Läskien deittailu

BMI31

Jatkuvasti täällä haukutaan meitä lihavia. Jos profiilissaan ilmoittaa painon ja ruumiinrakenteen selvästi, niin mikä siinä on niin kamalaa että ylipainoinenkin hakee seuraa? Eikö läski saa toivoa rakkautta itselleen?

362

9880

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ☺ painoindeksi 27 ☺

      Saa toivoa ja rakastaakin :)
      Sisäpaisti liioista kiloistaan pääsee paaaaljon helpommin eroon kuin huonoista luonteenpiirteistään.

      • varakas pillea

        pulleat tytöt,naiset ovat naisellisempia,kuvastaa että ovat myös varakkaampia.afrikassa laihoja ei kukaan huoli mutta pulleammat on varattuja ja varakkaampia.


      • Hahaa!

        "Sisäpaisti" LOL reps xD


      • haaste?
        varakas pillea kirjoitti:

        pulleat tytöt,naiset ovat naisellisempia,kuvastaa että ovat myös varakkaampia.afrikassa laihoja ei kukaan huoli mutta pulleammat on varattuja ja varakkaampia.

        Kannattaa ehdottomasti hankkia pulleita, naisellisia naisia , joilla jo mahan ympärys on lähes metrin. Siitä ei enää rinnan tai pepun ympärystä paljon erotakaan, kun kaikki löllyy samassa kasassa. Vähän haasteellista löytää oikea oikea osoite sieltä läskien seasta.


      • Halukas
        haaste? kirjoitti:

        Kannattaa ehdottomasti hankkia pulleita, naisellisia naisia , joilla jo mahan ympärys on lähes metrin. Siitä ei enää rinnan tai pepun ympärystä paljon erotakaan, kun kaikki löllyy samassa kasassa. Vähän haasteellista löytää oikea oikea osoite sieltä läskien seasta.

        Minulla on tosi lihava morsia ,olen silti löytänyt sen makian paikan ,olen vetänyt tuppivyöllä läslit ylös ,ja takaa päin on normaalia työskentelyä ,kyllä lihavat naiset tietää miten onnistaa ,olen innoissaan naisesta ,nainen aina kiittelee työstäni.


      • toivossa on hyvä elä

        olen tanssittanut itseäni 20 senttiä lyhempää tyttöstä olisko painoindeksi vai mikä se oli 25-30kg laihaa painavampi.mutta oli herttainen typykkä.kurvit ihan oikeissa paikoissa.ja olen tuntenut toisen ison tytön pituutta varmaan 170 cm.painoa varmaan 90kg.mutten nähnyt mitään tasapaksua tyttöä.kyllä sillä jalkojen välissä pullotti se joki sinulla on aikakomiasti kun istui talon portailla.ihan siinä ryhtyi hormonit hyrrää.entä jos sellasen misukan sais jotenkin kellistettyä.taitaa olla toiveajattelua koko homma,jos sais


      • namia namia
        Hahaa! kirjoitti:

        "Sisäpaisti" LOL reps xD

        ei se tytön koko ole estänyt rakastelua.se että jos tyttö ei anna se on este.kyllä tuhdinkin tytön herkkupaikat löytyy jos se on suostuvainen.mitä pulleampi misukka sen hauskempaa täkin alla ei tartte tyhjää kopasta kyllä helpompi misukka löytää täkin seasta kuin laiha.


      • Arf
        Halukas kirjoitti:

        Minulla on tosi lihava morsia ,olen silti löytänyt sen makian paikan ,olen vetänyt tuppivyöllä läslit ylös ,ja takaa päin on normaalia työskentelyä ,kyllä lihavat naiset tietää miten onnistaa ,olen innoissaan naisesta ,nainen aina kiittelee työstäni.

        Haukutaan lihavia? Ei kai. Mutta niitä kyllä moititaan, jotka valehtelevat tai vääristelevät tietojaan. Enkä yhtään moiti. Ihmissuhteet perustuvat keskinäiseeen luottamukseen. Jos treffeille päädytään väärän parin kanssa siksi, että on annettu väärää tietoa, siitä kannattaakin haukkua.

        Wuf!

        Se on myös aika pitkälle totta että läskistä pääsee helpommin eroon kuin mahdottomasta luonteesta. Sitä varten treffit ovat, että niitä luonteenpiirteitä pääsee näkemään. Kroppa tulee siinä sivussa mukaan. Netissä kirjoitellessa pääsee jo aika paljon ajatusten tasolla tutuksi. Vain tapaamalla näkee, kuinka toinen toimii arjessa.

        Ikä ja paino ovat vain lukuja. Ihminen on kokonaisuus.


      • ei paistia

        Jaa mitä?! Sisäpaisti..? liioista kiloista jne. Ei kiva kirjoitus virhe? ;(


    • rehellisyyttäkiitos

      Olisikin noin yksinkertaista.. Moni siis erittäin moni lihava ilmoittaa että on normaalivartaloinen ja ei painoa. Jos olisi kaikilla kanttia olla rehellinen, niin mitään ongelmaa ei olisi. Itsekin treffasin naisen joka oli 160cm ja 80kg, ja ilmoituksessa luki että normaalivartaloinen eikä ilmoittanut painoa.. Treffeillä kaikki sitten paljastui. Joten olkaamme rehellisiä, itsellemme ja toisille ettei tule niitä pettymyksiä. Ja kuka valehtelevan ihmisen haluaa?

      • Mutta tuohan on makuasia. Monien naisten mielestä tälläkin palstalla 160/80 on normaalipainoinen. Jos tuossa pistää tuon naisen ylimääräiset lihat joulukinkuiksi, niin tuossa taitaa riittää lihat 5-6 isoon joulukinkkuun, ja koettakaa saada ne kaikki jääkaappiin mahtumaan, niin ei tule onnistumaan, ellei teillä sitten ole aivan hulvattoman iso jääkaappi.


      • Tuon pituinen
        m36-intj kirjoitti:

        Mutta tuohan on makuasia. Monien naisten mielestä tälläkin palstalla 160/80 on normaalipainoinen. Jos tuossa pistää tuon naisen ylimääräiset lihat joulukinkuiksi, niin tuossa taitaa riittää lihat 5-6 isoon joulukinkkuun, ja koettakaa saada ne kaikki jääkaappiin mahtumaan, niin ei tule onnistumaan, ellei teillä sitten ole aivan hulvattoman iso jääkaappi.

        normaalivartaloinen/painoinen mahtuu vaatekokoon 36(-38).
        Esimerkkitapaus ei mahdu.
        Näin se vaan on.


      • henkka.oulusta.moi
        m36-intj kirjoitti:

        Mutta tuohan on makuasia. Monien naisten mielestä tälläkin palstalla 160/80 on normaalipainoinen. Jos tuossa pistää tuon naisen ylimääräiset lihat joulukinkuiksi, niin tuossa taitaa riittää lihat 5-6 isoon joulukinkkuun, ja koettakaa saada ne kaikki jääkaappiin mahtumaan, niin ei tule onnistumaan, ellei teillä sitten ole aivan hulvattoman iso jääkaappi.

        160/80 voi olla mitä viehättävin nainen ja onkin. Miehissä löytyy kaikenlaista nirppanokkaa jq valittajaa. Jos niin kovasti häiritsee, kannattaa pysä vaan siellä salin tienoilla kytiksellä...


      • jtkn,.

        Tuo 80 kg tuolla pituudella ei ole edes lievää lihavuutta, vaan painoindeksin mukaan merkittävä lihavuus. Painoindeksi on: 31,3 - Merkittävä lihavuus-


      • puheenvuoro
        henkka.oulusta.moi kirjoitti:

        160/80 voi olla mitä viehättävin nainen ja onkin. Miehissä löytyy kaikenlaista nirppanokkaa jq valittajaa. Jos niin kovasti häiritsee, kannattaa pysä vaan siellä salin tienoilla kytiksellä...

        161/80 on riskisti ylipainoinen,ei jutut sitä muuksi muuta.

        Itse kun käyn paljon tanssimassa,tiedän kyllä että hoikka nainen on tanssikaverina ihana.Jos viellä kysytään kuka on hyvä tanssimaan,enimmäkseen ne on kyllä näitä
        pieniä ja hoikkia naisia.
        Voio joku lihavakin tanssia hyvin,mutta ei se koskaan ole samanlaista kun hoikan naisen kanssa.

        Kyllä se niin on,paras on vain pitää kuri itselleen,että läskiä ei kerry.


      • jkhgjkhgkjhg
        Tuon pituinen kirjoitti:

        normaalivartaloinen/painoinen mahtuu vaatekokoon 36(-38).
        Esimerkkitapaus ei mahdu.
        Näin se vaan on.

        Riippuu pituudesta. Jos normaalivartaloinen=normaalipainoinen, niin 160 cm pitkä voi olla normaalivartaloinen ja käyttää 40 koon vaatteita.
        Pidempi voi käyttää vaikka 44 koon vaatteitakin ja olla silti normaalipainoinen.


      • normaali_2
        Tuon pituinen kirjoitti:

        normaalivartaloinen/painoinen mahtuu vaatekokoon 36(-38).
        Esimerkkitapaus ei mahdu.
        Näin se vaan on.

        Mun mielestä normaalivartaloinen on kokoa 38-40. Nykyään nuo vaatekootkin ovat aivan eri juttu kuin ennen esim. nykyään koko 40 vastaa entistä kokoa 38. Esim. itselläni on koon 38 housuja, jotka on ostettu aikoja sitten ja lhiaikoina ostettuja housuja, jotka ovat kokoa 40 ja kun koon 38 housut asettaa vastatusten koon 40 housujen kanssa, niin tadaa! Housutkin ovat aivan samankokoiset.

        On myös pikkasen ja muuten ei ihan niin pikkasenkaan eroa, että esim. 160cm:llä ja 80 kg:aa painavalla, onko se elopaino lähinnä läskiä vai lihasta. Jos se on lihasta, niin se on aivan ihan eri juttu.

        Omasta mielestäni liian ruipelot ja nälkiintyneet näköiset ovat yhtä etovia kuin yli satakiloisetkin. Parasta ovat lihaksikkaat, treenatut ja terveen näköiset ihmiset, joilla on lihaksia, mutta ei tietenkään liikaa.

        Todellinen turn off on kyllä ihminen, joka yrittää saada toisen laihduttamaan, vaikka toinen olisi ihan normaalikunnossa tai käy salilla joka ikinen päivä, silloin siinä valittavassa kumppanissa ittessään on kyllä aika pahasti jotain pielessä.

        Ja minusta kaikista tärkeintä ovat aivot eikä vaan se ulkokuori. Mitä kukaan tekee ulkokuorella, jos henkilö on muuten läpeensä tyhmä kuin saapas, ilkeä, häijy, valehteleva ja häikäilemätön.


      • ....

        Ai kysyitkö naiselta pituutta ja painoa siellä treffeillä vai arveletko vain?

        Jotenkin vaikea uskoa että tuolla bmi:llä joku kuvittelisi olevansa normaalipainoinen.


      • ei rytmitajua
        puheenvuoro kirjoitti:

        161/80 on riskisti ylipainoinen,ei jutut sitä muuksi muuta.

        Itse kun käyn paljon tanssimassa,tiedän kyllä että hoikka nainen on tanssikaverina ihana.Jos viellä kysytään kuka on hyvä tanssimaan,enimmäkseen ne on kyllä näitä
        pieniä ja hoikkia naisia.
        Voio joku lihavakin tanssia hyvin,mutta ei se koskaan ole samanlaista kun hoikan naisen kanssa.

        Kyllä se niin on,paras on vain pitää kuri itselleen,että läskiä ei kerry.

        Tiedän paljon hoikkia naisia, jotka eivät osaa tanssia laisinkaan, ei minkäänlaista rytmitajua! Tästä esimerkkinä erilaiset eroottiset tanssiryhmät, joissa hoikat ja hyvännäköiset muka tanssivat. Okei, ulkonäköä on, mutta rytmitajua EI SITTEN PÄTKÄÄKÄÄN. Eli koskaan ei ole aikaisemmin tanssittu eikä tietoakaan minkäänlaisesta koreografiasta.

        Hoikkuudella ei rytmitajua voi saada, sitä joko on tai sitten ei ole. Sitä ei voi ostaa eikä voi saada laihduttamalla.

        Liian hoikkaa on myös kamala pidellä sylissä, luut vaan kolisee.


      • tavis normaali
        jtkn,. kirjoitti:

        Tuo 80 kg tuolla pituudella ei ole edes lievää lihavuutta, vaan painoindeksin mukaan merkittävä lihavuus. Painoindeksi on: 31,3 - Merkittävä lihavuus-

        Naiset syrjii lihavia miehiä ja melkein kaikkia muitakin. Vain naamavärkki ja lompakko ratkaisee haluaako nainen tutustua. Normaali painoineknaan mies ei pääse treffeille saati sitten 10 kg ylipainoa omaava mies. Tosin juopot ja narsistit on erityis asemassa. Ne pääsee treffeille aina koska osaavat valehdella niin hyvin.


      • missäx
        ei rytmitajua kirjoitti:

        Tiedän paljon hoikkia naisia, jotka eivät osaa tanssia laisinkaan, ei minkäänlaista rytmitajua! Tästä esimerkkinä erilaiset eroottiset tanssiryhmät, joissa hoikat ja hyvännäköiset muka tanssivat. Okei, ulkonäköä on, mutta rytmitajua EI SITTEN PÄTKÄÄKÄÄN. Eli koskaan ei ole aikaisemmin tanssittu eikä tietoakaan minkäänlaisesta koreografiasta.

        Hoikkuudella ei rytmitajua voi saada, sitä joko on tai sitten ei ole. Sitä ei voi ostaa eikä voi saada laihduttamalla.

        Liian hoikkaa on myös kamala pidellä sylissä, luut vaan kolisee.

        Kaikenlaisia puolustuspuheita on lihavuudelle olen kuullut, mut tämä oli kyl ihan uutta! Juuri tulee telkkarista ohjelma "ylipainoinen Usa" ja se kyllä kertoo karua kieltä siitä mitä on liikalihavuus! Suhde lihavan kanssa rajoittaa myös kumppanini elämää, kun esim toinen ei jaksa eikä haluakaan vapaa-ajallaan tehdä mitään, mikä liikuttaa. Sehän invalidisoi myös toisen. Tuohon pituus/painosuhteeseen ja mikä on "normaali" löytyy ihan mittarikin (painoindeksi), joten siitä on turhaa kinastella. Usean "normaalin" deittinaisen olen tavannut, mutta yhdelläkään ei ole lihakset tehneet painoa ja ne, joilla näin on, ilmoittavat vartalokseen "urheilullinen". Liikalihavuus ei ole yksilön asia, vaan yhteiskunnallinen ongelma ja loppupelissä sen hoitaa ne, jotka jaksavat pitää itsensä kunnossa ja siten myös ne joille liikalihavuus on tuonut mukanaan monta muuta ongelmaa.


      • nainen 50v. ...
        jkhgjkhgkjhg kirjoitti:

        Riippuu pituudesta. Jos normaalivartaloinen=normaalipainoinen, niin 160 cm pitkä voi olla normaalivartaloinen ja käyttää 40 koon vaatteita.
        Pidempi voi käyttää vaikka 44 koon vaatteitakin ja olla silti normaalipainoinen.

        Minäkin heitän tähän vaatekokoon jotain, pituutta on se 160cm ja painoa 67-70kg, eli selvästi liikaa.
        Housut on mallista riippuen kokoa 36-38, S tai M. Puserot mallista riippuen kokoa 40-42, yleensä L jopa joskus XL. Juu, heti luulevat, että kuppikoko myös "xxxällää", vaan eipä olekaan. Rintsikat kuppikokoa A tai pieni B 85-90. Eli bodarin vartalo, lukuunottamatta sitä turhaa ylipainoa... Leveä selkä ja rintakehä, kapea lantio, pitkät hoikat jalat... Ja se ylipaino, tossahan se suurimmalta osaltaan "miehekkäästi" vatsan seutuvilla.
        Vaatekoko ei siis kerro paljoakaan.

        Aloittajaa tsemppaan siitä, että rehellisesti kerrot olevasi "iso". Yks tykkää pyöreästä, toinen laihasta, kolmas jostain muusta! Hypätköön ilmoituksesi yli, jos kertomasi asiat ei herätä kiinnostusta.

        Sattumalta tunnen yhden iäkkäämmän miehen, joka on ihan ikäisensä (65v.) harmaahiuksinen, reilusti ylipainoinen ym. ja kertoo profiilissaan hiustenväriksi "ruskea", vartalokseen "normaali" nuorekas ym ym. Kasvokuvakin on, josta tokikaan vartalo ei näy, mutta jotain voinee siitäkin päätellä, ja huvittavinta mielestäni on upeasti harmaantuneiden hiusten näkeminen ruskeana?

        Ehkäpä olemme sokeita peilikuvalle?


      • Lihaksiabmi30
        missäx kirjoitti:

        Kaikenlaisia puolustuspuheita on lihavuudelle olen kuullut, mut tämä oli kyl ihan uutta! Juuri tulee telkkarista ohjelma "ylipainoinen Usa" ja se kyllä kertoo karua kieltä siitä mitä on liikalihavuus! Suhde lihavan kanssa rajoittaa myös kumppanini elämää, kun esim toinen ei jaksa eikä haluakaan vapaa-ajallaan tehdä mitään, mikä liikuttaa. Sehän invalidisoi myös toisen. Tuohon pituus/painosuhteeseen ja mikä on "normaali" löytyy ihan mittarikin (painoindeksi), joten siitä on turhaa kinastella. Usean "normaalin" deittinaisen olen tavannut, mutta yhdelläkään ei ole lihakset tehneet painoa ja ne, joilla näin on, ilmoittavat vartalokseen "urheilullinen". Liikalihavuus ei ole yksilön asia, vaan yhteiskunnallinen ongelma ja loppupelissä sen hoitaa ne, jotka jaksavat pitää itsensä kunnossa ja siten myös ne joille liikalihavuus on tuonut mukanaan monta muuta ongelmaa.

        Kuulehan missäx.
        Sinä et taida aidosti tuntea ylipainoisia ihmisiä! Itse käyn lenkillä kumppanini kanssa, käymme myös vaelluksilla ja teemme kotona kuntopiiriä (en suostu salille, kun asennemaailma lihavia kohtaan on negatiivinen, en mene sinne pilkattavaksi, vaikken olekaan edes silminnähden pahasti ylipainoisen näköinen). Olemme myös käyneet pelaamassa sulkista kun ei ole ollut muita pelaajia (edelleen, en halua mennä samaan aikaan muiden kanssa ennenkuin Thyroxinilla aiheutettu liikatoiminta vihdoin käynnistää aineenvaihduntani ja paino alkaa tippua. Se ei tipu nyt millään, vaikka olen ravintoterapeutin ohjauksessa ja orjallisesit noudatan kaikkea). Minä en sairastele, ole poissa töistä tai aiheuta puolisolleni minkäänlaisia liikuntarajoitteita. Meillä minä olen aktiivisempi, enkä malta istua hetkeäkään paikoillani, tahtoisin aina vaan mennä maailmalle kävelemään ja ihastelemaan talvea ja kevättä ja kesää. Kävelen yleensä Sportstrackerin mukaan noin 7-8 kilometriä tunnissa kun olen yksin, puolison kanssa 5-6 kilometriä tunnissa. Olen entinen kilpaurheilija, joten yritän rikkoa enkkoja yksin. Minun BMI on ollut joskus jopa 32, nyt Thyroxin on kahdessa vuodessa auttanut 10 kiloa alas. Parempaa elämään odotellessa!


      • 40vee nainen
        nainen 50v. ... kirjoitti:

        Minäkin heitän tähän vaatekokoon jotain, pituutta on se 160cm ja painoa 67-70kg, eli selvästi liikaa.
        Housut on mallista riippuen kokoa 36-38, S tai M. Puserot mallista riippuen kokoa 40-42, yleensä L jopa joskus XL. Juu, heti luulevat, että kuppikoko myös "xxxällää", vaan eipä olekaan. Rintsikat kuppikokoa A tai pieni B 85-90. Eli bodarin vartalo, lukuunottamatta sitä turhaa ylipainoa... Leveä selkä ja rintakehä, kapea lantio, pitkät hoikat jalat... Ja se ylipaino, tossahan se suurimmalta osaltaan "miehekkäästi" vatsan seutuvilla.
        Vaatekoko ei siis kerro paljoakaan.

        Aloittajaa tsemppaan siitä, että rehellisesti kerrot olevasi "iso". Yks tykkää pyöreästä, toinen laihasta, kolmas jostain muusta! Hypätköön ilmoituksesi yli, jos kertomasi asiat ei herätä kiinnostusta.

        Sattumalta tunnen yhden iäkkäämmän miehen, joka on ihan ikäisensä (65v.) harmaahiuksinen, reilusti ylipainoinen ym. ja kertoo profiilissaan hiustenväriksi "ruskea", vartalokseen "normaali" nuorekas ym ym. Kasvokuvakin on, josta tokikaan vartalo ei näy, mutta jotain voinee siitäkin päätellä, ja huvittavinta mielestäni on upeasti harmaantuneiden hiusten näkeminen ruskeana?

        Ehkäpä olemme sokeita peilikuvalle?

        Mäkin suht saman pituinen ja painoinen. Mulla vaan housut kokoa 40 ja paidat sitten taasen M, yleensä tietty molemmat mallista riippuen. Rintsikat sitten taasen 80-C. Elikkä tavallaan ollaan saman kokoisia, mutta ei oikeestaan ollenkaan.
        Ja olen myöskin rehellisesti kertonut omaavani ylipainoa. Sitä on turha mennä valehtelemaan, selviäähän se jossain vaiheessa kuitenkin. Siis jos aikoo treffata ihmisiä.

        Tämä "ruskea tukkainen" herra luultavasti on sellaiset jossain vaiheessa elämäänsä omistanut. Mutta harvalla 65-vuotiaalla enää on sellaisia, jos ei ole värjännyt. Luultavasti myöskin ollut normaali painoinen joskus. Taitaapi herra elää menneitä aikoja :D


      • Leveä lanteinen
        Tuon pituinen kirjoitti:

        normaalivartaloinen/painoinen mahtuu vaatekokoon 36(-38).
        Esimerkkitapaus ei mahdu.
        Näin se vaan on.

        No höpö höpö! 36 on pienin naisten koko.

        Ei kaikki naiset ole pieniä, saati luu viuluja. Ei tunnu hassumalta, eikä etenkään epänormaalilta olla kokoa 42.

        Tietysti tuo 80kg on jo aika paljon, eikä ylimääräinen lihavuus ole hyväksi terveydellekkään, mutta noinkin vähäisen ylipainon saa aika vähällä vaivalla vielä pois.

        Ateriat puolitetaan ja käydään päivittäin reippaalla lenkillä. Näin ei yksin paino putoa, vaan saa samalla raitista ilmaa ja edes hiukan liikuntaa. Lupaan että jos näin teet, painat vuoden päästä enää vain 60kg, jos sitäkään.

        Voit täytentää aterioita hyvällä salaatilla(=pelkkää salaattia, ilman astikkeita) tai yhdellä ylimääräisellä hedelmällä päivittäin.


      • luuviulu/valaanruho?
        ei rytmitajua kirjoitti:

        Tiedän paljon hoikkia naisia, jotka eivät osaa tanssia laisinkaan, ei minkäänlaista rytmitajua! Tästä esimerkkinä erilaiset eroottiset tanssiryhmät, joissa hoikat ja hyvännäköiset muka tanssivat. Okei, ulkonäköä on, mutta rytmitajua EI SITTEN PÄTKÄÄKÄÄN. Eli koskaan ei ole aikaisemmin tanssittu eikä tietoakaan minkäänlaisesta koreografiasta.

        Hoikkuudella ei rytmitajua voi saada, sitä joko on tai sitten ei ole. Sitä ei voi ostaa eikä voi saada laihduttamalla.

        Liian hoikkaa on myös kamala pidellä sylissä, luut vaan kolisee.

        voi kamala kun laiha eukko kolisee sängyssäni, kuka sitä nyt rankakasan päällä alkaa ketään rynkyttämään, johan siinä vähemmästäkin menee "rytmitaju" sekaisin.
        Nyt en tajua mitä tekemistä hoikkuudella tai lihavuudella, rytmitajun kanssa voisi olla.


      • Iso tiimalasi

        Mitä jos on lievästi ylipainoinen, mutta vartalo on silti sopusuhtainen eli "normaali"? Itse olen 170 pitkä ja painan about 78 kiloa. Vatsani on litteä (ei mitään roikkuvaista), mutta pyllyni on pyöreä (suureksi osaksi lihasta joten ei mikään hirveä selluliittimeri) ja reiteni ovat hyllyväiset. Rintani ovat D-E kokoa. Pitäisikö minun silti ilmoittaa treffipalstallani että olen ylipainoinen? Treffiprofiilissani näkyy myös kasvokuva, joka ei ole otettu mistään ylävinkkelistä (jolloin näyttäisin laihemmalta).


      • kokoa36
        Leveä lanteinen kirjoitti:

        No höpö höpö! 36 on pienin naisten koko.

        Ei kaikki naiset ole pieniä, saati luu viuluja. Ei tunnu hassumalta, eikä etenkään epänormaalilta olla kokoa 42.

        Tietysti tuo 80kg on jo aika paljon, eikä ylimääräinen lihavuus ole hyväksi terveydellekkään, mutta noinkin vähäisen ylipainon saa aika vähällä vaivalla vielä pois.

        Ateriat puolitetaan ja käydään päivittäin reippaalla lenkillä. Näin ei yksin paino putoa, vaan saa samalla raitista ilmaa ja edes hiukan liikuntaa. Lupaan että jos näin teet, painat vuoden päästä enää vain 60kg, jos sitäkään.

        Voit täytentää aterioita hyvällä salaatilla(=pelkkää salaattia, ilman astikkeita) tai yhdellä ylimääräisellä hedelmällä päivittäin.

        36 ei todellakaan ole pienin koko. 36-38 ovat koko S eli small. XS on 32-34 eli extra small, se lienee pienin. Joskus tosin näkee myös XXS-kokoja.


      • herkkupeppu25

        minun mielestä painoindeksit on puppua! itse olen 170cm ja painan 90kg ja minulla on vain 2 "HK sinistä" selässäni, mikä kiusaa mekon ja rintsikoiden ostosreissulla. kaikki muut kilot johtuu vahvoista luista, d-tisseistä ja lihaksia jännittäessäni kivikovista pepusta (levein kohta n.110cm), reisistä ja sääristä!


      • hkgfjhgdgfdgh
        normaali_2 kirjoitti:

        Mun mielestä normaalivartaloinen on kokoa 38-40. Nykyään nuo vaatekootkin ovat aivan eri juttu kuin ennen esim. nykyään koko 40 vastaa entistä kokoa 38. Esim. itselläni on koon 38 housuja, jotka on ostettu aikoja sitten ja lhiaikoina ostettuja housuja, jotka ovat kokoa 40 ja kun koon 38 housut asettaa vastatusten koon 40 housujen kanssa, niin tadaa! Housutkin ovat aivan samankokoiset.

        On myös pikkasen ja muuten ei ihan niin pikkasenkaan eroa, että esim. 160cm:llä ja 80 kg:aa painavalla, onko se elopaino lähinnä läskiä vai lihasta. Jos se on lihasta, niin se on aivan ihan eri juttu.

        Omasta mielestäni liian ruipelot ja nälkiintyneet näköiset ovat yhtä etovia kuin yli satakiloisetkin. Parasta ovat lihaksikkaat, treenatut ja terveen näköiset ihmiset, joilla on lihaksia, mutta ei tietenkään liikaa.

        Todellinen turn off on kyllä ihminen, joka yrittää saada toisen laihduttamaan, vaikka toinen olisi ihan normaalikunnossa tai käy salilla joka ikinen päivä, silloin siinä valittavassa kumppanissa ittessään on kyllä aika pahasti jotain pielessä.

        Ja minusta kaikista tärkeintä ovat aivot eikä vaan se ulkokuori. Mitä kukaan tekee ulkokuorella, jos henkilö on muuten läpeensä tyhmä kuin saapas, ilkeä, häijy, valehteleva ja häikäilemätön.

        Niin paitsi, että pitkä ihminen voi olla ruipelo ja lyhyt läski ja kumpikin käyttää samankokoisia vaatteita, eli vaatekoko kertoo vain pituuteen suhteutettuna jos silloinkaan.
        Olen huomannut naisten vaatekoissa ihan päinvastaista muutosta kun kaverilleni, joka on tosi tuhdissa kuosissa mahtuu yhtäkkiä Seppälän 42. Ja Seppälästä on kerrottu suoraan, että merkitsevät koot pienemmiksi.


      • khgjjgfdhg
        kokoa36 kirjoitti:

        36 ei todellakaan ole pienin koko. 36-38 ovat koko S eli small. XS on 32-34 eli extra small, se lienee pienin. Joskus tosin näkee myös XXS-kokoja.

        36 on varmaan se, johon vaatteiden koot yleensä päättyvät, joten erehdys on ymmärrettävä. Tosiaan pienempiäkin löytyy.


      • missäx
        Lihaksiabmi30 kirjoitti:

        Kuulehan missäx.
        Sinä et taida aidosti tuntea ylipainoisia ihmisiä! Itse käyn lenkillä kumppanini kanssa, käymme myös vaelluksilla ja teemme kotona kuntopiiriä (en suostu salille, kun asennemaailma lihavia kohtaan on negatiivinen, en mene sinne pilkattavaksi, vaikken olekaan edes silminnähden pahasti ylipainoisen näköinen). Olemme myös käyneet pelaamassa sulkista kun ei ole ollut muita pelaajia (edelleen, en halua mennä samaan aikaan muiden kanssa ennenkuin Thyroxinilla aiheutettu liikatoiminta vihdoin käynnistää aineenvaihduntani ja paino alkaa tippua. Se ei tipu nyt millään, vaikka olen ravintoterapeutin ohjauksessa ja orjallisesit noudatan kaikkea). Minä en sairastele, ole poissa töistä tai aiheuta puolisolleni minkäänlaisia liikuntarajoitteita. Meillä minä olen aktiivisempi, enkä malta istua hetkeäkään paikoillani, tahtoisin aina vaan mennä maailmalle kävelemään ja ihastelemaan talvea ja kevättä ja kesää. Kävelen yleensä Sportstrackerin mukaan noin 7-8 kilometriä tunnissa kun olen yksin, puolison kanssa 5-6 kilometriä tunnissa. Olen entinen kilpaurheilija, joten yritän rikkoa enkkoja yksin. Minun BMI on ollut joskus jopa 32, nyt Thyroxin on kahdessa vuodessa auttanut 10 kiloa alas. Parempaa elämään odotellessa!

        Turha täällä on selitellä urheilusaavutuksilla, kun nehän on voitu tienata, vaikka vuonna 2 hippohiihdoissa. Eikö se ole juurikin kumppanin invalidisointia, kun ette voi muotojesi takia mennä minne vaan liikkumaan??? Vanhat sananlaskut ovat tähänkin sopivat eli "syö senverran kuin tienaat". Jos olet muutoin terve ja liikunnan ja syömisen suhde on oikea, niin paino pysyy oikeanlaisena. Hyvä, kun teet tuon asian eteen työtä.


      • 7+2
        m36-intj kirjoitti:

        Mutta tuohan on makuasia. Monien naisten mielestä tälläkin palstalla 160/80 on normaalipainoinen. Jos tuossa pistää tuon naisen ylimääräiset lihat joulukinkuiksi, niin tuossa taitaa riittää lihat 5-6 isoon joulukinkkuun, ja koettakaa saada ne kaikki jääkaappiin mahtumaan, niin ei tule onnistumaan, ellei teillä sitten ole aivan hulvattoman iso jääkaappi.

        Nainen voi rakkauden puutteessaan syödä itsensä ylipainoiseksi.

        Elämässä pitäisi olla jotain muutakin intohimoa, kuin vain ruoka, syöminen. Ehkä lapsuudessa on jäänyt rakkautta saamatta?

        Aikuisena voisi edes yrittää harrastaa liikuntaa, miehiä,
        opetella elämää?


      • 6+12
        herkkupeppu25 kirjoitti:

        minun mielestä painoindeksit on puppua! itse olen 170cm ja painan 90kg ja minulla on vain 2 "HK sinistä" selässäni, mikä kiusaa mekon ja rintsikoiden ostosreissulla. kaikki muut kilot johtuu vahvoista luista, d-tisseistä ja lihaksia jännittäessäni kivikovista pepusta (levein kohta n.110cm), reisistä ja sääristä!

        Miksi ette voi syödä edes vähän vähemmän ja liikkua enemmän?
        Onko kiva mainostaa d-kupin rintoja, jos vatsan ympärys on isompi kuin rinnanympärys? Ei sitäkään löydä sieltä läskien keskeltä.


      • jeps!!
        missäx kirjoitti:

        Kaikenlaisia puolustuspuheita on lihavuudelle olen kuullut, mut tämä oli kyl ihan uutta! Juuri tulee telkkarista ohjelma "ylipainoinen Usa" ja se kyllä kertoo karua kieltä siitä mitä on liikalihavuus! Suhde lihavan kanssa rajoittaa myös kumppanini elämää, kun esim toinen ei jaksa eikä haluakaan vapaa-ajallaan tehdä mitään, mikä liikuttaa. Sehän invalidisoi myös toisen. Tuohon pituus/painosuhteeseen ja mikä on "normaali" löytyy ihan mittarikin (painoindeksi), joten siitä on turhaa kinastella. Usean "normaalin" deittinaisen olen tavannut, mutta yhdelläkään ei ole lihakset tehneet painoa ja ne, joilla näin on, ilmoittavat vartalokseen "urheilullinen". Liikalihavuus ei ole yksilön asia, vaan yhteiskunnallinen ongelma ja loppupelissä sen hoitaa ne, jotka jaksavat pitää itsensä kunnossa ja siten myös ne joille liikalihavuus on tuonut mukanaan monta muuta ongelmaa.

        >>Liikalihavuus ei ole yksilön asia, vaan yhteiskunnallinen ongelma

        Lihavat kuolevat juuri sopivasti ja yhteiskunnalle edullisesti heti eläkeikään päästyään. Sen sijaan laihat ja terveelliistä elämää viettävät elävät pitkään ja tulevat yhteiskunnalle tosi kalliiksi kun niille pitää maksaa eläkkeitä vuositolkulla.

        ;-)


      • hee4

        Juicen laulussa sanotaan ihminen on sitä mitä se SYÖ ja kuinka paljon!


      • Pauhuton
        7+2 kirjoitti:

        Nainen voi rakkauden puutteessaan syödä itsensä ylipainoiseksi.

        Elämässä pitäisi olla jotain muutakin intohimoa, kuin vain ruoka, syöminen. Ehkä lapsuudessa on jäänyt rakkautta saamatta?

        Aikuisena voisi edes yrittää harrastaa liikuntaa, miehiä,
        opetella elämää?

        N a i n e n voi syödä itsensä ylipainoiseksi???? Koko tämä aloitus puhuu taas vain naisten ylipainosta vaikka tuossa ihan ostarilla tarpoo mahakasta miestä silmänkantamattomiin. Kyllä se kuulkaa on niin että miehet ovat aivan yhtä ylipainoista sakkia kuin naisetkin. Ja lapset voitaisiin yhteisellä sopimuksella jättää tämän aiheen ulkopuolelle sillä usein ylipainoiset lapset laihtuvat luonnostaan murrosikään tultuaan. Ainakin ne jotka eivät istu kuutta tuntia vuorokaudesta telkan tai tietsikan edessä.
        Ollaan rauhassa ylipainoisia tai alipainoisia, ylitreenattuja tahi alisuorittajia. Sehän meistä tekee ihmisiä :) erilaisuus. Eikä paasata siellä terveyskustannuksista... kaikki maksaa. Niin syöminen, tupakointi, viinankittaaminen, baarireissut, lastenhoito, karkit, fillarit, vaatteet jne. Sitä varten me olemme maksaneet ja maksamme veroja että jokainen voi rauhassa valita elämäntyylinsä eikä siitä pidä ketään sormella osoittaman. Iisisti suomalaiset iisisti.


      • 7+2 kirjoitti:

        Nainen voi rakkauden puutteessaan syödä itsensä ylipainoiseksi.

        Elämässä pitäisi olla jotain muutakin intohimoa, kuin vain ruoka, syöminen. Ehkä lapsuudessa on jäänyt rakkautta saamatta?

        Aikuisena voisi edes yrittää harrastaa liikuntaa, miehiä,
        opetella elämää?

        Kyllä juopollakin selityksiä on miksi se juo, mutta läskillä niitä selityksiä tuntuu olevan enemmän kuin hiekanmurusia kaikilla rannoilla yhteensä. Omasta halusta se on kiinni eikä rakkauden puutteesta. Jos ei liikunta maistu kun ei tykkää hiestä tai työmatkat tuntuu olevan käsittämättömän mahdottomia pyörällä niin kyllä se on oma vika. Kahvia ei saa alas ilman pullaa ja liian suuren ateria päälle on pakko mahtua vielä jälkkäri. Voi voi. Ei voi peiliä syyttää jos naama on vino.


      • KALLE KELLO
        Tuon pituinen kirjoitti:

        normaalivartaloinen/painoinen mahtuu vaatekokoon 36(-38).
        Esimerkkitapaus ei mahdu.
        Näin se vaan on.

        Ei muuten kokomerkinnät pidä enää tuon mukaan paikkansa. Jokainen on varmaan huomannut, että jos oikeasti olet (ollut) kokoa 38, etkä ole muuttunut millään muotoa, niin vaatteesi joita ostat, voivat olla jopa kokoa 42 ennen kun sopii. Nämä muuttui jo useita vuosia sitten (kiitos tästäkin armaan eu:n, että yhtenäistettiin kokomerkinnät). Vaatteen malli (tekijämaa), jokaisella on omat standarindsa ja omasta mielestään "oikeat" taulukot.. Jokainen huomaa tämän, kun naama punasena ja hikinorot valulen sovittaa/yrittää sovittaa vaatteita.. Sama pätee esim italialaisiin kenkiin, normaali 38 kokoinen joutuu ostaan makaroonien kenghät 39-40


      • Lihaksiabmi30
        missäx kirjoitti:

        Turha täällä on selitellä urheilusaavutuksilla, kun nehän on voitu tienata, vaikka vuonna 2 hippohiihdoissa. Eikö se ole juurikin kumppanin invalidisointia, kun ette voi muotojesi takia mennä minne vaan liikkumaan??? Vanhat sananlaskut ovat tähänkin sopivat eli "syö senverran kuin tienaat". Jos olet muutoin terve ja liikunnan ja syömisen suhde on oikea, niin paino pysyy oikeanlaisena. Hyvä, kun teet tuon asian eteen työtä.

        Emme elä täysin symbioottisessa suhteessa. Käytän tällä hetkellä liikuntaan viikosta jo yli 15 tuntia. Se vie jo sosiaalisen elämän. Kumppanilla on kavereita, joiden kanssa hän käy pumppaamassa rautaa. En tahdo tehdä kaikkia samoja asioita, koska parisuhteessa pitää olla myös omaa aikaa.
        Ja kumppanin mielestä voisimme, minä vaan en tahdo.
        Kilpirauhasen vajaatoiminta on kamala sairaus. Se on ollut minulla nuoresta asti. Vasta nyt alettiin hoitaa sitä Thyroxinilla kun paino ei laskenut edes 10 viikon Nutrilett-kuurilla ja samalla kolesteroli loikkasi katosta läpi. Oli pakko tehdä jotain. Thyroxinia ei syötetä, jos potilas on muuten hyvässä kunnossa ja työkuntoinen eikä sairastele. Kokeilin taas (lääkärin ohjeiden vastaisesti tosin) Nutilett-kuuria, enkä vieläkään laihtunut. En tälle juuri mitään voi. Välillä tulee ranteet-auki-tunne. Kaverini joutui lihavuusleikkaukseen, eikä laihtunut silti, yhtään. Että ei sekään kaikkia auta.


      • perus2
        Lihaksiabmi30 kirjoitti:

        Kuulehan missäx.
        Sinä et taida aidosti tuntea ylipainoisia ihmisiä! Itse käyn lenkillä kumppanini kanssa, käymme myös vaelluksilla ja teemme kotona kuntopiiriä (en suostu salille, kun asennemaailma lihavia kohtaan on negatiivinen, en mene sinne pilkattavaksi, vaikken olekaan edes silminnähden pahasti ylipainoisen näköinen). Olemme myös käyneet pelaamassa sulkista kun ei ole ollut muita pelaajia (edelleen, en halua mennä samaan aikaan muiden kanssa ennenkuin Thyroxinilla aiheutettu liikatoiminta vihdoin käynnistää aineenvaihduntani ja paino alkaa tippua. Se ei tipu nyt millään, vaikka olen ravintoterapeutin ohjauksessa ja orjallisesit noudatan kaikkea). Minä en sairastele, ole poissa töistä tai aiheuta puolisolleni minkäänlaisia liikuntarajoitteita. Meillä minä olen aktiivisempi, enkä malta istua hetkeäkään paikoillani, tahtoisin aina vaan mennä maailmalle kävelemään ja ihastelemaan talvea ja kevättä ja kesää. Kävelen yleensä Sportstrackerin mukaan noin 7-8 kilometriä tunnissa kun olen yksin, puolison kanssa 5-6 kilometriä tunnissa. Olen entinen kilpaurheilija, joten yritän rikkoa enkkoja yksin. Minun BMI on ollut joskus jopa 32, nyt Thyroxin on kahdessa vuodessa auttanut 10 kiloa alas. Parempaa elämään odotellessa!

        Sinulla on todella ihana elämänkumppani joka osallistuu kanssasi noin suuressa määrin erilasiin liikuntamuotoihin ,pidä lujasti kiinni hänestä,ja jatka hyvän yleiskuntosi ylläpitämistä.Toivon sinulle ja hänelle onnea ja menestystä ,sekä kaikkea hyvää vuodeksi 2013.


      • Lihaksiabmi30
        missäx kirjoitti:

        Turha täällä on selitellä urheilusaavutuksilla, kun nehän on voitu tienata, vaikka vuonna 2 hippohiihdoissa. Eikö se ole juurikin kumppanin invalidisointia, kun ette voi muotojesi takia mennä minne vaan liikkumaan??? Vanhat sananlaskut ovat tähänkin sopivat eli "syö senverran kuin tienaat". Jos olet muutoin terve ja liikunnan ja syömisen suhde on oikea, niin paino pysyy oikeanlaisena. Hyvä, kun teet tuon asian eteen työtä.

        Ja siis minä kävelen tälläkin hetkellä nopeammin kuin valtaosa tutuistani, joilla on normaali paino. Hyvä kunto ei edellytä hoikkaa vartta. Minä liikun kaiken vapaan aikani, minkä vain ehdin ja voin. Olen tinkinyt ystävien tapaamisesta, että ehdin harrastaa tarpeeksi liikuntaa. Siitä on tullut ainoa harrastukseni. Herään aamulla klo 6, lähden töihin klo 7, työpaikalle saavun 8:15 ja pääsen kotiin klo 16:15. Kotona olen noin 17:30, ruuhkista riippuen. Sitten teen miehelle ruokaa ja siivoilen, pyykkään ja hoidan taloutta ja teen lenkin ja punttisarjoja tai kuntopiiriä. Sitten onkin jo aika myöhä ja pitää mennä nukkumaan.


      • Tuon pituinen kirjoitti:

        normaalivartaloinen/painoinen mahtuu vaatekokoon 36(-38).
        Esimerkkitapaus ei mahdu.
        Näin se vaan on.

        mutta kaverini mikä on hoikka.. käyttää s:n vaatteita niin kertoi että oli joutunut ostamaan takin kokoa xl, kun malli oli sellainen joten nykymaailmassa koko 36(-38) voi olla anorektikolle sopiva.. joten tuokaan ei kerro kaikkea..


      • En laihdutta
        kokoa36 kirjoitti:

        36 ei todellakaan ole pienin koko. 36-38 ovat koko S eli small. XS on 32-34 eli extra small, se lienee pienin. Joskus tosin näkee myös XXS-kokoja.

        36 on useimmissa naisten malleissa pienin koko, joskus jopa 38. Teinimallit ovat sitten erikseen.

        Riippuu vartalon mallistakin. Itse olen hoikka, lanteikas nainen. Vyötärö vain 62cm. latio 86 ja rinnan ympärys sama 86. Kokoni on 40-42. Pituus 172cm, paino 62kg. Siis ihan normaalikokoinen suomalanen nainen.

        Olen tällaisenaan tyytyväinen itseeni.


      • tilaa kaikille
        khgjjgfdhg kirjoitti:

        36 on varmaan se, johon vaatteiden koot yleensä päättyvät, joten erehdys on ymmärrettävä. Tosiaan pienempiäkin löytyy.

        khgjjgfdhg:le

        Kuule päinvastoin, oikeat naisten koot alkaa 36-38. Teinimallit erikseen. Yleensä naisten koot ovat 36-46. Sitten on isommillekkin tytöille 48-52. Ja vielä 54-62. Itse käytän kokoja 46-48. Olen iso kokoinen, muten lihava.


      • BMI27,5
        Lihaksiabmi30 kirjoitti:

        Emme elä täysin symbioottisessa suhteessa. Käytän tällä hetkellä liikuntaan viikosta jo yli 15 tuntia. Se vie jo sosiaalisen elämän. Kumppanilla on kavereita, joiden kanssa hän käy pumppaamassa rautaa. En tahdo tehdä kaikkia samoja asioita, koska parisuhteessa pitää olla myös omaa aikaa.
        Ja kumppanin mielestä voisimme, minä vaan en tahdo.
        Kilpirauhasen vajaatoiminta on kamala sairaus. Se on ollut minulla nuoresta asti. Vasta nyt alettiin hoitaa sitä Thyroxinilla kun paino ei laskenut edes 10 viikon Nutrilett-kuurilla ja samalla kolesteroli loikkasi katosta läpi. Oli pakko tehdä jotain. Thyroxinia ei syötetä, jos potilas on muuten hyvässä kunnossa ja työkuntoinen eikä sairastele. Kokeilin taas (lääkärin ohjeiden vastaisesti tosin) Nutilett-kuuria, enkä vieläkään laihtunut. En tälle juuri mitään voi. Välillä tulee ranteet-auki-tunne. Kaverini joutui lihavuusleikkaukseen, eikä laihtunut silti, yhtään. Että ei sekään kaikkia auta.

        Yhdyn Lihaksiabmi30:n kommentteihin.. Olin hoikka ja urheilullisen vartalon omaava (BMI19,5) vielä 10 vuotta sitten, kunnes sairastuin kilpirauhasen vajaatoimintaan. Nyt olen lievästi ylipainoinen, BMI 27,5, eikä painoa saa putoamaan lääkityksestäkään huolimatta, vaikka miten rehkin ja syön terveellisesti.

        Tunnen myös muutaman hyvin laihan naisen, jotka kärsivät "alipainostansa", mutta eivät saa painoaan nousemaan, vaikka miten paljon ja rasvaisesti söisivät.

        Kaikki eivät vaan voi yli- tai alipainollensa mitään.


      • ....................
        En laihdutta kirjoitti:

        36 on useimmissa naisten malleissa pienin koko, joskus jopa 38. Teinimallit ovat sitten erikseen.

        Riippuu vartalon mallistakin. Itse olen hoikka, lanteikas nainen. Vyötärö vain 62cm. latio 86 ja rinnan ympärys sama 86. Kokoni on 40-42. Pituus 172cm, paino 62kg. Siis ihan normaalikokoinen suomalanen nainen.

        Olen tällaisenaan tyytyväinen itseeni.

        Minulla on vaatteet yleensä 32-34 tai 36 ja kai ne ihan tavallisia naisten vaatteita ovat eikä teinivaatteita.

        Vaatteen koko ei kyllä kerro kaikkea. Minulla on vaatteita XS koosta L:ään ja olen aika hoikka, 166cm ja paino vaihtelee 52-54kg.


      • Sopivasti lihava
        Tuon pituinen kirjoitti:

        normaalivartaloinen/painoinen mahtuu vaatekokoon 36(-38).
        Esimerkkitapaus ei mahdu.
        Näin se vaan on.

        ITse huomasin tämä jo vuosia sitten..Silloiset mitat 169/78-83kg
        Yläosa 38, alaosa 42, rintsikat 85C ja aina joku oli haukkumassa läskiksi.
        Harrastin 6 päivänä viikossa liikuntaa (uinti,ratsastus ja sähly) ja kävelin suurimman osan matkasta, tallille ja kouluun menin linkulla kun matkaa oli yli 30km..
        Nykyinen miheni ei sitten kyllä ymmärtänyt että miksi mua haukuttiin läskiksi...
        tokihan kun kaikki laittas sen kokovartalo kuvan siihe profiiliin ni ei tarttis arvuutell, onko se läskiä vai lihasta...


      • kevyempi mies
        .................... kirjoitti:

        Minulla on vaatteet yleensä 32-34 tai 36 ja kai ne ihan tavallisia naisten vaatteita ovat eikä teinivaatteita.

        Vaatteen koko ei kyllä kerro kaikkea. Minulla on vaatteita XS koosta L:ään ja olen aika hoikka, 166cm ja paino vaihtelee 52-54kg.

        Luulin että saan tyttöystävän kun laihdutin 30 kg kolme vuotta siten. No vieläkin vaan sinkkuna ja kaveritkin kaikki hylkäsi. Mulla oli läskinä sentään sosiaalista elämää mutta nyt 30 kg kevyempänä ei ole enään. Se on näköjään ihan sama onko läski vai ei niin naiset ei tykkää. Olen pyydellyt naisia treffeille ja tehnyt vaikka mitä mut ei niin ei. Läskinä mulla oli sentään nais ystäviä jotka oli normaali painosia. Nyt ei ole. Mun luonne ei muuttunut vaikka paino putosi.


      • 17+15
        kevyempi mies kirjoitti:

        Luulin että saan tyttöystävän kun laihdutin 30 kg kolme vuotta siten. No vieläkin vaan sinkkuna ja kaveritkin kaikki hylkäsi. Mulla oli läskinä sentään sosiaalista elämää mutta nyt 30 kg kevyempänä ei ole enään. Se on näköjään ihan sama onko läski vai ei niin naiset ei tykkää. Olen pyydellyt naisia treffeille ja tehnyt vaikka mitä mut ei niin ei. Läskinä mulla oli sentään nais ystäviä jotka oli normaali painosia. Nyt ei ole. Mun luonne ei muuttunut vaikka paino putosi.

        Vastasit jo itse kysymykseesi,
        Jos olet luonteeltasi "vaikea" , voi olla haasteellisempaa saada naisystävää. Tietysti naamaprofiili vaikuttaa myös.


      • 18+8
        ei rytmitajua kirjoitti:

        Tiedän paljon hoikkia naisia, jotka eivät osaa tanssia laisinkaan, ei minkäänlaista rytmitajua! Tästä esimerkkinä erilaiset eroottiset tanssiryhmät, joissa hoikat ja hyvännäköiset muka tanssivat. Okei, ulkonäköä on, mutta rytmitajua EI SITTEN PÄTKÄÄKÄÄN. Eli koskaan ei ole aikaisemmin tanssittu eikä tietoakaan minkäänlaisesta koreografiasta.

        Hoikkuudella ei rytmitajua voi saada, sitä joko on tai sitten ei ole. Sitä ei voi ostaa eikä voi saada laihduttamalla.

        Liian hoikkaa on myös kamala pidellä sylissä, luut vaan kolisee.

        Ahaa,
        siis rytmitaju onkin läskeissä! Tätä en tiennytkään.....


      • niin no
        Tuon pituinen kirjoitti:

        normaalivartaloinen/painoinen mahtuu vaatekokoon 36(-38).
        Esimerkkitapaus ei mahdu.
        Näin se vaan on.

        Minäkin mahdun kokoon 36..Ja olen mies.
        Vähän pienempiä kiitos.


      • kuivakkaalle
        niin no kirjoitti:

        Minäkin mahdun kokoon 36..Ja olen mies.
        Vähän pienempiä kiitos.

        lasten koko tuo on, miesten koot alkaa numerosta 46.


      • Näillä mennään
        Lihaksiabmi30 kirjoitti:

        Kuulehan missäx.
        Sinä et taida aidosti tuntea ylipainoisia ihmisiä! Itse käyn lenkillä kumppanini kanssa, käymme myös vaelluksilla ja teemme kotona kuntopiiriä (en suostu salille, kun asennemaailma lihavia kohtaan on negatiivinen, en mene sinne pilkattavaksi, vaikken olekaan edes silminnähden pahasti ylipainoisen näköinen). Olemme myös käyneet pelaamassa sulkista kun ei ole ollut muita pelaajia (edelleen, en halua mennä samaan aikaan muiden kanssa ennenkuin Thyroxinilla aiheutettu liikatoiminta vihdoin käynnistää aineenvaihduntani ja paino alkaa tippua. Se ei tipu nyt millään, vaikka olen ravintoterapeutin ohjauksessa ja orjallisesit noudatan kaikkea). Minä en sairastele, ole poissa töistä tai aiheuta puolisolleni minkäänlaisia liikuntarajoitteita. Meillä minä olen aktiivisempi, enkä malta istua hetkeäkään paikoillani, tahtoisin aina vaan mennä maailmalle kävelemään ja ihastelemaan talvea ja kevättä ja kesää. Kävelen yleensä Sportstrackerin mukaan noin 7-8 kilometriä tunnissa kun olen yksin, puolison kanssa 5-6 kilometriä tunnissa. Olen entinen kilpaurheilija, joten yritän rikkoa enkkoja yksin. Minun BMI on ollut joskus jopa 32, nyt Thyroxin on kahdessa vuodessa auttanut 10 kiloa alas. Parempaa elämään odotellessa!

        Samaa mieltä sun kanssa Lihaksiabmi30. Paino ei kerro mitään ihmisen kuntotasosta tai siitä että kuinka paljon harrastaa liikuntaa.

        Oma BMI on noin 32. Oon 167 pitkä ja painan 88 kg. Käyn jumpassa/bodypumpissa/spinningissä 3-5 kertaa viikossa 1-2 kertaa viikossa kuntosalilla nostamassa painoja. Liikuntatunteja viikossa tulee 4-8 tuntia (useimmiten 6-7 tuntia). En laske sauvakävelyä, rullaluistelua, laskettelua yms liikunnaksi eli ns. hyötyliikunnan kanssa tuleee varmaan harrastettua noin 8 tuntia liikuntaa viikossa. Näin on menty nyt jo pari vuotta.

        Vaatekoko on tällä hetkellä 42-44. Mittojen mukaan ei uskoisi, että olen hyvässä kunnossa.

        Viime aikoina oon lopettanut ainaisen laihduttamisen ja todennut et paino saa pudota, jos putoo, kunhan ei mene alle 65 kg.


      • kevyempi mies
        17+15 kirjoitti:

        Vastasit jo itse kysymykseesi,
        Jos olet luonteeltasi "vaikea" , voi olla haasteellisempaa saada naisystävää. Tietysti naamaprofiili vaikuttaa myös.

        En ole vaikea todellakaan luonteeltani. Olen rauhallinen, ystävällinen, kuuntelen toisia, en ikinä huuda. En suutu juuri koskaan, olen huumorintajuinen leppoisa rento mies joka edi ota asioita turhan vakavasti.


      • sinkku.mies..
        niin no kirjoitti:

        Minäkin mahdun kokoon 36..Ja olen mies.
        Vähän pienempiä kiitos.

        Minä mahdun kans 34-36 koon farkkuihin helposti. Oon ajatellut ostaa hiukan pienemmät vielä.


      • peterbild1
        herkkupeppu25 kirjoitti:

        minun mielestä painoindeksit on puppua! itse olen 170cm ja painan 90kg ja minulla on vain 2 "HK sinistä" selässäni, mikä kiusaa mekon ja rintsikoiden ostosreissulla. kaikki muut kilot johtuu vahvoista luista, d-tisseistä ja lihaksia jännittäessäni kivikovista pepusta (levein kohta n.110cm), reisistä ja sääristä!

        toihan on oikee herkkuperse tollseen kun pääsis käsiksi


      • tasa-arvo

        Normaalivartaloinenhan tuo onkin!Jos miehelle laittaisi vaatimukseksi tuon,niin se tarkoittaisi, että kikkelikin pitää olla vähintään keskitasoa.


      • meret1
        ei rytmitajua kirjoitti:

        Tiedän paljon hoikkia naisia, jotka eivät osaa tanssia laisinkaan, ei minkäänlaista rytmitajua! Tästä esimerkkinä erilaiset eroottiset tanssiryhmät, joissa hoikat ja hyvännäköiset muka tanssivat. Okei, ulkonäköä on, mutta rytmitajua EI SITTEN PÄTKÄÄKÄÄN. Eli koskaan ei ole aikaisemmin tanssittu eikä tietoakaan minkäänlaisesta koreografiasta.

        Hoikkuudella ei rytmitajua voi saada, sitä joko on tai sitten ei ole. Sitä ei voi ostaa eikä voi saada laihduttamalla.

        Liian hoikkaa on myös kamala pidellä sylissä, luut vaan kolisee.

        Joopa joo.Olen niitä tukevia naisia joka tanssii vatsatanssia rytmiä löytyy tähän lajiin jossa ei kauhean laihat todellakaan pärjää,taitaa se olla niinkuin sanot että ei kaikki laihat naiset osaa tanssia.


      • Läskikuntoileva
        ketusyatti kirjoitti:

        Kyllä juopollakin selityksiä on miksi se juo, mutta läskillä niitä selityksiä tuntuu olevan enemmän kuin hiekanmurusia kaikilla rannoilla yhteensä. Omasta halusta se on kiinni eikä rakkauden puutteesta. Jos ei liikunta maistu kun ei tykkää hiestä tai työmatkat tuntuu olevan käsittämättömän mahdottomia pyörällä niin kyllä se on oma vika. Kahvia ei saa alas ilman pullaa ja liian suuren ateria päälle on pakko mahtua vielä jälkkäri. Voi voi. Ei voi peiliä syyttää jos naama on vino.

        Hieno provo tuo viestisi Ketusyatti. 40 kilometrin polkeminen talvipakkasilla suuntaansa on haasteellista. Silloin kun työpaikka oli kohuullisen 9 kilometrin päässä, tuli poljettua kesät talvet. Silti sitä ylipainoa vaan pääsi kerymään.
        Vaikka kuinka kävi salilla ja urheili ja noudatti terveitä ruokailutapoja ja pyöräili sen 18 kilsaa kiireellä päivittäin (ja kaikki muut matkat, bussikortti oli liian kallis hankkia joten siksi sitä tuli poljettua ihan mihne vaan).
        Tämä ylipainoinen inhoaa pullaa, ei syö juustoja, ei syö jäätelöä eikä suklaatakaan. Pähkinöitä ja erilaisia siemeniä se kyllä syö proteiinia saadakseen, kun kokeilee nyt olla vegetaristi painoa pudottaakseen ja soijaa ei voi allergian takia käyttää. Proteiini pitää sitten saada pähkinästä ja erilaisista jyvistä. Tomaatti, paprika, pinaatti ja pari muuta kasvista ovat allergialistalla myös, joten osa rautakamasta pitää ottaa purkista. Lounaaksi vetäisin juuri luomukvinoa kasvispataa eli kuivattuja kasveja mikron kautta veden sekaan. Ei jälkkäriä. Niin, tämä läski vesijuoksee, kävelee, kuntopiireilee ja tasapainolautailee. Täällä on niin ruuhkainen punttisali, että se aika kuluu jonotellessa. Hommasin kotiin painot ja käytän sitten niitä.


      • BercheArse
        En laihdutta kirjoitti:

        36 on useimmissa naisten malleissa pienin koko, joskus jopa 38. Teinimallit ovat sitten erikseen.

        Riippuu vartalon mallistakin. Itse olen hoikka, lanteikas nainen. Vyötärö vain 62cm. latio 86 ja rinnan ympärys sama 86. Kokoni on 40-42. Pituus 172cm, paino 62kg. Siis ihan normaalikokoinen suomalanen nainen.

        Olen tällaisenaan tyytyväinen itseeni.

        Miten sun vaatekoko voi olla 40-42 jos lantiosi on 86?. Mun lantio on 90cm ja vaatekoko 34-36/S. Mittaatko lantion oikealta kohdalta? Eli siitä leveimmästä kohtaa pepun päältä, ei navan kohdalta? Muutenkn ihmetyttää että rinnan ympäryksellä 86 käyttäisit koon 40 paitaa. Onko sun hartiat tosi leveät tai jotain?


      • Kerppilä
        herkkupeppu25 kirjoitti:

        minun mielestä painoindeksit on puppua! itse olen 170cm ja painan 90kg ja minulla on vain 2 "HK sinistä" selässäni, mikä kiusaa mekon ja rintsikoiden ostosreissulla. kaikki muut kilot johtuu vahvoista luista, d-tisseistä ja lihaksia jännittäessäni kivikovista pepusta (levein kohta n.110cm), reisistä ja sääristä!

        D-kupin tisseistä ja vahvoista luista tulee painoa vain maksimisaan 3kg lisää.
        Mä olen 162cm 57kg, D-kupit, vahvat luut (ikinä ei ole yksikään luu mennyt poikki) ja lihaksissa löytyy koska teen raskasta fyysistä työtä.


      • KöpöLöpö
        KALLE KELLO kirjoitti:

        Ei muuten kokomerkinnät pidä enää tuon mukaan paikkansa. Jokainen on varmaan huomannut, että jos oikeasti olet (ollut) kokoa 38, etkä ole muuttunut millään muotoa, niin vaatteesi joita ostat, voivat olla jopa kokoa 42 ennen kun sopii. Nämä muuttui jo useita vuosia sitten (kiitos tästäkin armaan eu:n, että yhtenäistettiin kokomerkinnät). Vaatteen malli (tekijämaa), jokaisella on omat standarindsa ja omasta mielestään "oikeat" taulukot.. Jokainen huomaa tämän, kun naama punasena ja hikinorot valulen sovittaa/yrittää sovittaa vaatteita.. Sama pätee esim italialaisiin kenkiin, normaali 38 kokoinen joutuu ostaan makaroonien kenghät 39-40

        Mulla taas menee italialaisista kengistä pienempi koko.Kengännumeroni on 36,5 ja useimmiten käytän kokoa 37, koska 36 on liian lyhyt vaikka leveys olisi parempi. Mutta kappas, kun kengässä lukee made in italy mahtuu 36 tai jopa 35. Mielestäni italialaiset kengät ovat kapean ja pitkän mallisia.


    • sinkku.mies.37

      Mä olen 166cm ja 80 kg mies. Eikä kukaan nainen ole koskaan vastannut. Olen kirjoittanut minua painavimmille naisille vaikka kuinka paljon. Ne lihavat naiset haluu pitkä komean miehen jolla ei ole ylipainoa. Normaali vartaloisilta naisiltakaan on turha odottaa ikinä vastauksia.

      • minuybpöoliuytgrfeew

        Katsos, kun moni lihava näkee peilistä, vain sen mitä haluaakin nähdä.
        Ollaan timmejä normaalipainoisia ja milloinkas sellainen läskiä hakee.


      • hra42

        sinkku mies 37 olet aivan oikeassa!! juuri tuota haluaa itsetunnoton suomalainen akka...

        ulkomailta nainen...


      • treenattu lihas
        minuybpöoliuytgrfeew kirjoitti:

        Katsos, kun moni lihava näkee peilistä, vain sen mitä haluaakin nähdä.
        Ollaan timmejä normaalipainoisia ja milloinkas sellainen läskiä hakee.

        TREENATTU LIHAS PAINAA AINA ENEMMÄN KUIN ITSE LÄSKI!!!


      • Pipariakka52

        Se on se pituus, mikä vaikuttaa Sinulla. Naiset tosiaan haluavat pitkää miestä... ei niinkään paino tai ulkonäkö vaikuta


      • totuus2

        Voi voi, kyllä minä olisin vastannut, jos mulle olisit kirjoittanut


      • nkivwonb
        minuybpöoliuytgrfeew kirjoitti:

        Katsos, kun moni lihava näkee peilistä, vain sen mitä haluaakin nähdä.
        Ollaan timmejä normaalipainoisia ja milloinkas sellainen läskiä hakee.

        Totta,
        ihminen näkee peilissä itsessään hoikan ningvboirjnhbpoiåwfrtuoruutensa ?


      • N172/62
        Pipariakka52 kirjoitti:

        Se on se pituus, mikä vaikuttaa Sinulla. Naiset tosiaan haluavat pitkää miestä... ei niinkään paino tai ulkonäkö vaikuta

        mihin pitkää miestä on tarvittu sen jälkeen, kun tikapuut keksittiin...


      • jep4
        treenattu lihas kirjoitti:

        TREENATTU LIHAS PAINAA AINA ENEMMÄN KUIN ITSE LÄSKI!!!

        1kilo painaa 1kilon..


      • 4+17

    • 26,9 Oonks mä Läski?

      Kovinpa on läskiksi nimittely herkässä :D
      Mikä siinä luuviulun soitossa niin kivvaa ompi?
      Vai onko se niin, että kavereille ei kehtais näyttää vähänkään lihavaa. Yleinen mielipide, nääs.

      Jos pituus 160 ja paino 80, niin
      Painoindeksi on: 31,3 - Merkittävä lihavuus
      Tämäkin on eri henkilöillä erilaista, joku voi olla sinut kilojensa kanssa ja ne pukevat häntä.

      Mutta

      Jos pituus 166 ja paino 80, niin
      Painoindeksi on: 29 - Lievä lihavuus
      ja trimmattu lihaksikas mies voi olla noissa kiloissa ja enpä sanois läskiks.

      • siitävaan

        Saa olla lihava, ihan kaikin mokomin, mutta maksaa itse sairauskulunsa.
        Monilla ylilihavilla on käytössään, oikea lääkevarasto. Jos nostais sen
        takapuolensa sohvalta ja lakkais säälimästä itseään.

        Totuus on se, etten nää lihavaa puoleensavetävänä ja sellaisen kanssahan
        ei yhteistä elämää voi kuvitella saman katon alla.

        On niitä, joita ei kilot haittaa, joten pitäkää hyvänänne. Lihavilla on myös
        taipumus paisua entisestään, kun ollaan löydetty kumppani.


      • siitävaan
        siitävaan kirjoitti:

        Saa olla lihava, ihan kaikin mokomin, mutta maksaa itse sairauskulunsa.
        Monilla ylilihavilla on käytössään, oikea lääkevarasto. Jos nostais sen
        takapuolensa sohvalta ja lakkais säälimästä itseään.

        Totuus on se, etten nää lihavaa puoleensavetävänä ja sellaisen kanssahan
        ei yhteistä elämää voi kuvitella saman katon alla.

        On niitä, joita ei kilot haittaa, joten pitäkää hyvänänne. Lihavilla on myös
        taipumus paisua entisestään, kun ollaan löydetty kumppani.

        tämä oli ap:lle...ja kaikille lihaville ylipäänsä.


      • Kyllä tuossakin on reilusti ylipainoa, tuosta saisi veistettyä vaikka 4 isoa joulukinkkua jääkaappiin ennenkuin normaaleissa mitoissa oltaisiin.


      • 26,9 Oonks mä Läski?

      • sinkku.mies.37

        Mä en ole kovin lihava mielestäni. Olen lihaksikas. Käyn salilla 5 kertaa viikos kuitnekin. Ole aikas hyväkuntoinen. Jaksa polkee fillarilla 30 kilsaa helposti jos vauhti on vaikka 27 km(h. Olen vatsan kohdalt hiukan lihava. Vyötärö mulla 96 cm rinta 100 ja vatsa 103cm. Oonks mä kauhee läski


      • sinkku.mies.37
        siitävaan kirjoitti:

        Saa olla lihava, ihan kaikin mokomin, mutta maksaa itse sairauskulunsa.
        Monilla ylilihavilla on käytössään, oikea lääkevarasto. Jos nostais sen
        takapuolensa sohvalta ja lakkais säälimästä itseään.

        Totuus on se, etten nää lihavaa puoleensavetävänä ja sellaisen kanssahan
        ei yhteistä elämää voi kuvitella saman katon alla.

        On niitä, joita ei kilot haittaa, joten pitäkää hyvänänne. Lihavilla on myös
        taipumus paisua entisestään, kun ollaan löydetty kumppani.

        Mä en ole ainakaan 10 vuoteen käyny lääkäris. Kyl mä kuntoilen säännöllisesti ja syön terveellisesti. Kaljaa en juo kun kerran kuus. Väkeviä viinoja en juo lainkaan.



      • 1+1
        siitävaan kirjoitti:

        Saa olla lihava, ihan kaikin mokomin, mutta maksaa itse sairauskulunsa.
        Monilla ylilihavilla on käytössään, oikea lääkevarasto. Jos nostais sen
        takapuolensa sohvalta ja lakkais säälimästä itseään.

        Totuus on se, etten nää lihavaa puoleensavetävänä ja sellaisen kanssahan
        ei yhteistä elämää voi kuvitella saman katon alla.

        On niitä, joita ei kilot haittaa, joten pitäkää hyvänänne. Lihavilla on myös
        taipumus paisua entisestään, kun ollaan löydetty kumppani.

        Mulla on tapana laihtua, kun kumppani löytyy, koska seksi on paitsi liikuntaa, myöskään ei tule syötyä niin paljoa että voi harrastaa seksiä...


      • khgfjgdgh
        m36-intj kirjoitti:

        No sanotaanko että naisilla olisi hyvä jos BMI ei olisi suurempi kuin 21.

        Eli normaalipainon alarajoilla. Makunsa kullakin mutta itse en haluaisi surkastuttaa lihaksiani pois, jotta voisin painaa alle 50 kiloa.


      • Vitsinen..,
        sinkku.mies.37 kirjoitti:

        Mä en ole kovin lihava mielestäni. Olen lihaksikas. Käyn salilla 5 kertaa viikos kuitnekin. Ole aikas hyväkuntoinen. Jaksa polkee fillarilla 30 kilsaa helposti jos vauhti on vaikka 27 km(h. Olen vatsan kohdalt hiukan lihava. Vyötärö mulla 96 cm rinta 100 ja vatsa 103cm. Oonks mä kauhee läski

        Olet ylipainon ruumiillistuma


      • peili on sun kaveri
        sinkku.mies.37 kirjoitti:

        Mä en ole kovin lihava mielestäni. Olen lihaksikas. Käyn salilla 5 kertaa viikos kuitnekin. Ole aikas hyväkuntoinen. Jaksa polkee fillarilla 30 kilsaa helposti jos vauhti on vaikka 27 km(h. Olen vatsan kohdalt hiukan lihava. Vyötärö mulla 96 cm rinta 100 ja vatsa 103cm. Oonks mä kauhee läski

        Joo, olet itsekeskeinen kusipää tuon kirjoituksen perusteella. Olen ylipainoinen ja tyttöystäväni on myös, mutta hän on maailman mukavin ja luonteeltaan mitä herttaisin ihminen.


      • nointyhmääeinäekkään
        siitävaan kirjoitti:

        Saa olla lihava, ihan kaikin mokomin, mutta maksaa itse sairauskulunsa.
        Monilla ylilihavilla on käytössään, oikea lääkevarasto. Jos nostais sen
        takapuolensa sohvalta ja lakkais säälimästä itseään.

        Totuus on se, etten nää lihavaa puoleensavetävänä ja sellaisen kanssahan
        ei yhteistä elämää voi kuvitella saman katon alla.

        On niitä, joita ei kilot haittaa, joten pitäkää hyvänänne. Lihavilla on myös
        taipumus paisua entisestään, kun ollaan löydetty kumppani.

        Siis uskomatonta paskaa! Kun painoin 55-kiloa, mulla oli tasan tarkkaan sama lääkemäärä käytössä kuin nyt 80 kiloisena. Sellaista se elämä vaan sairaana on. Itse en ole ikinä alkoholia käyttänyt, saatika tupakkaa polttanut ja 13 suomenmestaruusmitaliakin olen urheillut. Silti se sairaus vaan iski. Ja sille ei kukaan, en edes minä mahtanut yhtään mitään. Mutta....tätä samaa toivon myös sinulle.


      • hauskaatulevaisuutta
        siitävaan kirjoitti:

        tämä oli ap:lle...ja kaikille lihaville ylipäänsä.

        Onko yhtään ylipainoista,
        jolla ei vanhempana olisi diabetesta/ sydänvikoja/ verenpainetta/ korkeaa kolesterolia/ nivel/ liikkumis/ virtsaamis/ suolentoimintaongelmia?
        Tietääkö joku jonkun vanhemman pulskan ihmisen, jolla ei olisi kela-korvattavia lääkkeitä?
        Kertokaa heti, jos tunnette jonkun terveen hyvinsyöneen?


      • Pullavaan17
        hauskaatulevaisuutta kirjoitti:

        Onko yhtään ylipainoista,
        jolla ei vanhempana olisi diabetesta/ sydänvikoja/ verenpainetta/ korkeaa kolesterolia/ nivel/ liikkumis/ virtsaamis/ suolentoimintaongelmia?
        Tietääkö joku jonkun vanhemman pulskan ihmisen, jolla ei olisi kela-korvattavia lääkkeitä?
        Kertokaa heti, jos tunnette jonkun terveen hyvinsyöneen?

        Äiti on 83 tänäkeväänä, normaalivartaloinen tai hoikahko. Ei säännöllistä lääkitystä. Liikuntana arki/hyötyliikunta. Eli kävelee joka päivä, hoitaa kaupat, pyykit, asiansa itsenäisesti. Siis ei ainuttakaan Kelakorvattavaa lääkettä.
        Noihin Kelakorvattaviin lääkkeisiin turvautuu vanhempana suurin osa kansaa, oli pullea tai laiha. Useimmilla on Marevanlääkitys jossain vaiheessa päällä. Aspiriinia ottavat monet ennaltaehkäisyyn. Sitten on Thyroxinlääke melko yleinen (kilpirauhasvajeeseen)... hirmu monet sairaudet kun puhkeavat geeniperimän mukaisesti neljänkympin jälkeen tai molemmin puolin. Nykyään yleistynyt stressi aiheuttaa pitkään kestäessään masennuslääkityksen tarpeen, niitä syö lähes kaikki (tuntuu siltä). Työuupumus iskee niin lihavaan kuin laihaankin. Syömishäiriöitä alkaa olemaan lisääntyvästi nuorehkoilla miehilläkin. Syyttelyn sijasta kannattaisi hidastaa vähän pipoja siellä työpaikoilla. Pistää kampoihin vähän enemmän tuolle jatkuvalle kyttäämiselle, selän takana hönkäämiselle ja vessatauoista huomautteliville pikku "esimiehille". Jos ihmisen pitää tehdä 100% työajastaan töitä, on firmassa jotain pahasti pielessä ja kannattaa hakeutua kiireesti muualle. Ottakoot robotit tilalle. Ni hei, sairastua voi minkäikäiset tahansa. Turha tuijotella niitä kiloja siinä yhteydessä.


      • ei niin itsestään se
        hauskaatulevaisuutta kirjoitti:

        Onko yhtään ylipainoista,
        jolla ei vanhempana olisi diabetesta/ sydänvikoja/ verenpainetta/ korkeaa kolesterolia/ nivel/ liikkumis/ virtsaamis/ suolentoimintaongelmia?
        Tietääkö joku jonkun vanhemman pulskan ihmisen, jolla ei olisi kela-korvattavia lääkkeitä?
        Kertokaa heti, jos tunnette jonkun terveen hyvinsyöneen?

        Serkkuni syntyi siihenaikaan keskosena aika pienenä paino oli 470g viikkoja en muista.Sukuni on suuremmaksi osaksi lihavia ja ylipainoisia pieni pyknikkoja.

        Serkku kuitenkin on erittäin hoikka luuviulu on ollut koko ikänsä vaan niin sai luuviuluna 20 senä verenpainetaudin ja on ollut siitä lähtien lääkityksellä.ja on edelleenkin luuviulu eikä koskaan ole ollut lihava.Pituutta on jotain alle 160cm reilusti muttei ole pienikokoinen veikkaisin painon silmäarviolta 45kg tai jopa alle sen.

        Jotkut täälläkin pauhaa että lihavat ja lihava.. odottakaapas kun elämä muuttuu ja vanhenette :D


      • et näinikkäästi

      • perus2
        sinkku.mies.37 kirjoitti:

        Mä en ole kovin lihava mielestäni. Olen lihaksikas. Käyn salilla 5 kertaa viikos kuitnekin. Ole aikas hyväkuntoinen. Jaksa polkee fillarilla 30 kilsaa helposti jos vauhti on vaikka 27 km(h. Olen vatsan kohdalt hiukan lihava. Vyötärö mulla 96 cm rinta 100 ja vatsa 103cm. Oonks mä kauhee läski

        Kun alkaa käydä salilla rasvakudos muuttuu lihaskudokseksi joka painaa enemmän kuin rasvakudos,paino voi jopa nousta kun oikein treenaa vartaloaan,mutta kunto nousee ja ulkonäkö muuttuu.Olet erittäin hyväkuntoinen, ja varmasti myös hyvän näköinen treenatulla kropalla.Toiset ihmiset kulkevat vatsa pömppönä koko elämänsä, toiset jumppaavat sen pois varsinkin naiset, mutta se on pieni harmi.


      • BMI27,5
        sinkku.mies.37 kirjoitti:

        Mä en ole ainakaan 10 vuoteen käyny lääkäris. Kyl mä kuntoilen säännöllisesti ja syön terveellisesti. Kaljaa en juo kun kerran kuus. Väkeviä viinoja en juo lainkaan.

        Silti se sairaus iskee, jos on iskeäkseen. Olen lievästi ylipainoinen, sairastan kahta sairautta, joista lievempi (kilpirauhasen vajaatoiminta) on myös syypää ylipainooni. Toinen taas on erittäin vakava sairaus, jota en toivo edes teille ilkeilijöille. Mutta kumpaakaan näistä sairauksista en voinut ennaltaehkäistä terveellisistä elämäntavoistani huolimatta, enkä näistä koskaan parannu, vaikka söisin pelkkää heinää ja juoksisin maapallon ympäri.

        Vaikka nyt terveenä ollessanne myhäilette meille sairaille ja ylipainoisille, niin ehkä elämä kolhuillaan tuo teillekin ymmärrystä, joskus.Terveyttä arvostaa todella vasta sitten, kun se on menetetty tai seurannut läheisen vaikeaa kamppailua.

        Silti toivon, että pysytte terveinä ja elämä kohtelee teitä hyvin.


      • m36-intj kirjoitti:

        No sanotaanko että naisilla olisi hyvä jos BMI ei olisi suurempi kuin 21.

        Suotta miinustelette. Tuosta on vielä matkaa missin mittoihin, misseillä on BMI yleensä noin 18-19. Eli vaatimukseni on aivan kohtuullinen. Tiedän, että monien naisten takapuoli rupeaa jo leviämään noin BMI 23:lla, ja tuohon on hyvä olla jonkinlainen turvaväli.


    • monenmoista1

      Kirjoitus ei näköjään suju, kannattaa eka opetella se. Ja sen jälkeen polttaa rasvat mahasta, niin joskus pääset treffeille. T: Vatsa 95cm Rinta 114cm.. ja salilla 4x viikossa

      • Nainen ja oikea mies

        Mikään ei näytä niin naivilta, kuin itsellensä lihakset salilla reenannut mies...yök!
        Komealla miehellä on työnteosta tulleet sopusuhtaiset lihakset...esim. metsätöistä tai rakennuksilla yms. Vauh!!!


      • PERUS2
        Nainen ja oikea mies kirjoitti:

        Mikään ei näytä niin naivilta, kuin itsellensä lihakset salilla reenannut mies...yök!
        Komealla miehellä on työnteosta tulleet sopusuhtaiset lihakset...esim. metsätöistä tai rakennuksilla yms. Vauh!!!

        Puhut varmaan niistä miehistä jotka sali treenauksen lisäksi käyttävät lihaksia kasvattavia aineita,ne lihakset ovat luonnottoman näköiset muttei pelkästään salilla treenaavan lihakset. Ne ovat suurinpiirtein samaa luokkaa kuin mainitsemasi metsätyössä hankitut,mutta tulee kuitenkin muistaa ettei kaikilla ole mahdollisuuksia siirtyä metsätyöhön tai muuhun ruumillista kuormitusta vaativiin tehtäviin.KUNTOSALI ON MYÖS METSÄMIEHELLE IHAN HYVÄ KUNNON YLLÄ PITÄJÄ EI NIINKÄÄN LIHASTEN KASVATUSTA VARTEN.


    • gy8878j

      "Pyöreä" Suomi 24 kielellä tarkoittaa arkikielellä sairaalloisen ylipainoista. Ei muutama ylikilo naisella haittaa (se voi jopa näkyä positiivisella tavalla rinnoissa) siiderivalas kadonneine vyötäröineen ei vain innosta.

      • pakkohoitoko...?

        Miten ei "innosta" varmaankin puhut jostain seksi ihanteesta jota on kiva bylsiä.

        Mulle taas merkkaa vähän paremmat arvot ihmisissä kun ulkonäkö.

        Terveyden takia suosittelen suht normia painoa.

        Painoa voi tulla erinäisistä syistä.Toisille on helppoa lihoa jos fyysisten ominaisuuksien takia ja toisille taas helpompi laihtua.

        Mielenterveyden ja laiskuuden vuoksi lihomista en ymmärrä.

        itse olen ylipainoinen ja lapsenikin ovat.Olen kuitenkin perheen hoikin tällä hetkellä. Painoni on 90.3kg åituus 159cm.

        Lapseni ovat vielä painavampia toinen yli 100kg ja pituus on 162cm noin ja toinen on minua lyhempi ehkä noin 156cm ja painaa 95kg.
        Toinen pitää liikuntaa epämiellyttävänä tuntemuksena jo pienestä lapsesta saakka eikä koskaan hiljaisena tuntenut vetoa ryhmäliikuntaan eikä koululiikuntaan.On ollut pullean oloinen ulkoisesti jo vauvana ja koulussakin kiusattiin.
        Toinen taasen oli lapsena laiha jopa neuvolan seurannassa kjoska liikkuin paljon mutta hänenkin paino alkoi nousta kun omaksui netissä istumisen.

        Mikään terapeutti ei ole auttanut kummankaan kohdalla ei lastenpsykiatrikaan.Ruoka vain kuulemma maistuu niin hyvälle.Ei ole itsekuria mutteihalua liikkuakaa.Vanhempaa ei kuunnella.

        Uskon että yksi syy tilanteeseen on sekin että pienenä ollessa mummi kantoi suklaapötköä harva se päivä tuliaisina.Kun mummolle tästä huomautettiin että tuo vaikka hedelmä tokaisi mummo että... kun et ole akateeminen älä yritä edes lapsiasikaan kasvattaa.Kun äidillä ja mummolla on huonot välit ja mummo ainoa apu sen minkä on niin voi tilanteet muuttua hulluiksi.

        Itse olen pariin otteeseen laihduttanut 16kg ja toisen kerran paljon enemmän vain liikunnalla ja ruokavalion pienentämisellä ja laadulla.

        Lähimmäiset kärsii varsinkin vanhemmat lastensa terveydentilan takia varmasti aina.Yksinhuoltajilla ei ole aina auktoriteettia tarpeeksi lapsiinsa vaikuttaa.Köyhillä taas ei ole paljoa varaa valita kaupassa mitä sieltä ostaa.Sitten kun lapset aikuistuvat ne ostelevat itse asioita.Meilläkin piilosta sohvan välistä ja alta löytyy karkkikääröjä ja keksipaketteja.

        Kyllä se ei mukavaa ole katsoa sinä vieressä kun mikään ei mene perille vaikka minkä teet.


      • KALLE KELLO
        pakkohoitoko...? kirjoitti:

        Miten ei "innosta" varmaankin puhut jostain seksi ihanteesta jota on kiva bylsiä.

        Mulle taas merkkaa vähän paremmat arvot ihmisissä kun ulkonäkö.

        Terveyden takia suosittelen suht normia painoa.

