Kumpi miellyttää silmää enemmän?

pyöreähkö vs hoikka

Katsotteko miehet mieluummin naista, jolla on hoikka runko ja muutenkin timmissä kunnossa ja luonnollisesti myöskin pienemmillä rinnoilla varustettu, vaiko naista, jolta löytyy ns. "naisen pyöreyttä" eli on pientä jenkkistä ja pömppömahaa mutta rinnat on myöskin kookkaammat kuin edellä mainitulla. Enkä nyt tarkoita tässä kohtaa mitään ylipainoista.

Rehellisesti?

55

946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rehellisesti, katson mielummin:

      "naista, jolla on hoikka runko ja muutenkin timmissä kunnossa ja luonnollisesti myöskin pienemmillä rinnoilla varustettu,"

      Kun en ole "tissimiehiä" niin tuo naisen rintojen koko on aivan yks lysti.

      • Nähty on

        Jos nyt yleensä olet edes mies taidat olla vaan hiiri joka on "oikeassa" aina.


      • Nähty on kirjoitti:

        Jos nyt yleensä olet edes mies taidat olla vaan hiiri joka on "oikeassa" aina.

        Voiko mielipideasioissa kukaan olla väärässä..?! ;)


    • 13+1

      Missä vaiheessa maailmanhistoriaa normaalipainoisesta naisesta on tehty 'hieman pyöreä'? Offtopic, sori. :(

      • 11+7

        Nykyäänhän se menee niin, että ne normaalipainoiset naiset ovat ainakin naisten puheissa näitä hoikkia (hoikat ovatkin sitten syämishäiriöisiä tikkuja) ja entiset ylipainoiset ovat niitä normaalipainoisia.


      • 13+1
        11+7 kirjoitti:

        Nykyäänhän se menee niin, että ne normaalipainoiset naiset ovat ainakin naisten puheissa näitä hoikkia (hoikat ovatkin sitten syämishäiriöisiä tikkuja) ja entiset ylipainoiset ovat niitä normaalipainoisia.

        Ei ylipainoinen ole koskaan normaalipainoinen, edes naisten mielestä. Hoikkuuden asteita on kuitenkin erilaisia.

        bmi 18 anorektisen hoikka, liiallinen hoikkuus
        bmi 20 hieman isompi hoikka, kuin edellinen, täydellinen
        bmi 22 hieman vieläkin isompi hoikka, kuin edellinen, tosi hyvä
        bmi 24 vieläkin isompi hoikka/hoikahko, kuin edellinen, ihan ok

        Itse näen asin näin.


    • 5e6j7k

      pömppömaha / jenkkis mutta ei ylipainoa? Mitäs kummaa.

      Normalivartaloinen nainen on paras.

      Ei mitään kahvoja, pömppistä eikä pieniä tissejä.

      • aikuinen...

        'pömppömaha / jenkkis mutta ei ylipainoa? Mitäs kummaa.

        Normalivartaloinen nainen on paras.

        Ei mitään kahvoja, pömppistä eikä pieniä tissejä.'

        Et tiedä naisten vartaloista mitään. Kasva aikuiseksi. Ihan lähes jokaisella normaalipainoisella bmi 18.5-24 naisella on vähintään pieni alavatsapömppö ja ehkä vähän reittä ja peppua.


    • pyöreähkö vs hoikka

      En tarkoittanut hoikalla anorektisen laihaa enkä ns normaalilla ylipainoista.

      Voisin linkkaa pari kuvaa, jotka ehkä selventävät, mitä itse noilla käsitteillä tarkoitan. Esimerkiksi fitnessmalli Janni Hussi on mielestäni todella timmissä kunnossa ja on ruumiinrakenteeltaan hoikka, kuitenkin kaukana anorektisesta:

      http://www.google.fi/imgres?q=janni hussi&start=291&hl=fi&tbo=d&biw=1440&bih=746&tbm=isch&tbnid=zIYsQkxHBr2rPM:&imgrefurl=http://pl-pl.facebook.com/UwielbiamySeksowneKobiety/wall?filter=1&docid=S0sp_igNnfDWSM&imgurl=http://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/s720x720/528249_351188514927176_549501612_n.jpg&w=720&h=480&ei=r6HqULbTLvCP4gSkkIG4DA&zoom=1&iact=hc&vpx=4&vpy=279&dur=454&hovh=183&hovw=275&tx=172&ty=72&sig=115989846484908201479&page=8&tbnh=128&tbnw=200&ndsp=44&ved=1t:429,r:91,s:200,i:277

      http://www.google.fi/imgres?q=janni hussi&hl=fi&tbo=d&biw=1440&bih=746&tbm=isch&tbnid=uVOQgDnI_23udM:&imgrefurl=http://luurankojakaapissa.blogspot.com/2012/01/batfit-inspiration-janni-hussi.html&docid=e7qxzEw-25dc3M&imgurl=http://4.bp.blogspot.com/-8zoESAmvk7o/Txqm_RkP-KI/AAAAAAAAHX8/kQRl0vFytYk/s1600/Janni hussi.jpg&w=503&h=701&ei=laHqUO1GyfXhBKWzgIAP&zoom=1&iact=hc&vpx=707&vpy=198&dur=55&hovh=265&hovw=190&tx=95&ty=131&sig=115989846484908201479&page=1&tbnh=137&tbnw=94&start=0&ndsp=31&ved=1t:429,r:12,s:0,i:119

      Ja sitten pari kuvaa Iina Kuustosesta, jolla taas on naisen pyöreyttä, mutta ei lähellekään mikään ylipainoinen:

      http://www.google.fi/imgres?q=iina kuustonen&hl=fi&tbo=d&biw=1440&bih=746&tbm=isch&tbnid=mC9OLcwMUK5LoM:&imgrefurl=http://m.aamulehti.fi/viihde/il-suomalainen-nayttelijatar-juhli-monte-carlossa-ruhtinas-prinssi-albertin-kuts?v=1&docid=mj7RHMno8fByOM&imgurl=http://aamulehti.app5.it/util/thumb?width=514&height=480&url=http://aamulehti.app5.it/util/file/42690/media_42690.jpg&quality=70&w=514&h=342&ei=eaLqUKfAFbL44QSt2IDgCA&zoom=1&iact=hc&vpx=830&vpy=167&dur=3452&hovh=183&hovw=275&tx=147&ty=106&sig=115989846484908201479&page=3&tbnh=123&tbnw=174&start=68&ndsp=39&ved=1t:429,r:90,s:0,i:358

      http://www.google.fi/imgres?q=iina kuustonen&hl=fi&tbo=d&biw=1440&bih=746&tbm=isch&tbnid=eJ5hED8_6uTNVM:&imgrefurl=http://dev.metrolive.fi/jutut/artikkeli/7154/iina-kuustonen-ei-tartu-valomiekkaan-siviilissa/?gallup=no&docid=RprrtTrRogE0_M&imgurl=http://static.metrolive.fi/dev/images/1/8/1/2/4/18124/18124_1000x.jpg&w=1000&h=1553&ei=eaLqUKfAFbL44QSt2IDgCA&zoom=1&iact=hc&vpx=4&vpy=333&dur=578&hovh=280&hovw=180&tx=82&ty=127&sig=115989846484908201479&page=1&tbnh=136&tbnw=111&start=0&ndsp=28&ved=1t:429,r:14,s:0,i:125

      Selvisikö, mitä ajan takaa?

      • Ylempien kuvien nainen on 10-0 ennmmän mun makuuni kuin alempien kuvien nainen.


      • lifemocker
        TheOne kirjoitti:

        Ylempien kuvien nainen on 10-0 ennmmän mun makuuni kuin alempien kuvien nainen.

        sama, vaikka ei nyt mikään fitness tyttö tarvitsekkaan olla


    • NimimerkkiErkkiJees

      Kappas "vääristä" vastauksista miinustetaan ja vittuillaan. Sanon siis pitäväni jenkkakahvoista ja pömppömahasta. Tuliko nyt oikein, saanko plussaa? ;)

    • oka53

      Naiset on aina kauniita, mutta minua mielyttää pieni pyöreys tai muodokkuus..

