Onko kenelläkään kokemusta ebay:n 36W UV-uuneista? Itse olisin tilaamassa joko Iso-Britaniasta tai Saksasta. Eli löytyykö sieltä sellaisia uuneja joissa on tämä meidän pistoke (siis tollanen kaks piikkinen)?
UV-uuni ebay:stä???
6
631
Vastaukset
- ebaylove
mulla sama tilanne! paitsi et uk: sta tilaamassa. ootko löytäny saksasta parempia vaihtoehtoa? ja aiotko geelit tilaa tuolta vai mistä:)?
- sssp1
Saksasta löyty! tai ainaki kuvassa oli tällanen meijjän pistokkeella oleva http://viewitem.eim.ebay.fi/36W-Pink-UV-Lichthrtungsgert-Lampe-Nagel-Schellac-Gel-Timer-4-Rhren-/121005915200/item Pitää koittaa joku päivä tilata tuo.
Ja aattelin tilata kaikki geelitki tuolta. Mulla on ollu aijemmin käytössä akryylit, mut ne ei oikeen sopinu mulle nii koitan nyt geelejä :)
- Jakki
Suomesta saa meidän pistokkeisiin sopivia UV uuneja. www.kynsikauppa.com löytyy helposti.
- hkl128
käytä sen geelimerkin lamppua jolla teet.
- Bbbbettina
Oletteko tilanneet uuneja vielä ? Haluaisin itsekkin tietää onko tuo uuni hyvä !
- Kynsimisiä
Moi!
Itse olen tilannut eBaysta kynsiuunin, hakusanoiksi 220-230 V niin löytyy suoraan ilman adaptereita. Uunit on samaa laatua kuin meilläkin myynnissä olevat. Suomessa niissä on lisätt about 40-70% hintaa päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2911545Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa614131Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1283371Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2152688Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1242395Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2061899Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3431265- 691082
Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta20967- 65860