Onko kellään hyviä kokemuksia kaukosuhteesta? Tapasin ihan unelma miehen tossa joku aika sitten (tai no vielä ainakin vaikuttaa mahtavalta kjeh kjeh) mutta meillä on välimatkaa noin 280km.. Se on ollut jo mun luona ja mä sen. mutta voiko tästä loppujen lopuksi tulla mitään=( Kannattaako vain unohtaa koko tyyppi!? Tunteita mulla on kyllä häntä kohtaa. Voisin jossain vaiheessa muuttaa sinne hänen luokseen mutta ei me olla kyllä tommosesta vielä puhuttu,en tiedä mitä mieltä se olis siitä heh =D. Ärsyttävää miksi aina ihastun tälläisiin mahdottomiin tyyppeihin ,mistä ei kuitenkaan voi tulla mitään? =/
Voiko onnistua
4
209
Vastaukset
- lifemocker
jos jompi kumpi ei muuta toisen paikkakunnalle (ja aika nopeaa) niin eihän siitä pitemmän päälle mitään tule...
- .........
Saa sen toimimaan, jos vaan molemmilla on halua ja toiseen voi luottaa.
- 15w.tytt
Mä tapasin jätkän kauppareissulla, kun se oli ohikulkumatkalla tän paikkakunnan läpi, menin iloosena jutteleen ja siitä sit lähti, tutustuttii tosi hyvin lyhyes ajas ja nyt oltu yhdes kauemmin ku olisin uskonu :)
Kyllä siitä tulee jos luotatte toisiinne ettekä kuuntele huhuja,
meilläki on rakkaan kans niin että kokoajan kertoo joku toiselle jtn mikä ei edes pidä paikkaansa, pitää tietää kehen luottaa :)) - 17+15
280km ei ole mikään este, jos molemmat ovat sitoutuneita seurusteluun. Mulla ja miehelläni tuota etäisyyttä on 7750km ja ollaan saatu toimimaan. Itseasiassa on toiminut paremmin kuin mitä etukäteen ajattelin. Kahden viime vuoden aikana ollaan nähty noin kolmen kuukauden välein. Käytetään paljon Skypeä, chattia ja lähetellään kuvia ihan arkisista jutuista, näin toinen tuntuu olevan enemmän arjessa mukana. Luottamusta kaukosuhteessa on oltava, muuten ei tuu mitään. Meillä tietty helpottavana tekijänä tieto siitä, että etäisyys ei tule kestämään enää kovin montaa kuukautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139