Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

noin 170cm naiset hohoi!

4+18

Paljon painatte 170-175cm naiset? Oletko tyytyväinen painoosi? Oletko alle parikymppinen,parikymppinen, kolmekymppinen, nelikymppinen, viisikymppinen...?

Itse 171-172cm ja 70kg. Haluan painaa 58-60kg ja laihdutan.

72

5650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pienipienempipienin

      pian 20v, 173-174cm ja 70kg... En todellakaan ole tyytyväinen. 68kiloa on aika normaali. 65kiloa ja osaan jotenkin olla tyytyväinen. 63kiloa ja näen itseni kauniina, aika hoikkanakin. 60kiloa ja uskaltaisin ehkä nauttia ensi kesästäkin vähän :D

      Haluan 10kiloa pois kolmessa kuukaudessa. Yleensä olen asettanut isoja tavoitteita liian lyhyillä aikaväleillä, syönyt sitten liian vähän, liikkunut siihen nähden liian paljon ja lopulta jossain vaiheessa repsahtanut. Nyt annan itselleni enemmän aikaa, jotta tuloksetkin olisivat pysyvämpiä. Koitan tehdä sitä "elämäntapa-remonttia", josta itsekin aina mölisen ja muilta peräänkuulutan.

      Tänään tää lähtee. Laita sun sähköposti jos haluat dieettikaveriksi :)

    • N.T.

      Oon 173 senttinen ja painan 73 kiloa. Ikää 24 vuotta. Olen erittäin tyytyväinen että olen päässyt tähän painoon, mutta en tähän meinannut jäädä. Vielä ajattelin laihtua tuon 8 kiloa pois, niin sitten voisi alkaa riittämään. Olen siis laihduttanut 42 kiloa jo pois, joten siihen alkupainoon nähden olen tosi tyytyväinen. Mulla tosin on sellainen juttu, että mä näytän hoikemmalta kuin mitä paino antaa ymmärtää. On ollut aina, oli paino mitä tahansa.

    • kriss1

      173 cm on pituutta, painoa 73 kg. Tarkoitus olisi pudottaa ensi kesäksi vielä 9 kiloa (62 kg). Ikää 22. :)

    • tyytymätön

      Moikka,

      Olen 25v 177cm ja painan nyt 61-62kg ja tunnen itseni isohkoksi, olen ajatellut että 58kg voisi olla sopiva paino.
      Vai onko minäkuvani aivan vääristynyt? Monesti sanotaan että olen laiha, en vain itse näe asiaa noin :/

    • 4+3

      Nimimerkki tyytymätön, olet nyt jo tosi hoikka. Olethan noin pitkäkin. Sinänsä en kuitenkaan kritisoi, jos haluat bmi:n 18.5, koska se on vielä normaalipaino. Missään määrin iso et nytkään kumminkaan ole. Olet hoikka kuin mikä. Jos sinua laihaksi kutsuvat ovat itsekin normaalipainoisia, he ovat hyvin varmasti oikeassa kutsuessaan sinua laihaksi. Laiha kuvaa yleensä liian laihaa. Hoikka kuvaa sopivaa. Riippuu niin paljon kehonkoostumuksesta, miten hoikalta missäkin painossa näyttää. Alipainon puolelle ei kumminkaan koskaan kannata tavoitella, oli kehonkoostumus mikä tahansa. Ehkä sinun minäkuvasi on hieman vääristynyt.

      • tyytymätön

        Ruumiinrakenteeltani en ole kovin "siro", joten johtuisikohan siitä. Olen yrittänyt laihduttaa, mutta ei paino vain tästä enää putoa. Tai jos putoaa, se tulee takaisin.

        Syön erittäin terveellisesti, johtuen todella vaikeasta vatsastani. Se on todella herkkä. Ainoa paheeni on suklaa, senkin syön mielummin tummana ja kohtuullisesti.

        Olen kyllä miettinyt, että ei varmaankaan kannata yrittää laihduttaa, mutta kiinteyttäminen voisi onnistua paremmin, saisi päärynävartalostani lantion ympäriltä muutamia senttejä helpommin pois.

        Tiedän kyllä, että en ole lihava, mutta ajoittain peilikuvani ällöttää.. Jännä juttu on kuitenkin se, että en arvioi toisten ihmisten pyöreyttä mutta itseäni kohtaan olen monesti liian kriittinen ja vaativa.


      • Niisku-10
        tyytymätön kirjoitti:

        Ruumiinrakenteeltani en ole kovin "siro", joten johtuisikohan siitä. Olen yrittänyt laihduttaa, mutta ei paino vain tästä enää putoa. Tai jos putoaa, se tulee takaisin.

        Syön erittäin terveellisesti, johtuen todella vaikeasta vatsastani. Se on todella herkkä. Ainoa paheeni on suklaa, senkin syön mielummin tummana ja kohtuullisesti.

        Olen kyllä miettinyt, että ei varmaankaan kannata yrittää laihduttaa, mutta kiinteyttäminen voisi onnistua paremmin, saisi päärynävartalostani lantion ympäriltä muutamia senttejä helpommin pois.

