Otsikko kertoo(: Mulla on ollu tuo ongelma aika kauvan :/
Miten päästä eroon kynsien pureskelusta?
6
232
Vastaukset
- 6767
oon kuullu jostain semmosen vinkin että jos lakkaa kynnet oikee nätiksi nii jos niitä ei sitte viittis pureskella ?
- Faileeeed!
Kauvan ei vittu XD
Taisit tarkoittaa kauan - asdfwwww
kaveri laitto itellee geelikynnet , jolloin omat pureskellut kynnet kasvoivat alla ja geelien poisottamisen jälkeen pureskelu jäi kokonaan pois ! tekokynnet , jotka siis liimataan oman kynnen päälle voisi olla kanssa hyvä omien kynsien kasvatuskeino jolla saattaa saada lopetettua omien kynsien pureskelun .
- kynneton
mulla oli kans pureskelu ongelmana tosi kauan. kun olin yli 40v niin aattelin ettei tän ikänen voi olla sormet suussa aina, pureskella kynsiä.
rupesin rasvaamaan kynsinauhoja hyvällä apteekin rasvalla iltaisin ja aina kun voin. siitä se lähti, kynnet pysy siistinä ja kynsinauhat kans.
nyt on kauniit kynnet ja kädet. älä pure, näyttää hölmöltä.- marsu63
minä taas en pure vaan revin kynnet ihan nysäksi ja kynsinauhat verille. Ostin pari viikoa sitten uunin ja geelilakat kotiin ja nyt olen harjoitellut geelilakkauksen tekoa itse. Se on kyllä niin kova, että hampaat katkee, jos puree. Kynnet on nyt jo kasvaneet kivan mittaisiksi, mutta harjoitttelua on vielä lakkauksen kestävyydessä...
- haaveileva1
http://www.facebook.com/groups/556357774384171/?notif_t=group_r2j siinä sulle..sillon kun on tommoset käsissä niin pureskelu loppuu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794014
- 473409
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512471Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161685Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131491Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121309Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271307- 451224