      http://www.modelmayhem.com/portfolio/pic/9606737

      http://prettyplussize.tumblr.com/post/37437147738/danie-plus-model

      • timmi täytyy olla

        Linkkaamasi naiset ovat kyllä liiankin muodokkaita mun makuun... No mutta mielipiteitä riittää niin paljon kuin ihmisiäkin


      • lifemocker
        timmi täytyy olla kirjoitti:

        Linkkaamasi naiset ovat kyllä liiankin muodokkaita mun makuun... No mutta mielipiteitä riittää niin paljon kuin ihmisiäkin

        linkatut naiset eivät ole muodokkaita. ne ovat läskejä


      • ihastunut
        lifemocker kirjoitti:

        linkatut naiset eivät ole muodokkaita. ne ovat läskejä

        alan olla sun kans useinkin samaa mieltä.


      • Muakin miellyttää samankaltaiset, eli pyöreyttä sopis olevan. Nii ja samoilla linjoilla oon oka53:n kanssa :)


      • Hirvitti
        ihastunut kirjoitti:

        alan olla sun kans useinkin samaa mieltä.

        Hankkikaa huone, homot!


    • ....

      Aina tätä samaa. Hoikka on parempi, uskokaa jo.

    • miehen köriläs

      Vit.tu mä mitään laskiä naista halua. Pitää olla tiukka naisellinem vartalo.

      • Näin!

        Paitsi että tämän päivän naisten mielestä Keira on iljettävän laiha anorektikon luikura, joka tuhoaa kaikki maailman tyttölapset aiheuttamalla heille anoreksian, ja täten Keiraa ja kaltaisiaan pitää vihata ja haukkua!Scarlett on liian laiha, Kelly hoikka ja kaikki Kellystä paksummat upeita kurvikuningattaria.


      • ...

        Scarlettin bmi ei kyllä ole lähelläkään normaalia. Ihan vain tiedoksi.


      • taksikuski35
        ... kirjoitti:

        Scarlettin bmi ei kyllä ole lähelläkään normaalia. Ihan vain tiedoksi.

        ihan vain tiedoksi niin bmi ei ole oikea tapa mitata laihaa vs normaalia vs läskiä. bmi on korkealla myös niillä jotka harrastavat kuntoilua niin paljon kun pitääkin eli vähintään 3,5 tuntia viikossa. jos nämä kuntoilut ovat edes vähän muuta kuin pelkkää juoksemista ja lenkkeilyä. ja jos syö oikein. bmi on suuntaa antava mutta systeemi ei kestä päivänvaloa jos on lihaksia edes vähän. rasvaprosenttimittaukset ja muut tekniikat antavat paljon kokonaisvaltaisemman kuvan. ja jos osaat käyttää googlen hakukonetta ja laskea bmi:n niin tietojen mukaan hänen bmi on 21,45 ja risat... että ihan normaalipainossa mennään (20-24,9) jos haluat tuijottaa vaan ja ainoastaan bmi:tä


      • äläpäs höpise
        Näin! kirjoitti:

        Paitsi että tämän päivän naisten mielestä Keira on iljettävän laiha anorektikon luikura, joka tuhoaa kaikki maailman tyttölapset aiheuttamalla heille anoreksian, ja täten Keiraa ja kaltaisiaan pitää vihata ja haukkua!Scarlett on liian laiha, Kelly hoikka ja kaikki Kellystä paksummat upeita kurvikuningattaria.

        Äläpäs nyt liiottele pönttöpää! Keira on 169-170cm pitkä ja painaa vain 49-50kg, painoindeksi 17,3, alipaino. Eli ihan oikea huoli tulee jos nuoret naiset ottavat hänestä mallia. Keiran tulisi painaa 54, jotta olisi normaalipainon alarajoilla edes.

        Scarlet sen sijaan on terve naisen malli. Hän on 163cm pitkä ja painaa 57kg, painoindeksi 21,5, normaalipaino. Scarletilla on varmasti monen naisen mielestä ihannevartalo ja hoikkuus!

        Kelly sen sijaan on 161cm pitkä ja painaa 75kg, painoindeksi 28,9, ylipaino. Jos Kelly mielisi edes Scarletin mittoihin, tulisi hänen laihduttaa 20kg.