        Tiedän kyllä, että en ole lihava, mutta ajoittain peilikuvani ällöttää.. Jännä juttu on kuitenkin se, että en arvioi toisten ihmisten pyöreyttä mutta itseäni kohtaan olen monesti liian kriittinen ja vaativa.

        Olen 42v. 180 cm ja painan 70 kg. Olen täysin tyytyväinen painooni.


    • aravaharava

      175 cm ja 75 kiloa, tyytyväinen olisin 70-72 kiloa.
      Ikää 35 vuotta ja mielestäni olen hoikka lihaksikas

    • sanna...

      olen 169 cm pitkä ja painan 121 kg... enkä todellakaan ole tyytyväinen! laihdutus vaiheillaan... ainii olen 22 v.

      • matkallahoikaksi

        Tsemppiä matkaan!! Olen itse lähteny samanlaisista lukemista.. pituutta 169cm ja painoa ollut 123kg!! Nyt 98kg ja matka jatkuu.. Me teemme sen!! :)


    • jaaa

      olen 170cm pitkä ja painan 46kg ja oon 18v mut mä tunnen itteni läski...

    • etgedfe

      171,5 cm ja 57-58kg. Olen ihan tyytyväinen painooni, kiinteämpi tosin voisin todellakin olla.. Toivon että laihdun vielä pari kiloa, mutta jos ei laihdu niin ei laihdu, olen tarpeeksi tyytyväinen tähän painoon. :)

      Pahimmillani olen painanut 82-83kg.

      Kolme kuukautta sitten 66kg.

      • Saijju18

        En ole, olen 171cm pitkä ja 82kg painava.. Laihdutus urakka aluillaan, olen tyytyväinen sittenkun painan 65-70kg :)


      • Ap jatkaa

        etgedfe, miten sä teit tuon? Laihduit normaalipainon sisällä 66kg:sta 57-58kg:oon! 8-9kg! Hienoo! Vielä kolmessa kuukaudessa, wow. Kaikki apu olis tarpeen. Itse olen laihtunut puolessa vuodessa 100kg:sta tänne 70kg:oon, mutta sen jälkeen olen yhden kokonaisen vuoden yrittänyt jo laihtua 58-60kg:oon, muutaman takapakinkin kera, onnistumatta. Pirun vaikea viimeinen kymppikilo. help.



        Ap


      • etgedfe
        Ap jatkaa kirjoitti:

        etgedfe, miten sä teit tuon? Laihduit normaalipainon sisällä 66kg:sta 57-58kg:oon! 8-9kg! Hienoo! Vielä kolmessa kuukaudessa, wow. Kaikki apu olis tarpeen. Itse olen laihtunut puolessa vuodessa 100kg:sta tänne 70kg:oon, mutta sen jälkeen olen yhden kokonaisen vuoden yrittänyt jo laihtua 58-60kg:oon, muutaman takapakinkin kera, onnistumatta. Pirun vaikea viimeinen kymppikilo. help.



        Ap

        Mäkin olin siinä 65-66 kg sisällä tosi monta kuukautta, söin sillon vähän mitä sattuu, onneks annoskoot oli normaaleita, ainoostaa karkkii tuli syötyy ihan liikaa mut paino jotenki pysy aika hyvin kasassa. Lokakuussa jostain tuli sitten semmonen inspa et nyt alan syömää kevyemmin, söin n. 1200 kcal per päivä, paljon vettä, kävin tanssimassa baareissa :DD ja kävelyllä melkeen joka päivä. Välil tanssitunneil, mut ei mitää ihmeempää liikuntaa. En tiiä, jotenki ne kilot vaa karissut siitä, mun periaate on pienet ateriat 3 h välein, ja jos jotain tekee mieli saa ottaa mut maltilla eikä joka päivä. Nykyää syön ehkä jotain 1500-1700 kcal per päivä ja välil paino tippuu ja nousee mut kyse on enää vaa sadoista grammoista. :)

        Aloin tanssimaan melkee joka päivä sillai vähäsen koska rakastan tanssimista, päivän aktiivisuus siitä lisääntyny sitte ku on laihtunu ja saanu enemmän energiaa. Jaksan paljon paremmin nyt esim juosta ja tehä kuntosaliliikkeitä, jotka on vaikeempia painavammalle (ellei sit ole vahva) ja se lisää motivaatiota.


    • Kansi kiinni

      172 cm ja sopiva paino olisi 58 kg, kun olen siroluinen. Nyt on ylimääräistä ja dieetti päällä.

    • entinen ryhävalas

      Olen 25v. Pituutta on 174cm ja painoa tällä hetkellä 78kg. Olen laihduttanut nyt 30kg, joten olen jo melkoisen tyytyväinen nykyiseen painooni ja kokooni. Tavoitteenani on kuitenkin tiputtaa vielä muutama kilo eli että painaisin 70kg. Voi se tulee olemaan ihanaa sitten kun sinne pääsen :) Nyt kuitenkin huomannut, että mitä normaalipainoisempi on, sitä hitaammin kilot tippuvat - näin sen toki kuuluukin olla. Nyt on paino junnaillut viikon pari paikoillaan tai jopa vähän plussalla ja ai että se meinaa aina ärsyttää :) Motivaatio on kuitenkin kova, ollut koko ajan.


