Otsikko kertoo(: Mulla on ollu tuo ongelma aika kauvan :/
Miten päästä eroon kynsien pureskelusta?
6
259
Vastaukset
- 6767
oon kuullu jostain semmosen vinkin että jos lakkaa kynnet oikee nätiksi nii jos niitä ei sitte viittis pureskella ?
- Faileeeed!
Kauvan ei vittu XD
Taisit tarkoittaa kauan - asdfwwww
kaveri laitto itellee geelikynnet , jolloin omat pureskellut kynnet kasvoivat alla ja geelien poisottamisen jälkeen pureskelu jäi kokonaan pois ! tekokynnet , jotka siis liimataan oman kynnen päälle voisi olla kanssa hyvä omien kynsien kasvatuskeino jolla saattaa saada lopetettua omien kynsien pureskelun .
- kynneton
mulla oli kans pureskelu ongelmana tosi kauan. kun olin yli 40v niin aattelin ettei tän ikänen voi olla sormet suussa aina, pureskella kynsiä.
rupesin rasvaamaan kynsinauhoja hyvällä apteekin rasvalla iltaisin ja aina kun voin. siitä se lähti, kynnet pysy siistinä ja kynsinauhat kans.
nyt on kauniit kynnet ja kädet. älä pure, näyttää hölmöltä.- marsu63
minä taas en pure vaan revin kynnet ihan nysäksi ja kynsinauhat verille. Ostin pari viikoa sitten uunin ja geelilakat kotiin ja nyt olen harjoitellut geelilakkauksen tekoa itse. Se on kyllä niin kova, että hampaat katkee, jos puree. Kynnet on nyt jo kasvaneet kivan mittaisiksi, mutta harjoitttelua on vielä lakkauksen kestävyydessä...
- haaveileva1
http://www.facebook.com/groups/556357774384171/?notif_t=group_r2j siinä sulle..sillon kun on tommoset käsissä niin pureskelu loppuu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3644301Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1463745KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti912634Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92421Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei152249Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1521910Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181828- 1191818
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241409Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1551095