Tällä viikolla, viimestään ens viikon alussa, melkein 60 000 ipanaa alottaa koulun.
Tarkoittaa montaa täysin kokematonta kulkijaa liikenteen seassa.
Kandee olla varuillaan. Verronki ala-asteiden lähellä. Ne polvenkorkuiset ipanat rientää ihan miten sattuu, eikä niitä nää yhtään kun ne on niin pieniä. Eikä ne autoja välttämättä osaa/tajua väistää.
Monta vaaraa onpi eessä..
12
507
Vastaukset
- Autoilija
Ihan sama.. ei paljoo nappaa joku pikku-mukula.. jos juoksee alle niin ei voi mua syyttää.. pistän perheen vahingonkorvauksiin Bemarin likaamisesta.. Paljon niitä lapsia liikenteeseen tulee, muttei anneta sen häiritä..
- mutta
Aika helvetin typerää läppää heität silti. Kasvaisit oikeasti vähän.
- Seppo Susi
Jos mun muksun teilaat, niin et ehdi edes hakemaan korvauksia. Nykytuomioilla istun pari vuotta taposta ja se siitä.
- kuin
sellainen aura (pienempi kuin teilaitoksen aura autoissa) auton noukkaan niin sillä ne varomattomasti kulkevat kersat ym. hoituu pois
- Jukkis
Kannattaa katella minne ne kuulapäät pomppii. Mut viel vaarallisempi alue on ammattikoulut, sieltä ne amikset sukkuloi välituneilla liikenteeseen tuning autoineen ja basso hakkaa nii et tärykalvot irtoaa. Eikä ne mitään nää kun nippu wuntsikoita roikkuu taustapeilissä, siinä karvanoppien ja nyrkkeilyhanskojen välissä. Ja kaikki muut lasit paitsi tuulilasi on vedetty ruttusella kalvolla niin tummaks ettei kimmat nää kuin ruma finninaama siellä kessua autossa polttelee.
- Pakkasrouva
Otetaanpas varotus tosissaan.. O.o Ite en ainakaan halua tunnolleni yhdenkään ihmisen kuolemaa, saatika elämäänsä aloittavan pikkuisen koululaisen. Raivostuttavaa se toki on, kun pomppivat tielle miten ja mistä sattuu, mutta pieniähän meistä jokainen on joskus ollut.
Poju: saataiskohan me järkättyä yhteistä tsättiaikaa johonkin väliin, joku pv? Ois yks kysymys, voipi nimittäin olla, että nyt syksyn aikana törmäillään. ;)- Poju
Jo vaikka het tänä iltana, tai vaikka perjantaina (ei tosin illalla, taidan olla baarissa), lauantaina käytännössä koko päivä...
Mulla ei muuta olekaan ku aikaa..
Sano vaan milloin sulla passaa. - Pakkasrouva
Poju kirjoitti:
Jo vaikka het tänä iltana, tai vaikka perjantaina (ei tosin illalla, taidan olla baarissa), lauantaina käytännössä koko päivä...
Mulla ei muuta olekaan ku aikaa..
Sano vaan milloin sulla passaa.Oon töissä koko loppuviikon, yöt siis. Mutta jos ei ennen lauantaita törmäillä tsätissä (pääsen ehkäpä piipahtamaan myöhään iltasin koneella), niin sitten la päivällä (siinä klo 17 aikaan). Ok?
Baarissa? Huh. ;D - Poju
Pakkasrouva kirjoitti:
Oon töissä koko loppuviikon, yöt siis. Mutta jos ei ennen lauantaita törmäillä tsätissä (pääsen ehkäpä piipahtamaan myöhään iltasin koneella), niin sitten la päivällä (siinä klo 17 aikaan). Ok?
Baarissa? Huh. ;DSaatan mää täällä koneella iltasinkin olla (en nyt tosin kauheen myöhään), mut lauantaina 17oo on ihan jees.
- Pakkasrouva
Poju kirjoitti:
Saatan mää täällä koneella iltasinkin olla (en nyt tosin kauheen myöhään), mut lauantaina 17oo on ihan jees.
Yritän keritä tänään koneelle ihmisten aikoihin. Nyt alkaa aherrus! ;D
- Pakkasrouva
Poju kirjoitti:
Saatan mää täällä koneella iltasinkin olla (en nyt tosin kauheen myöhään), mut lauantaina 17oo on ihan jees.
En pääsekään lauantaipäivällä koneelle, tuli vähän tekemistä ennen töihin lähtöä. =)
- Poju
Pakkasrouva kirjoitti:
En pääsekään lauantaipäivällä koneelle, tuli vähän tekemistä ennen töihin lähtöä. =)
Selvä juttu.
Hyvä ku sanoit, ettei tarvii sit 'päivystää'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483