      N.T. : Ollaanpas me samankokoisia :) Hienosti olet sinäkin tiputtanut painoa jo noin paljon!

      • N.T.

        Kiitos :) Onhan tuossa ollutkin työsarkaa! Kuinka sinä olet kiloistasi päässyt ja missä ajassa?


      • entinen ryhävalas
        N.T. kirjoitti:

        Kiitos :) Onhan tuossa ollutkin työsarkaa! Kuinka sinä olet kiloistasi päässyt ja missä ajassa?

        Hiukan vajaan vuoden olet nyt painoa tiputellut, alkuun pääsin jättämällä mässyt ja hampparit pois ja aloittamalla liikkumaan. Nykyään lasken päässäni hiukan päivän kaloreita, jotta kalorivaje pysyy sopivana. Liikuntaa harrastan lähes päivittäin, jotta saan syödä enemmän ;) Ei vaan, toki liikunta on nyt löytänyt paikkansa mun elämässä ja sen harrastelu jatkuu sittenkin, kun paino on löytänyt sopivan lukunsa. Herkuttelen edelleen mutta kohtuullisesti ja silloin tällöin. Eli ihan terveellisillä elämäntavoilla paino on tippunut, ei millään poppaskonsteilla.
        Entäs sulla?


    • damdadam

      169cm, 54kg. Korkein paino 75kg jokunen vuosi sitten. Välillä olen tyytyväinen, välillä en, ja tuntuu, että 52 olis aika unelma mulle. Saa nähdä :)
      Ikää 17 vuotta.

    • eivielätäysiikäinen

      168 cm ja paino 69 kg. En halua painaa mitään tiettyy summaa, kuha vaan saisi kiinteytettyy ja lisää lihaksii, ni samal paino tai siis läskiprosentti alenee :)

    • nainen 21vuotta

      Olen noin 175 cm pitkä ja painan 57 kiloa. Vaikka painoindeksin mukaan painoni on ihanteellinen, en ole mielestäni omassa hyvänolonpainossani, sillä olen rakenteeltani siro. Henkilökohtainen ihannepainoni lienee 53-54 kilon paikkeilla, ja tämänhetkinen tuntemukseni on, että kehoni on epätasapainossa ja tunnen fyysisen oloni raskaaksi. Olen kuitenkin ulkonäöllisesti kehooni tyytyväinen, joten ehkäpä pienellä elintapojen ja ruokavalion säätämisellä saavutan hyvän ja tasapainoisen olon ja hiukan keveämmän olemuksen.

    • JAAHAS AIJAA!!!

      Ai tämmösiä "läskejä" täällä laihdutuspalstalla sitten itkee olemattomien kilojensa takia! Ja mollaa oikeasti ylipainoisia.

      170 cm ja 70 kiloa EI OLE YLIPAINOINEN JONKA TARVISI LAIHDUTTAA!

      Tää selittääkin sitten monta asiaa... laihdutuksen helppous, toisten syyllistäminen, ymmärtämättömyys, jne...

      Menkää nyt ihmeessä psykiatrille!!!!!!!

      • N.T.

        Suhteellista tuokin. Kun aloin heilumaan tällä palstalla, painoin 115 kiloa pituuden ollessa tuon 173 senttiä. Työni tuloksella olen tuossa 73 kilossa. Tosin minä en itke täällä.. Mutta noista aloituksista moni on just noita "iik, bmi on 24 oon tosi läski!!!11" Toki pitää myös ottaa huomioon se, että on olemassa ns laihaläskejä, painon puolesta kaikki ok, mutta löllöläski roikkuu vatsalla.


        En kuitenkaan usko että kaikki kevyet mielikuvitusläskit täällä toisia mollaa itkuillaan, siis jos he eivät viihdy nahoissaan, ei se suoranaisesti tarkoita että oikeasti ylipainoiset olisivat heistä ällöttäviä. Mulla on ystävä, joka on pieni ja siro, tissiä ja persettä löytyy just täydellisesti, valittaa tuskissaan jos lihoaa muutamia kiloja, on läski olo ja peilistä katsoo hirviö. Ei hän kuitenkaan koskaan ole tuominnut minun lihavuuttani, hänestä minä olin silloinkin kaunis, kun olin isoimmillani. Hän vain tietää milloin hänen kroppansa on ok ja milloin siinä on jotain liikaa. Uskon että monella on sama, ei muiden ylipaino haittaa pätkääkään, mutta omasta kropasta ollaan tarkkana. Sama homma esim meikkaamisen tai tukan kanssa. Kyllä sä tiedät koska oma naama/tukka on hirvittävä, muttet silti mollaa toisia vaikka valitat kun oma naama/tukka on päin hanuria.


    • naineh89

      Ikää 23, pituus 170-172 cm, paino 75. Viikko sitten vaaka näytti vielä 76,5. Kilo lähti jo, kun jätin karkit ja sokerilitkut pois popsin porkkanaa jos hiukoo ennen ruokaa :D ... vielä hieman tarvitsisi lisää itsekuria. 4 vuotta sitten painoin n. 65 kg, joka olisi tavoitteena nyt vihdoin saavuttaa takaisin.

      Olisi mukava kuulla, kuinka olette onnistuneet, ihan tarkemmin? Oletteko nutranneet tms

    • ei seinäkoriste

      175 kg ja 107 kiloa...että älkää välittäkö,miksi oi miksi kauneuskäsite hoikka tarkoittaa ruikkukinttuja...vaikka mullakin näin painoa,en ole läski,ja miehet ei ole kaikonneet,olen näyttävän nököinen.

    • je-jee

      20v. 175cm 80kg.
      Ehkä 5kg haluaisin pois, vaikka olen nytkin aika tyytyväinen. Urheilen paljon, joten painossani on paljon lihasta. :)

    • minäläskikasa

      oon ALLE parikymppinen, 160cm ja 44kg.

    • bloo2

      176 cm ja tällä hetkellä n. 68 kg. Paino vaihdellut viiden vuoden sisällä /- 10 kg. Tällä hetkellä olis elämäntaparemontti meneillään ja pyrkimys laihduttaa sinne 60 kg kieppeille. Parikymppinen mimmi olen.

    • pieniluinen

      Parikymppinen, 169 cm ja 45-46 kg. En ole anorektikko tms. tai laihduttanut näihin mittoihin, vaan olen geeneiltäni ja koko elämäni ollut hoikka, ehkä kerran elämässäni pari vuotta sitten käväisin normaalipainon puolella :) Ja ihan tyytyväinen olen!

      • 177cm 67kg

        Hei tyytymätön! Olen saman pituinen 177cm ja mietin, että miten saat painon pidettyä 61-62? Mäkin haluaisin siihen painoon, mutta vaatii multa valtavasti ponnisteluja ja koko ajan on kova nälkä :( Onko se sulle vaikeaa? Ja hei ei kannata pudottaa alle 60, ite olin 55kg jonkin aikaa ja lopulta lihosin räjähdysmäisesti 10kg muutamassa kuukaudessa.. niin että taitaa olla liian alhainen paino.


    • jauzaa

      178cm ja 116 kg 23v ikää, minimipaino ollut "aikuisiällä" eli 18-23 n. 90kg. siitä hitaasti ja varmasti alkanut kohoamaan ! mutta nyt ollut lahdutusvaihe päällä ja paino myös hitaasti ja varmasti lähtenyt tippumaan :D

    • matkallahoikaksi

      169cm ja paino tällä hetkellä 98kg ja tavoitteena 65kg. Ollut pahimmillaan 123kg, eli kohta lähestytään urakan puoliväliä :) Ja ikää 23.

    • lapsonen

      Oon kylläki vaa 13.v mut kuiteski 170cm ja 50kg.

    • yj4y

      oon 180cm ja 67kg. haluaisin olla lihaksikkaampi ja kiinteempi, painolla ei oo väljä kunhan tuntee ittensä hyväks mut mulla on selluliittia pepussa ja reisissä ja haluisin ne pois. oon 19v

    • saijus

      Täällä 18v nuorinainen, pituutta 170cm ja painoa n. 80kg :(
      En ole tyytyväinen, normaalipainoon pyrin.

    • wannabe-vauvamaha

      Ikää 24 v. Pituuteni on noin 174 cm ja painosta en ole satavarma kun en ole varmaan vuoteen uskaltautunut vaa'alle mutta veikkaisin 74 kiloa. En ole tyytyväinen koska kaikki ylimääräinen on kertynyt vatsaani ja se pömpöttää. Näytän siis siltä että oisin paksuna, taidankin olla wannabe-vauvamaha. Olisi kiva löytää jostain motivaatio laihduttamiseen, joku 10 kiloa pois olisi ihan jees, mutta liikunnasta en pidä mikä ehkä vaikeuttaa laihtumista. Olen kyllä lukenut että ruokavalion muutoksillakin saa tuloksia.

      Jännää miten huomaamattomasti kilot kertyvät ja lihoaa.. Olen seurustellut noin 4 vuotta ja parissa vuodessa olen lihonut yli 10 kiloa..

    • Viiskymmentä kohta

      Olen 173 pitkä, kohta viisikymppinen nainen ja olen koko aikuisikäni painanut 60-68 kg. Normaali kesäpaino on 63 ja talvella 65 kg. Painoni pysyy samoissa lukemissa, kun karppaan eli syön runsaasti kasviksia perunan, pastan ja riisi tilalla enkä juuri pullaan koske. Keksin saatan ottaa joskus kahvin kanssa ja tumma suklaa on namina.

      Mutta ruokani on todella hyvää ja syön sitä aivan niin paljon kuin jaksan ja haluan! Saan kyllä kuulla ihmettelyjä jatkuvasti siitä, että näytän hyvältä, tarkoittaen hoikalta, vaikka ystäväni tietävät, että en harrasta liikuntaa kovinkaan paljoa. Mutta terveellinen ruokavalio sen tekee ja riittävä proteiini pitää lihakset suht näkyvillä, vaikka niitä ei treenaa erikseen.

      Olen siis tyytyväinen painooni, olen täsmälleen ihannepainossani ja siinä pysyminen on suorastaan luonnon laki. Keho kertoo kyllä, jos ahtaa itseensä sopimatnta ruokaa tai sopimattoman paljon! Kehoa vain täytyy oppia kuuntelemaan.

      Nuorempana minä ajattelin kyllä, että kuolen, jos minulle tulee diabetes tai kuolen, jos minulle tulee keliakia! Ja nyt en syö juurikaan viljoja tai sokeria. ;D elän silti ja hyvin!

    • jeejejjeeee

      Mä oon 170cm pitkä, ja mulle on kertynyt tässä viime keväästä painoa 5kg. Painan nyt 72kg. Kolmessa kuukaudessa olisi aikomus tiputtaa paino 7kg ja kiinteyttää.

    • mikään ei toimi

      Oon 17v pituutta 178cm ja paino 67kg muuten ulkonäkööni olen tyytyväinen, mutta maha on päässyt kasvamaan ja puolessa vuodessa tullut 7kg lisää massaa, nyt ois aikomuksena saada se pois ja vatsa litteeks.
      Liikun sen verran paljon että saisin syödä 2300kcal/pvä mutta tulee syötyä vain 1400kcal. En tiiä miksei paino putoa.. Ajattelin kokeilla nyt vesipaastoa..

      • hellloooo

        vesipaastolla saat vain huonon olon! Nessteet lähtevät ja tulevat takaisin pahemmin! Jos jatkat niin lihakset lähtee eka, läski pysyy!

        Koita vaikka unohtaa laihis viikoksi, syö joku 1700-1800kcal. Aloita sitten uusiksi :)


    • pituutta 173 cm

      ja painoa 75 kg. En ole tyytyväinen. Painoindeksin mukaan olen lievästi ylipainoinen, ketään ei kuitenkaan usko sitä, näytän hoikalta (vaatteet päällä). Kerran laihdutin niin, että painoin 60 kg, silloin lähti myös kaikki lihakset. Tällä kertaa tavoitteenani on saada löysästä vartalosta urheilullisen näköinen (ja samalla karistaa ylimääräise kilot pois). Niin ja ikää minulla on 35v.

    • ellunennen

      Mie oon 170 cm pitkä ja paino tällä hetkellä 58 ja 59 kg:n välissä (oli vähän aikaa sitten 60kg vielä).
      En ole tyytyväinen, sillä nyt talven aikana annoin itseni löpsähtää. Olin siis kesällä vielä todella hyvässä kunnossa kun juoksin lähestulkoon päivittäin 6-10km lenkkejä, painoa oli silloin 54kg. Siihen nyt pyrin takaisin, mutta näin talviaikaan ei oikein pakkasessa ravaaminen nappaa, joten aloitin pari viikkoa sitten kuntosalilla käymisen, jossa lihaskunnon lisäksi juoksen matolla n. puoli tuntia neljästi viikossa. Ekat puoltoista kiloa lähti oikein vaivatta, mutta enköhän mie tässä toukokuun loppuun mennessä viimeistään ole jo tavoitteessa, että viitsii rannallekkin painella. :)

      • ellunennen

        Niin ja ikää on 22 vuotta jo kertynyt


    • aaaööö

      Oon 171cm pitkä ja painan noin 59-61kg. Iältä 14 vuotta. Olen tyytyväinen painooni, enkä halua olla yhtään laihempi. Tanssin, joogaan ja lenkkeilen.

    • CrimsonWings

      Pituutta n.174cm. Painoa 64kg ja en ole tyytyväinen.

      Tavoite 60-62kg.

      Ikä:19-vuotta, 20-vuotis päivä 11.12.2014.


      Kehotyyppini on melkolailla tiimalasi ilman rintoja.. Eli..? En sitten tiedä..

      Luonnollisesti leveät lantioluut sekä kapea uuma. Tällähetkellä kurvini sekä lihakseni ovat hieman rasvan peitossa, lanteet sekä perse, alavatsa että yläreidet ovat kiinteytyksen tarpeessa, eli projektini.

      Kun laitan kokoiseni farkut jalkaan, jenkkakahvat turskahtavat piiloittaen muotoni lanteista. Perse olisi timmi, jos ei olisi keskellä rasvaa joka hytkyisi kun kävelisin, samoin yläreisien rasvat tuppaavat löllymään ja läsähtämään rasvapusseiksi kun istahdan.. Ja mikä ihaninta on farkut jalassa istuessa, alavatsan ulokemainen makkara pomppaa housujen päälle ja se tuntuu ahdistavalta...

      Tiedän, mitä on olla kunnossa. Murrosikäni alkoi myöhään sekä kasvupyrähdykseni myös. Luvattu pituus oli 160cm, mutta hähhää kasvoin 14cm sen ennusteen ylitse. Ainakin kun olin pituudessa 170cm, paino 54-56 oli todella terveen oloinen siten että tunsin itseni todella terveeksi.