        Painoa voi tulla erinäisistä syistä.Toisille on helppoa lihoa jos fyysisten ominaisuuksien takia ja toisille taas helpompi laihtua.

        Mielenterveyden ja laiskuuden vuoksi lihomista en ymmärrä.

        itse olen ylipainoinen ja lapsenikin ovat.Olen kuitenkin perheen hoikin tällä hetkellä. Painoni on 90.3kg åituus 159cm.

        Lapseni ovat vielä painavampia toinen yli 100kg ja pituus on 162cm noin ja toinen on minua lyhempi ehkä noin 156cm ja painaa 95kg.
        Toinen pitää liikuntaa epämiellyttävänä tuntemuksena jo pienestä lapsesta saakka eikä koskaan hiljaisena tuntenut vetoa ryhmäliikuntaan eikä koululiikuntaan.On ollut pullean oloinen ulkoisesti jo vauvana ja koulussakin kiusattiin.
        Toinen taasen oli lapsena laiha jopa neuvolan seurannassa kjoska liikkuin paljon mutta hänenkin paino alkoi nousta kun omaksui netissä istumisen.

        Mikään terapeutti ei ole auttanut kummankaan kohdalla ei lastenpsykiatrikaan.Ruoka vain kuulemma maistuu niin hyvälle.Ei ole itsekuria mutteihalua liikkuakaa.Vanhempaa ei kuunnella.

        Uskon että yksi syy tilanteeseen on sekin että pienenä ollessa mummi kantoi suklaapötköä harva se päivä tuliaisina.Kun mummolle tästä huomautettiin että tuo vaikka hedelmä tokaisi mummo että... kun et ole akateeminen älä yritä edes lapsiasikaan kasvattaa.Kun äidillä ja mummolla on huonot välit ja mummo ainoa apu sen minkä on niin voi tilanteet muuttua hulluiksi.

        Itse olen pariin otteeseen laihduttanut 16kg ja toisen kerran paljon enemmän vain liikunnalla ja ruokavalion pienentämisellä ja laadulla.

        Lähimmäiset kärsii varsinkin vanhemmat lastensa terveydentilan takia varmasti aina.Yksinhuoltajilla ei ole aina auktoriteettia tarpeeksi lapsiinsa vaikuttaa.Köyhillä taas ei ole paljoa varaa valita kaupassa mitä sieltä ostaa.Sitten kun lapset aikuistuvat ne ostelevat itse asioita.Meilläkin piilosta sohvan välistä ja alta löytyy karkkikääröjä ja keksipaketteja.

        Kyllä se ei mukavaa ole katsoa sinä vieressä kun mikään ei mene perille vaikka minkä teet.

        Et kertonut minkäikäisiä lapsesi on, mutta kyllä sinullakin pitäisi hälytyskellot soida ja kovaa, kun latelet lastesi painoja!! Vaikka itse olet lihava, niin HUOLEHDI edes lastesi hyvinvoinnista! Katkaise se kierre, johon sinut on opetettu. Lapsesi saavat sairauksia jo hyvin nuorena (esim diabetes), opeta heille "oikeaa elämää". Haluathan itsekin nähdä lastesi avioitumisen, lapsenlapsia? En itsekään ole mikään kukkakeppi, mutta en sentään lapsiani syötä syöttöporsaiksi, koska ajattelen HEIDÄN PARASTAAN. VANHEMPI/VANHEMMAT SANOVAT MITÄ LAPSI TEKEE JA SYÖ, EI LAPSI/LAPSET


    • mies salilta

      Miksei kuntosaleilla näy ikinä lihavia naisia? Olen käynyt yli 2 vuotta samalla salilla ja en ole yhtään ylipainoista naista nähnyt. Salin ovesta kun menee ulos niin näkee melkein heti ylipainoisia naisia, ja miehiäkin. Mun teoria on et ei ylipainoiset halua edes laihtua.

      • Normaali Äidillinen

        Mun teoria ja empiirinen tieto sanoo, etteivät lihavat ja vanhat kehtaa mennä kuntosaleille. On sitten kuntosaliryhmiä olemassa esim. kaupungin ja kansalaisopiston järjestämänä ja tuettuja kuntoutus- ja virkistyskursseja työttömille ja meille muille "normaaleille".


      • salintakaa norm-pai

        Kuntosalilla kiinteytyy, mutta laihdutus alkaa siitä, mitä suuhunsa tunkee.
        Kaikki liikunta on hyvä lisäapu.


      • Normaali Äidillinen
        Normaali Äidillinen kirjoitti:

        Mun teoria ja empiirinen tieto sanoo, etteivät lihavat ja vanhat kehtaa mennä kuntosaleille. On sitten kuntosaliryhmiä olemassa esim. kaupungin ja kansalaisopiston järjestämänä ja tuettuja kuntoutus- ja virkistyskursseja työttömille ja meille muille "normaaleille".

        Eikä kuntosalilla rehkimällä laihdu. Tulee vaan aivan huitsin kamala nälkä. Sama on uimahallilla, kun käy. Hevosen söis, kun kotiin palaa.
        Syömistä kun vähentää, niin sillai laihtuu. Sanoo nimimerkki Kokemusta on.


      • olet väärässä
        Normaali Äidillinen kirjoitti:

        Eikä kuntosalilla rehkimällä laihdu. Tulee vaan aivan huitsin kamala nälkä. Sama on uimahallilla, kun käy. Hevosen söis, kun kotiin palaa.
        Syömistä kun vähentää, niin sillai laihtuu. Sanoo nimimerkki Kokemusta on.

        jaa, kyl mä vaan laihduin 25 kg salilla. Ei kai sitä laihdu jos salilta tulee ja menee kotiin mussuttamaan pullaa heti. Laiskat ei laihdu. Ne laihhtuu jotka jaksa rehkiä eivätkä mussuta sitä pullaa joka ilta.


      • Normaali Äidillinen
        olet väärässä kirjoitti:

        jaa, kyl mä vaan laihduin 25 kg salilla. Ei kai sitä laihdu jos salilta tulee ja menee kotiin mussuttamaan pullaa heti. Laiskat ei laihdu. Ne laihhtuu jotka jaksa rehkiä eivätkä mussuta sitä pullaa joka ilta.

        @olet väärässä:

        Kuissoo olen väärässä :))))))
        Samaahan sanot itsekin, että syöminen lihottaa.


      • häh
        olet väärässä kirjoitti:

        jaa, kyl mä vaan laihduin 25 kg salilla. Ei kai sitä laihdu jos salilta tulee ja menee kotiin mussuttamaan pullaa heti. Laiskat ei laihdu. Ne laihhtuu jotka jaksa rehkiä eivätkä mussuta sitä pullaa joka ilta.

        Jaa no sinä vissiin sitte olit laiska ,kun lihoit nuin paljon.Ylimääräistä se oli 50 voipakettia,voi mahoton mkä määrä.


      • kjhhjgfhjg

        Tämä ylipainoinen nainen näkyi salilla.


      • KYLLÄ LAIHTUU
        salintakaa norm-pai kirjoitti:

        Kuntosalilla kiinteytyy, mutta laihdutus alkaa siitä, mitä suuhunsa tunkee.
        Kaikki liikunta on hyvä lisäapu.

        SAMALLA KUN KIINTEYTYY NIIN SAMALLA MYÖS LAIHTUU!! AINEENVAIHDUNTA NOPEUTUU KUN TREENAA SALILLA.


      • ei sanon minä
        KYLLÄ LAIHTUU kirjoitti:

        SAMALLA KUN KIINTEYTYY NIIN SAMALLA MYÖS LAIHTUU!! AINEENVAIHDUNTA NOPEUTUU KUN TREENAA SALILLA.

        EI LAIHDU, jos mussuttaa roskaruokaa kaksinkäsin muun ajan.


      • Treenattubmi30

        Mies salilla!
        Minä en kehtaa käydä salilla ylipainoisena, kun asennemaailma on mitä on. En kehtaa mennä minnekään liikuntapaikkaan ainoana lihavana. En kestä tuijottelua. Olen ostanut kotiini punttisalilaitteet ja treenaan yksin soutulaitteella, juoksumatolla ja kahvakuulilla ja painoilla. Ikinä, ikinä en menisi uimahalliin tai salille haukuttavaksi. Tästä maailmasta on tullut ahdistava paikka! Sairastin nuorena bulimian, painoin 37 kiloa. Tuhosin aineenvaihduntajärjestelmäni, sain loppuelämäkseni refluksin ja nyt on vielä kilpirauhasen vajaatoiminta. Vatsa ei enää kestä kasviksia edes keitettynä, joten joudun syömään pääasiassa lihaa ja kalaa ja erilaisia oraita ja rouheita. Minä kävelen päivittäin tunnin, treenaan toisen kotona ja vielä käyn kaverin kanssa viikonloppuna vaeltamassa metsässä pari, kolme tuntia. Minulta testatiin hiljattain kunto ja olen erinomaisessa kunnossa. Laihtuminen alkaa, jos alkaa. Nostamme lääkärini kanssa Thyroxin-annostusta liikatoiminnan puolelle, koska ravintoterapeutin ohjauksessa tapahtunut ruokailukaan ei ole auttanut tiputtamaan painoa. Enää ei tarvitse käydä vessassa edes päivittäin ja palelen taas jatkuvasti. Onneksi minulla on ihana, sympaattinen ja rakastava elämänkumppani, joka tukee laihdutusyrityksiäni, mutta rakastaa minua sellaisena kuin olen. Hän, jos kuka se tietää, kuka meidän perheessämme syö enemmän ja laihtuu vain. On mennyt pinnalliseksi tämä parisuhdemarkkinatouhuilu kun ylipainokin on jo este. Huhhuh.


      • hyssykkänä

        No ei vois vähempää nuo saliurpot kiinnostaa. Itse pidän enemmän lenkkipoluista ja raitttiista ilmasta.


      • Treenattubmi30 kirjoitti:

        Mies salilla!
        Minä en kehtaa käydä salilla ylipainoisena, kun asennemaailma on mitä on. En kehtaa mennä minnekään liikuntapaikkaan ainoana lihavana. En kestä tuijottelua. Olen ostanut kotiini punttisalilaitteet ja treenaan yksin soutulaitteella, juoksumatolla ja kahvakuulilla ja painoilla. Ikinä, ikinä en menisi uimahalliin tai salille haukuttavaksi. Tästä maailmasta on tullut ahdistava paikka! Sairastin nuorena bulimian, painoin 37 kiloa. Tuhosin aineenvaihduntajärjestelmäni, sain loppuelämäkseni refluksin ja nyt on vielä kilpirauhasen vajaatoiminta. Vatsa ei enää kestä kasviksia edes keitettynä, joten joudun syömään pääasiassa lihaa ja kalaa ja erilaisia oraita ja rouheita. Minä kävelen päivittäin tunnin, treenaan toisen kotona ja vielä käyn kaverin kanssa viikonloppuna vaeltamassa metsässä pari, kolme tuntia. Minulta testatiin hiljattain kunto ja olen erinomaisessa kunnossa. Laihtuminen alkaa, jos alkaa. Nostamme lääkärini kanssa Thyroxin-annostusta liikatoiminnan puolelle, koska ravintoterapeutin ohjauksessa tapahtunut ruokailukaan ei ole auttanut tiputtamaan painoa. Enää ei tarvitse käydä vessassa edes päivittäin ja palelen taas jatkuvasti. Onneksi minulla on ihana, sympaattinen ja rakastava elämänkumppani, joka tukee laihdutusyrityksiäni, mutta rakastaa minua sellaisena kuin olen. Hän, jos kuka se tietää, kuka meidän perheessämme syö enemmän ja laihtuu vain. On mennyt pinnalliseksi tämä parisuhdemarkkinatouhuilu kun ylipainokin on jo este. Huhhuh.

        Hieno kirjoitus! Tsemppiä sulle !


      • 17+19
        Treenattubmi30 kirjoitti:

        Mies salilla!
        Minä en kehtaa käydä salilla ylipainoisena, kun asennemaailma on mitä on. En kehtaa mennä minnekään liikuntapaikkaan ainoana lihavana. En kestä tuijottelua. Olen ostanut kotiini punttisalilaitteet ja treenaan yksin soutulaitteella, juoksumatolla ja kahvakuulilla ja painoilla. Ikinä, ikinä en menisi uimahalliin tai salille haukuttavaksi. Tästä maailmasta on tullut ahdistava paikka! Sairastin nuorena bulimian, painoin 37 kiloa. Tuhosin aineenvaihduntajärjestelmäni, sain loppuelämäkseni refluksin ja nyt on vielä kilpirauhasen vajaatoiminta. Vatsa ei enää kestä kasviksia edes keitettynä, joten joudun syömään pääasiassa lihaa ja kalaa ja erilaisia oraita ja rouheita. Minä kävelen päivittäin tunnin, treenaan toisen kotona ja vielä käyn kaverin kanssa viikonloppuna vaeltamassa metsässä pari, kolme tuntia. Minulta testatiin hiljattain kunto ja olen erinomaisessa kunnossa. Laihtuminen alkaa, jos alkaa. Nostamme lääkärini kanssa Thyroxin-annostusta liikatoiminnan puolelle, koska ravintoterapeutin ohjauksessa tapahtunut ruokailukaan ei ole auttanut tiputtamaan painoa. Enää ei tarvitse käydä vessassa edes päivittäin ja palelen taas jatkuvasti. Onneksi minulla on ihana, sympaattinen ja rakastava elämänkumppani, joka tukee laihdutusyrityksiäni, mutta rakastaa minua sellaisena kuin olen. Hän, jos kuka se tietää, kuka meidän perheessämme syö enemmän ja laihtuu vain. On mennyt pinnalliseksi tämä parisuhdemarkkinatouhuilu kun ylipainokin on jo este. Huhhuh.

        Yleensä kaikilla ylipainoisilla
        on joku aineenvaihdunta-, hormonaalinen-, tai muu terveysongelma, mikä estää laihduttamisen. Otan osaa.

        (miksei meillä normaalipainoisilla, terveellisesti syövillä, liikuntaa harrastavilla niitä ole?)


      • 10+14
        17+19 kirjoitti:

        Yleensä kaikilla ylipainoisilla
        on joku aineenvaihdunta-, hormonaalinen-, tai muu terveysongelma, mikä estää laihduttamisen. Otan osaa.

        (miksei meillä normaalipainoisilla, terveellisesti syövillä, liikuntaa harrastavilla niitä ole?)

        Eihän tuo laihduttamista näytä estävän vaan laihtumisen. Juurihan kirjoittaja kertoi liikkuvansa paljon ja syövänsä ravitsemusterapeutin ohjeiden mukaan.

        (jos olisi, emme välttämättä olisi normaalipainoisia. Ihan puhdasta logiikkaa.)


      • 2268

        Olisivathan lihavat asiakkaat aika huonoa mainosta salille. Heidät kai ohjataan hienotunteisesti takaoven kautta ulos.


      • KALLE KELLO
        KYLLÄ LAIHTUU kirjoitti:

        SAMALLA KUN KIINTEYTYY NIIN SAMALLA MYÖS LAIHTUU!! AINEENVAIHDUNTA NOPEUTUU KUN TREENAA SALILLA.

        Mä en ole koskaan ymmärtänyt, että jotkut haluaa haisevalle kuumalle salille -ilmeisesti jonkunlaista itserakkautta näyttää itseään muille?

        Ilmaiseksi saa ja vielä raittiissa ilmassa kaiken näköistä liikuntaa laihduttamaan/kiinteyttämään.


      • KALLE KELLO
        17+19 kirjoitti:

        Yleensä kaikilla ylipainoisilla
        on joku aineenvaihdunta-, hormonaalinen-, tai muu terveysongelma, mikä estää laihduttamisen. Otan osaa.

        (miksei meillä normaalipainoisilla, terveellisesti syövillä, liikuntaa harrastavilla niitä ole?)

        No ainakin terveydenhuoltoa kuormitatte rasitus ym vammoilla joita sattuu urheillessa/salilla. Määrä oli melkoinen, oli tässä joku ehtoo tv:ssä. Toiseksi yksi melko yleinen (naisilla) on kilpirauhanen, se joko lihottaa tai laihduttaa. Siksi jokaisen naisen (joka alkaa esim lihomaan "salakavalasti") pitäisi mennä verokokeisiin, josta näkyy kilpirauhasen toiminta. Tämä on niin yleistä ja koskee myös luikkuja.


      • Vajaatoiminnastakars
        KALLE KELLO kirjoitti:

        No ainakin terveydenhuoltoa kuormitatte rasitus ym vammoilla joita sattuu urheillessa/salilla. Määrä oli melkoinen, oli tässä joku ehtoo tv:ssä. Toiseksi yksi melko yleinen (naisilla) on kilpirauhanen, se joko lihottaa tai laihduttaa. Siksi jokaisen naisen (joka alkaa esim lihomaan "salakavalasti") pitäisi mennä verokokeisiin, josta näkyy kilpirauhasen toiminta. Tämä on niin yleistä ja koskee myös luikkuja.

        Hei Kalle Kello!
        Olet osittain oikeilla jäljillä. Kilpirauhasen vajaatoimintaa ei tutkita kuitenkaan edes työterveyshuollossa ilman painavaa syytä. Muutamallekin tutulle on sanottu, että "kalliita kokeita ei oteta vain tuntemusten takia". Ovat sitten käyneet terveyskeskuksessa pyytämässä vastaavia kokeita, kun eivät ole omalta työterveyslääkäriltään saaneet. Kaikki eivät kuitenkaan jaksa tapella, ja niinpä sitten osalla on tauti, jota ei diagnosoida ja joka pikkuhiljaa vaikuttaa kaikkeen mahdolliseen. Niin myös minulla, ehti olla vuosikausia. Jo opiskelijana. Silloin olin kuitenkin vielä hyväkuntoinen ja nuori, hiukset olivat hyvässä kunnossa, samoin iho. Ainoa, mikä oli jo silloin huonossa kunnossa, mitä en osannut yhdistää kilpirauhaseen, olivat kynnet ja alati lisääntyvät allergiat. Pääsin nelikymppisenä lääkitykselle ja nyt olen kuin uusi ihminen. Vielä ei minunkaan painoni ole alkanut laskea, mutta jaksan paljon enemmän kuin aiemmin. Astma riivaa, ei voi viettää pakkasella aikaa ulkona. On keksittävä tapoja harrastaa liikuntaa kotona. Hoitamaton kilpirauhasen vajaatoiminta nostaa kolesterolia, aiheuttaa kohonneen diabetesriskin, palelluttaa, laskee ruumiinlämpöä, hidastaa elintoimintoja ja aineenvaihduntaa. Meillä on töissä nainen, jolla on liikatoimintaa. Hän joutuu käymään vessassa neljä kertaa tunnissa.On laiha kuin tikku ja syö päivittäin hurjat määrät makeita ja erilaisia herkkuja. Itse käyn aamulla töihin lähtiessä, hyvällä tuurilla kerran työpäivän aikana, yleensä kotona vasta. Näin me ollaan yksilöitä. Elän iduilla ja lihalla ja syön niin terveellisesti kuin vain voin. Paino vaan ei tipu.
        Mitä taas tulee urheilijoiden vammoihin, se riippuu täysin siitä, miten asennoituu liikuntaan. Jos tulee punttisalille, eikä lainkaan lämmittele ja vetäisee raskailla painoilla suoraan, saa syyttää ihan itseään jos teloo itsensä. Kaikessa on terve järki sallittu. Minulla on ystävissä niin lihavia kuin laihoja kuin kaikkea maan ja taivaan väliltä. Ketään ei toisen paino kiinnosta, elämässä on paljon muutakin! Eksyin tänne, kun etsin tietoa kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Olikin melkoinen ketju lukea.


    • Luuviuluko

      Minä taas puolestani olen liian laiha...eipä kukaan tykkää minustakaan...eli olipa lihava tai laiha, niin ei kelpaa....Pituus mulla 167 ja paino vaihtelee 48-50 välillä...ikää jo 50 ....haluuko joku laihan naisen jolla on pienet rinnat.....

      • rajalta mies

        Minäpä tykkäisin,olisit varmasti mahtava tanssikaveri.
        Ainakin nuo mitat puhuvat sen puolesta.
        Enkä varmaa ole ainoa joka näin ajattelee.
        Tule tänne pohjoiseen tanssimaan.Huomenna päivätanssit Haaparannalla k 13.00
        sa.


      • 2268
        rajalta mies kirjoitti:

        Minäpä tykkäisin,olisit varmasti mahtava tanssikaveri.
        Ainakin nuo mitat puhuvat sen puolesta.
        Enkä varmaa ole ainoa joka näin ajattelee.
        Tule tänne pohjoiseen tanssimaan.Huomenna päivätanssit Haaparannalla k 13.00
        sa.

        Pöh, minulla samat mitat ja ikäkin enkä edes osaa tanssia...


    • aliyli

      Kaksi ääripäätä liian laihat ja liian lihavat, mutta minunkin mielestä
      mieluummin muutama ylikilo, kuin alipaino.

      Joillakin muutama voi olla, vaikka 10kg ja se näyttää hyvälle.

    • totuus ilmi

      Ylipainoiset naiset eivät halua deittailla ylipainoisia miehiä. Mulla on 10 kg ylipainoa mut ei kukaan ole koskaan halunnut treffeille. Käyn salilla ja mullaon hyvä kunto jalihaksia löytyy. Ylipainoiset naiset haluu vaan niitä täysin bodattuja miehiä.

      • Normaali Äidillinen

        @totuus ilmi:

        Ei voi yleistää, että "Ylipainoiset naiset eivät halua deittailla ylipainoisia miehiä" ja "Ylipainoiset naiset haluu vaan niitä täysin bodattuja miehiä"
        Minulle ainakin on bodattu mies off. Mukava hymyilevin silmin katsova mies kiinnostaisi ja tämä mitä todennäköisimmin on hiukan ylipainoinen. Kerran näin sellaisen miehen, myrkytti partsini alta muurahaisia. Wau, se katse ja hymy ja kontakti, kun juttelin ylhäältä parvekkeelta hälle. En katsonut oliko sormus nimettömässään, jostain kaukaa oli.


    • semmoinentapaus

      No kyllä meille "hoikillekki" tulee kritiikkiä. pituus 163 paino 56 ja deittikumppani arvosteli "luiseksi"... en todellakaan ole luinen . Toiseksi yritän pitää kroppani edes jonkinlaisessa kunnossa... Ikää on 47.

      Että olipa kivaa...

      • minä mies

        Vaiha kuule sitä deittikumppania,ei hää ymmärrä hyvän päälle m itään.


      • missäx

        Sinunlaisia naisia on deitillä todella vähän. Ehkäpä tämän kumppanin oma paino ei vaan ollut niin kohdallaan kuin olis pitäny, tai sit oli kusipäinen omahyväinen ääliö


    • 56e7k

      Tyhjänpäiväistä lässytystä.

      - "lihaksikkaat miehet vain kelpaa"
      sitten joku kommentoi että lihaksikkaat on ällöjä ja inhottavia

      - "lihavat on ällöjä"
      sitten aletaan lässyttää laihoista,aivan kuin se olisi jokin ihanne

      Normaalipaino on se mihin olisi hyvä pyrkiä.
      Ei kannata itseään kurittavia salilla kävijöitä mollata jos ei itse viitsi vaivautua tekemään muuta kuin ruikuttamaan suomi24:lla.

      Lihavia ja laihoja pareja sekä niiden sekoituksia ja kaikkea siltä väliltä näkee joka päivä jos asuu lähelläkään muita ihmisiä.
      Mitenkäs he ovat pariutuneet?

      • Normaali Äidillinen

        @56e7k

        "Tyhjänpäiväistä lässytystä."

        Aivan totta! Sinulla.

        "Mitenkäs he ovat pariutuneet? "

        Etkö hoksaa, vaikka vastaus löytyy omasta kirjoittamastasi :)))

        No, kerron sen sulle hoksaamattomalle vanhalla viisaudella.
        Jos et hokaa tästäkään, niin kysy vaan rohkeasti :)

        - yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä ja kumpikin naiduksi tulee

        http://www.youtube.com/watch?v=Ns8Y1YXU364


    • tervetuloa kainaloon

      Siis jukopliut! Jos joku sellaisesta huomauttaa niin antaa huomauttaa, ei ole ansainnut edes huomiotasi. Hah! Kuule sellanen kumppani pitää löytää että arvostaa ilman kilosta puhumista, vaikka tuo kuulostaakin kliseeltä niin sillai se on! Antaa "täydellisten" vartaloiden omaavien olla ihan rauhassa. Yleensä ovat tosi dameja. ;)
      Niin olen mies ihan normaalivartaloinen ja pidän naisista jotka ovat naisia eikä kukkakeppejä.

    • Tykkään!

      Ylipainoinenhan on ihana, missä kaikki ihanat ylipainoiset Naiset piilottelevat itseään? Korvienväli ratkaisee, ulkonäkö on toisarvoinen seikka. Isossa Naisessa on enemmän tykkäämistäkin ;) !

    • pppppppppppp+

      Mitä siitä, jos on sutjakka ja urheilullinen, mutta naama onkin sitten petol. pers..

    • täydellinen minä

      kyllä minua ainankin tullaan iskemään, baareissa, kahviloissa, kaupungilla ihan vaan tosta noin.. ja jooh oon 168cm ja painan 94kiloa eikä ne iskijät todellakaan ole mitään rumia ja huonokroppasia.. tossa viime lauantainakin tuli melkeen 100kiloa pelkkää lihasta oleva oikeen kunnollinen ja komea mies minua "iskemään" ja käynyt hänen kanssa jo pari kertaa kahvilla. Jotkut miehet vaan tykkää naisista mistä ottaa kiinni ja jotkut eivät. En minäkään tykkää miehistä jotka eivät ole muuta tehneet kun istuneet ( vaikka olisivat kuinka laihoja ) naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni ja miehessä sitä lihasta. kyllä paljon kauniimpaa katsottavaa on se kun naisella on rinnat ja perse kun se ettei sillä ole mitään!

      • p4skapuhetta

        Tämä on kyllä niin sontaa ku mahdollista.. Noin epäterveellisen lihavat pilaa mun ruokahalun!


      • marru7

        Minä myös olen hitusen sua lyhyempi 163 ja painan 93 kg olen kiinteä ja rintava , sääret hoikat ja nilkat sirot ,usein kuljen minihame päällä ja avaran kaulaaukon omaavan puseron kanssa baarissa ja tansseissa kera sirojen korkkareiden , eikä kosiskelijoista oo koskaan pulaa .Tästä on kiittäminen vesijuoksua ,uintia ja tanssiharrastusta . Hiuksetkin ovat olkapäille ja tummat kiharat ovat paksut ja kiiltävät . Upeaksi ja näyttäväksi on kehuttu .

        Kunhan sen ihanan kullan vaan löytäs .

        Nojoo !


      • kokemusta m

        Joillakin naisilla paino kertyy lantiolle ja reisiin, jolloin he näyttävät erittäin hyvältä (tuplakurvit) vielä noinkin painavana. Mahakaan ei roiku. Jos mitä kerroit pitää paikkaansa, niin en usko, että mies tietää sinun olevan lähellekään noin painava. Eipä sillä sen puoleen ole edes väliä.


    • lihavat sairaita

      Lihavien ihmisten rasvakudos on tulessa. Jos siitä otetaan näyte, se on täynnä valkosoluja ja muita immuunisoluja, jotka taistelevat olematonta infektiota vastaan. Ne erittävät kemiallisia viestiaineita, sytokiineja, jotka kutsuvat paikalle uusia immuunisoluja, ja estävät tulehdusreaktiota sammumasta.
      Länsimaissa lihavien kudoksissa on runsaasti tyydyttyneitä rasvahappoja, joista osa on peräisin ravinnosta ja osa hajonneista rasvasoluista. Niiden antama hälytyssignaali voi kasvaa niin suureksi, että ne riittävät laukaisemaan järjestelmällisen tulehdusreaktion, ja jos altistus on jatkuvaa, tulehdus ei suostu sammumaan.
      http://www.hs.fi/ulkomaat/Tutkijat Kovat rasvat aiheuttavat lihavuuteen liittyvän tulehduksen /a1342411251680

      • Treenattubmi30

        Huokaus. Ja sitten tämä toinen myytti. Että me lihavat oltaisiin jatkuvasti sairaana. Minulla oli viime vuonna vähiten sairaspoissaoloja meidän osastollamme, samoin toissavuonna. Oliko peräti 2 päivää, joista toinen ruokamyrkytyksen seurausta. Minä voin hyvin, vaikka BMI on 30. Olen urheillut lapsesta asti, ollut joskus huippu-urheilija, sittemmin joutunut loukkaantumisten takia lopettamaan. Nyt treenaan kotona, kun en ilkeä tämän näköisenä näyttäytyä missään, saa julmia katseita salilla jos sinne eksyy, vaikka kuinka vetäisi isoilla painoilla penkit ja prässit. Jonkun pitäisi perustaa meille pulleroille oma sali, että sinne kehtaisi mennä! Olin kutsuilla, joilla oli pieniä lapsia, joilla oli Noro. Kaikki muut aikuiset saivat tartunnan. minä en. En vieläkään käsitä. Samoin kävi viimeksi. Minulla tuntuu olevan erittäin hyvä vastustuskyky, en koskaan saa vatsatauteja tai oikein flunssiakaan.


    • klkl2

      Itseäni ei kiinnosta läskit yhtään. Läskejä on ikävä katsoa, eikä seksistä tule yhtään mitään.

    • joo 0

      Täytyy myöntää ettei lihavat miehet kiinnosta. Toisaalta pieni ylimääränen ei haittaa jos kasvot on söpöt/ komeat ja luonne järki kohdallaan.

      Tiedän oman vartaloni olevan tällä hetkellä liian lihava suhteessa pituuteen ja se harmittaa itseäni tavallaan. Toisaalta olo on hyvä enkä minä ihmisenä ole yhtään sen onnellisempi laihana/ hoikkana enkä saa järkevää seuraa yhtään helpommin!!!!! Minua ei kiinnosta pinnalliset seksin perässä juoksevat miehet.

      Olen miettinyt treffiseuran hakemista mutta fiksuja ihmisiä on niin aniharvassa enkä millään jaksaisi läpikäydä epäonnistuneita treffejä, joita todennäköisesti tulisi olemaan monta!!!!!

      On aika härskiä, että jokaisessa miehessä on ollut joku vika. Yksi oli urheilullinen ja raamikas, mutta ikävä luonteinen. Yksi oli söpö ja luonnollinen mutta vähän tyhmä. Yksi ei ulkonäöllä koreillut mutta oli hauskaa seuraa muttei ollut luotettavin tapaus, luurankoja kaapissa ja muitakin puutteita...... Tuntuu siltä että ihan haaskuun menee minä ja minun rakkuteni! No aina voi haaveilla.

      • m311

        Just just, tekstistäsi kyllä selviää, miksi ne valiomiehet, joita peräänkuuluttelet, eivät ole perääsi.


    • Olen myös huomannut että vaikka olis minkälainen röhömahainen mies niin aina pitäis löytää normaali painoinen pieni ja sievä sekä nuori kumppani miehet menkää itseenne ja hakekaa ikäistänne seuraa.

      • hyi haisee

        Niinpä. Tämmöset kalapuikkoviiksiset, kaljamahaiset ja ryppyiset sekä haiservat miehet kuvittelee jotenkin saavansa jonkun parikymppisen missin aina itelleen.. Ei sitten ihme, jos tulee pettymys!


    • Helmiäine

      Entäpä 165cm, 100kg ja 100% terve nainen? Huomioikaa sellainen asia, että isot ja vahvat luutkin painavat. Jos mies on 175cm ja 100kg, niin hyvin kelpaa mulle. Yhdessä sitä voi liikkua ja harrastaa. Miksi naisen pitäisi olla laiha tai normaalipainoinen? Siksikö, että tietyissä aikuisvideoissa tälläisiä naisia nostellaan kolmen miehen voimin ja pannaan seinää vasten?

      • vai painavat luut

        Kahden samanpituisen ihmisen luustossa saattaa olla kilon verran eroa. Eli jopa niin paljon, ettei sitä oikein kannata huomioida.


      • lvo

        Ihmisen luusto painaa noin 2-4 kiloa, joten painoa ei kannata yrittää luuston syyksi laittaa. Painaahan tuo ihmisen pääkoppakin tuossa kaulan jatkeena monta kiloa, mutta jokainen joka on saanut pidellä pelkkää luista kalloa kädessään tietää ettei se montaa grammaa paina.


      • m311
        lvo kirjoitti:

        Ihmisen luusto painaa noin 2-4 kiloa, joten painoa ei kannata yrittää luuston syyksi laittaa. Painaahan tuo ihmisen pääkoppakin tuossa kaulan jatkeena monta kiloa, mutta jokainen joka on saanut pidellä pelkkää luista kalloa kädessään tietää ettei se montaa grammaa paina.

        Eipä ole kovin mielekästä vertailla kuivapainoa ja elopainoa keskenään.


      • pikkumies :)
        lvo kirjoitti:

        Ihmisen luusto painaa noin 2-4 kiloa, joten painoa ei kannata yrittää luuston syyksi laittaa. Painaahan tuo ihmisen pääkoppakin tuossa kaulan jatkeena monta kiloa, mutta jokainen joka on saanut pidellä pelkkää luista kalloa kädessään tietää ettei se montaa grammaa paina.

        Kovin on pienet luut tai minimies kun luiden massa noin 15% normaalipainoisen ihmisen massasta. eli 70 kg ihmisen luiden massa on keskimäärin reilut 10 kg


    • Ei juuri ylipainonen

      Tietysti ihmisiä syrjitään ulkonäön esim. lihavuuden takia. Se on väärin.

    • 196cm / 100kg 34v

      ei lihavuudessa sinänsä vikaa ole mutta ne ei enää kiehdo kun ex tyttöystävä jonka kans olin 6v oli melko tuhti tyttö.. nykysin on vastakohta exsälle ja hyvin toimii :)

    • Nainen 4

      Läski on ikuista, vain sen määrä vaihtelee :)

      Tuo kirjoitus on mielestäni vähän provosoiva. Itse olen ollut "lihava" nuorempana, miehiä oli ja naimisissakin olin. Ei se ollut kiloista kiinni.

      Nyt sinkkuna jokusia vuosia ja nettideittaillut paljonkin, ihania tyyppejä, kamalia tyyppejä ,lihavia ja laihoja..kaikenlaisia. Suurin osa ihan normityyppejä joitakin ei edes kepillä koetetavia. Mutta..kun ei kolahda niin ei kolahda. Se jokin ei vain ole tullut vastaan.

      Meitä on kaikenlaisia ja jokaiselle jotain. Ei kukaan halua olla yksin, eikä meitä yksinolijoiksi ole luotu.

      Nykyään olen hoikka ja kohtuullisen hyvässä kuosissa (176 cm/66 kg). Monen mielestä "pantava" ja kivaahan sekin puuha on, ei siinä mitään mutta...itse etsin pysyvämpää ja mielellään kiikkustuoliin saakka olevaa suhdetta. Omalla kohdallani koen ongelmaksi nuoret miehet :D eli en ole kiinnostunut alle 40 v miehistä koska koen että likimain samanikäinen kaveri on parempi ( kaikkea on kokeiltu).

      Jokainen kantaa kilonsa itse, mutta kyllä se ikävä kyllä on niin että itsestään huolta pitävä nainen on kiinnostavamoi kuin se joka ei viitsi nähdä vaivaa, laihduttaminen ei ole vaikeaa ja pieni liikunta ( mikä kenellekin sopii) on vain tervettä.

      Toivotan sinulle onnea treffeille. Rakkaus ei tule etsien se tulee jos on tullakseen !

    • BBW lover

      Mitä isompi pylly sen parempi seisokki,itsekin olen en ylipainoinen,mutta vahva.Suuret naiset isoine rintoineen ja perineen on olleet aina mun juttu.
      Rimpulat alkakoot syömään.
      Ja ne jotka eivät pidä isoista,pitäkööt turpansa kiinni,mitä se teille kuuluu,mistä muut pitää.Eihän lihavatkaan vainoa laihoja.

      • TURPA KIINNI

        mihin työnnät sen läskinaisen hirveen pömppömahan ? ei seiso kun se sen kanssa äheltää. yök,yök ja vielä kerran yök.


      • kivaa olla kasin
        TURPA KIINNI kirjoitti:

        mihin työnnät sen läskinaisen hirveen pömppömahan ? ei seiso kun se sen kanssa äheltää. yök,yök ja vielä kerran yök.

        joo, olet selvästi ongelmainen ja mieleltäsi hankala, kuten muutama muukin tänne kommentoiva, joten jäät lopulta aivan yksin reppanaraukka...:)


      • käytöshäiriö
        TURPA KIINNI kirjoitti:

        mihin työnnät sen läskinaisen hirveen pömppömahan ? ei seiso kun se sen kanssa äheltää. yök,yök ja vielä kerran yök.

        Taidat nim. TURPA KIINNI olla jotenkin vähintään käytöshäiriöinen. Jos et saa haluamaasi naista, niin vika on sitten sun peilissä. Aika reppanalta kuulostat muutenkin. Ja kuka pakottaa sut äheltämään kenenkään kanssa, ei kukaan! Taitaa sulla olla jokin suuremman luokan ongelma!


      • annina18
        TURPA KIINNI kirjoitti:

        mihin työnnät sen läskinaisen hirveen pömppömahan ? ei seiso kun se sen kanssa äheltää. yök,yök ja vielä kerran yök.

        mukavia asentoja keksii aina kun käyttää mielikuvitusta... ;) ja kilot ei aina tuu ekaks vatsaan! ainaki mulla ne 20kg tuli ekaks reisiin, peppuun (lantio 94cm --> 110cm) ja tisseihin (b-kupista --> d-kuppiin). SEXY?


    • Saijju18

      Juu, joku ylempänä väitti että 160cm ja 80kg on jonkun silmissä normaalipainonen.. ei saa tekemälläkään normaalipainoisen näköiseksi, uskon että kaikki suunnilleen tietävät miltä normaalipainoinen näyttää ja ihan tyhmää jos ei voi oikeita mittojaan kertoa suoraan.. eikö hävetä nähdä livenä kun on "pari" kokoa isompi kuin kuvaili? mua ainakin hävettäisi..
      Kun löysin mieheni netistä parivuotta sitten näytin suoraan hänelle kuvani ja kerroin että on lievää ylipainoa tai ylipainoa mutta normaalipainoinen en ainakaan ole.. (170cm 80kg)
      Sittenkun nähtiin ei ollut mitään ongelmaa ja aloimme seurustelemaan..

      Älkää pettäkö itseänne ja "miestänne" luuloilla, jos kerrotte oikeat mittanne rehellisesti, voitte löytää juuri sen miehen joka tykkää vähän pulleammista naisista ja osaa arvostaa teitä semmoisina kuin olette..
      jos valehtelet molemmat tulevat pettymään.

      • hjfjhfhgfhj

        Kyllä minua uskottiin normaalipainoiseksi kun olin merkittävästi ylipainoinen. Se on kato se tiimalasimalli, joka peittää sen liikapainon aika hyvin.
        En koskaan valehdellut ja tunsin oloni läskiksi mutta silti.


    • gggggg

      Lihavat naiset on usein laiskempia kuin hyvässä kunnossa olevat.
      Kertoohan se jotain ihmisestä, jos maha roikkuu polvissa.

    • wil-123

      HEI!!

      Kaikilla on mielipide eikä välttämättä tarvitse ilmaista omaa mielipidettään jos toisessa on joku "vikana"/sairaus. Itse kyllä pidän vähän pyöreähkömmistä naisista (tai voiko edes niin sanoa). Läskeiksi naisia ei saa kutsua muuten tulen ja läppäisen poskelle stna. Ja hei pitäähän sitä olla mistä ottaa kiinni ;D. Ja sitä paitsi jos naisella on hyvä luonne niin se tekee naisesta ainakin 10x paremman koska pelkällä luonteella pääsee aiva h******n pitkälle.

      21 v. mies :D

      P.s

      olen sinkku ;)

    • tyytyväinen lihava

      Älä sure, kyllä isommillekkin ihmisille ottajansa löytyy!! Tollasista joilla on aivojen tilalla kusta ei kannata välittää. 160/80 on ihan normaali!! Muka reilu ylipaino, SAIRASTA!!

      • Vitsinen..,

        Ei jokane jolla "vähän parempi kroppa" ole välttämättä yhtään muita parempi tai huonompikaan. Se vaan on sunkin hyväksyttävä että se on raa´asti ylipainoa. Et taida itsekään kovin terve olla?


      • tyytyväinen lihava
        Vitsinen.., kirjoitti:

        Ei jokane jolla "vähän parempi kroppa" ole välttämättä yhtään muita parempi tai huonompikaan. Se vaan on sunkin hyväksyttävä että se on raa´asti ylipainoa. Et taida itsekään kovin terve olla?

        Olen terve kuin pukki, lääkärissä en ole käynyt vuosiin. Todellakin ylipaino on hyväksytty enkä koe että tarvitsee edes laihduttaa!! Mutta hyväksy sinäkin jokainen ihminen sellaisena kuin ne ovat, siin sinunkin pääkopassasi paineet helpottavat. Jokainen voi salilla pumpata rautaa niin paljon kun haluaa jos siitä saa itselleen hyvän mielen. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan!!


    • toivottelu

      Kaikki saa toivoa, ja kaikkea saa toivoa, kaikki ei kuitenkaan saa kaikkea toivomaansa.

    • Joku tolkku sentään

      "Moni siis erittäin moni lihava ilmoittaa että on normaalivartaloinen ja ei painoa. Jos olisi kaikilla kanttia olla rehellinen, niin mitään ongelmaa ei olisi. Itsekin treffasin naisen joka oli 160cm ja 80kg, ja ilmoituksessa luki että normaalivartaloinen eikä ilmoittanut painoa.. Treffeillä kaikki sitten paljastui."

      -- No joo, kyllä näissä profiileissa on erityisesti miesten puolelta muutakin "valheellista" kuvailua, joka sitten paljastuukin tutustuttaessa: ensimmäisessä viestissä ehdottelijoita, tylsiä tyyppejä, kuivan käkkänöitä äijiä, laiskoja sohvapottuja, kitupiikkejä, kaljankittaajia, korsteeneja ja kaikkea muuta kuin profiilissa kuvattua sivistynyttä, hellää, mukavaa, nuorekasta tms. seuraa.

      Kertokaapas naiset, millaisia karjuja niiden lutuisten nallekarhuilmoitusten takaa olette löytäneet.

    • sfjh jbddddkajjbgggg

      Miksi nainen ei saa oll lihava mutta mies saa? Lihavat naiset in yleensä siistejä ihmisiä mutta miehissä, varsinkin niissä jotka luulee olevansa hyvännäköisiä on paljon jotka haisee hielle ja vanhalle kaljalle ja tupakalle? Hampaatkin on likaiset ja hengitys haisee? Lihava mies on epäsiistimpi kuin lihava nainen!
      Mutta voihan sillä mersulla tai bemarilla yrittää iskeä missityyppiäkin jos ei ilman autoa saa!

    • nuihjkjjjk

      jos meet itteäs tyrkyttää jollekki adonikselle ni sit ymmärrän jos se sanoo et oot sen makuu pontso yms, mut jos muuten vaa tullaa haukkumaan ni se on kyl sikamaista toimintaa.

    • indeksi26

      http://www.painoindeksi.org tuoltahan se on helppo tsekata. Mitä näistä kinaamaan. Naisilla on taipumusta valehdella painonsa ja ikänsä.

    • turha mies

      Olen ollut ylipainoinen, normipainoinen ja kaikkea siltä väliltä. Nyt olen normaali ja naiset ei oo halunneet tutustua. Jos ei ole pitkä ja komea niin ei ole mitään mahdollisuutta saada tyttöystävää. Kyllä se vaan on nähty ja totuus.

    • Äijä 49v

      Isopyllyiset naiset on tosi hotteja.

    • jepsjepsjeps

      voi ethän sä ees oo isokokonen jos oot bmi:ltäs 31. oot vaa törmänny harvinaisen kusipäisiin tapauksiin. ite kyllä oon kans mutta on siellä aina välillä hyviäki tyyppejä. oma bmi on varmaa jotai 33-34 luokkaa :/ alemmas yritetään xD

    • luusereiden palsta

      No, onko pakko pyöriä jossain treffipalstalla, haloo!!! Ei kenenkään ole pakko siellä pyöriä.

      Luuserit vaan siellä pyörii. Jos mies ei saa naista ilman mitään treffipalstoja niin sitten vika on kyllä siellä miehen puolella. Kyllä fiksut ja hyvännäköiset miehet saa seuraa ilman mitään Suomi24-palstaa! Kukaan tervejärkinen äijä ei siellä liikuskele, ei niillä ole mitään tarvetta, ne saa muutenkin ihan irl.

    • totuus läskeistä

      1.läskit on aina rumia naamasta
      2.yrittävät peitellä lihavuutta sanomalla että ovat muodokkaita
      3.käyttävät lähes aina aivan liian epäsopivia vaatteita omaan vartaloon nähden,mikä saa heidät näyttämään vielä kauheammalta esim. tiukat housut
      4.roikkuvat utaretissit
      5.oksettavan vartalo, etenkin kun ollaan alasti... hehtaariperse, "lollo"tissit,vatsamakkarat minkä väliin voi piilottaa ties mitä ja ym. ym.
      6.luulevat että ovat kauniita kun joku mies kehuu ulkonäköä(todellisuudessa tämä mies haluaa vain saada kehun takaisin)
      7.kiva mennä ravintolaan syömään kun toinen mutustaa yhtä keksiä koko illan tai sitten ahmii sitä ruokaa sian lailla
      8.ovat nirsoja miesten suhteen. "mä haluun sellasen komeen ja lihaksikkaan!"
      9.ovat tyhmiä kun eivät tajua laihduttaa!

      näin äkkiseltään ei tule muuta mieleen

      • sanonko mä

        Sinut rääpäleen akkas sitten jätti ja nyt itket täällä netissä ja olet olevinasi mualimanmies...:) Oikeat maailmanmiehet ja luonteeltaan kunnolliset ovat aviossa edelleen, eivätkä yksin kuten sinä ja eivät käytä raukkamaista kietä, kuten sinä..:), kuten muutamat muutkin raukat tällä keskustelupalstalla. Ei säälitä...:)


      • Hoikka Nainen Hesast

        Ei voi taas muuta kuin nauraa kun tämänkin listan luki.
        Missä näin fiksuja ja ihania miehiä liikuskelee? Oletko vielä sinkku vai onko joku nainen saanut sinut omakseen?? Nauraa ainakin saa, jos livenä olet yhtä henkevä.
        Terkuin,

        Hoikka Nainen, jo miehen saanut (onneksi kun näitäkin sepustuksia lukee)


      • keskiikäinen

        En ole vielä tähän ikään mennessä nähnyt ihmistä jolla on kusta noin paljon päässä, kehotan hakemaan vahvan lääkityksen!!


      • ELÄ SANO L***I

        HEI TUO EI PIDÄ PAIKKAANSA. PAITSI TUO 8. JOIDENKIN KOHDALLA MUTTA LOPUT OVAT VAIN TÄYTTÄ P*****
        ELÄKÄ SANO L***I TAI TUUN LÄPPÄSEMÄÄN SUA MOLOLLA POSKEEN!


      • xD o

        mä en ainakaan ole rumaxD ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ei kukaan ole mielestäni.-


    • melike3

      Tuskin teitä lihavia syrjitään yhtään sen enempää kuin työttömiäkään. Kauneus on katsojan silmässä. Ainakin itse tykkään vähän kurvikkaammista naisista joilla isot tissit ja vähän persettä. Kivempi sellaisen kanssa naidakkin, kun on jotain iloa silmälle ;)

    • oopss

      Hei huhhu! Onpas täällä taas keskustelut! Ja sinä joka mollaat "läskejä", taidat olla helvetin timmi ja täydellinen itse! Mä oon ainaki ylpee siitä etten näytä pulkan narulta!

      • teerrve

        läskejä ei siis saa haukkua mut läskit taas saa haukkua laihoja??!


      • läskit mollaa laihoj

        En ole koskaan nähnyt ihmistä, joka näyttäisi pulkan_narulta. Sun kannattais ehkä hommata aika hel*etin vahvat rillit jos on vaarana, ettet erota noita kahta toisistaan. Monet hoikat ovat myös ylpeitä siitä, etteivät näytä syöttöpossuilta.


      • Exxon Valdez

        Kyllä toi "oopss" näyttää hyvälta vaaleaveriköltä,kyllä kelpaa pyöreämpänäkin.


    • fgdfhfgh fdj

      Valehtele painosi ja toivo, että toinen ihastuu luonteeseesi. Näin minulle kävi. En olisi ikinä kirjoittanut sille tyypille, jos olisin tiennyt, että 99 kiloa oli "hiukkasen" aliarvioitu. Tavattuamme sillä ei kuitenkaan ollut merkitystä, kun muuten oli niin mukava.

    • Helmiäine

      Se on muuten ihan tutkittua faktaa, että ylipainoiset/pyöreät naiset on parempia suihinottajia, kuin laihat naiset, jotka ovat tottuneet ulkonäöllään saamaan kaikein (tutkimustulokset saa googlattua). Eikö miehille tule koskaan nätin rimppakinttunsa rinnalla riittämättömyyden tunnetta? Sitä rimppakinttua voi haluta muutkin miehet ja aiheuttaa luonnollista kilpailutilannetta, joka rasittaa rimppakintun miestä.

    • Minkki ja Sika

      Olin joitakinvuosia sitten elokuvateatterinedessä odottamassa tytöystävääni ,kun hän saapui alkoi lähelläni seisova lihava nainen soimata tyttöystävääni jolla oli äidiltään saama ja kunnostettu turkkipäällä. Läski tokaisi. Kuinkakohan monta eläintä onkaan menettänyt henkensä että tuo nainen on saannut turkinsa?
      Katsoin läskiä ja sanoin. Voi! Kuinkakohan monta sikaa on menettänyt päänsä ennen kuin tuo lihavuori on saatu aikaan.

      • vertailukelpoiset?

        Harmi ettei tyttökaverisi kuullut - olisi tajunnut, millainen tollo olet ja jättänyt sinut.


    • th.

      Järki käteen hyvät ihmiset. Jokainen tietää että 160cm ja 80kg tarkoittaa ylipainoista. Ei sitä tarvitse mitenkään vähätellä, jos on ylipainoa niin sitä on. Asiasta ei myöskään tarvitse jauhaa niin ja hyväksytellä itelleen "oon lihava ja thats it". Asioille voi ja on hyvä myös tehdä jotain jos aikoo vaikuttaa omiin tuleviin ja terveellisempiin elinvuosiin..

      Toisinsanoen, ajatelkaa ihmiset myös sitä terveyttä ja oikeaa järkeä eikä aina sitä ULKONÄKÖÄ.

      Mielestäni on myös ihan tervettä vaatia esim. parisuhteessa että jos toinen osapuoli pitää itsestään huolta ja liikkuu säännöllisesti niin samaa saa odottaa myös toiselta osapuolelta. Itsekkään en siis missinmitoissa ole (171cm ja 70kg). Käyn 3x viikossa salilla/jumpassa, timmimmässä kunnossa voisin olla ja sen takia teen asian eteen töitä. "Et voi saada sitä mitä uneksit jos et ole sitä itsekkään" :)

    • läheltä seurannut

      Lihava nuori on vaan niin kamalan näköinen.Aatelkaa nuorta joka on ylilihava niin minkälainen punkero se on 50-60-70 vuotiaana. Naisen vartalo rupeaa muuttumaan kun lähestytään viiden kympin ikää. Niin että aatelkaa miehet mitä on edessä. Ja naiset sassiin hoitaan kuntoa.

      • Vitsinen..,

        Elääkö se enää yli 5kymppisenä, vai oletko koskaan nähnyt ylilihavaa vanhusta?


    • Tolppajalka
    • happi loppuu

      Onhan se "herkällä hetkellä" tietysti vähän koomista jos toinen huutaa alta: MIE EN SAA ILMAA!!
      Siinä saattaa tunnelma latistua.

    • huumoria ;)

      Haukkujat ovat runkkuja sillä niin se on ronkelit runkkaa!

    • ajatelija

      Jos on nomaali painoinen pituus 1.60 ja paino 80 niin sen saa laskettua pituus miinus
      sata jää 80kg ja normaali paino olisi miinus sata tulos 60kg tämä tulee siitä että pituuden mitta joka on yli metrin on normaali paino.

    • manbvzkilo

      Jaahas olen 159cm ja paino on 84. En kuitenkaan ole höllyävää läskiä, käyn salilla 3 kertaa viikossa. Lenkillä tunti per päivä. Minulla on varmaan 30 kiloo ylipainoa, ja voin sanoa etten näytä siltä. Ihminen voi olla lihava näyttämättä silti läskiltä. Voi olla läski ja myös kiinteä. Pidän vaan ruuasta ja sen valmistamisesta. En syö pullamössöä vaan tavallista ruokaa, ja todellakin liian isoja annoksia. En ole ilman kumppania, ylipainoinen voi olla monella tavalla.

      • voimamies

        Minä olen jotain 166 cm ja 80 kg. En ole läski vaan olen aika lihaksikas. käyn salilla 5 kertaa viikos. Lihaksia on siis. Salilla olen käynyt pari vuotta nyt putkeen.


    • NÄIN

      Ollaan läskejä tai anorektikkoja .Kaikki tarvitsevat rakkautta!♥

    • HIRVEÄÄ

      KAIKKI lihavia ihannoivat. KATSOKAA yle-teemalla menevää läskeistä
      kertovaa dokumenttia ja miettikää sitten uudelleen...........

      • KALLE KELLO

        Joo, mutta se tulee USAsta, jossa oikeasti on SAAIIRAAALLLOISEN liikalihavia. Siellä ollaan ns normaalipainossa vasta 150 - 200 kg


    • Ihana lihava

      160cm saa painaa 85- 120 kg ja hyvältä tuntuu!!!

    • witchraft2

      Lihavuus on jokaisen oma tietoinen ratkasu.jos tuntuu että syrjitään niin miksipä ei tekisi asialle jotain..Tuskin se mikään ääretön nautinto on olla lihava?kyllä niistä ylimääräsistä eroon pääsee jos haluaa ja saattaapa siinä kysyntäkin hieman nousta..Tottakai naisessa pitää muotoja olla mutta lihava on lihava ja siitä ei pääse mihinkään.Ja kokomuksesta voin sanoa yhtälailla lihava mieskin menestyy heikommin deitti markkinoilla kuin ittestään huolta pitävä..Siispä itsekin otin itseä niskasta kiinni ja tein asialle jottain.Nykyään kroppa enemmän kuin hyvässä kunnossa ja kysyntä lisääntyi siinä sivussa.Kaksi kärpästä lyöty siis yhdellä iskulla

      • happamia sanoi kettu

        Lihavuus ei ole ihmisen oma "ratkaisu", osalla on myös luonnostaan hidas aineenvaihdunta, jo geneettisesti, ja toiset ei lihoa juuri mistään. Esim. kilpirauhasen häiriö, vajaatoiminta, nostaa painoa, ja hidastaa aineenvaihduntaa, ja moni sairastaa sitä tietämättään, toinen on piilevä sokeritauti, sokeriaineenvaihdunnan häiriö. Osa taas on lihottanut itsensä epätervellisillä elämäntavoilla, mutta ei kaikki, liikalihavuus on tavallaan elimistön häiriötila, ja tulehdustila, rasvaa kertyy rasvan päälle, eikä siitä pääse helposti eroon, jos sitä on kerrytetty esim. kymmenen vuotta - saman verran pitää olla kärsivällisyyttä poistaa se kehostaan maltillisesti. Nopeat laihdutukset kannattaa unohtaa, ne saa vain kehon vielä enemmän epätasapainoon.
        Ihmisiä ei pidä syyllistää lihavuudesta eikä muistakaan puutteista, kukaan ei ole täydellinen


    • happy in your skin

      Nykyään ylipainoisuus alkaa olemaan ns normaalia, kun se vielä esim. 80-luvulla ei näkynyt katukuvassa, ja oli todellakin poikkeuksellista. En kuitenkaan hyväksy ihmisten nimittämistä tai syrjimistä painon, iän, sukupuolen, rodun tms takia. Me kaikki ollaan tasa-arvoisia viimeistään kuoleman ja sairauden kohdatessa, siinä ei auta raha, varallisuus eikä kilot suuntaan tai toiseen.
      Nettiprofiilissa kyllä kuitenkin pitäisi olla rehellinen, ja ilmoittaa vaikka ruumiinrakenteen pyöreä, jos ihminen kerran on ylipainoinen, eikä ns. normaalipainoinen - tämä vedätys ei kai ole itsensä eikä kenenkään muunkaan kannalta tärkeä ja sitä paitsi osa miehistä pitää pyöreistä ja rehevistä naisista, kyllä heille on omat markkinansa, kuten on laihoillekin.

    • Anoxer85

      Saatte sanoa mitä sanotte mutta nyt ei ensinkään ollut kyse laihduttamisesta vaan onnesta. Itse en katso painon perusteella vaan luonteen ja paikkakunnan mukaan. Tottakai on ihmisiä jotka katsovat painon tai pituuden perusteella. Niin ja tottahan sekin on että rehellisyys ois oikein hyvä lähtö kohta heti. Pitäähän naisessa myös olla sitä jotain josta ottaa kiinni. ;) Jos nainen on luuviulu niin se ole minusta ainakaan yhtään hyvä ennemmin ottaisin tukevamman. :)

    • petetty112

      No ylipaino on biologisesti haitallista terveydelle, jos painoindeksi menee yli sen 25.
      Itse olen 37 vuotta elämästäni ollut normaalipainoinen, mutta sitten lihoin, kun mies jätti yllättäen ja aloin juoda olutta lohtuna.

      Nyt olen kuitenkin päättänyt pudottaa nuo äkkiä tulleet kilot ja haluan toki itsellenikin sitten hoikistuttani normaalipainoisen miehen, sillä todellakin lihavuus enteilee erilaisia sairauksia, eikä se ole pelkästään ulkonäkökysymys.

    • joku raja

      Minusta tuntuu, että lihavuus on nykyaikaisen netti- ja viihdekulttuurin tulosta. Pitää mässyttää koko ajan jotain hyvää suussa ja samalla viettää aikaansa mahdollisimman mukavasti. Pitäisi tehdä enemmän jotakin muuta, ulkoilla esimerkiksi. Sitäkin ihmettelen, että miksi kaupoissa on metritolkulla karkkihyllyä, limsahyllyt ja sipsihyllyt samoten pitkät. Ei sitä karkkitarjontaa tarvi aina olla, voisi olla hyvinkin niin, että joinain päivinä olisi karkit loppu hyllystä. Eli kauppiaat voisivat yhteisestä päätöksestä vähentää karkkien, limsojen, sipsien, jäätelöiden ja leivonnaisten tilaamista.

    • Nainen kasvattaa sisällään lasta 9kk ja ruokkii sitä vielä pitkään omalla ravinnollaaan synnyttämisen jälkeenkin. Kyllä se vaatii vararavintoja luonnostaan. Ensimmäinen vaimo painoi n.110kg, toinen 170 eikä erot johtuneet kiloista. Kolmannesta haaveillessa... ;)

    • peterbild1

      minä 172cm ja 104kg lihaksikas vaikka rasvaakin on . eipä kelpaa reheville kaunokaisille. en kyllä notku baareissa jos niitä siellä sit olis kiinnostuneita.
      @suomi24.fi-1

      • Helmiäine

        Ja missä tälläsiä miehiä kohtaa? :))


    • entinen suomi24 tref

      Ei täällä ainakaan tukeva mies ketään löydä, viestiä jos sattuu jollekkin laittamaan niin et varmasti saa vastausta takaisin kun olet ylipainoinen.Testasin tein feikki profiilin missä olin urheilullinen tummat hiukset jne, tän paikan naisten unelma,no jopas tuli viestejä ja paljon heti.Eli kaikki hakee vain sitä urheilullista komeeta jne miestä.Ja tamä on tosi,turha sanoa että ei se näin ole,en ole ainut kuka on saman huomannut.Mutta kun menee toiseen treffi paikkaan,sielä kyllä joutuu maksamaan että voi viestiä laittaa tai lukea.Jopas jotain siellä naiset vastaa viesteihin ja pääsee rupattelee jne, eli siellä ei ole nämä nirppanokat vaan aidosti kumppania etsivät naiset.Suomi24 naisille ei kelpaa mikään tavallinen mies.

    • läheltä seurannut

      Jos on 165/80 on todella läski kato vaan kun ikää tulee ja lihakset rupee surkastuun, kato kun elämä kulkee iha erillailla. Määrätyssä iässä lihakset vaan ei enään kehity teet iha mitä tahansa.Elämän rajallisuus määrää pirusti. Minäkin luulin aina että oon ikusesti hyvän näkönen kunhan vaan hoidan itseäni. Hyvät nuoret ei se elämä niin mee!

    • vanha vaakku

      Hyvät ihmiset jotka solvailette muita kilojen ja muiden ulkoisten -näköön
      kokoon ym. liittyvien asioiden takia. Ihmisten taustoilla on lukemattomia
      asioita jotka ovat vaikuttaneet heidän kokoonsa ym. Jos nyt itse sattuu
      olemaan täydellisyyden kuva- mikä se sitten lieneekin. Mutta elämä voi
      voi meitä ketäkin koska tahansa jyrätä yks kaks sellaisen mankelin läpi
      että olemuksemme voi muuttua miksi tahansa, niin lihavaksi, laihaksi ja
      monenlailla rujoksi ym. Ihminen on arvokas lähimmäisemme omine ole-
      muksineen sellaisena kun on. Aallon harjalla vain käväitään ja alastulo on
      nopeaa ja joskus rajua. Ihminen on paljon muutakin kun ulkonäkö. Arvostelu
      ja pilkka voi käydä omaan nilkkaan. Hyväksykää oma itsenne kiloista ym.
      välittämättä.

    • Helmiäine

      Ihminen on sellainen kuin on. Mitä sitten, jos on normaalipainoinen, mutta vintti täynnä sitä keltaista eritettä? Kuspäitä mahtuu läskeihinkin, mutta heitä on turha provota ulkonäön perusteella.

    • KARATE!!!

      Läskit pitäisi hyppiä maastopuku päällä pusikoissa!!!!

    • juu sano...

      Hoikkuuskin on hämäävää. Itse päätin juuri suhteen naiseen joka on 173/55 eli pitkä ja hoikka ja mallin mitoissa mutta niin ihmeeltä kun se kuullostaakin niin vaatteet päällä tällainen henkilö saattaa näyttää varsinaiselta herkulta mutta näepä hänet sitten alasti. Luurankoa vastaava mutta hahka päällä lytistää kyllä seksuaaliset halut oikeasti. Kyllä naisessa pitää olla kiinni otettavaa ja leveää lantiota mutta terveen rajoissa. Sellainen on kaunista katsottavaa myös ilman vaatteita. Edellä mainittuun vielä palatakseni eron syyt ei olleet henkilön hoikkuus ja seksuaalinen haluttomuus vaan täysin muut seikat.

    • Piiraska

      BMI31,

      älä sure. En minäkään miesseuraa saa, vaikka olen 1,63 m pitkä ja painan 60 kg. Olen 58 vuotias, en polta, enkä käytä alkoholia, mutta en nipota, jos mies käyttää vähän alkohlia ja olisi vaikka vähän pulleakin. Pulleat miehet osaavat yleensä tehdä tosi hyvää ruokaa.

      Minua ei haittaisi, vaikka mies olisi alle 50 vuotiaskin, kunhan vain tulisi kaveriksi, sillä olen aika yksinäinen, sillä elän ja asun yksin.

    • hoikkis167

      Olen samaa mieltä. MUTTA rehellisyys kannattaa. Olen itse treffannut miehen , joka ilmoitti olevansa 180 pitkä. Olen itse korkkareita käyttävä 167 / 57kg ja koen, että miehen pitää olla pidempi. No tämä mies oli hädin tuskin 170 eli kyllä valehtelu vaikuttaa eikä ne oikeat mitat.
      Olen hoikka ja tyytyväinen kroppaani, jopa D-kupin rinnoilla varustettu ( luomut ).
      Ja ilmoitan mittani aina rehellisesti, jos niitä kysellään.

    • -neitiX-

      Nää jutut menee taas ihan överiksi! :P Eipä taas pysytä asiassa yhtään...eiköhän se ole jokamiehen/naisen oikeus etsiä rakkauttaan ja sen takia jokaisen on hyvä olla rehellinen millanen onkaan! Jos ei se lihava, laiha, lihaksikas tms. kiinnosta niin hypätkää seuraavaan ilmoitukseen, älkääkä haukkoko ketään. Ei deittisivustot ole sitä varten! Ennemmin ottaisin puheeksi ne ällöttävät varatut ja sinkkumiehet jotka vonkaavat seksiä ja ehdottelevat törkeyksiä, YAK! Eiköhän mailmassa ole suurempiakin murheita kun "läskit!! ;) Mukavaa talvea kaikille ikään ja kokoon katsomatta! :D

      • 11+3

        Jep, ja varatut miehet, jotka esittävät sinkkua. Pikkasen isompi valhe ku joku paino.


    • Onneaonneavaan

      Jos katsot miesten ihannenaisten kuvausta, siellä lukee yli 50 % todennäköisyydellä kolme määritelmää: hoikka, normaali, pienikokoinen. Niin se vaan on. Mutta ihan hyvä, että ilmoitat oikein painosi ja ruumiinrakenteesi. Vielä löytyy joku, joka viehättyy sinusta niin paljon, ettei päästä pois. Ja mikä kaikkein tärkeintä: kanna nuo loppujen lopuksi vähäiset ylimääräiset kilosi pää pystyssä. Jos et itse rakasta itseäsi sellaisena kuin olet, kuka muu sen voisi tehdä? Älä häpeile! Tiedän monta aivan upeaa, suorastaan läskiä naista, jotka hurmaavat yleisellä olemuksellaan.

    • sarvet2

      Läski on läski, ei varmaan seksuaalisesti oikein kiinnosta,kannattas varmaan laihduttaa.

    • sar5

      läski on aina läski,kannattas laihduttaa.

    • eipä tässä muuta

      Kerronpa oman kokemukseni treffipalstalla ilmoituksestani. Silloin kun olin pyöreämpi kuin nyt, laitoin treffi-ilmoituksen. Laitoin rehellisesti pituuden 170 cm ja painon 77 kg. Eipä tullut yhtään yhteydenottoa. Katsoinpa miesten hakuja. He hakivat 170 cm pitkiä ja 50 - 60 kiloisia naisia. Ikäluokkahan on siis 45 -50. Kuitenkin oikeassa elämässä minun ulkonäköäni kehutaan sekä miesten että naisten taholta. En minä ollut mitään huippumallimiestä itselleni hakemassakaan, tavallinen olisi riittänyt, mutta miehillä on erikoiset odotukset. Laitoin uuden ilmoituksen ilman painoa ja vientiä olisi riittänyt, mutta minulta oli mennyt maku koko juttuun.

      • hgfyjgfjhg

        Outoa jos ihan alipainoisia hakevat. Käsittääkseni aika harva alipainoista kuitenkaan naisihanteenaan pitää, vaan normaalia.


    • Syrjintää netissä?

      En tiedä, syrjitäänkö lihavia, koska en ole lihava, mutta ainakin nettideittailu syrjii miehiä, kuten useimmat nettideittailua harrastaneet miehet tietävät.

      Tiedän kyllä ainakin yhden lihavan naisen, joka löysi nykyisen miehensä netistä, joten todistettavasti lihavakin voi onnistua.

    • 11+1

      Samoin, törmäsin pari vuotta sitten erääseen naiseen, jota pidin lihavana. Oli kiva, ja tasapainoinen, mutta pyöreä. Se jäi siihen. Nyt olen nähnyt tätä naista sattumalta useamman kerran puolen vuoden aikana, ja hän on nykyään onnellisesti parisuhteessa. Harmittaa aika paljon, että tuijotin silloin niin paljon kiloja, koska tämä nainen on ihan perke.leen upea nainen joka suhteessa.

    • Niinpäniin....En oo pullee....mut en kauniskaan....tissejäkään ei paljo ooo.....ikääkin keväällä täydet kuusikymppiiii....
      Tasan ei käy onnenlahjat......on niinkuin blondilkii....viuhka käy ku vierest`` viiiäään...

    • punkeroinen

      Itse olen huomannut saman. Tälläkin hetkellä on treffi-ilmoitus eikä yhteydenottoja ole lainkaan, vaikka rehellisesti kerron täsmälleen sen, että mitä olen. Kuitenkin miehet valittavat, miten helppoa naisille on se, että miehiä tulee ovista ja ikkunoista. Eipä vaan tule.

      Taitaa olla totta se, että naiselle kelpaa pulskakin mies, mutta lihavakaan mies ei huoli muuta kuin hoikan tai korkeintaan normaalipainoisen naisen.

      En viitsi alkaa valehdella pituuttani ja painoani. Jos ei yhteydenottoja tule, niin sitten ei.

    • nainen 48v- 2013

      Miehet ei osaa arvioida onko naisella ylipainoa vai ei jos suhde on jossain normaalin rajamailla.

      Itselläkin on tuo suhde 164/70-74 kg. Ja olen joo ollut rasvamittauksissa yms.

      Niiden mukaan olen juuri normaali arvoissa. Koko haarukka on myös tuo vanha 36 - Nykyinen 38-40 tai xs eteenpäin.

      On ihan vaatetoimittajasta kiinni miten nuo koot pelaa välillä olet xs ja väliin ostat sitten takin joka on kokoa 42.

      Miesten takia en mittojani muuta ainoa mikä pitää yllä on se että ostamani iltapuku pitää käydä vielä näin 4v jälkeenkin. Pidän siis sen mittana onko mitenkä kroppa muuttunut. Ja eipä tuo ole. pari otsa ryppyä tullut tän 4v aikana.

      • missäx

        Kyllä varmaan osaa arvioida, mutta jos nuo mainitsemasi vaatekoot heille heti alkuun kerrot kooksesi, niin ovat varmasti sanattomia sinun pokastasi, jotain rajaa sentään...


    • mak4

      Mä en ainakaan .... Minusta nainen jos painaa yli 100 on upeimmillaan

    • Minä olen kanssa sitä mieltä, että rehevä ja muodokas nainen on upea! Parhaat elämykset sksin suhteen olen kokenut sellaisten naisten kanssa ja täällä Salossa odotan sellaista naista!

    • ☺ painoindeksi 27 ☺

      "Pöyreä puoliso netistä?"

      Miten vitun ääliö avaaja voi OLLA? Ei osaa edes otsikkoaan oikeinkirjoittaa ja tumputtaa kuvaansa tuossa avauksessa.

      HYÖMIÖN KIPEÄ LÄSKISOOSSI LÄHKÄHDÄ JO KATUUN KATOLTA.

      Avaajan kaltaista läskiä rakastaa vain .. talitintit pakkasella

      • painoindeksi X

        Eipä ole avaajan kuva, ei myöskään avaajan kirjoittama otsikko. Ylläpito näitä aloituksia tuonne etusivulle siirtelee, kuvittaa ja otsikoi. Toivottavasti viestisi oli vitsi, muuten ihmettelen, miten vitun ääliö sinä voit olla.


    • Roikkupete

      Entä kun kerron rehellisesti pituuteni ja painoni, mutten mainitse mitään suurista roikkuvista kiveksistä?

    • terminaalihoitoo

      Turha sitten luulla että urheileva 180cm mies olisi kovaa valuuttaa deiteissä jos ei ole superkomea maailmanmies. Pitää olla komea ja hyvä seuramies.

      Bimmit ja nämä matikka jutut on pulkannaru-miehille ja naisille, itse olen numeroina ylipainoinen mutta kun aloitin urheilun olin 15 kg kevyempi mutta en jaksanut treenata niitä juttuja mitä nyt teen leikiten.

    • älyttömät

      Te ootte kaikki vähän vnksahtaneita, ettekö tajuu että hyvännäköinen mies tai nainen on HOIKKA ei LAIHA

      • KALLE KELLO

        HOIKKA ei LAIHA. PYÖREÄ ei LÄSKI.


    • varhaistavittungulla

      Itse henkilökohtaisesti tunnen monta pyöreäposkista pullukkapoikaa, jotka nyt naiseuden sairastuttamina kaipaavat aisalaista suloymmärtäjää.

    • everythinggoes4me

      Olen nettideiteillä tavannut hoikkia, laihoja, pyöreitä ja lihavia naisia.
      Jokaisen tapaamisen tarkoitus on aina ollut loppujen lopuksi tietenkin hypätä sänkyyn aikuisten iloihin.
      Kenestäkään ei ole jäänyt koskaan paha maku suuhun, päinvastoin.
      Pyöreämmät ja lihavammat tekevät sängyssä kaikki temput mukisematta ;).
      Suosittelen!

    • Lievä ylipaino?

      Olen n. 160 cm pitkä ja painan n. 67 kg ja ihan hyvällä omallatunnolla kerron olevani normaalipainoinen. Jos kertoisin olevani ylipainoinen, valehtelisin. :)

      • riippu koostumuksest

        BMI:n mukaan olet ylipainoinen. Jos ylimääräiset kilot koostuvat lihaksista, niin olet aika puntti.


      • Lievä ylipaino?
        riippu koostumuksest kirjoitti:

        BMI:n mukaan olet ylipainoinen. Jos ylimääräiset kilot koostuvat lihaksista, niin olet aika puntti.

        Totta BMI:n mukaan, mutta lähempänä olen kyllä normaalipainoa kuin että olisin lihava. Ja lisäksi en halua olla ruipelo vanha kurttuinen akka vaan kaunis leidi. :)


      • riippu koostumuksest
        Lievä ylipaino? kirjoitti:

        Totta BMI:n mukaan, mutta lähempänä olen kyllä normaalipainoa kuin että olisin lihava. Ja lisäksi en halua olla ruipelo vanha kurttuinen akka vaan kaunis leidi. :)

        Lievä ylipaino=lievä lihavuus, olet kuitenkin lihavan puolella. Painoindeksitaulukoissa ei ole kohtaa pelkkä lihavuus, on vaan lihavuuden eri asteita. Mutta tosiaan, lihakset vaikuttavat asiaan, varsinkin miehillä BMI näyttää ylipainoista, vaikka läskiä ei olisi nimeksikään. En voi tietää, mistä painosi koostuu.


    • jees vaan

      valitan en lukenut yhtäkään viestiä tässä välissä, sori ylläpito.
      mutta totean että ylipainoisilla joilla on bm yli indeksin ei oikein ole tunkua seuralaisista, laihempiakin saa, tosin ne ovatten järjestään pienitissisiä mutta suullisen taidot korvaa pienet tissit.
      olisiko aloittajan provon kaltaisen naisen syytä aloittaa vähähiilihydraattipitoinen dieetti ja 2 kuukauden ja muutaman kymmen kilonjälkeen huomaa että sitä läskiä ei kaipaakkaan eikä myöskään niitä suoli24 palstalla kyttääviä kaljamahaisia monityydyttämättömiä rasvahappoja, parempia saa käsiinsä kuntosalilta ja ne jaksaa painaa

    • tyhjyyttä....

      Kullakin taakkansa,toisilla kilot toisilla taas tyhmyys. Kovin on heppoisat valintaperusteet,jos ulkoinen olemus noin paljon merkitsee. Taitaa tuollaisilla miehillä vaeltaa ne 2 harmaata solua jalkovälissä ja sillehän taas ei kukaan mitään voi. "Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten".

    • Läski ei kiinnosta jollei ole rikas suomessa. Jos yhteiskunta romahtaisi ja ihmiset eivät enää pystyisi syömään niin hyvin kuin nyt läski olisi heti kiinnostava koska hän kuuluu paremmin pärjääviin. Siksi kun läski menee ulkomaille naiset katsovat sitä läskiä aivan eri tavoin kuin täällä suomessa. Suomi on takapajula joka menee median aivopesun mukana. Meidän oma pikkujenkkilä.

    • näinseonnähtävä

      Se on kummaa hommaa, kun miehet pistävät pituuteen aina muutaman sentin extraa. Tai sitten ne on mitattu armeija-aikana ja unohdetaan se tosiseikka, että ihminen lyhenee ajan myötä. Viiskymppinen ukko saattaa olla jo muutaman sentin lyhyempi kuin nuorukaisena. Ja mitä lyhyempi mies, sen enemmän on huuhaasenttejä treffi-ilmoituksissa. Mua ei lyhyys haittaa, mutta valehtelu kylläkin.

    • Ne naiset, jotka väittää ettei miehille kelpaa ylipainoiset naiset, eivät selvästikään tiedä BBW-pornon suosiosta internetissä. Ei kaikki aikuisviihde ole pelkkää timmien naisten panemista :D Ja tuo BBW siis on lyhenne sanoista Big Beautiful Woman. Ja näitä miehiä, jotka näistä tykkää, häiritsee lihavissa naisissa ainoastaan se, jos nämä ujostelevat ja häpeävät painoaan.

      On ehkä vähän väärin yleistää, mutta ainakin omalla kohdallani muodot on paljon tärkeemmässä osassa kuin pelkkä painolukema, mitä ulkonäköön tulee. Ja muodokkaita naisiahan voivat olla yhtä hyvin 50- ja 100 -kiloiset.

    • Saa ja pitääkin. Tosin ihmettelen sitä, että jos mies sanoo pitävänsä pyöreän pehmeästä naisesta, niin nainen tulkitsee sen pelkästään seksin etsijäksi. Onhan seksi tietysti tosi mukavaa pulleamman kuin laiheliinin kanssa, mutta kyllä pelkkä kädestä pitäminen ja hyvä keskustelukin tuntuu hyvältä.

    • Taitaa olla näin et`oli pullea/laiha/hoikka/tyhmä/pätkä/pitkä/vanha/tissitön jnejnejne.....niin ei heillekään/niinkuin ei itsellenikään kelpaa kaikki....vaan ei/en ole löytänyt ketään sellaista mikä maalaamaani ihanteeseen istuu!

    • terveyshoihoi

      JA VIELÄ IHMETTELET!
      No se on niin,että jollei pysty pitämään edes painoaan kurissa,niin on kyllä sitten huono huolehtimaan muistakaan asioista.Itsestään.
      Ihmisen pitää miettiä sen verran edes terveyttään,ettei ylipainoa pääse tulemaan ja jos nyt muutama kilo tulee,niin sitten vaan liikuntaa ja terveellistä ruokavaliota noudattamaan.
      Kaikkien ei tarvitse olla langan laihoja,mutta ylipainosta on niin paljon muitakin riskejö,kuin deiteissä aliarvostettu.
      I

    • MAAAAILMAN LIHAVIN!

      Hullujahan te olette kaikki! :D en voi ku nauraa.. uskokaa jo.. jokainen läskinsä kantaa. ja jos ei kanna ni jättäkööt kantamatta :D

    • yössäeläjä90

      Kyllä se minusta on niin, että lihavammilta saa parempaa seksiä. Ainakin tähän mennessä on niin ollut, baarista on lähteny monenlaista kulkijaa mukaan.

    • vitun läskit menkää lenkille ja salille nii alkaa EHKÄ heruun!!! älkääkä ruikuttako!!! sohvalla vaa maataan jossai itsesääli ruikutukses ja vedetää vähä sipsii ja si pillitetää et ku ei mua halua kukaa!!!! YHYYYYY!!! vittu treenaamaan!!!!!!! ny varmaa tulee!! onks käyny mieles et kaikki ei voi treenata ku o joku vitun lonkkavika lapsuudesta tai tauti et tulee vaa saatanan läskiksi jos syö vaa yhen näkkärin!!! joo joo!!!!!!! kaikki o kuullu jo ton zhaissen!!!!!! tehkää jotai ittenne eteen nii alkaa sitä pillua/munaa tulemaa!!!!!! KIITOS!!! :)

      • Aivot kuntoon.

        Kommenttisi pohjalta en kyllä uskoisi, että olemme samanikäisiä.. Vaikuttaako hormonien nappailu todella noin rajusti aivoihin?

        Ennemmin suosittelisin sinulle hoitamaan oman pääsi kuntoon, ennenkuin alat kritisoida muiden ulkonäköä. Ajattele esim. halvaantumista.. Siinä vaiheessa ei ulkonäöllä ole mitään merkitystä, mutta sillä on, mitä pääkopasta löytyy.


    • jki-72

      Huh mitä tekstiä täällä!
      Eikö jokainen saa olla juuri sellainen kuin on? Itsellä oli joskus liikakiloja niin, että BMI oli 44. Nyt BMI kolmenkympin tienoilla ja silti olen yksin. Olen aina kantanut kiloni ylpeänä ja olen sinut oman kroppani kanssa.
      En kuitenkaan ryhdy valehtelemaan profiilissa...se olisi tyhmää. Kyllähän valheet paljastuisi tavatessa ja kukapa tosiaan valehtelijan kanssa haluaisi olla.
      Mutta nämä lihava-laiha puheet on makuasioita. En minäkään itseäni lihavana pidä, en tosin ole aivan normaalivartaloinenkaan...jonkun mielestä voin olla läski ja jonkun toisen mielestä sopiva...kauneus on katsojan silmässä!

    • Yäk

      Toinen tykkää isommasta ja toinen hoikemmasta. Itse olen HOIKKA, timmissä kunnossa mutta en liian laiha eikä luut tosiaan näy ja käytän vaatekokoa 36/38. En huolisi lihavaa kumppania kahdesta syystä: en tunne sellaisiin seksuaalista vetoa ja liika lihavuus on myös merkki siitä, ettei arvosta omaa terveyttä ja hyvinvointiaan. Miksi lihavat täällä surkuttelee etteivät kehtaa käydä salilla kun eivät halua näyttäytyä muille sellaisina kuin ovat kun ovat ihan itse itsensä lihomaan päästäneet?!
      Normaalivartaloisessa saa pyöreyttä olla, mutta ei mielestäni hyllyvää ja roikkuvaa.

      Lompakon paksuudella ei minulle ole mitään merkitystä, kunhan kukaan ei minun elätettäväkseni yritä.

      • huh2

        Yököttely kertoo teinimäisyydestä, teinien touhua miettiä muiden läskejä.


      • niin ja sitten
        huh2 kirjoitti:

        Yököttely kertoo teinimäisyydestä, teinien touhua miettiä muiden läskejä.

        Puhumattakaan arvostelusta.


    • jokuvaan123
    • waltherr

      no täähän johtuu vaa siitä ku tässäki asiassa moni vetää nii överiks. se että nainen on pulleempi ni tuskin monia itsessään haittaa... jos nainen sanoo olevansa pyöreä ja pitkä 170 ni siltä pohjalta ajattelisin ehkä painoa olevan joku 75 kg. mut totuus voi olla 95 kg mikä menee jo yli ymmärryksen. sit totakaa en tajuu et 100 kilonen ei nää omassa painossaan häikkää tai ei sitä ainakaa muille myönnä. Itse juon varmaa 3-4 kaljaa joka ilta perseet viikonloppusin mutta en väitä muille et mun alkoholinkäyttö on normaalia. Paino nyt vaan on näköjään sellanen asia epäterveellisissä tavoissa joista EI saa huomauttaa. haukkuuhan naiset miehiäki täällä juopoiks ja kukaa ei kelpuuta kaljasieppoa vaikka ei ees itteään humalaan jois.

    • minä

      Tuntuu, että käytännössäkatsoen kaikilta miehiltä on hukkunut se tieto johonkin, että LIHAS painaa enemmän kuin LÄSKI !!! Jos on laiha ja käy paljon salilla,saattaa paino nousta paljonkin. Mitäs sitten,kun paino on noussut niin paljon,että sen perusteella kyseinen henkilö onkin ylipainoinen??? Juu,hänellä on liikaa painoa pituuteensa nähden (eli korkea BMI), mutta ei yhtään ylimääräistä rasvaa missään...hmm....pistää vähän miettimään, että onko noi numerot miehille oikeesti niin järkyttävän tärkeitä? Mikä sen aiheuttaa..? Oma epävarmuun? Se,että muiden mielipiteet merkitsee liikaa? Mikä? Ymmärrän sen,jos itse elää erittäin terveellisesti eikä halua sellaista kumppania tai ystävää, joka elää täysin päinvastaisesti, mutta eikös se pitäisi selvittää jollain muulla kuin numeroilla?
      Itse olen hyvä esimerkki....kilpaurheiluvuosinani painoin muutaman kilon enemmän kuin nyt, mutta olen sen lajin lopetettuani lihonut...hmm...olinko siis urheiluvuosinani hirveiä lyllertävä läski, koska oli painoa paljon??
      Naurattaa tässä vaan...jotenkin huomaa,että erityisesti miesten ajatusmaailma on erittäin suppea.Tosin,on monien monien naistenkin.
      Olkaa kaikki tyytyväisiä itseenne, älkää herranjumala jaksako välittää toisten mielipiteistä tai toisen ulkonäöstä. Jokaisella meistä on kuitenkin eri maku ja tyyli. Välittäkää omasta terveydestänne ja koittakaa pitää siitä huoli. Älkää vaivatko päätänne sillä paljonko joku toinen liikkuu tai syö. Eiköhän tästä elämästä tulis paaaaljon helpompi niille nuorille kasvaa, jotka nyt ovat teinejä ja miettivät paljonko ja millä pitää laihduttaa,että on tarpeeksi laiha. Ei pidä opettaa huonoja arvoja nuorille !
      Terveelliset elämäntavat on hyvä juttu, mutta ei muiden arvostelu !

      terveyshoihoi nimimerkille tiedoksi, että otappa selvää anoreksia- ja bulimiatilastoista ennen kuin tulet tänne kiekumaan : )

    • Mies -55

      Juu...monet miehet ihannoi lihavaa naista,no kyl se viel 50:kin mennee,mut entä
      kun sitä sitte 20v:en päästä työntelee pyörätuolis ja yrittää mahtuu samaan
      wc:n et vois pyyhkii sen läskin perseen,kun se ei ite yletä......!
      Et omahoitajan paikka on varma,vai vaihtaakohan nuorempaan...?

    • kuningaskanki

      Ei lihava pääse parisuhteeseen kuin sellaisen kumppanin kanssa joka kolhii omaa itsetuntoa, eli parempi jättää suosiolla sikseen, säästyy pahemmilta kolhuilta.

      Meidän lihavien homma on naisten naurattaminen, makuukamaripuuhat heidän kanssaan hoitelee joku ihan muu.

    • eiläskejä

      Itseäni ei läskit naiset kiinnosta pätkääkään, he eivät huolehdi itsestään, syövät mitä sattuu, elävät epäterveellisesti, eivät liiku.

      Ihmiset voisivat vähän ajatella mitä suuhunsa laittavat. Ulkonäkö ja läskit kertovat ihmisen mielenterveydestä melko hyvin.

      Ihminen on sitä miltä näyttää. Ihmisen kyvyttömyys pitää huolta omasta terveydestä, hygieniasta, kropasta kertoo jonkinlaisesta mielenterveydellisestä ongelmasta.

      • normityyppi

        onko ihmisillä oikeasti noin huono itseluottamus että pitää jatkuvasti mollata netissä muita? voisin kyllä hyvin kuvitella että asialla on jotkut teinit,mut jos ootta jo täysikäsiä nii sääliksi käy!


      • eiläskejä
        normityyppi kirjoitti:

        onko ihmisillä oikeasti noin huono itseluottamus että pitää jatkuvasti mollata netissä muita? voisin kyllä hyvin kuvitella että asialla on jotkut teinit,mut jos ootta jo täysikäsiä nii sääliksi käy!

        Ei OLE TERVETTÄ!

        Jos aikuinen läski ei osaa pitää itsestään vieläkään huolta, niin sääliksi käy.

        Tosi hyvä kaverini painaa >140kg (mies 33v) on ihan hirvee läski ja hän myöntää ongelman itsekkin, hänen ongelmana on syöminen ja hän ei jaksa liikkua. Vuosi sitten joutui sairaalaan sydämmen vajaatoiminnan takia, sydämmeen oli kertynyt nestettä ja ilmeisesti jotain muutakin vajaatoimintaa on. Hän syö nyt jotain lääkkeitä sydäntaudin takia. Huolimatta siitä mitä lääkäri sanoo laihduttamisesta, hän ei laihduta. Hän syö edelleen vanhojen tapojen mukaan ja ei liiku.

        Tuollainen ei ole tervettä ja hän kuolee nuorena, tiedän sen, jos hänen ruokailutottumus ei muutu. Hän on silti minun hyvä kaveri ja yritän häntä zempata. Mutta korvien välissä hänellä on vikaa ja jokainen läski voisi sen myöntää.


    • Mahalla tai ilman:)

      Itse tapasin avopuolisoni netin kautta. Ilmoitti profiilissaan ruumiinrakentensa urheilulliseksi. Aika pian yhteyttä ottaessaan ilmaisi hän huolensa olemassa olevasta mahakumareesta.ja pohti miten sen hyväksyn. Itse olen nainen, ruumiin rakenteeltani hoikka. Arvostin, että hän kertoi jo ennen tapaamistamme mahakumpareestaan, mutta ihmistä olin hakemassa, en kapeaa vyötäröä enkä slimmiä kokonaisuutta. Mahakumpareesta huolimatta, edelleen ajattelen avpuolisoni olevan kropaltaan urheilullinen, varsinainen härkäniskainen mies isolla M.llä, huolimatta mahakumpareestaan. Halusin tutustua ihmiseen, en ulkokuoreen. Sain mitä halusin, edelleen mieheni maha on olemassa, se ei meitä haittaa. Usein leikkisästi vitsailemme miehelläni olevan isommat rinnat kuin minulla naisena. Molemmat haimme ihmistä vierellemme, ja sen saimme. Kun sielujen kemia kolahtaa, ei sen ole väliä mikä on ihmise paino tai vyötärön ympärys. Silukumppanuudetahan tässä parisuhteessa on kysymys, ainakin niissä todellisissa.

    • niko.klingberg

      Mä ku etin treffiseuraa ni mä en haluu mitää langanlaihaa tyttöstä, pyöreistä tykkään enemmän kuitenki, tälläkin hetkellä haen treffiseuraa muttei tunnu löytyvän mitään..

    • Paksunrakastaja

      Mmm.. Kyllähän teitä lihavia naisia kutsutaan kaikenlaisilla hellyttelynimillä: Rotko, Iso Boksi, Valas, jne. Lihavan pillua on joskus kutsuttu rönttöseksikin.

      Rakkaalla (ja helpolla) on monta nimeä.

    • Shadow5

      No mut toinen tykkää hoikasta, toinen urheilullisesta, kolmas pyöreästä ja joku nykystandardien mukaan jopa lihavasta. Yks tykkää naisesta ja joku muu miehestä. Mitä te aikuiset (??) ihmiset alatte siitä kiistelemään kuka tai millanen vartalotyyppi on paras? Jokainen tykkää mistä tykkää. Lihavatkin voivat löytää sen elämänsä kumppanin. Joko sitten netistä treffaamalla tai sitten jostain tuolta ihan muualta.
      Laihat haukkuu lihavia läskeiksi ja valaiksi. Lihavat haukkuu laihoja luuviuluiksi ja anorektikoiksi. Voi elämä, kun on kypsää touhua. Katsokaa jokainen sinne omaan peiliin ja kiukutelkaa sille omalle kuvalle. Tai omalle puolisolle. Mitä sitä suotta vaivautua tänne. Aikanne kun kirjottelette niin tulee pian joku niveltulehdus sormiin tai sitten jännetupintulehdus ranteeseen.
      No mut kaikkee hyvää teille jokaiselle! Kivaa talven jatkoa ja sellasta :)

      Terveisin Lihava minä, joka silloin (kohta) kuusi vuotta sitten löysin elämäni kumppanin. Ja tuossa kyseisessä suhteessa on ihan just kaikki mallillaan!


      Ps. Nauttikaa tekin elämästänne!

    • weweni

      Kyllä lihavakin voi hakea seuraa mutta vähän niinkuin sivummalla ja piilossa, ei siis julkisilla paikoilla jne.

    • saatanan urpot

      Älkää sitä BMI:tä tuijotelko, siitä opi mitään. Tietty rehellisyyttä voi ihmisiltä odottaa (laittaako netti-ilmotukseen "normaali" tai muita sanoin määritteitä), sitten voi vaan ekalla tapaamisella todeta että kahden ihmisen käsitys normaalista eroaa jonkin verran. Ylläri!

      www.mybodygallery.com

      Kun tuntuu aiheesta olevan epäselvyyttä niin sieltä voi käydä kattomassa että ihan aikuisten oikeesti on monenlaisia ruumiinrakenteita, joillekin näyttää 160cm/80kg ihan hirveeltä läskiltä ja toinen samat mitat omaava saattaa olla oikein sopusuhtainen.

      http://www.mybodygallery.com/photos-28482-body-shape.htm#img
      ^ nainen jonka painoindeksi on 24,24 (normaalin yläpäässä) ja housujen koko 40. Ja kenen mielestä ei oo hoikka ja nätti likka?

    • Läski-Norsu-

      Minä olen lihava ja läski norsu. Mutta ei se silti minua estä baarista iskemästä parhaimman näköisiä kundeja.

      Tanssilattialla ehkä vähän katsotaan kieroon kun bodatut jätkät pitelevät perseestäni kiinni. Kun olen itse tällainen 165cm/245kg tapaus. Jolle täytyy joskus tilata erillinen nostokurki yökerhoon kun en mahdu pääovesta sisään.

    • Invalid shompanzee

      Jatkuvasti täällä haukutaan meitä yksijalkaisia. Jos profiilissaan ilmoittaa että on yksijalkainen ja ruskeanahkainen aina sanotaan yksijalkaiseksi ruskeaihoiseksi. Mikä siinä on että yksijalkainen ja ruskeanahkainen hakee seuraa? Eikö yksijalkainen ja ruskeanahkainen saa toivoa rakkautta itselleen?

    • jhula

      Joskus voi johtua ihmisillä elämän tilanteesta myös dissaaminen tai oma "lihavuus". Toki hoikat ihmiset (terveelliset, ei sairaalloiset) ovat tavallaan ihailtavia, mutta itse pidän että naisellä on muotoja.
      Silloin kuin lihavuus menee ns. "sairaalloiseksi" (oliko oikea sanamuoto?), niin ainakin vastaehdokkaalla on oikeus tietää asiasta (heti alussa Myös). Eikö treffailussa ole kyse että saavuttaa luottamuksen heti vastapuolesta jotta jatkojen mahdollisuus on ilmassa, muutoinhan se olisi pakottamista ja raiskaukseen verrattavissa (huom. toinen osapuoli voi olla heikko tai pelokas kieltäytymään)?

      Sitä en ymmärrä että valehdellaan itsestään "sopusuhtaiseksi" kun sitä ei ole, sitten se että lihava nainen hakee hoikkaa miestä mutta valehtelee painon ja pettyy kun treffikumppani pettyy saatuaan totuuden selville tai mies joutuu aina valehtelemaan painonsa/kokonsa naiselle (niin lihaville kuin hoikille) jne jne jne.
      Loputon kierto asiassa. Olkaa ihmiset rehellisiä alusta asti, valehtelijasta ei tykkää kukaan paitsi arkadianmäellä!

      • jhula

        Lisätään tähän vielä että muodokkaat naiset ovat parhaimpia eikä kuten hoikat ovat niitä luokan "hikareita" joista kukaan ei pidä!


    • Hessburger. . .

      NE ON NE KAUNEUSIHANTEET

      =)

      Että sellasta... jos oot pikkas pläski, susta vedetään johtopäätöksiä ja ennakkoluuloja ettet arvosta itteäs etkä pidä itestäs huolta, joten kaikki skippaa sut jos näkee että oot lihava....kun pitäs olla dieetillä, punnertaa, syödä ravintolisiä ja välttää rasvaa että on semmonen anorektikko.

      Omasta puolesta, pidä varasi, ja sinnikkyys palkitaan.

    • KALLE KELLO

      Minusta koko touhu on ihan sairasta. Hakevatko kaikki seurustelukumppaninsa netistä? Onko kaikki avo-/avioliitot saaneet alkunsa netin kautta? Eikö kukaan enää tapaa toista ihmistä normaalisti? Ei enää puhuta toisille vaan kaikki hoidetaan treffit/erot ym naamakirjassa. Ihmiset eivät enää osaa olla/keskustella kasvotusten vaan kaikki hoidetaan naamakirjassa.. Ei ihme, että ei osata olla enää normaaleita.

      • näinjust

        Näinhän se menee.

        Itse en käy paljon missään treffi paikoissa. Helpompaa on netissä plärätä ja löytää se ihanne kumppani, vaikkakin vasta kun näkee niin sen tietää vasta silloin että kohtaako ne kemiat. Tosin tulevana lauantaina järjestetään sinkkuilta ja jotain tapahtumaa, niin ajattelin sinne mennä käymään katselemassa minkälaisia sinkkuja siellä on. Toivottavasti sinne ei tule paljon läskejä.


      • olen erittäin outo

        Miten se että sattuu tapaamaan puolisonsa netin tms kautta tekee epänormaaliksi? Solmitaanko ja puretaanko avioliitotkin sitten netissä kuten kirjoitit?Tässä on tavattu monen eri paikan kautta ihmisiä joiden kanssa treffaillu. Mitä väärää koet,kun toisilla löytyy puoliso netistä? Hohhoijaa mielen köyhyyttä.
        Anteeksi nyt omituisuuteni kun se ihanin ihminen oli alkujaan nimimerkki vain.


    • Itse oon kyl aina pitäny rehevistä naisista. Et mun mielestä pyöreyttä saa olla, sellainen näyttääki silmissäni paljon paremmalta kuin joku hoikka tapaus. Harmittavaa asiassa vaan on se et niin moni ujostelee kun pyöreyttä löytyy, se tekeekin sit tutustumisen aikalailla vaikeaksi kun toinen ei paljon puhu jne.

      Noh jospa vielä joskus viereltäni löytyis sellainen neito sitä odotellessa.

    • fdsfsdfdsfdsfsd

      Siinäpä huutelevat. En kyllä usko, että kovin moni oikeasti lähtee toisen profiiliin huutelemaan jos avoimesti siellä kertoo ylipainostaan niinkuin itsestään muutenkin. Itselläni ainakin ylipainoisen naisen profiili menisi vain ohi enkä näkisi mitään järkeä lähteä häntä haukkumaan.

      Tuskin tuollainen muita haukkuva henkilö on muutenkaan etsimässä seuraa netistä kovin tosissaan.

      • eiläskejä

        Kyllä se varmaan voisi olla ihan hyvä haukkua suoraan kauheaksi läskiksi, jos oikeasti on kauhea läski. Ehkä tälle ihmiselle kolahtaa ja alkaisi ehkä tekemään jotain terveydelleen ja kropalle.


    • Olen ainoastaan vain kirjoittelemassa Suomi24 joulukuun lopulta lähtien.....en ole treffi palstalla ja en toden totta edes mene! "Huutelijat" aina huutelevat puskan takaa.....osin kirjoittavat vakinimmarillaan mutta huudellessaan vaihtavat ettei kukaan "tunne".....
      Olen esim. jo HS- ketju aikoina kertonut paljon elämästäni niinkuin tämän kahden viikon näilläkin ketjuilla.....
      Eilen luin viestin itselleni: "sishill oikein kuvallaan tunnustautuu mielenvikaiseksi"....
      Lihava tai laiha tai silt` väliltä.....kyllä se sielunkumppani löytyy kun on sen aika!

    • m44v

      Itse en misään tapauksessa hauku lihavia naisia siksi koska ihannoin heitä, minä vaan satun pitämään yli kaiken rehevistä naisista, luuviulut ei sytytä ollenkaan meikäläistä, kunpa vaan löytäisin itselleni rehevän naisen.

    • Lurps

      Kiehtoo rehevä 50 nainen. Vapaa ok sinkkumies Raasepori 49v.

    • JVOPOP

      NIINKÖ

    • eiläskejä
    • eiläskejä

      Niin ja hei kaikki limaset läskit, jos haukun teitä sairaita läskejä, niin ajattelen vain teidän parasta jotta alkaisitte tekemään jotain läskeillenne ja terveydellenne.

    • Sussu*****

      Voi voi.. Mä oon 48-50 kokoa oleva nainen (kirjaimina XL-XXL kokoset vaatteet menee, yleensä XL) ja kyllä on miehiä elämän aikana riittänyt ihan tarpeeksi. Ja suurin osa näistä miehistä joiden kanssa olen seukannut, ovat olleet normipainoisia tai jopa urheilullisia. En näe siinä mitään ihmeellistä että pyöreä nainen seurustelee tai että seurustelee esim sporttisen miehen kanssa jolla kroppa timmissä kunnossa. Jotkut vaan tykkää pyöreistä, jotkut ei. Ei siihen tarvita sen kummempia analyysejä.

      Joitakin ihmisiä ällöttää lihavat naiset, jopa sellaiset naiset jotka ovat edes vähänkään pyöreitä. Se on taasen heidän makunsa jota ei tarvitse tuomita, kuten ei myöskään tarvitse tuomita sitä että tykkää pyöreistä naisista.

      Antaa jokaisen kukan kukkia, erilaisuus on rikkautta. Ja jokaiselle löytyy ottaja.

      Minä olen sinut ulkonäköni kanssa, tykkään kun on muotoja vaikka myönnän että totta hitossa ylipainoa jonkun verran on. On persettä, reittä ja tissiä. Myös sitä jonkinlaista pömppistäkin. Ei se minua haittaa, koska esim massua minulla ei ole mielestäni liikaa.

      Ei tarvitse olla välttämättä lautavatsainen näyttääkseen hyvältä. Enkä minä jaksaisi urheilla niin paljon että saisin pidettyä edes mitään fitness vartaloa, se vaatii niin paljon syömisen ja liikunnan suhteen.

      Liikun, syön aika terveellisesti, myös herkkuja välillä ja nautin elämästäni. Koska elämässä on niin paljon muutakin kuin ulkonäkö ja siihen tuijottaminen.

      Nauttikaa muutkin pyöreät/lihavat naiset, kaikki olette kauniita juuri tuollaisena, uskokaa pois vaan!

    • Niinköseon?

      Silloin aikoinaan, kun harrastin aktiivisesti nettideittailua, huomasin, että moni pyöreä nainen oli aidompi, estottomampi ja mukavampi kuin hoikka nainen.

      Noh, sekin tuli huomattua, että lihavilta naisilta sai helpoiten (ja parasta) seksiä.

      Lienee siis totta, että pyöreällä naisella rima ei ole niin korkealla, joten hän on helpoiten valloitettavissa. Epätoivoa?

      • eiläskejä

        Suomalaisille naisille ei yleensä mikään riitä, heillä on arvot aivan kadoksissa, siis olkoot sitten hoikka tai läski. Toista se on tuolla aasiassa. Siellä vielä arvostetaan perhe-elämää ja kristillisiä arvoja ja naiset on hoikkia ja kauniita ja pitävät miehen onnellisena - saa hyvää seksiä.


    • Lastenkylässätaas

      Koko ketjun tarkoitus lienee siis viestittää, että ylipainoiset pysykööt poissa treffimarkkinoilta. Mutta tämä siis koskekoot myös miehiä. Eli vain laihat ihmiset parisuhteisiin ja liittoihin keskenään. Jos lihotaan, välitön ero ja uusi laiha tilalle. Sellaista. Loistava meininki täällä.

      • eiläskejä

        Näin on, oikea meininki, ei kannata lihoo, parisuhde menee persiilleen ja koko elämä myös.

        Hyvinvointivaltion ongelmana on lihavuus ja laiskuus.


      • ?..

        Luitko koko ketjun viestit läpi?


    • itseluottamus kehään

      Paino ja pituus eivät kerro kaikkea. Koko 36 mahtuu vain S-kokoisille hyvin hoikille naisille.

      Itse olen urheilija, treenaan nyrkkeilyä, kuntosalia, aerobicia ja pumppia. Olen 165pitkä, ja painan 80kg, vyötäröni on kapea 70cm ja lantio 110cm. Hauiksen ympärymitta on 37cm. En ole kehonrakentaja enkä tavoittele näyttäviä lihaksia. Toki en ole mikään hoikkarakenteinen, koska harrastuksieni myötä myös lihakset kasvavat. Kehonmittauksessa kropassani painoivat oli luut (2,98kg), neste (25kg sis. veri 3,5kg), lihasmassa 26kg ja rasvamassa 24kg... plus muut. Eli pelkkien mittojeni 165/80 perusteella mua vois kutsua läskiksi, mutta siihen se sitten jääkin. Käytän M-kokoisia paitoja (kuppi C) ja housuja kokoa 42-44.

      Ihan vaan kommentoin, että oikeasti ymmärrettäisin luvut lukuina ja oltaisiin rehellisiä esimerkiksi kuvan keinoin. Kyllä ihmisiä mahtuu joka muottiin. Laihojen niinkuin lihavienkin kuuluu saada etsiä kumppaniaan. Jos joku ei miellytä, niin sitten vain uutta matoa koukkuun.

      Yleensä ihmisessä rakastuu kuitenkin muihin asioihin kuin ulkonäköön. Kun toinen on suloinen ja miellyttävä. Kun löytää ihmisen, jonka kanssa jakaa asioita, nauraa ja itkeä. Uskokaas, että jos ulkonäköänne kommentoidaan, niin sellaiset miehet/naiset jäävät loppujen lopuksi yksin. Kauneus on katoavaista ja katsojan silmässä. ;)

    • älkää itkekö

      Ihan naisen omaa nirsoutta on jos ei löydy miestä. Ylipainoiset naiset ei kelpuuta ylipainoisia miehiä.

    • sopusuhtainen345

      Minua eivät ne ylimääräiset kilot ihmisessä sinänsä haittaa, mutta käytännössä olen huomannut, että mitä lihavampi nainen niin sitä itseriittoisempi hän on myös luonteeltaan.

      Kaupoissa sen huomaa, miten lihavat naiset (miehet eivät tähän sorru) kiilaavat kauppajonossa ohitse luottaen painovoimansa suomaan "erityisasemaan".

      Ja jos olette huomanneet, niin lihavia ihmisiä on harvoin esim. kauppojen kassalla töissä. Syyt ovat estetiikan lisäksi myös käytännön sanelemia; lihavamman on vaikeampi liikkua ahtaissa tiloissa.

      Miksi muuten pitää mässätä itsensä ylipainoiseksi? Siitä on sekä taloudellista että terveydellistä haittaa - puhumattakaan esteettisistä haitoista.

    • Vammaset

      Hahah, fittu mitä shaissee, jokaisen kommentoijan aivotoiminta kommenttien perusteella: Vain minä olen oikeassa! Olen oikean painoinen/pituinen ja muut ovat läskejä tai liian laihoja. Ei ole minun vika että olen lihava/laiha..
      MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ JEEJEEJEE

      • hohhotihoijaaa

        Eipä sulla mitään järkevää sanottavaa sitten ollutkaan. Haukuit vain muiden aivotoimintaa.


    • Lihavuus.

      Kertoo ihmisestä paljon. Esim,tällaisen ihmisen minäkuva on jollain tavalla häiriintynyt, koska lihavan ihmisen ykkösasia on syöminen. Onko sitten lihava nainen kaunis? Ei todellakaan ole. Kuinka muodoton, läskiä täynnä oleva vartalo voisikaan olla kaunis? Olen tavannut muutamia naisia 24 treffipalstalta ja heidän profiilikuvansa ei vastannut nykyistä olemusta, koska kuva oli otettu jo vuosia sitten ja nykyisessä vartalossa olikin sitten 10-20 kg läskiä. Pieni pyyntö naisille,päivittäkää profiilissa oleva kuvanne nykyistä olemusta vastaavaksi, niin silloin voisin ohittaa profiilin heti,jos kuvassa on lihava nainen.

    • Duke of Spams

      Ihrat näkyy luonteessa.

    • mikään ei

      vedä vertoja sille, että painaa lihavaa naista rajusti perseeseen.
      Aaaah sitä tunnetta, kun iso perse paukkuu etumusta vasten.
      Suosittelen kaikille.

    • Julia ja jasmine

      Ottakaa oppia Glamour-tähti Tuksusta, joka on kaunis, fiksu ja omaa upean baby-face lookin, vaikka hänellä hieman ylipainoa onkin. Kyllä kauneus lähtee ihmisen sisältä ja ihmisen käytöksestä yleensäkin, kuten Tuksulla.

    • thornbird

      No onhan keskustelut täällä.
      Tässä nelikymppisenä huomaa, että ne hoikat ihmiset alkavat olla tuttavapiirissä aika vähissä. Kolmella ihmisellä lähipiirissä on todettu kilpirauhasen vajaatoiminta, hoitotasapainoa etsitään ja haetaan. Vanha työkaveri sairastui samaan myös, oli ihmetellyt, kun ei laihdu. Saatuaan Thyroxinit, kesti kolme vuotta ja yhtäkkiä painoa alkoi laskea, nyt hän on laihtunut 35 kiloa ja on laiha kuin tikku.
      Osa ystävistä asuu työpaikalla. Menevät sinne aamulla viimeistään kahdeksalta, lähtevät kahdeksan aikaan illalla. Eivät sitten muuta teekään. Paino nousee nousemistaan, kun ei ehdi harrastaa liikuntaa ja töitä on pakko painaa kellon ympäri, ettei menetä työpaikkaansa. Nyt on eloonjäämiskamppailut käynnissä. Surullista seurattavaa!
      Olen itsekin ylipainoinen. Viimeksi sain painoa pudotettua, kun harrastin viikossa päivittäin liikuntaa muutaman tunnin, söin ainoastaan kasviksia ja välttelin kaikkea muuta. Siinä oli se paha puoli, että kaikki aika meni liikuntaan ja syömisten tarkkailuun, en sitten ehtinyt tavata ihmisiä, enkä tehdä mitään muutakaan. Lenkkiseuraa en saanut kenestäkään, kukaan tutuista ei ehdi harrastaa liikuntaa. Niin se oma innostuskin sitten lopahti. Mitä iloa on olla hoikka, kun ei ole enää ketään, kenen kanssa tehdä asioita?

    • pehmeähoikka

      mitenkäs tallainen 160cm/50kg 30v nainen, en ole kiinteä vaikka hoikapuoleinen olenkin. ainoa harrastamani liikunta on työmatkaliikunta kävellen/pyörällä n. 30min suuntaansa eli tunti päivässä. plus koiran ulkoilutus puoliksi miehen ja lasten kanssa.

      mistään ei lölly yli mutta kiinteä en siis ole. onko tää nyt hirvee katastrofi kun se hoikka ei olekaan timmissä kunnossa, kysynpähän vaan

    • XL-lover

      Tosimiehet tykkää kurvikkaista naisista. Tuo laihuuden ihannointi on homomuotisuunnittelijoiden propagandaa, he kun eivät voi sietää naisellisuutta.

    • fujihjb

      no siis itse tykkään että on mistä ottaa kiinni ja on muodokas..mutta jos nainen on kuin täyteen puhallettu ilmapallo joka fuskaa (P) reiästään ja jota ilman sijaan pitää ruokkia koko ajan ruualla nin kyllä sen palleroisen mieluiten jättää väliin.

    • hulahula1

      Huh huh, mitä juttua! Mistä aloittaisin. Ensinnäkin. Olen itse ylipainoinen, ollut lähes aina ja mua on lapsesta asti sen takia kiusattu. Mulla nousee hiuskarvoihin asti aivan valtava raivo, kun luen teidän tekstejä, etenkin nimim. "eiläskejä".

      Yrittäkää ihmiset ymmärtää, että pituus ja paino sekä kaikki muukin ulkoinen on sellaista aluetta mihin emme aina pysty itse vaikuttamaan. Kaikki luulee, että lihava ollaan vaan laiskuuttaan, mutta se on täyttä potaskaa! Ihminen voi oikeasti olla SAIRAS, jonka takia kerää hervottoman määrän liikakiloja tai vastaavasti painaa vähemmän kuin heinänkorsi. Se ei aina ole oma valinta. Uskokaa ny jo perkele!

      Lisäksi. Kuten kerroin, olen lihava. Tai "lihava", mikä kenenkin mielestä.
      Pituutta mulla on 168cm ja painoa tänä aamuna 95kg. Mä en kärsi somaattisesta sairaudesta, joka tämän aiheuttaisi, vaan mulla se on ns. oma valinta, myönnän sen.

      Silti olen onnellinen ja todellakin sinut itseni kanssa. Kilot on mulla suotuisissa paikoissa. Itsetuntoni nostamiseen on vaikuttanut omien silmien avaaminen ystävien kannustuksella. Kuljen paljon baareissa ja saan paljon huomiota osakseni miehiltä, muiltakin kuin lihavilta ja rumilta, kuten täällä näköjään on tapana sanoa.Ja se on fakta, eikä itsekehu.
      Lisäksi harrastan nettideittailua ja tapaan ihmisiä livenä sitä kautta. Koskaan en ole pakkeja saanut kokoni takia, koska en salaa sitä mitä olen.

      Eli älkää hyvät ihmiset mollatko toisia koon takia, olkaa niin kilttejä!
      Toistan itseäni; se ei ole aina oma valinta ja kokemuksen syvällä rintaäänellä: siitä pahalla tavalla kommentoiminen (mitä täälläkin nyt paljon on) satuttaa sitä ihmistä ihan tajuttoman paljon!

      Miksi erilaisuutta ei voisi hyväksyä? Miettikää sitä ja lopettakaa se helvetin paskan jauhaminen. ARGHT!

      • eiläskejä

        Juuri noin, lihavat ei kestä kritiikkiä ja he alkavat raivoamaan ja heidän syke nousee. Varo ettet saa sydäriä. Menisit tuon raivosi nyt kuluttamaan lenkkipolulle. Ja hei ei tartte lukee, jos et kestä kuulla toisten mielipidettä ja aihe on sinulle arka.


    • mies salilta

      Kaikki voivat laihduttaa kellä on ylipainoa. Katsokaa vaikka suurin pudotaja ohjelmaa. Siinä on jopa 170 kg miehiä ja naisia ja ne on laihduttanut 60 kg. Ei ne siinä ohjelmas mitään ihan terveitä ole mut paino putoo vaan kun alkaa hommiin. Joku 15 kg ylipaino ei ole mitään ja semmonen lähtee 4 kuukaudes jos haluaa.

    • korjauksia

      Nää kirjoitus virheet tyhmiä. Yläpalkissa mainos "pöyreä puoliso netistä" ?
      Ja PAISTEISTA...? Pöh!

    • eiläskejä

      Kyllä juttu vain on niin ja se on faktaa että ihmisen keho ja mieli kulkevat käsikädessä. Jos laiminlyö omaa kehoaan, niin mieli voi myös huonosti.

    • Nasira

      Hiiteen ihannepainot ja painoindeksit. Lihas painaa enemmän ku läski. Mun kunto-ohjaaja just sanos että en voi ikinä tällä lihasmassallani saavuttaa 55kg ihannepainoani. Kaikkien indeksien mukaan olen ylipainoinen, mutta timmi keho kertoo kyllä ihan muuta :)

      • eiläskejä

        Jep samaa mieltä, ei noita typeriä indeksejä kannata tuijotella.


    • hulahula1

      Nimim. eiläskejä on niiiiiiin väärässä!!
      Onko luetunymmärtäminen jotenkin vaikeaa?

      Juurihan kirjoitin esimerkkinä itsestäni:
      - olen ylipainoinen..lihava..what ever
      - olen onnellinen ja tyytyväinen itseeni ja omaan elämääni

      Miten ne siis voisivat kulkea käsikädessä? -Eivät millään.

      • eiläskejä

        Kyllä ne vain kulkevat. Et voi millään erottaa mieltä sun kehostasi.

        Tottakai olen itsekkin tavannut henkilöitä jotka eivät ole olleet elämänsä kunnossa, ja heillä on ollut silti hyvä itsetunto. Se ei tietenkään tarkoita etteikö vaikkapa liikkuminen olisi parantanut vieläkin enemmän ihmisten oloa. Kehoa ja mieltä ei voi erottaa toisistaan.


      • eiläskejä

        Lisään vielä että se miten sinä koet onnellisuutesi on tietysti uniikkia verrattuna muihin tai esim. minuun.

        Itse tiedän ja pidän sitä faktana, etten voisi olla onnellinen ja tyytyväinen läskikasa.


      • hohhotihoijakkkaa

        "Juurihan kirjoitin esimerkkinä itsestäni:
        - olen ylipainoinen..lihava..what ever
        - olen onnellinen ja tyytyväinen itseeni ja omaan elämääni"

        No tohon sä et kyllä usko itsekkään. Et uskalla varmasti edes uimahalliin mennä tai ratsuun, kun häpeät omaa kroppaa.


      • hulahula1
        hohhotihoijakkkaa kirjoitti:

        "Juurihan kirjoitin esimerkkinä itsestäni:
        - olen ylipainoinen..lihava..what ever
        - olen onnellinen ja tyytyväinen itseeni ja omaan elämääni"

        No tohon sä et kyllä usko itsekkään. Et uskalla varmasti edes uimahalliin mennä tai ratsuun, kun häpeät omaa kroppaa.

        Ettekö te ymmärrä. En häpeä.
        Käyn säännöllisesti uimahallissa ja kesäisin rannalla, välillä jopa ihan bikineissä.

        Mun oli pakko nähdä vähän vaivaa ja oikein mitata itseni, jos se hieman valaisisi teitä.
        Rinnanympärys 115 cm, vyötärö 90 cm, lantio 115 cm.
        Pituuttahan oli siis 168 cm ja painoa 95 kg.

        Valas?

        Hyväksyn, että kaikilla on oma mielipiteensä, mutta se on naurettavaa, että pistätte sanoja toisten suuhun. Ette voi sanoa mun häpeävän vain siksi että te minuna häpeäisitte. Se on väärin. Enkö saisi hyväksyä itseäni tällaisena?


      • miksiuskottais?
        hulahula1 kirjoitti:

        Ettekö te ymmärrä. En häpeä.
        Käyn säännöllisesti uimahallissa ja kesäisin rannalla, välillä jopa ihan bikineissä.

        Mun oli pakko nähdä vähän vaivaa ja oikein mitata itseni, jos se hieman valaisisi teitä.
        Rinnanympärys 115 cm, vyötärö 90 cm, lantio 115 cm.
        Pituuttahan oli siis 168 cm ja painoa 95 kg.

        Valas?

        Hyväksyn, että kaikilla on oma mielipiteensä, mutta se on naurettavaa, että pistätte sanoja toisten suuhun. Ette voi sanoa mun häpeävän vain siksi että te minuna häpeäisitte. Se on väärin. Enkö saisi hyväksyä itseäni tällaisena?

        Ei uskota sua yhtään, valehtelet itsellesi ja meille muille ja se ei ole yhtään kivaa.


    • Hienovaraista on...

      Miksi ensiksi luki ihan oikein että PYÖREÄ puoliso netistä, mutta nyt lukee että PÖYREÄ??

      Oliko pyöreä liian rasistinen ilmaisu?

    • ei niin yhtään mikää, itsellä ihan sama juttu :/

    • Pääasiahan on kaikki tuntisivat olonsa tyytväiseksi ja onnellisiksi.....laihasta pyöreyteen asti.
      Täällä Espanjassa tuntuu et` kaikenkokoiset kantavat itsensä uljaasti.
      Ainoat muutamat kerrat kun on jotkut töllistelleet ja sanoneet ääneen jotain joko pyöreistä tai anorektikoista...ovat olleet suomityttöjä/poikia.....tai jos arvostelevat niin ei ainakaan että sen toisetkin huomaavat!

    • Voimaa ja stemppiä

      Saa toki kyllä läskeille samat oikeudet kuuluu kuin hoikille.

      Nyt vaan on niin, että kun on tiputtanut Bmi:nsä 31-->21 niin
      kun on hikoillut verta kirjaimellisesti oksentanut ja silti jatkanut ,
      niin haluaa myös sille työlleen hedelmää.
      Eli minuun ei kannata ottaaa yhteyttä.. Tällaisen..
      Noh kuten itse sanoit läskin. On otettu yhteyttä, ja olen käännyttänyt.
      ..Tosin huomattavasti kauniimmin kuin noilla sanoilla.

      Haluan hoikan vastakappaleen joka mieluiten vielä on joskus
      ollut läski ja ymmärtää näin uhraukseni ja minä hänen uhrauksensa
      arvon ja määrän...Tiedän myös silloin että tällaisessa henkilössä on voimaa.

      Mutta ehdottomasti läskit saavat ja heidän kuuluukin
      hakea seuraa jos siltä tuntuu, mutta kuten isoisälläni oli jo tapana
      sanoa niin :"se ei pane joka valkkaa" ja se koskee samalla tavalla treffi rintamaakin, joskus jopa meitä hoikkia. Eli käännetään se nyt
      muotoon:Se ei seurustele joka valkkaa.

      Mutta siitä huolimatta, ei toivottomuuteen kannata vajota.
      Moni kaltaiseni läski on saanut hoikan naisen ja moni läski hoikan miehen
      tuo maha on vain ihmisellä pintaa, et se ole sinä, eikä näin ollen
      läskeys ole mikään sellainen syy miksi et voisi saada myös ok näköistä herraseuraa ..tai naista. Vaikka itse olisi mikä tahansa..Kunhan ei kadota itseään.

      Jos läskeys häiritsee..Laihduta.Jos ei niin älä laihduta..
      Jos se häiritsee muita, siirry seuraavaan profiiliin

    • pumppaa

      Hyvä! Olet ensimmäisessä vaiheessa, eli olet tunnustanut ongelman, sitten vaan salille menoksi ja kakkudieetit vaihtoon :P

    • joku mies

      Saa toivoa rakkautta mut se onkin eri asia et saako sitä rakkautta. Naiset kun ei ylipainoisille miehille vastaile ja rikaskin täytyy olla et mies saa vastauksia. Naiset on nirsoja ja ne ylipainoiset naiset vasta nirsoja ovatkin.

    • Minusta on kurjaa, että syrjitään ulkonäön perusteella!

      Itsekin olen lihava, sitä en kiellä ja kyllä tahtoisin olla laiha, sillä olen huomannut sen karun faktan, että jos nykymaailmassa ei kuulu samaan muottiin kuin suurin osa väestöstä, niin sitten saa olla sinkkuna.

      Mutta miksei kukaan käsitä sitä, että ainahan voi laihduttaa? Itse yritän kokoajan ja tänään oli jälleen vaa'assa positiivinen ylläri kun oli taas kilo lähtenyt viikossa. En ymmärrä miksei voi ottaa toista kummpanikseen ja antaa mahdollisuutta? Meissä jokaisessa on jokin, mikä ei toista miellytä ikinä, mutta se on elämää!

      Muutenkin olen huomannut senkin, että ei ole väliä vaikka nainen olisi missi tai mies olisi lihaskimppu, mutta jos on yleisesti kusipää, niin en kyllä kiinnostu. Toisaalta sinkkuudessa on hyvätkin puolensa: eipähän tarvitse murehtia sydänsuruja. Huonoja puolia sinkkuudessa onkin sitten se ainainen yksinäisyys ja se, että ihan kaikki pitää tehdä itse.

      Onhan mulla toki tuo lapsi, alle 1,5v tytär, mutta hänestä ei ole sellaista seuraa kuin aikuisesta. Hänen kanssaan on kyllä kiva käydä ulkona liikkumassa ja leikkiä päivittäin, mutta ei hänestä ole juttuseuraa. Vielä.

      • eiläskejä

        Hienoa kuulla että yrität pitää itsestäsi huolta! Zemppiä! Kyllä siitä jää hieno tunne kun on tehnyt itsensä eteen jotain. Aineenvaihdunta toimii ja elimistö puhdistuu. Ja mikä parasta voi harrastaa muiden perheenjäsenten kanssa.


    • se lihavampi mies

      Minä olen lihava mies ja onnellinen kun ei tarvitse laskea mitä syön, kun ei ole tarvetta näyttää adonikselta! No ikääkin on ( yli 60v.) ja rahaakin on että pärjää, ei tarvitse kysyä keneltäkään ruokaa, mutta haitannekos tuo!
      Vaimoni on myös lihava ja olemme onnellisia kaikkine kiloinemme!
      Siitä vaan karpatkaa, mutta me emme! Silti elämme elämämme parasta aikaa!

      • se norm.painoinen

        "Silti elämme elämämme parasta aikaa!"...taitaa jo kello tikittää ja parasta ennen, päiväys, lähestyy uhkaavasti


    • Jepniinseon

      Kyllä lihavalle naiselle löytyy netissä kysyntää, jos on mukava ja tervehenkinen.

      Olen tästä varma.

      Eri asia, jos pyöreä nainen alkaa nirsoilemaan ja etsii (kuten useimmat muutkin) sitä ihmeellistä ihanaa prinssiä. Silloin tulee pettymyksiä.

    • filosohvi*

      Esitit hyvän kysymyksen.

      Ihmisten yksi suuri ongelma on se, että ne etsivät toisistaan vikoja ja sitten ne omat viat painetaan villaisella. Niin kuin tuossa joku hyvin sanoi, niin läskeistä pääsee helpommin eroon kuin luonneviasta.

      Näkisin, että "läskien" ihmisten isoin haaste on oppia hyväksymään itsensä. Ja sitä oppia sitten haastetaan ihmisten kesken ja näillä nettipalstoilla. Ei muiden ihmisten tarvitse hyväksyä ulkonäköäsi. Riittää, että sinä uskot että olet rakastettava omana itsenäsi.

      Vaikka se on tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa vaikeaa, pitää vain jaksaa nousta ajattelemattomien ihmisten tölväisyjen yläpuolelle ja elää oman näköistä elämää. Ne läskit ovat sinua, sinun minuuttasi ja sinä olet arvokas.

      Vastaus on: tietenkin ihminen saa toivoa rakkautta itselleen. Rakkaus ei ole ulkonäkökysymys. Uskon, että kun olet valmis, maailmankaikkeus ei voi mitään muuta kuin lähettää rakkaus luoksesi.

    • Täällä ois yks muheva "läski " ja sinkkuki vielä :D

      • Oli tosi piristävää huomata että tässäkin ketjussa on muitakin "kasvoillaan" kirjoittavavia....naisia kaikki.
        Ollaan iloisia että olemme terveitä ja voimme esim. kirjoitella vaikkapa tänne......
        Hyvää vointia kaikille...kaikissa elämäntilanteissanne.....


    • BMW13

      Läskien kantsii vaan keskittyä mässytykseen, eikä haikailla turhanpäiväisiä.

    • LÄSKIS MENI

      Aloitus taitaa olla ylläpidon keksimä, että on saatu mielenkiintoa pois
      tuosta UUDISTUS möhläyksestä..Tämä nostettiin sopivasti etusivulle,
      vaikka näitä läskisotajuttuja on pilvin pimein ollut ennenkin.

    • tiukk kysymys37

      Täällä läski mies. Haluuko joku nainen lähtee treffeille?

    • mölli

      10 kiloa ylipainoa ei vielä ole liikaa, mutta se vyötärölihavuus on pelottavaa, tulevaisuus omaishoitajana, tietenkin mikä tahansa sairaus voi iskeä normaalipainoiseenkin, mutta epätodennäköisemmin kuitenkin. Jos ei jaksa liikkua ollenkaan ylipainon takia, kaikenlaiset yhteiset harrastuksetkin on silloin vähissä. Toisin sanoen, olen pinnallinen ihminen ja valikoin ja haluan myös tietää asioiden oikean laidan heti.

    • SofiaFiloinen

      Entäpä laihduttajan deittihaku? Läskithän ovat silloin jo historiaa jonkun ajan päästä! Mutta miksemme laihduttaisi ensin jonkun verran, peilaisi vartaloa imartelevat kuteet päälle ja hankkisi itsetuntoa jostain muualta(kin), ennen kumppaninhakuun tosissaan lähtemistä? Kevään soidinmenoihin ehtii em. deittailukunnon hankkia vähällä vaivalla, tavataan lenkkipolulla ja halvalla kuntosalilla siis?

    • rumamies

      Deittaileeko läskitkin mukamas. En tiennyt että se on edes mahdollista.
      Se olis ihme jos meikä pääsis koskaan treffeille kun on 10 kg liikaa painoa.

    • Pyöreähkö..

      Entinen työkaveri sanoi joskus näin !!!
      Kyllä se on "pimppa" pinnassa lihavallakin ja toi pitää paikkansa.
      Pystyyhän lihavat miehetkin rakastelemaan, niin miksei naisetkin.
      Monet laihat miehet tykkää pullukoista naisista ja hyvä niin.
      Ihan sama onko lihava vai laiha, pään sisus ratkaisee monta asiaa..

    • Läski ämmä

      Ei tällasia keskusteluja pitäis lukea. Rupee masentamaan ihan kauheesti. Itkettämäänkin. On masentavaa olla sekä ruma että lihava. Ja on masentavaa lukea, kuinka toiset minunlaisistani ajattelevat.

      Taidan ruveta vanhaksi piiaksi suosiolla jo kolmekymppisenä. Kun ei ole itsetuntoakaan, joka on kuulemma se kaikkein tehokkain kaunistaja.

    • Plast.kirurg.hoitaja

      inhottaa katsella riutunutta nälkiintynyttä aivotonta apinaakin..Siis sama onko ihminen lihava vai laiha jos sen persoona miellyttää sua tai ihmisessä joku kiinnoistaa sua.
      Kamalinta mitä tiedän on olla laudan kanssa..puupalkkkina seisoo vaan olematon olemus typerä..mitään sanomaton lauta suoraa ,suoraa eessä takana.Mutta makuasioista ei voi kinata.Ulkomailta löytyy laatukkaita kauniita ihmisiä menkää hakemaan omanne. Voitte löytää aitoa rakkauttakin mitä meiltä ei enää löydä.Suomi mies on kaljasieppo ja naisen haukkuja hakkaaja on koettu se monesti alistaa eukkoaan onko ihme jos naiset eroo ja syö itsensä pulleiksi neljänseinän sisällä.Työttöminä luusereina.En ite ainakaan osaa sanoo millainen on todella ruma ihminen koska samanlaisia me ollaan fyysesti ellei.. ole sairas..Ulkonäkö jokiasella perityy eli leikatkaa pentunnekin jos leikkaatte omaa naamaanne.

    • läski mies

      Olen läski ja ylpeä siitä

    • en tiedä

      onkohan niitten omasta mielestä puutteita , kun pitää muita kaivaa koko ajan laihuudesta :> huolimatta xD

    • AitoPullukkaN

      On se vaan niin hemmetin mukava olla onnellinen, tasapainoinen ja haluttu aito oikea pullukka.

    • Mielensäpahoittaja

      Minä olen niitä kovasti parjattuja lihavia naisia, joka etsii seuraa tositarkoituksella. Sen pari vuotta kun olen tällä palstalla profiiliani silloin tällöin pitänyt, olen aina siihen liittänyt itsestäni niin kasvokuvan kuin koko kropan kuvan. Lisäksi olen suoraan niin valikoissa kuin tekstissäkin kertonut olevani lihava. Kiloja en ole kertonut, ne ovat minun ja vaakani välinen asia, tosin ei ne parjatut pienimunaiseat miehetkään ole mittaansa kertoneet.

      Jokatapauksessa, poikkeuksetta minuun kontaktia ottaneiden miesten kanssa keskustelu menee näin. Ensin kehutaan kuinka olen heidän todeksi tullut unelma, kauniskin vielä, ja kuinka he tykkäävät kun naisessa on jotain mistä ottaa kiinni jne.

      Lähes poikkeuksestta näiden miesten profiilit ovat kuvattomia. Seuraavaksi pyydän kuvaa, ihan tasapuolisuuden ja reiluuden nimissä, sillä ovathan he jo minun kuvani nähneet. Omaa kuvaansa he eivät voi lähettää muuta kuin kännykkään, jota en vastaanota, sillä työpuhelintani en täytä satunnaisilla miesten kuvilla. Lisäksi suurin osa miehistä ei taida ollenkaan sitä miten kännystä tai digikamerasta kuva siirretään tietokoneelle ja siitä tähän palveluun. Ja tässä maassa on syntynyt Nokia?!?! :)

      JOS sen kuvan saan, se on poikkeuksetta kuva miehen kalleimmasta aarteesta, eli autosta, moottoripyörästä tai munasta. Kasvot on peitetty aurinkolasein, lippiksin tai muilla huvittavilla keinoilla tai koko kuva photoshopattu värisekamelskaksi josta Picassokin olisi ylpeä.

      Jos näistä kaikista vaiheista päästään ohi ja lopulta jotenkin järkevä ja ihmiseksi tunnistettava kuva ilmestyy sähköpostiini, alkaa armoton kerjäys, lisäkuvien toimittamisesta hänelle, onhan hän jo yhden kuvan minulle antanut. Ja lisäkuvissa voisin mieluiten olla ilman vaatteita, pyllistellen jne.

      Ihmetteletkö vielä miksi usko suomalaiseen mieheen alkaa olla vähissä?

      JOS jostain ihmeellisestä poikkeuksesta on kyse ja mies osoittautuu kutakuinkin keskustelukelpoiseksi, osaa laittaa kuvansa sähköpostin liitteeksi, en voi mitään tunteelle, että olinko sittenkin väärässä. Olisiko tässä se poikkeus joka vahvistaa säännön ja tämä mies olisi ihan oikea, ihan tosissaan ja vielä vapaa ja halukas oikeasti tutustumaan minuun?

      Älä huoli, niin ei tapahdu. Mies katoaa kuin pieru Saharaan viimeistään seuraavana päivänä, profiileineen päivineen. Ihmettelen kuinka miehet jaksavat kerta toisensa jälkeen tehdä uusia profiileja ja käydä näitä yhden illan keskusteluja vain satunnaisen, asiallisen juttelun merkeissä. Oletteko oikeasti niin yksinäisiä, että mikä tahansa huomio riittää teille? Pahimmat näistä jopa sopivat treffit seuraavalle päivälle ja aamulla huomaat profiilin kadonneet ilman mitään selitystä.

      Jos tänne asti jaksoit lukea, tässä tulee minun pyyntöni teille miehet. Olkaa myös te rehellisiä. Puhukaa totta, kertokaa että etsitte vain juttelu-, seksi-, kirjeseuraa, niin kaikki pääsisi paljon vähemmällä mielen pahoituksella. Netissä ei ole kiellettyä olla rehellinen, hyväkäytöksinen ja inhimillinen, vaikka nimimerkkien takaa kirjoitetaankin.

      Ja kaikesta kokemastani huolimatta, pieni toive kaikkien näiden läskieni sisällä
      toivoo ja uskookin että jossain olisi hän jota etsin.

    • läskit lentää

      Läskeillä löytyy kyllä tuhat ja yksi selitystä lihavuuteen. Yksi on että "syön kuin
      lintu" ja silti en laihdu.

      Lintu syö kokoajan, auringon noususta laskuun. Jos ihminen vetäisi
      sapuskaa siihen malliin, niin ei mahtuis teollisuushallinkaan ovesta
      enää.

    • ertyyyyyyyyyyyyyyyyy

      Itse olen 180 senttinen ja sata kiloinen mies, ja aika usein vanhassa treffissä pistin hakuun vain pyöreän sekä ylipainoisen.

    • jhula

      jos nainen oma itsensä kanssaan, niin ei mitään ongelmaa. muodokas nainen on kaunis, useimmat suomalaiset naiset eivät vain mahdu "muodokkaan naisen" asemaan.

    • saasaasaajasaa

      Läskit saa toivoa rakkautta, ihan kaikki saa, mutta kysymys onkin siitä, että etsitään ihan väärillä kriteereillä. Listataan hirveästi ulkönäkötoiveita,
      mutta itse ei tehdä em.painon suhteensa mitään.

      Ainoa lenkki useimmille on, roskiksella käynti. Tuntuu hullulta yhtälöltä
      urheileva mies ja sohvalla loikoileva pottu.

    • 30-3+0.75

      ompahan hauskaa lukea mitenkä suvaitsevaisia kaikki ovat olevinaan ylipainonsuhteen ja todellisuus on sitten ihan toista.Taii,sitten kyseiset vastaajat on enemmän kuin 35v.
      Anyway,kyllä homma menee nuorempien,aina 30v:n asti ainakin niin että jollei ulkonäkö ole sitä mitä toiselta odotetaan niin ei kiinnosta.Mikä on itsestäni erittäin harmillista.Ei vain siksi että itse jään siinä sivuun (bmi35) vaan siksi että monet hyvät ihmiset,joilla ovat kilttejä,lämpimiä ja oikeasti hyviä ihmisiä,jäävät koko hommasta sivuun.Sitten sellaisetkin ns.vaikea luontoiset ihmiset pärjää koska nyt sattuvat omaamaan haluttavan mallisenkropan.

      • !?"#¤%&/()=?

        Joo, voihan sen näiden juttujen perusteella jopa tuntua, että lihavat kelpaa,
        mutta minä sanon suoraan, etten voi edes ajatella suhdetta punkeron
        kanssa, koska sellainen ei vetoa ja silloin suhteesta ei tule mitään.

        Turha sanoa, että se luonne ratkaisee, no kun ei riitä, kuin ystävyystasolle
        ja sellaista en etsi.


    • rumamies

      Saa ylipainoiset hakee seuraan mut miksi ylipainoiset naiset eivät vastaa ylipainoiselle miehelle? Mulla on n8 kg ylipainoo ja oon laittanut viestii paljon painavimmille. Ei vaan tule vastauksia takas. Ylipainoiset naiset haluu niitä pitkiä treenattuja bodari miehiä eikä omantasoinen kelpaa.

      • fatlardiestilllies

        Lihavat naiset ehkä koettavat toteuttaa huonoa omatuntoa yrittämällä saada hyvännäköisiä miehiä joita eivät saa?
        Sitten jos saa sinut nalkkiin niin et ainakaan heidän lapsien isä ole, tästä voin lyödä vetoa, jos nainen ei ole joku raiskattu ja hakattu pelokas pää.


      • fire ant

        Olen huomannut saman hämmentävän asian. Naiset aina jaksavat "ohjeistaa", että pitäisi laskea rimaa, jos ei tärppää. Noh, tämä ei nyt toimi, koska naiset itse eivät "laske rimaansa", vaan toimivat kuten em. henkilö toteaa.


    • siis mitä vit...

      Eilen taas tuli "rakas, sinusta on tullut pullukka" ohjelma ja huomasin sen olevan
      ihan MAINOS tälle konjak tuotteelle.

      Siis, ei kukaan laihdu 2 viikossa, jossain liikuntaleirillä ja varsinkin noin
      epäsäännöllisesti liikkuva. Nainen oli leirille lähtiessä ihan saman näköinen
      pullero, kuin alussa ja kas kummaa, sieltä tulee yli 20 kg laihtuneenpi
      henkilö esiin.

      Vaikka aikaa oikeesti oli 7 viikkoa laihtua, niin miten tuo loppukiri
      voi olla mahdollista, kun hän vänkäsi kaikkea liikuntaa, paitsi hiihtoa
      vastaan. Voi elämän kevät.

      Kyllä ihmisiä kusetetaan pahasti. Tekee pahaa niiden puolesta, jotka
      oikeesti haluaa laihtua ja rehkivät kunnolla töitä sen eteen.

    • siis mitä vit...

      pitää viellä jatkaa, että TIEDÄN tuon olevan aloituksen vierestä, mutta
      kunhan totesin ja ettei ihmiset laittaisi moiseen useiden kymppien arvoiseen
      kuitukapseli son.taan rahojaan.....

      No aloitukseen nyt sitten, että kaikilla on oikeus olla onnellisia ja jos itse
      on tyytyväinen itseensä, niin eikös se riitä ja joille ei, niin he etsiköön
      laistaan seuraa.

    • laihajaakko.

      No eipä laihakaan pääse treffeille joten miksi läskien pitäis päästä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      1918
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      368
      1554
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      69
      1276
    4. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      25
      1095
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1075
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1001
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      930
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      68
      864
    9. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      846
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      825
    Aihe