta poikki jos seurustelukumppania pettää, sen luulisi nyt riittävän.
      Nuoret seurustelukokemattomat pojat yrittävät neuvoa. Huvittavan egoistis-puberteettisia elämännäkemyksiä.
      Vain miehesi itse tietää vastauksen kysymyksiin, joista olet huolestunut. Sinuna keskittyisin nykyhetkeen ja tulevaisuuteen.

• no voi höpö

Mikä ihme on "virallinen seurustelu"!?

Jos seurustellaan ja on sovittu, että muita suhteita ei samaan aikaan ole, niin sitten ei pidä olla. Jos on, niin se on pettämistä. Mikä tässä on epäselvää?

Jos taas ollaan sinkkuja ja harrastetaan seksiä yhden tai useamman kanssa, niin se on valinta, johon jokaisella sellaista haluavalla on oikeus.

Jos tämän jälkeen alkaa seurustella, niin paha on kelloa taaksepäin kääntää. Ei se onnistu avaajaltakaan.

Jos haluat alkaa seurustella sellaisen kaverin, joka ei ole kahteen viikkoon pannut ketään muuta, niin kysy ensin onko pannut ja ala vasta sitten seurustella kun "varoaika" tulee täyteen.

Kertomasi mukaan sinä olit yksi miehesi useista panokavereista. Kun aloitte "virallisesti seurustella", niin hän lemppasi muut - mitä muuta olis voinutkaan tehdä?

• tavismies 30 v.

Nainen voi sitten vaatia että alkuun on oltava nimenomaan sitten se hänen määrittelemänsä varoaika jolloin mies ei harrasta seksiä kenenkään kanssa :)

Mies toimi ihan fiksusti ja lemppasi muut yhden naisen takia kun parisuhde alkoi. Ei tässä ole mielestäni mitään ihme pettämisiä kun mies on ollut sängyssä ennen suhdetta.

• Entä näin päin?

Uteliaisuudesta, mitä jos ap:lla olisi sukupuolet toisinpäin? Eli olisi 2 kk tapailua, joka sisältää myös seksiä, ja sitten sopimus seurustelusta. Ja viikkoa ennen seurustelua naisosapuoli olisikin pannut kahden muun miehen kanssa. Olisiko se ok?

• lifemocker

jos ei ole sovittu ettei tapailla muita niin muita saa tapailla.

ihan omaa typeryyttä jos ei aikuiset ihmiset osaa puhua asioistaan ja siitä mitä haluaavat toiselta!

• tavismies 30 v.

Olisi ihan ok. Joku mikä tapahtuu ennen varsinaista suhdetta niin sitä ei lasketa. Se on toisen menneisyyttä ja turha sitä jäädä murehtimaan tai edes ihmettelemään. Ihme veteen piirrettyjä viivoja että viikko ennen ahdistaisi, mutta sitten edellisen vuoden naisen seksikumppanit ei. En minä normaali miehenä ainakaa vaadi että naisen tarvisi olla mikään neitsyt tai että hän ei ole muka saanut harrastaan seksiä x aikaan ennen varsinaisen suhteen alkamista. Elämässä tapahtuu asioita ja joskus voi käydä näinkin. Pitääkö sen sitten antaa pilata hyvin toimiva suhde, minun mielestäni ei.

• Naisen logiikka

Dino Rex
      5.1.2013 16:52

Ihan oikeastiko kuvittelette, että mies missään vaiheessa kadottaa kiinnostustaan muihin naisiin? Luuletteko että miehen halut toimii samalla tavalla kuin naisten? Onnea vaan teille kun yritätte saada aikaan toimivaa suhdetta miehen kanssa. Kaikilla miehillä on pohjalla halu paritella lukuisten naaraiden kanssa. Parisuhteessa ne toivon mukaan pidetään kurissa, mutta älkää nyt kuvitelko että mies on "vain yhden kanssa", jos mitään seurustelua ei ole vielä tosiasiassa aloitettu. "

Tässä se tuli. Näinhän se on.
      Ja jos kerran MITÄÄN VIRALLISTA SEURUSTELUA ei ole alettu, jos MITÄÄN EI OLE SOVITTU, ovat molemmat osapuolet vapaat toimimaan omantuntonsa mukaan.
      Itse ainakin olen toiminut noin silloin aikoinani. Kyllä sitä tuli oltua kahden, joskus kolmen miehen "välissä" kunnes tämä viimeinen sitten kuitenkin oli se, johon halusin satsata. Ja kai hänelläkin niitä likkoja oli, en ole sen kummemmin kysellyt.
      Me eletään nyt yhdessä ja meillä on omat sääntömme ja kaikki on toiminut täysin OK nämä 11 1/2 vuotta.
      Miehen/naisen ajatuksia et kahlitse, haluja et voi säädellä ja kontrolloida. Jos se mies on normaali, pystytte kyllä sopimaan säännöt ja matkan varrella tarpeen mukaan ottamaan asioita esiin ja puhumaan niistä. Syyttelemättä ja tuomitsematta.
      Ei parisuhde ole pelkkää ruusutarhaa!

• äijänkäppyräsdf

"Ja jos kerran MITÄÄN VIRALLISTA SEURUSTELUA ei ole alettu, jos MITÄÄN EI OLE SOVITTU, ovat molemmat osapuolet vapaat toimimaan omantuntonsa mukaan."

Joo mutta tuo koskee myös parisuhdetta. Jos aloittaja haluaa erota koska mies ei ollut selibaatissa, se menee ihan saman vapauden piikkiin. Kenenkään kanssa ei tarvitse seurustella jos ei huvita ja poikki voi laittaa vaikka siksi että auringonpilkut oli aamulla vään huonossa asennossa.

• gyiiyghuhi

En yhtään ihmettele että on netti pullollaan sinkkuja jos tämä on teidän murheena... Jos sä täällä pähkit onko vai ei niin mitä hyötyä siitä on. Sano suoraan mitä sinä haluat mieheltäsi äläkä jälkikäteen paskan maku suussa ole pettyneenä täällä itkemässä. Et ole selvästikkään tehnyt selväksi että ei muiden kanssa mitään. Tapailu ei ole seurustelua. Tapailu on sama kuin juttelisit tunti tolkulla puhelimessa esimerkiksi. Joku voi ajatella että pelkkä keskustelu toisen kanssa on jo pettämistä, jokaisella on täysin oman pään mukaan menevät rajat.

• jpijohouio

Kuinka moni suhde alkaa siitä että jompi kumpi on pettämispuuhissa...?????

• vieras-----asdsdda

Pettämiseksi laskisin tuon tai vähintäänkin kusettamiseksi. Luultavasti on pannut myös muitakin naisia, kuin vain noita kahta. Toivottavasti et saanut tautia.

• King Corvax

Ei siinä mitään väärää ole, jos naiskentelee ympäriinsä ollessaan sinkku. Tapaillakin voi vaikka kuinka montaa ihmistä ja treffailla. Näinhän naisetkin tekee. Sitä voi olla naisella vaikka kolmet treffit samana iltana ja jos joku päätyy sänkyyn "niin niin vain tapahtui". Miksi tämä olisi joku naisen yksinoikeus?

Mikset samantien vedä rajaa vaan siihen, että ei saa harrastaa seksiä ennen seurustelua ja piste, koska siinä pettää sitä tulevaa seurustelukumppaniaan?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2911
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2790
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2142
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      69
      1705
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1503
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      185
      1442
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1408
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      152
      1387
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1314
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1211
    Aihe