      Olen alkanut lipsumaan kuntoilusta sekä treenaamisesta ja here I am, starting to rock my body again.

    • BlackBlood

      Läskit alapeukuttelee normaalipainoisten kiinteytyjien/laihduttajien kommenteille koska eivät itse pääse edes kokeilemaan heidän painoaan saamattomuutensa vuoksi, kaikki se tulee ulos kateutena. He eivät välitä kropastaan tai puhuu ohi suunsa ja sitten näkevät vaivaa ja potevat huonoa itsetuntoa kun joku välittää ja tekee asioille jotakin. Tietävät että heidän olisi pitänyt tehdä viikon tai vuoden, jopa vuosien päivät jotakin mutteivät ole tehneet toivon loppuessa ja vellovat katkeruudessa omaa paremmuuttaan viestittäen: '' Olen itsenäinen kurvikas nainen, joka on täysin tyytyväinen kroppaansa. '' No, mikäs siinä jos olette. Menkää kuitenkin pois alapeukuttamasta ja kommentoimasta tältä palstalta jos ette tänne kuulu tyytyväisyytenne vuoksi.

      Jokainen voi tehdä kropalleen mitä tahansa. Läskit luulevat tosiaan, että ihmiset haluavat olla hoikkia vain ulkonäöllisistä syistä, koska kaiken sen minkä näkevät, ovat kateellisia. Siihen on yksi perustelu: He eivät ymmärrä, että kyse on terveydestä eikä pinnallisuudesta. Kaikkeista pinnallisinta on tulla puuttumaan toisten ihmisten ulkomuotoon kateuden saati itsensä esilletuomisen vuoksi.

      Tehkää siis ns. normaalipainoiset mitä tykkäätte, sillä normaali paino on aika laaja kategoria ja vain sinä voit tuntea ja tietää kuitenkin mikä on parasta sinulle. Aina ne epäterveet ylipainoiset moralisoivat meille normaalipainoisille naisille, kuinka näytämme kukkakepeiltä jnee. tai kuinka olemme liian laihoja ja vielä ilman mitään syytä tai järkiperäistä logiikkaa puhua tuollaisia kun tietää sisimmässään että ei tee itselleen mitään ja vertailee itseään muihin huonon itsetuntonsa takia.

      Eli, jos sinusta tuntuu siltä, on ok kiinteyttää kroppaansa jos haluat ja siihen on syytä mielestäsi perustelujen kera, huom. perustelut vain itsellesi.. Easy, Isn't it?
      On myöskin täysin ok pudottaakin parikg samasta syystä.. Right? Yes.

      Joten menkää kateelliset ihmiset purkamaan jonnekin muualle elämäntapojenne vuoksi koituvaa aggressiota. Emme mekään puutu teidän elämäänne henkilökohtaisesti, koska olemme tyytyväisiä kun teemme itsemme tyytyväisiksi pysyvästi. Syömällä epäterveellisen aterian joka ehkä maistuu taivaalliselta, saatte hyvän olon hetkeksi, se on kuin laina jonka korko tuplaantuu lisäkiloina, joten miettikää että tekin ansaitsette nauttia elämästä aidosti ja ansaitsette saada katkeruutenne pois tekemällä valintoja ja kasvamalla!

      Kiitos, olen puhunut.

    • nainen3

      170cm ja 76- 78kg, ikää 30v. Ihan tyytyväinen olen, keho on lihaksikas ja vahva, terve ja toimii. Paino on helppo pitää terveellisellä ruokavaliolla, joka sallii satunnaiset poikkeamiset.

      • Muutoksiahavaittavissa:)

        Hei en saanut tätä sivua auki puhelimella joten kirjoitan tähän, pituutta minulla 174-5 cm ja paino vaihtelee
        70-67 kg tavoitteena olisi saada 60 kg ja olisin siinä tavote painossa josta olisi hyvä jatkaa ja elämäntapa remontti on tepsiny: ennen poltin 10 röökiä ja nyt menee 1-2.. Eli hyvällä mallilla on loppumassa ja lenkkeilyn/urheilun ansiota tämäkin, jess! .. Ruokavalio muutos ja melkei joka päivä käyn tunnin tai yli tunnin lenkkejä et siinä on ne tärkäeimmät jolla onnistuu ; syö hyvin,terveellisesti& liikkuu hyvin niin nukkuu hyvin :) tsemppii kaikille! Näillä mennää:))


      • Muutoksiahavaittavissa:)
        Muutoksiahavaittavissa:) kirjoitti:

        Hei en saanut tätä sivua auki puhelimella joten kirjoitan tähän, pituutta minulla 174-5 cm ja paino vaihtelee
        70-67 kg tavoitteena olisi saada 60 kg ja olisin siinä tavote painossa josta olisi hyvä jatkaa ja elämäntapa remontti on tepsiny: ennen poltin 10 röökiä ja nyt menee 1-2.. Eli hyvällä mallilla on loppumassa ja lenkkeilyn/urheilun ansiota tämäkin, jess! .. Ruokavalio muutos ja melkei joka päivä käyn tunnin tai yli tunnin lenkkejä et siinä on ne tärkäeimmät jolla onnistuu ; syö hyvin,terveellisesti& liikkuu hyvin niin nukkuu hyvin :) tsemppii kaikille! Näillä mennää:))

