Kohtuullisen skrodennäköinen kaveri punnersi 68 kertaa minuutissa. Vaikka tyyli ei mielestäni ollut erityisen puhdas, piti sen silti jo välissä pitää vähän taukoa, kun meinasi puhti loppua.
Huvikseni katsoin Youtubesta vastaavia urotekoja. Määrät oli suurempia, mutta tyylissä ei ollut kehumista. Monella oli selkä niin notkolla, ettei paljon punnertaa tarvinnut.
Edellisen johdosta ihmettelen, kun joku tälläkin palstalla väitti, että punnertaa 100 kertaa lyhyehkön harjoittelun jälkeen.
Lopuksi kysyn, että montako kertaa luulet itse punnertavasi puhtaasi?
Huvikseni katsoin Youtubesta vastaavia urotekoja. Määrät oli suurempia, mutta tyylissä ei ollut kehumista. Monella oli selkä niin notkolla, ettei paljon punnertaa tarvinnut.
Edellisen johdosta ihmettelen, kun joku tälläkin palstalla väitti, että punnertaa 100 kertaa lyhyehkön harjoittelun jälkeen.
Lopuksi kysyn, että montako kertaa luulet itse punnertavasi puhtaasi?
Vastaukset 6
Vanhimmat
se viiksivallu herätti kyllä pienen hymynväreen ja sitte se joka meni ahmimaan sen koko perkeleen kakun.. no on kai seki jonkulainen ennätys.
ps. jos ei täysin puhdas tyyli ollu niin ota ja vejäppä ite saman verran selkä suorana samassa ajassa, nimittäin ku ite katsoin kans niin oli kyllä aika suorana etten kyllä yhtään ihmettele puhdin loppumista. videokuvaa vaan jos meinaatte!
http://vocaroo.com/i/s1MeE1kDUBnh
Silloin joskus, kun olin amiksessa, oli luokallamme opiskelija, joka veti hyväksyttävästi noin 80 etunojapunnerrusta. Se oli niitä kuntotestejä, en tosin muista oliko aika minuutti vai kaksi. Päältäpäin ei olisi hänestä uskonut.
Itseltäni siihen aikaan meni yli 20, nykyään pelkkä ajatus saa voimat loppumaan.
Intissä oli yksi kaveri joka minuutissa teki tuollaisen määrän punnerruksia. Kuuskytjotain se oli. Semmonen pilven polttelija. Sitten se meille toki avautui, että onhan se nyrkkeilyä harrastanut pienen ikänsä. Alettiin kattomaan jätkää vähän eri tavalla ja lopetti alikit sen silmille hyppimisen. Rento tapaus tuo oli.
Sano että sama menee melkein rystysillä. Sinkomiehen ne siitä sitten tietenkin.
Sellaiset 30-40 luulisin.