      • 8+19
        taksikuski35 kirjoitti:

        ihan vain tiedoksi niin bmi ei ole oikea tapa mitata laihaa vs normaalia vs läskiä. bmi on korkealla myös niillä jotka harrastavat kuntoilua niin paljon kun pitääkin eli vähintään 3,5 tuntia viikossa. jos nämä kuntoilut ovat edes vähän muuta kuin pelkkää juoksemista ja lenkkeilyä. ja jos syö oikein. bmi on suuntaa antava mutta systeemi ei kestä päivänvaloa jos on lihaksia edes vähän. rasvaprosenttimittaukset ja muut tekniikat antavat paljon kokonaisvaltaisemman kuvan. ja jos osaat käyttää googlen hakukonetta ja laskea bmi:n niin tietojen mukaan hänen bmi on 21,45 ja risat... että ihan normaalipainossa mennään (20-24,9) jos haluat tuijottaa vaan ja ainoastaan bmi:tä

        Pakko kommentoida. Painoindeksiin ja siihen, miltä sillä indeksillä näyttää, vaikuttaa ruumiinrakenne ja vartalon malli. Mulla indeksin mukaan selvästi alipainoa, mutta miehet kyllä kelpuuttaa. Harrastan liikuntaa enemmän kuin 3,5h viikossa, myös kuntosalia isoilla painoilla. Olen samannäköisessä kunnossa kuin missit ja alusvaatemallit. Anteeksi.

        En tiedä ketä kaikkia tässä maailmassa pitäisi miellyttää, ja mitä pitäisi tehdä saadakseen yleisen hyväksynnän ja välttääkseen hyvin hoikkana ihmisenä tuomion "sairas" "anorektinen" tai "ällöttävä". Opettelisitte naiset katsomaan ihmisiä kokonaisuutena ja suvaitsemaan toisianne (erilaisuutta), lopettaisitte laminoitujen bmi-taulukoidenne vahtaamisen, naapureiden, julkkisten ja työkaverien arvostelun ja laittaisitte itsenne siihen kuntoon, missä olette omasta mielestänne parhaimmillanne. Ja nauttisitte elämästä.


      • 17+12
        ... kirjoitti:

        Scarlettin bmi ei kyllä ole lähelläkään normaalia. Ihan vain tiedoksi.

        Ei vai? Ihan normaalipainoiselta minusta näyttää. Meinaatko että on liian laiha vai lihava? Meni niin kerta kaikkiaan yli hilseen tämä sinun kommenttisi.

        Scarlettilla on upea vartalo.


      • ammattina mallin työ
        8+19 kirjoitti:

        Pakko kommentoida. Painoindeksiin ja siihen, miltä sillä indeksillä näyttää, vaikuttaa ruumiinrakenne ja vartalon malli. Mulla indeksin mukaan selvästi alipainoa, mutta miehet kyllä kelpuuttaa. Harrastan liikuntaa enemmän kuin 3,5h viikossa, myös kuntosalia isoilla painoilla. Olen samannäköisessä kunnossa kuin missit ja alusvaatemallit. Anteeksi.

        En tiedä ketä kaikkia tässä maailmassa pitäisi miellyttää, ja mitä pitäisi tehdä saadakseen yleisen hyväksynnän ja välttääkseen hyvin hoikkana ihmisenä tuomion "sairas" "anorektinen" tai "ällöttävä". Opettelisitte naiset katsomaan ihmisiä kokonaisuutena ja suvaitsemaan toisianne (erilaisuutta), lopettaisitte laminoitujen bmi-taulukoidenne vahtaamisen, naapureiden, julkkisten ja työkaverien arvostelun ja laittaisitte itsenne siihen kuntoon, missä olette omasta mielestänne parhaimmillanne. Ja nauttisitte elämästä.

        et kerro yhtään paljonko syöt. ja mitä syöt. voi hyvin johtua siitä miksi olet enemmän (kärjistettynä) laiha kuin lihaksikas. ja toisilla kasvaa lihasmassa paljon helpommin kuin toisilla. jos sinulla on "selvästi alipainoa niin vartalosi muistuttaa enemmän mallilta kuin missiltä. missit ovat nykyään aika "ei niin timmissä kunnossa" sinne on alettu hyväksyä vähän ketä vaan. ennen he olivat pitkiä ja laihoja ja oli tiimalasimuoto, nykyään normaalikokoisia, ties ja minkä muotoisia ja jopa aika lyhyitä. ja alusvaatemalleilla on yleensä tiimalasinmuotoinen vartalo treenattu muttei liikaa lihaksia ja sitä rataa.