        Vähä väsyneen kirjotin ton edellisen et jtn sekoilin mut vielä se et ei tosiaa kannata sitä vaakaa seurata vaa enempi kattoo vaatteista,peilistä niitä tuloksia!! Sillä menin kattoo ja vähä haikee olo tuli ku ei se paino ollu tippunu, vaik oon muttaillu itteeni ni senttejä hävinny.. Ja tiettyjä vaatteita kokeillu et mahtuuks ja on jopa mahtunu toisin ku aikasemmi eli ITSE UNOHDAN VAA'An JA SEURAAN ENEMPI vaatteiden ja peili avulla sillä syön terveellisesti ja rasvaa ei pahemmi tuu ku sopivasti juustosta,voista jota olen vähentänyt niin huomattavasti:) et tälläset perus määrät ei pitäis kyl lihottaa ja herkut minimii:) siispä siitä tiiän et en ainakaa sitä rasvaa yms kehoo kerrytä ja se lenkkeilyki melkei joka pv (5-12km:n lenkkei)


    • Faby

      Täytän pian 20v, pituutta 171 cm ja paino vaihtelevasti 59-60kg. Tämä on ehdottomasti mulle sopiva pituus-paino-suhde, sillä voin hyvin. Ulkonäöllisesti toivoisin pudottavani muutaman kilon. :)

    • nillanen

      170cm,aamulla paino 53,nyt alka illasta 55,9kg eli heitää päivän aikana noin paljon,enkä juut´ri syö mitään,turvottaa mahaa!!!!parivuotta sit oli 50kg.ja olin tyytyväinen siihen painon!

    • lady happy

      Pituuteni 178cm ja paino 76kg. Olen pitkäraajainen ja minulla on hoikat sääret . Muotoja on ja tunnen itseni kauniiksi ja miehiltä saan huomiota ja treffipyyntöjä.Olen sinut itseni kanssa ja käytän vielä hameita ja korkokenkiä. En ala kyykistelemään ikinä.Ikä 40 . Aikanaan arastelin naiseuttani ja luulin ettei minuun kukaan voi ihastua kun olin pitkä mutta se oli nuoruuden epävarmuutta.

    • rocky mountain hydra

      Oon 19-vuotias, tasan 170cm ja tällä hetkellä taidan painaa ~72kg. Oon paksu mutta ihan tyytyväinen, oon nyt parin kuukauden aikana laihtunut noin 5 kiloa. Ei mikään kova vauhti, mutta ite oon kyllä ihan ilonen, varsinkin ku laihtuminen on tapahtunut pelkästään karkin poisjättämisellä ja fyysisellä työllä :) Aina oon ollu semipyöreä joten ei sen suurempia itsevihoja päällä, dis OK.

    • tukevahko

      176 cm ja painoa 105 kg...että te muut olette kyllä liian laihoja..itseäni kokoajan kehutaan...

    • pandaj

      Pituutta on noin 169cm ja painoa joku 61kg. Tavoitteena olis tässä 6kk aikana päästä eroon noin 6 kilosta, rasva kun on pääasiassa kertynyt ikävästi vatsan seudulle ja kesällä olisi kiva käyttää bikineitä ja bodycon mekkoja.

    • Sopivasti_lihava

      Ikä 23, 170cm pituutta ja painoa tällä hetkellä 78kg. Tavoitteena olisi painaa 72kg ja siihen olisin tyytyväinen. 6 kk sitten paino oli 83kg, että hitaasti mutta varmasti mennään kohti tavoitetta ja parempia elintapoja :) Puoliväliin olen jo päässyt :D no stress, no worries, no hate <3

    • urheiluintoilija1111

      Olen lyhyt, mutta päätin silti tulla tänne :D oon 157 cm ja panan 46kg, urheilen paljon (juoksen, käyn salilla, tanssin) tyytyväinen olen, mutta olisi kiva vähän kiinteyttää :) ja ikää on 17 vuotta.

    • 40vuotiasonnellinen

      Itse olen 170cm ja painan 70 kg ja olen todella tyytyväinen painooni. Joskus nuorempana painoin 63 kg samalla mitalla ja olin laiha, liian laiha, kamalaa. Liika laihuus ei ole kaunista. Katsokaa peiliin se kertoo enemmän kuin se mitä vaaka näyttää.

      • Asenne1

        No tuo on oikea asenne.. itseeni ei vain tehoa:)


    • apua1

      Olen 170cm ja ehkä vähän päälle ja painan 58kgstä alaspäin (paino vaihtellee) ja haluaisin painaa 50kiloa koska liikarasvaa löytyy :(

    • Sisäreidet

      Juu, nainen en ole, teini-ikäinen tyttö vielä, mutta olen 169.4cm ja painan noin 45.6kg moni sanoo että minulla on vähän painoa ja normaalikokoinen minä olen muita paikkoja lukuun ottamatta sisä-reisiä. Miten sen sais sieltä pois?

