Monta vaaraa onpi eessä..

Poju

Tällä viikolla, viimestään ens viikon alussa, melkein 60 000 ipanaa alottaa koulun.
Tarkoittaa montaa täysin kokematonta kulkijaa liikenteen seassa.

Kandee olla varuillaan. Verronki ala-asteiden lähellä. Ne polvenkorkuiset ipanat rientää ihan miten sattuu, eikä niitä nää yhtään kun ne on niin pieniä. Eikä ne autoja välttämättä osaa/tajua väistää.

12

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autoilija

      Ihan sama.. ei paljoo nappaa joku pikku-mukula.. jos juoksee alle niin ei voi mua syyttää.. pistän perheen vahingonkorvauksiin Bemarin likaamisesta.. Paljon niitä lapsia liikenteeseen tulee, muttei anneta sen häiritä..

      • mutta

        Aika helvetin typerää läppää heität silti. Kasvaisit oikeasti vähän.


      • Seppo Susi

        Jos mun muksun teilaat, niin et ehdi edes hakemaan korvauksia. Nykytuomioilla istun pari vuotta taposta ja se siitä.


    • kuin

      sellainen aura (pienempi kuin teilaitoksen aura autoissa) auton noukkaan niin sillä ne varomattomasti kulkevat kersat ym. hoituu pois

    • Jukkis

      Kannattaa katella minne ne kuulapäät pomppii. Mut viel vaarallisempi alue on ammattikoulut, sieltä ne amikset sukkuloi välituneilla liikenteeseen tuning autoineen ja basso hakkaa nii et tärykalvot irtoaa. Eikä ne mitään nää kun nippu wuntsikoita roikkuu taustapeilissä, siinä karvanoppien ja nyrkkeilyhanskojen välissä. Ja kaikki muut lasit paitsi tuulilasi on vedetty ruttusella kalvolla niin tummaks ettei kimmat nää kuin ruma finninaama siellä kessua autossa polttelee.

    • Pakkasrouva

      Otetaanpas varotus tosissaan.. O.o Ite en ainakaan halua tunnolleni yhdenkään ihmisen kuolemaa, saatika elämäänsä aloittavan pikkuisen koululaisen. Raivostuttavaa se toki on, kun pomppivat tielle miten ja mistä sattuu, mutta pieniähän meistä jokainen on joskus ollut.

      Poju: saataiskohan me järkättyä yhteistä tsättiaikaa johonkin väliin, joku pv? Ois yks kysymys, voipi nimittäin olla, että nyt syksyn aikana törmäillään. ;)

      • Poju

        Jo vaikka het tänä iltana, tai vaikka perjantaina (ei tosin illalla, taidan olla baarissa), lauantaina käytännössä koko päivä...

        Mulla ei muuta olekaan ku aikaa..
        Sano vaan milloin sulla passaa.


      • Pakkasrouva
        Poju kirjoitti:

        Jo vaikka het tänä iltana, tai vaikka perjantaina (ei tosin illalla, taidan olla baarissa), lauantaina käytännössä koko päivä...

        Mulla ei muuta olekaan ku aikaa..
        Sano vaan milloin sulla passaa.

        Oon töissä koko loppuviikon, yöt siis. Mutta jos ei ennen lauantaita törmäillä tsätissä (pääsen ehkäpä piipahtamaan myöhään iltasin koneella), niin sitten la päivällä (siinä klo 17 aikaan). Ok?

        Baarissa? Huh. ;D


      • Poju
        Pakkasrouva kirjoitti:

        Oon töissä koko loppuviikon, yöt siis. Mutta jos ei ennen lauantaita törmäillä tsätissä (pääsen ehkäpä piipahtamaan myöhään iltasin koneella), niin sitten la päivällä (siinä klo 17 aikaan). Ok?

        Baarissa? Huh. ;D

        Saatan mää täällä koneella iltasinkin olla (en nyt tosin kauheen myöhään), mut lauantaina 17oo on ihan jees.


      • Pakkasrouva
        Poju kirjoitti:

        Saatan mää täällä koneella iltasinkin olla (en nyt tosin kauheen myöhään), mut lauantaina 17oo on ihan jees.

        Yritän keritä tänään koneelle ihmisten aikoihin. Nyt alkaa aherrus! ;D


      • Pakkasrouva
        Poju kirjoitti:

        Saatan mää täällä koneella iltasinkin olla (en nyt tosin kauheen myöhään), mut lauantaina 17oo on ihan jees.

        En pääsekään lauantaipäivällä koneelle, tuli vähän tekemistä ennen töihin lähtöä. =)


      • Poju
        Pakkasrouva kirjoitti:

        En pääsekään lauantaipäivällä koneelle, tuli vähän tekemistä ennen töihin lähtöä. =)

        Selvä juttu.
        Hyvä ku sanoit, ettei tarvii sit 'päivystää'


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe