T R A N Z E X P E R I E N C E - 0 4 / Tampere 18.9.

alexanteri

Katselinkin ja huomasin, ettei täällä ole vielä ollut puhetta Tampereella 18.9. järjestettävästä Tranzexperience 2004 tapahtumasta. Luvassa imo tanssikansalle tunnettuja tiskijukkia. Pääsalin puolella on luvassa ilmeisesti trancen tahtiin koko ilta ja toisella puolella alkuilta progressiivisen housen ja kevyemmän teknon tahtiin ja viimeisenä Mario Piu, jota moni on MTV:lläkin kuullut.

Luvassa varmaankin positiivinen lisä tähän normaaliin tarjontaan, mitä täälläpäin kuulee..

www.tranzexperience.com

Tuolla on enemmän tietoa soittajista, ajoista, hinnoista jne.

Mitäs mieltä jengi on tuosta?

7

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poo

Eipä tuo Mario Piu niin paljon kiinnosta, tuleehan sinne Özgür Can ja Guy Ornadel :) Mutta en kyllä ajatellut tulla, tampereella nääs, asun helsingissä :)

• Alexanteri

Juu itekin diggaan noista artisteista mistä sanoit. Ja onhan Orkidea aina kova.

Ja ei se helsinki niin kaukana ole. Moni tuttu tulossa tuonne Helsingista. Kuulemma tuo bussikuljetus sieltä on kätevä. :]]

• Tietämätön hupsu

Haluisin hirveesti tulla kattoon millanen meno tollasissa pippaloissa on,mut jännittää vähän,kun en oo aikasemmin ollut.. Konemusiikki on kyl ihan hienon kuulosta. En tiedä, varmaan ihan tyhmä kysymys,mut millasta porukkaa noissa käy,onks kaikilla sellaset neon väriset vaatteet päällä? *lol* Niin ja minkä ikästä porukka suurinpiirtein yleensä on?

• zeropoint

ikä rajahan tais olla k-18 et siitä vanhempia siellä on ja kyl siel ihan normi porukkaa on, mut sitten on myös "neon vaatteisia" =)
        itse kuulun niihin vähemmän normeihin =)
        tuu ihmees katsoo sinne ja ei tarvii käydä panikoimaan mitään, ihan oma itses jos olet ja tykkäät olla niin siinä on hyvä alku =)

• alexanteri
        zeropoint kirjoitti:

ikä rajahan tais olla k-18 et siitä vanhempia siellä on ja kyl siel ihan normi porukkaa on, mut sitten on myös "neon vaatteisia" =)
        itse kuulun niihin vähemmän normeihin =)
        tuu ihmees katsoo sinne ja ei tarvii käydä panikoimaan mitään, ihan oma itses jos olet ja tykkäät olla niin siinä on hyvä alku =)

Terve.

Joo sinne vaan. Normaalia sakkia jengi yleensä on. Osa saattaa pukeutua normeista poikkeavasti, mutta itse niitä on mukava katsoa kun itse ei kehtaa sellaisia laittaa päälle. Muistan kun itse ensimmäisiä kertoja kävin bileissä niin vähän tuntu oudolta ja "ulkopuoliselta" mutta kun menee tanssimaan ja rohkeesti alkaa jutteleen tuntemattiomien kanssa niin saa hyvin tuttavuuksia ja on kiva taas mennä seuraavalla kerralla :)

Eli rohkeesti vaan omies kavereiden kanssa paikalle niin silloin ei ainakaan tule orpo olo ja aika menee siivillä.

Enään reilu viikko :))))

• Rizzo

Jeps tervetuloa vaan! Suurimmat erot tavallisiin baari/sun muihin iloitteluihin ovat parempi fiilis, vähemmän järjestyshäiriötä, vähemmän kyräilyä, vähemmän vastakkaisen sukupuolen lääppimistä ja muutenkin parempi yhteenkuuluvaisuuden tunne! Ja ihan normikuteet kelpaa kyllä, mutta liian lämpimästi ei kannata pukeutua...

• charamaz

jännittää.. :) oon ite menossa X:ään. kuulemma aika paljon porukkaa tulos, ku tampereelle haetaan lisää lippuja.. onko mulla kohtalotovereita? siellä nähdään ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      166
      2120
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      311
      1803
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1587
    4. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      82
      1258
    5. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1220
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1091
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      986
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      24
      972
    Aihe