Terve!
Kysymys hevikitaran osaajille ja miksei muillekin. Mitä mieltä olette Jeff Loomisin Plains of Oblivion -lätystä? Aika laadukasta sävellystä ja soittoa mielestäni. Vihaan Yngwie Malmsteenin tilutusta, kun se on pelkkää asteikkojen edestakaisin soittamista, mutta tämä Loomis on vähän niinkuin paranneltu versio Yngwiestä ja mukana vähän Steve Vaitakin. Loomisilla aika paljon erikoisia ja yllättäviä käänteitä soitossa ja saa soiton kuulostamaan tosi helpolta (jota se ei tietenkään ole). Itse olen soittanut klassista viimeiset 10 vuotta, mutta tämän seurauksena olen kaivanut vanhan Ibanezin uudelleen esille.
Jeff Loomis
Loomisin ihailija
0
95
Luetuimmat keskustelut
- 1121417
- 46935
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r145730- 70676
- 67626
- 53607
- 59586
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.118530Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e109505Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500- 55478
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 5478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410