      • Samaongelma

        Siis sitä läskiäkö on sun sisä-reisissä?


    • Ärsyttävä

      oon 13v. tyttö ja painoni on noin 47.4kg ja oon noin 168.5cm pitkä. Läskit hölskyy juostessa, mutta lihaksiakin löytyy. JA NE LÄSKIT PITÄISI SAADA POIS! Minulle usein kommentoidaan että laihahan sinä olet mutta vaikka painoa onkin normaalin verran ni ne hyytelöt pitäisi saada pois. Minulla on suuri makean himo. Kun saan karkkia säästän ne perjantai-illaksi ja syön sitten ettei joka päivä tulisi naposteltua. Harrastin pari kuukautta sitten ratsastusta mutta se on jäänyt nyt vähän pois. Olen laiska lenkkeilemään n. 2 kertaa viikossa

    • 01tytteliiniröllö

      Olen 15v. tyttö pituus on 169 cm ja painoa on kertynyt 60kg. Maha hölskyy hirveästi ja tulee isoja makkaroita kun istun. Ajattelin rueta laihduttamaan niin että 3pvänä viikossa syön vähemmän n. 1000kcal

    • Myöhässä

      Olen 171cm pitkä ja painan 45kg... Ikää on 14vuotta. En pidä vartalostani laisinkaan :) Tavoitteena on kiinteytyä, ei laihduttaa. Kyseessä ei ole mikään vääristynyt vartalonkuva, mulla on isompi rakenteinen kroppa ku monella aikuisellakaan..

      • isompieukko

        Hyvin vaikea uskoa, että olet kovin isorakenteinen tuolla painolla, sillä itse olen 170cm ja 78kg ja olen isorakenteinen (leveäharteinen ja aika lihaksikas). Jos painaisin 45kg tällä luustolla, ei minussa olisi jäljellä rasvaa eikä lihasta. Kymmenen kilonkin painonpudotus veisi loputkin rasvat tai osan lihaksista mennessään.


    • nättiläski

      Olen 169 cm ja painan 82 kg.

      Paino oli vielä kuukausi sitten yli 88 kg, sen enempää en koskaan ole onneksi painanut. Rasvaa on lähinnä reisissä ja pepussa, vatsa pömpöttää hyvin vähän ja vartaloni on onneksi melko tiimalasimallinen. Olen nyt kuitenkin kuukauden ajan pitänyt päivän kalorit koko ajan noin 500-900, muutamana päivänä noin 1800-2400 kcal herkkupäiviä, jotka eivät ole vieneet painoa plussalle kuin hyvin hetkellisesti. Kasvot ovat jo kaventuneet ja iho voi paremmin, kun syö vähemmän ja juo paljon vettä. Toiveena olisi painaa kesään mennessä alle 70 kiloa, eli pudottaa noin neljä kiloa kuukaudessa. Silloin olisin juuri ja juuri normaalipainoinen.

      Pudotan painoa terveyteni ylläpitämiseksi, olen mielestäni ihan hyvännäköinen nytkin, mutta 88 kg pituiselleni naiselle oli jo merkittävän lihavuuden merkki, normaalipaino olisi siellä alle 70 kilon tietämillä. Minulla ei nyt ole ongelmia terveyteni kanssa, mutta ylipaino on riski tulevaisuudessa ja nyt minulla on aikaa ja mielenkiintoa pudottaa se paino järkeviin mittoihin.

    • 16161616

      175 cm. 1967 -1973 painoin 63-65 kg. Kaksi lasta ensimäisellä painoin synnytykseen mennessäni 79 kg. Raskauksien välissä lihon runsaasti, koska raskausvatsani inhotti isääni hänen inhoa tulvivat katseensa tuntuivat kuin silitykseltä. Koko nuoruuten ja lapsuuteni oli pelkää varuilaan oloa isä oli tunnettu raiskaaja ja mahtaili jopa teoillaan. Toista lasta menin synnytämään 99,5 kg painossa. Annoin painoni nousta vielä lisää koska vartalon eri kohtiin tuoijotavat miehet vähenivät sitä mukaan kun kiloja kertyi. Isän kuollessa painoin 95 kg. Inho itseäni ja kaikkea minuun suuntautuvaa seksuaalisuuta kohtaan kasvoi niin että se väänsi sisäkalujani nyt painan 121 kg. Saan olla rauhassa, jopa naisten naittamis jutuilta.
      Mielestäni paras paino elämän vaateiden ja liikumisen kannalta oli 65 kg.

    • qanta

      170 cm ja painoa 54kg,ikä 55v. harrastan paljon urheilua ja haluan olla timmi,enkä löllö.

    • pokke

      pituutta minulla noin 168cm ja painoa ehkä tällä hetkellä 50kg ja en ole tyytyväinen. Päästävä takaisin 43 kg ja ikää pian 43v

    • EiVoiMitään

      14 v, 170 cm ja painoa 48 kg.... En kyl oo todellakaan laihduttamassa. Lantioki tököttää ulos ku joku mount Everest aavikolla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe