Voiko onnistua

Onko kellään hyviä kokemuksia kaukosuhteesta? Tapasin ihan unelma miehen tossa joku aika sitten (tai no vielä ainakin vaikuttaa mahtavalta kjeh kjeh) mutta meillä on välimatkaa noin 280km.. Se on ollut jo mun luona ja mä sen. mutta voiko tästä loppujen lopuksi tulla mitään=( Kannattaako vain unohtaa koko tyyppi!? Tunteita mulla on kyllä häntä kohtaa. Voisin jossain vaiheessa muuttaa sinne hänen luokseen mutta ei me olla kyllä tommosesta vielä puhuttu,en tiedä mitä mieltä se olis siitä heh =D. Ärsyttävää miksi aina ihastun tälläisiin mahdottomiin tyyppeihin ,mistä ei kuitenkaan voi tulla mitään? =/
4291
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

jos jompi kumpi ei muuta toisen paikkakunnalle (ja aika nopeaa) niin eihän siitä pitemmän päälle mitään tule...

Äänestä

Saa sen toimimaan, jos vaan molemmilla on halua ja toiseen voi luottaa.

Äänestä

Mä tapasin jätkän kauppareissulla, kun se oli ohikulkumatkalla tän paikkakunnan läpi, menin iloosena jutteleen ja siitä sit lähti, tutustuttii tosi hyvin lyhyes ajas ja nyt oltu yhdes kauemmin ku olisin uskonu :)

Kyllä siitä tulee jos luotatte toisiinne ettekä kuuntele huhuja,

meilläki on rakkaan kans niin että kokoajan kertoo joku toiselle jtn mikä ei edes pidä paikkaansa, pitää tietää kehen luottaa :))

Äänestä

280km ei ole mikään este, jos molemmat ovat sitoutuneita seurusteluun. Mulla ja miehelläni tuota etäisyyttä on 7750km ja ollaan saatu toimimaan. Itseasiassa on toiminut paremmin kuin mitä etukäteen ajattelin. Kahden viime vuoden aikana ollaan nähty noin kolmen kuukauden välein. Käytetään paljon Skypeä, chattia ja lähetellään kuvia ihan arkisista jutuista, näin toinen tuntuu olevan enemmän arjessa mukana. Luottamusta kaukosuhteessa on oltava, muuten ei tuu mitään. Meillä tietty helpottavana tekijänä tieto siitä, että etäisyys ei tule kestämään enää kovin montaa kuukautta.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

joopajoo3 kirjoitti:

Onko kellään hyviä kokemuksia kaukosuhteesta? Tapasin ihan unelma miehen tossa joku aika sitten (tai no vielä ainakin vaikuttaa mahtavalta kjeh kjeh) mutta meillä on välimatkaa noin 280km.. Se on ollut jo mun luona ja mä sen. mutta voiko tästä loppujen lopuksi tulla mitään=( Kannattaako vain unohtaa koko tyyppi!? Tunteita mulla on kyllä häntä kohtaa. Voisin jossain vaiheessa muuttaa sinne hänen luokseen mutta ei me olla kyllä tommosesta vielä puhuttu,en tiedä mitä mieltä se olis siitä heh =D. Ärsyttävää miksi aina ihastun tälläisiin mahdottomiin tyyppeihin ,mistä ei kuitenkaan voi tulla mitään? =/

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu