Nainen, käytä korkokenkiä aina paitsi urheillessasi

Tyylistä huolestunut

33

804

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heels4ever

      Blogissa on hauskoja pointteja. En nyt sano käyttäväni korkkareita kokoajan, mutta olen huomannut että miehet ovat selvästi valppaampia korkokenkiä käyttäessäni kuin ilman korkoja.

    • Jaahasvainiin

      Onhan se nyt selvää että korkojen kopse saa miesten päät kääntymään. En käytä korkokenkiä koska ovat epäkäytännölliset ja lisäksi tuhoavat jalat. Minulle on yks ja sama mitä miehet ajattelevat mukavista kengistä joita käytän

      • älä ole tyhmä

        Just näin. Ja kuka hullu kävelee jollain 12 cm koroilla pääkallokeleillä??


    • Iinaina

      Mitä mies tietää naisten kengistä?

      • Ne miehet tietää, jotka niitä käyttää - jotkut päivittäin!


      • Mietippänyt

        Mielestäni blogin kirjoittaja ei yritäkään väittää tietävänsä korkokenkien käytöstä, vaan kertoo vain, mitä miehet ajattelevat naisesta joka ulkonäköään parantaa korkokengillä.


      • Minna-Maaria kirjoitti:

        Ne miehet tietää, jotka niitä käyttää - jotkut päivittäin!

        Niinhän sitä nuorna naisena mentiin korkokengillä köpöttäen aamulla jo seitsemäks` töihin ja siellä jatkettiin kokopäivä välillä....
        Metalli kantalappuin kopsahtaen iloisesti Oswaldin kengissäin.....
        Viime uuden vuoden aattona tanssittiin viel viimeks` kera koroin.....alkuillast jenkattiinkiii.....
        Muutaman kerran vuodessa käytän enää korkokenkiä......tarvitsen jalkojain muuhunkin kuin näyttääkseni hyvältä kinttuineni.....


    • Birjå88

      Todella viihdyttävää kerrontaa miehen näkökulmasta :D

    • En voi käyttää

      En voi käyttää korkokenkiä,ainakaan jatkuvasti.Koska saan joskus todella kivuliaita
      kramppeja,suonenvetoja jalkoihini.Mulle on jalkojen hyvinvointi tärkeä juttu ja mukavat kengät.Mitä tehdä kauniilla korkokengillä jos on miltei liikuntakyvytön,se onkin ihan ok jos niitä korkokenkiä käytetään harvakseltaan,vaikka juhlissa muulloin
      en suosittele.

    • kokeilukannattaa

      Suosittelen panostamaan aikaa kenkäostoksiin kun sellaisia olette tekemässä. Itse en ole pitänyt korkokengistä juuri niiden epämukavuuden vuoksi, mutta pari kuukautta sitten sattui kohdalle erittäin osaava naismyyjä, joka löysi minulle jalassa mukavan tuntuiset korkkarit ja suhtautumiseni on muuttunut melkoisesti näihin korollisiin kapineisiin.

    • Ei välttämättä

      Hypätkää vaikka tähtiin niiden korkokenkienne kanssa mokomat hienostelijat.
      Minä panostan mukaviin kenkiin,en mihinkään korkokenkiin.Korkokegät ei ole
      pelkästään epämukavat,vaan ne aiheuttaa pahoja jalkavaivoja ja vammoja liikaa
      käytettynä,vaikka valitsisi miten hyvät korkokengät tahansa.Tiedän tämänkin asian,
      kun sattuu olemaan kokemusta pitkälti.Minun suhtautumiseni on muuttunut siten,että
      jos käytän korkokenkiä niin rajoitetusti,eli tuskin ollenkaan

      • Anonyymi

        Sä oot vaan niin ruma, ettei kengät tilannetta pelastaisi.


    • brogue

      Täytyy sanoa, että vaimoni on erittäin sykähdyttävän näköinen kuviollisissa kumisaappaissaan. Kyllä hän pitää korkkareitakin, tansseissa esim. ja ulkoillessa mukavia Eccon talvijalkineita. Juostessa juoksukenkiä, jne. Siskonsa on aina pitänyt korkkareita ja ilman niitä, hän on "varvasastuja".

      • Kuomasaapas

        Jaa vai niin.Minulle onkin tärkeämpää hyvä olo ja hyvin voivat jalat,enemmin kuin
        sykähdyttävä ulkonäkö ja korkokengillä ketkuttelu.Ihan kuinka vaan,huvinsa ja
        tyylinsä kullakin,se on eri asia jos jalat kestää niitä korkokenkiä niin mikäs siinä
        sitten.


    • Naisellinen nainen

      Miksi te kuomanaiset tölläätte pahansuopaisesti korkkareilla kävelijöitä?
      Olen huomannut tämän usein kaupungilla. Ärsyttääkö se teitä? Ärsyttääkö se että miehenne katsoo ihan eri silmällä korkkareilla kävelijöitä? Heitä ei tunnu ärsyttävän

      • Sporttinen nainen

        En ole katsellut ketään pahansuopaisesti,eikä myöskään ärsytä yhtään mikään.Miksi
        pitäisi ja onko kaikkien pakko käyttää korkokenkiä jos ei voi tai ei halua ja miksi
        korkokenkänaiset töllää pahansuopaisesti kuomasaappailla ja lenkkareilla kävelijöitä?
        tämäkin asia on huomattu.Ärsyttääkö korkokenkänaisia noin paljon,entä ärsyttääkö
        teitä että teidän miehenne katsoo myös eri silmällä kuomasaapas ja lenkkarinaisia,
        arvostaa myös sporttisia,käytännöllisiä naisia?Heitä ei ärsytä.Naisellinen nainen
        voi olla myös vaikka käyttää kuomasaappaita ja lenkkareita,eikä naisellisuus ole
        kiinni mistään korkokengistä.


    • kopse

      kop,kop,kop,kop

    • Juoksukenkä

      Läts,läts,läts,läts

    • jaahas, sellasta

      Jos tuollaisia miehiä korkokengillä houkuttelee, niin olen tosi tyytyväinen, etten niitä käytä :) Kauhee juntti.

    • muna vai kana

      Miksei junttimies kelpaisi junttinaiselle, joka ei viitsi panostaa ulkonäköönsä korkokenkien vertaa?

    • mikä pelle

      Sanoo mies joka ottaa lukemattomia kuvia kaljatölkeistä ja -pulloista. :D Ja itsehän varmaan joka päivä pidät pukua päällä, eikös? ;)

      • Niimpä niin

        Junttimaista on pilata omat jalkansa ja terveytensä,sekä tuoda liikaa esille itseään.
        Panostaa voi kyllä ulkonäköänsä,mutta tietenkin tilanteeseen sopivalla tavalla.
        Korkokengät on erityisesti hoitoalan tehtävissä sopimattomat.


      • kylanmies

        :D vikansa kullakin


      • Oletkos höhlä?
        kylanmies kirjoitti:

        :D vikansa kullakin

        Mitähän mahdollisesti tarkoitat vikansa kullakin?Kyllä se on miehen tyhmyyttä jos
        viitsii vaatia naista käyttämään korkokenkiä ja käykin niiden kanssa ikävä haaveri.
        Ei kannattaisi olla noin välinpitämätön ja liian pinnallinen,se on itsekästä ja junttimaista.Ulkonäköään voi panostaa monella muullakin tavalla,ei korkokengät
        ratkaise sitä.


    • Korkokengät oli viimeksi jalassain uuden vuoden aattona.....
      Ei enää "kärsi" pitää jalassain....en enää pilaa jalkojain.....
      Nuorempana on piikkareilla köpötelty jo jalat sököks`.....

      • Niimpä niin

        Joo mulla on kanssa sama juttu.Viimeksi oli korkokengät jalassa pikkujouluissa.Enää
        ei kärsi joka päivä pitää korkokenkiä,vaikka haluaisinkin.


    • MIES 40

      Korkeat korot OVAT SEXYT!!!

    • Sporttinen nainen

      Ehkä voi olla seksikkäät,mutta niillä voi pilata jalkansa jos jatkuvasti käyttää.Kuomat
      ja lenkkarit on mukavammat.

    • Ikuinen vamma?

      Korkokengät voi olla todella vaaralliset varsinkin talvella. Toki niihinkin saa liukuesteitä, mutta moniko käyttää. Eikä tarvitse talvikaan olla, nilkan voi taittaa korkkareissa kesälläkin, piikkikorko voi jäädä oviaukkojen ritilöihin ja liukuportaisiin kiinni jos ei muista kävellä varpaillaan.

      Pahimmassa tapauksessa jalat menee loppuelämäksi pilalle tai kaatuessa selkä paskaksi. Mielestäni korkokenkien käyttö on itsetuhoisaa.

      Minä kaaduin matalapohjaisista kengistä huolimatta, kun ei ollut liukuesteitä. Ei se aina korkoja vaadi. Muistakaa kuitenkin että terveys on tärkeämpi kuin ulkonäkö.

      • Avokkailla

        Tuosta korkokenkien vaarallisuudesta talvella olen kyllä tällä hetkellä eri mieltä. Talvisin en kyllä ole juurikaan piikkareita käyttänyt, mutta eilinen muutti hieman mieltäni asiaan. Eilen nimittäin jouduin synttäreille käydessä kulkemaan lyhyen matkan piikkari avokkailla lumista tietä. Olin kyllä aivan varma että käy huonosti ja kun vielä aivan sileät pohjatkin. Mutta yllätyin suuresti kuinka hyvin niillä pystyi kävelemään lumista/jäistä tietä, ilmeisesti korot upposi sen verran pintaan ja esti tavallaan luistamisen. Tietysti kyllähän ne nyt luisti välillä. Mutta esim. baltsut on kyllä ihan pahimmat liukkaalla.


    • puolensa kaikella

      Nainen joka kavelee huonosti korkokengilla on kamalampi naky kuin nainen jolla ei ole korkokenkia mutta kavelee naisellisesti. Sama juttu jos on tuhonnut nilkkansa ja nilkuttaa niin ei oo kaunis naky enaasen jalkeen. lol

    • töissä korkokengillä?
      ehkä, jos olisin joku toimistossa kaiken päivää istuva
      mut siivoustyö ja korkkarit, eei oikeen natsaa..

      muutoin kommentoisin tähän et makunsa ja tyylinsä kullakin,
      ja haluta saa, no mitä nyt ikinä haluaakin..
      olihan tuo varmaan aika pilke silmäkulmassa kirjoitettu blogikirjoitus,
      tai niin minä sen ainakin luin, tää nyt tuntuu olevan ikiaikainen väittelyn aihe kenkäkeskusteluissa..
      en nyt vedä tähän mukaan mitään käyttömukavuus, ergonomisuus, turvallisuus, ym. usein kuultavaa valitusta korkokengistä..
      mut eiköhän jokainen saa itse päättää omasta tyylistään,
      itse tuntisin oloni epämukavaksi ja epävarmaksi korkokengissä, varsinkin tuolla blogissa nähdyn esimerkkikuvan kaltaisissa, koska ne eivät sopisi muihin vaatteisiini, enkä näinollen antaisi parasta mahdollista vaikutelmaa itsestäni vaikkapa nyt mahdolliselle treffiseuralle.

      mur

    • söpöt varput

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe