Onko kellään hyviä kokemuksia kaukosuhteesta? Tapasin ihan unelma miehen tossa joku aika sitten (tai no vielä ainakin vaikuttaa mahtavalta kjeh kjeh) mutta meillä on välimatkaa noin 280km.. Se on ollut jo mun luona ja mä sen. mutta voiko tästä loppujen lopuksi tulla mitään=( Kannattaako vain unohtaa koko tyyppi!? Tunteita mulla on kyllä häntä kohtaa. Voisin jossain vaiheessa muuttaa sinne hänen luokseen mutta ei me olla kyllä tommosesta vielä puhuttu,en tiedä mitä mieltä se olis siitä heh =D. Ärsyttävää miksi aina ihastun tälläisiin mahdottomiin tyyppeihin ,mistä ei kuitenkaan voi tulla mitään? =/
Voiko onnistua
4
288
Vastaukset
- lifemocker
jos jompi kumpi ei muuta toisen paikkakunnalle (ja aika nopeaa) niin eihän siitä pitemmän päälle mitään tule...
- .........
Saa sen toimimaan, jos vaan molemmilla on halua ja toiseen voi luottaa.
- 15w.tytt
Mä tapasin jätkän kauppareissulla, kun se oli ohikulkumatkalla tän paikkakunnan läpi, menin iloosena jutteleen ja siitä sit lähti, tutustuttii tosi hyvin lyhyes ajas ja nyt oltu yhdes kauemmin ku olisin uskonu :)
Kyllä siitä tulee jos luotatte toisiinne ettekä kuuntele huhuja,
meilläki on rakkaan kans niin että kokoajan kertoo joku toiselle jtn mikä ei edes pidä paikkaansa, pitää tietää kehen luottaa :)) - 17+15
280km ei ole mikään este, jos molemmat ovat sitoutuneita seurusteluun. Mulla ja miehelläni tuota etäisyyttä on 7750km ja ollaan saatu toimimaan. Itseasiassa on toiminut paremmin kuin mitä etukäteen ajattelin. Kahden viime vuoden aikana ollaan nähty noin kolmen kuukauden välein. Käytetään paljon Skypeä, chattia ja lähetellään kuvia ihan arkisista jutuista, näin toinen tuntuu olevan enemmän arjessa mukana. Luottamusta kaukosuhteessa on oltava, muuten ei tuu mitään. Meillä tietty helpottavana tekijänä tieto siitä, että etäisyys ei tule kestämään enää kovin montaa kuukautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560