      • 8+19
        ammattina mallin työ kirjoitti:

        et kerro yhtään paljonko syöt. ja mitä syöt. voi hyvin johtua siitä miksi olet enemmän (kärjistettynä) laiha kuin lihaksikas. ja toisilla kasvaa lihasmassa paljon helpommin kuin toisilla. jos sinulla on "selvästi alipainoa niin vartalosi muistuttaa enemmän mallilta kuin missiltä. missit ovat nykyään aika "ei niin timmissä kunnossa" sinne on alettu hyväksyä vähän ketä vaan. ennen he olivat pitkiä ja laihoja ja oli tiimalasimuoto, nykyään normaalikokoisia, ties ja minkä muotoisia ja jopa aika lyhyitä. ja alusvaatemalleilla on yleensä tiimalasinmuotoinen vartalo treenattu muttei liikaa lihaksia ja sitä rataa.

        Totta, en ole atleettinen ruumiinrakenteeltani - niinkuin eivät mallit ja missitkään usein taida olla. Mutta siis naiset ovat samassa painoindeksissäkin hyvin eri näköisiä ja muotoisia, yllättävää kyllä ;) Joku näyttää ehkä samassa painoindeksissä rangaistusvangilta, joku toinen taas upealta.


      • 14+7
        8+19 kirjoitti:

        Pakko kommentoida. Painoindeksiin ja siihen, miltä sillä indeksillä näyttää, vaikuttaa ruumiinrakenne ja vartalon malli. Mulla indeksin mukaan selvästi alipainoa, mutta miehet kyllä kelpuuttaa. Harrastan liikuntaa enemmän kuin 3,5h viikossa, myös kuntosalia isoilla painoilla. Olen samannäköisessä kunnossa kuin missit ja alusvaatemallit. Anteeksi.

        En tiedä ketä kaikkia tässä maailmassa pitäisi miellyttää, ja mitä pitäisi tehdä saadakseen yleisen hyväksynnän ja välttääkseen hyvin hoikkana ihmisenä tuomion "sairas" "anorektinen" tai "ällöttävä". Opettelisitte naiset katsomaan ihmisiä kokonaisuutena ja suvaitsemaan toisianne (erilaisuutta), lopettaisitte laminoitujen bmi-taulukoidenne vahtaamisen, naapureiden, julkkisten ja työkaverien arvostelun ja laittaisitte itsenne siihen kuntoon, missä olette omasta mielestänne parhaimmillanne. Ja nauttisitte elämästä.

        Alipaino on yhtä tuomittava asia, kuin ylipaino. Siksi alipainoisia pitää ruoskia syömään paremmin ja terveellisemmin, samoin kuin ylipainoisiakin. Et sä siitä sun mollaamisesta nimimerkki alipainoinen pääse, täällä kitisemällä. Sun pitää saada paino normaalipainon lukemiin, vähintään bmi 18.5 ja sun mollaus loppuu. Turha kitistä luontaisesta hoikuudesta. Luontaisesti hoikatkin on bmi 18.5-20.


      • lifemocker

        meganilla on isommat tissit


      • menikö täydestä
        lifemocker kirjoitti:

        meganilla on isommat tissit

        Niin kun otti silikonit. Katopa kuvia ennen niitä, A-kuppi oli.


      • lifemocker
        menikö täydestä kirjoitti:

        Niin kun otti silikonit. Katopa kuvia ennen niitä, A-kuppi oli.

        mitä väliä, megan on silti kuuma


    • sama5
    • alfalfa1

      Kokonaisuus ratkaisee. Esim., jos naisella on huono kroppa PLUS pienet tissit, ei innosta. Mutta yhtälailla jos naisella on isot rinnat PLUS huono kroppa, ei ne tissitkään innosta yhtään pätkää.

      Kun taas naisella on muuten hyvä kroppa (Hoikka, urheilullinen, sopusuhtainenn, erottuva vyötärö, timmi jne) niin rintojen koolla ei enää ole väliä. Jos upeakroppaisella sitten on vielä hyvät luomurinnat niin se on jo sit suurta plussaa, muttei mikään oletusarvo hyväkroppaisuudesta.

      Eli kuten aiemapan sanottu, kokonaisuus on enemmän kuin yksi hyvä tai huono kehon osa. Lisäksi pienet rinnat voi olla paljon paremmat kuin isommat, ei koko ole kaikki kaikessa, on muoto, nännit jne tekijät myös.

    • Tervettä menoa

      Nykyisenä ulkonäkökeskeisenä aikakautena sanoisin, että ei kumpikaan. Tai siis oikeastaan ehkä se timmimpi eli siis oikeasti se urheilullisempi tai pitäiskö nykytrendin mukaan sanoa timmimpi.

      Parempi on se, joka pystyy tekemään jotakin: kävelemään portat ylös, kantamaan kauppakassit ja kantamaan lapsen. Laiska, saamaton, mitään jaksamaton nainen ulkonäöstä riippumatta on hyödytön ja vastenmielinen. Minulla ei ole varaa palkata hovineitoja ja palvelijoita. Naisen pitää kyetä hoitamaan kaikki arkiaskareet myös omin voimin.

    • 3434t3434

      Kyllä ne isot rinnat aina vievät huomion ja lisäksi on pakko tunnustaa että ns. "naisen pyöreyttä" omaava nainen on sängyssä muodokas ja mukavan pehmeä juuri oikeista paikoista.

    • 196511

      Valitsen hoikan. Taas kerran.

    • ijhbvgyhj

      Miehet taas itkemässä, että pitää olla laiha. Onneks suomalainen mies onkin itse niin komea yksilö.

      • Piste.

        Laiha ja hoikka ei ole sama asia. Hoikka on normaali, mutta laiha anorektinen. Varmasti hoikka on kaikki väliltä bmi 18.5-22. Laiha on esim bmi 17. Piste.


      • pilkku
        Piste. kirjoitti:

        Laiha ja hoikka ei ole sama asia. Hoikka on normaali, mutta laiha anorektinen. Varmasti hoikka on kaikki väliltä bmi 18.5-22. Laiha on esim bmi 17. Piste.

        Mä olen mies ja mulla laiha ja hoikka ovat kyllä ihan sama asia. Ja naisen pitää olla laiha. En kanna vaakaa mukana tarkkaillakseni painoindeksiä.


      • Dino Rex

        Mä panostan oikeanlaiseen syömiseen ja urheiluun varmasti enemmän kuin 90% nuorista suomalaisnaisista. Kyllä mä vaadin naiselta hoikkuutta ihan niin paljon kun haluan. Se taas mitä muut suomalaiset miehet tekee on mulle täysin yhdentekevää.


      • 1+12
        pilkku kirjoitti:

        Mä olen mies ja mulla laiha ja hoikka ovat kyllä ihan sama asia. Ja naisen pitää olla laiha. En kanna vaakaa mukana tarkkaillakseni painoindeksiä.

        Tee se sitten harvinaisen selväksi mahdolliselle naiselles. Monen mielestä laiha ja hoikka ei ole sama asia, kuten monen mielestä söpö,nätti ja kauniskaan ei ole sama asia. Osan mielestä kaikki edellisistä ovat synonyymejä.


      • 11+19
        pilkku kirjoitti:

        Mä olen mies ja mulla laiha ja hoikka ovat kyllä ihan sama asia. Ja naisen pitää olla laiha. En kanna vaakaa mukana tarkkaillakseni painoindeksiä.

        Eli sulle on ihan sama näyttääkö nainen tältä

        http://www.hollywoodbackwash.com/wp-content/uploads/2008/07/claire-danes-skinny.jpg
        http://www.jokesfeed.com/wp-content/uploads/2011/10/miss-skinny-2011.jpg (jep, erittäin todennäköisesti muokattu kuva =D)
        http://www.talentmanagement.com/assets/wp-uploads/2011/06/skinny-model.jpg

        vai tältä

        http://images5.fanpop.com/image/photos/26800000/Rosie-victorias-secret-angels-26824629-1200-1619.jpg

        Joo...Mielipiteensä kullakin.


    • Just joo

      Tyypillistä.... Ruma saa olla, mutta ei läski

    • heteronaisen huomio

      Kaikki eivät ole erityisen kauniita. Osa on. Toki kauneus on katsojan silmissä tietty. Siltikin, joistan naisista näkee jo lihavanakin, että olisivat kasvojen puolesta todellisia kaunottaria, kunhan vain laihtuisivat hoikaksi. Semmoisen naisen näkiessä käy oikein suruksikin. Tietty laihtuminen lisääkin kauneutta entisestään lisääkin. Kyseisissä naisissa kuitenkin näkyy jo lihavanakin naamasta, että sen rasvan alla olisi todellinen missitason ulkonäkö. Semmoinen nainen, kun laihtuisi hoikaksi, niin avot! Surullista, että jotkut selvästi keskitasoa kauniimmat ovat päästäneet itsensä lihoamaan sellaiseen kuntoon.

    • ELOELO

      Edellisen(heteronaisen huomio) kanssa samaa mieltä. Suurinta pudottajaakin kun katselee, niin aina sinne on eksynyt joku kasvoiltaan todella kaunis ja homman pilaa se jäätävä ylipaino.
      Ja näin naisena myöskin, täytyy minunkin valita ensimmäinen vaihtoehto, eli timmi ja pienirintainen ennemmin kuin pyöreä ja rintava.

    • 19 cm

      Ilman muuta hoikkaa mimmiä.

      Ja jos on jo jenkkakahvat, niin kyllä sitten vähintään on jo lievää ylipainoa.

      Ei rinnat ole kovinkaan tärkeät. Lihaksikas pyöreä, kimmoisa peppu, muttei läskipeppu. Sellai o hyvä.

    • Äijjjjjjjjjä
      • 12+7

        Tuo kropan malli on päärynä. Tosin normaalilla naisella ei noin liioiteltua. Hoikalla naisella 100 kiloisen perse edellisissä kuvissa. Ettei olis laitettu perseimplantit ja/tai photoshopattu.


    • ELOELO

      "19cm":

      Eivät jenkkakahvat kerro ylipainosta. Jenkkakahvat voi tulla normaalipainoiselle, ja todella monella onkin, jos on sen mallinen vartalo.
      Itse en ole lähelläkään ylipainoa, mutta pienet jenkkakahvat löytyy, koska se vähäkin mitä on, kerääntyy siihen. Minun tulisi olla täysin luuviulu, jottei pieniäkään jenkkakahvoja syntyisi.

    • että näin

      Anteeksi nyt vain, mutta kyllä tosiaan jenkkakahvat voi olla normaalipainoisella/laihallakin.

      Itse olen nuori nainen, pituutta 165cm, painoa 51kg ja kyllä, jenkkakahvat löytyy. Ei nyt mitkään massiiviset, mutta kyllä ne sieltä helposti esille saa ihan ongelmitta

    • että näin

      .... eikä muuten tunnu yhtään mukavalta, että yllä on useampikin (ilmeisesti mies) sanonut, että kyllä jenkkakahvat kertoo ylipainosta.

      Minäkin olen siis ylipainoinen kun bmi on 18,7? Haloo!

      • Jenkkakahvat ei kerro aina välttämättä ylipainosta, mutta löysyydestä ne kyllä aina kielivät...

        Elikkä jälleen kerran se sama ikuinen totuus:

        -Ei se painon määrä vaan se laatu. ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      84
      1792
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      366
      1494
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      65
      1202
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1055
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      37
      966
    6. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      187
      897
    7. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      826
    8. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      795
    9. Se mitä näytän ulospäin

      Ei ole koko totuus - tietäisitpä mitä tunteita kätken kulisseihin.
      Ikävä
      64
      738
    10. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      25
      705
    Aihe