Treffit uudistuu...

Ennustaja E. Ukko

Montakohan tuntia tällä kerralla menee ennen kuin alkaa tulemaan vikailmoituksia ja/tai kerrotaan että meni päin helvettiä ja uudistus uudistetaan joskus toiste...

Tai jos sivusto avautuu, saa huomata että oma profiili on ihan viturallaan ja korjata ei pysty.

30

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ootellaan ootellaan

Joo, jos mennään samoilla eväillä, kuin viimeksi, niin voi varautua, ettei
      ole enää olemassakaan.

• tulenkantajat

Ihan sama. Ei sinne kukaan vastais kuitenkaan

• Sonni987654321

Päässy edes näkemään omaa profiilia.
      Mitää palautteita ryhdy antamaan lomakkeella, johon pitäis laittaa sekä oikea nimi, että profiilinimi. Sitäpaitsi mulle ei makseta tämän(kään) sivuston bugien korjaamisesta.

Ei voi ku ihmetellä, että voiko uudistusten käyttöönotto olla noin vaikeaa..

• just näin

Tää on nyt klassinen esimerkki kun ehjää mennään korjaamaan.. Vituksihan se meni..

• juuri näin...

hyvää systeemiä kun korjataan niin susihan siitä tulee,,,kaiken lisäksi maksullinen ja epäselvä.

• Suomi24konkari

Vaikka näyttäisi toimivan, niin tosi paljon huonompi tämä on kuin aiempi. Viestittely äärettömän kankeasti järjestetty, samoin hakutoiminnot.

Kovasti markkinoidaan maksullisia lisäpalveluja. Oletus ilmeisesti on, että kun ilmaisversio on riittävän vaatimaton, niin ihmiset höynäytyvät ostoksille. En usko.

• Mikähän mättää

Noh noh.. ei toimi yhtään... ei mikään uudessa treffissä
        Ei näy viestit, ei voi viestiä .....ei voi profiilia muutttaa.. jotenkoin oudosti selaimessa sivut, varmaan ei kaikki toimintonäppylätkään näy...
        Siis periaatteessa ei mikään toimi treffeissä minulla...
        Tällä menolla suosittu foorumi joutuu historiiaan.. toiset voittaa!

• Jokseenkin outoa
        Mikähän mättää kirjoitti:

Noh noh.. ei toimi yhtään... ei mikään uudessa treffissä
        Ei näy viestit, ei voi viestiä .....ei voi profiilia muutttaa.. jotenkoin oudosti selaimessa sivut, varmaan ei kaikki toimintonäppylätkään näy...
        Siis periaatteessa ei mikään toimi treffeissä minulla...
        Tällä menolla suosittu foorumi joutuu historiiaan.. toiset voittaa!

Mulla on toi ihan sama ongelma, mikään valikko ei suostu aukeamaan. Omaa profiilia en ole päässyt näkemäänkään, saatikka muokkaamaan mitään kohtia. Ei edes ne käyttöohjeet tai opastus kohdat aukea otsikkoa klikkaamalla.

• poistoon

Ei oikein haku toiminnot pelaa...ainakaan pikasella kokeilulla..
      mut ei se mitään ,nyt kun ei toimi koko sivu :)
      loistava uudistus...näin ne käyttäjät saadaan karkaamaan.

• Entinen treffailija

Joo, minä poistun...
      Viesteissä näkyy marraskuiset ja joulukuiset, sellaiset, mitkä olen jo poistanut, muttei tammikuun ajalta lainkaan.

• Oli sen verran sekavat sivut, että katsoin viisaammaksi poistaa profiilin.
      Onhan noita muitakin vaihtoehtoja.

• joopajooo1

Täyttä paskaa koko uudistus. Kankea, hidas, sekava. Tuossa kiteytettynä koko homma.

• Menetetty asiakas

Äkkiseltään katsottuna ainakin maakunta-tasoinen haku ei toimi. Hakuprofiileja ei pysty enää tallentamaan. Profiileistä ei enää mistään näe, ovatko ne online vai offline ja milloin on viimeksi ollut kirjautuneena. Nämä ovat treffipalstoilla ihan perusjuttuja, mutta nyt suomi24 on ne sössinyt typerässä uudistuksessaan. Lisäksi joitakin toiminnallisuuksia on karsittu varmaan tietoisesti maksullisen paketin ostajien toivossa, kuten profiilissa vierailijoiden ja viestien näkyminen. Kaiken kaikkiaan tuo viestitoiminto ei toimi lainkaan tällä hetkellä, mutta olisiko se vielä sivun uutuuteen liittyvä koodi virhe?

• EEU

En keksinyt mistään sellaista kohtaa että saa laittaa hakuun jonkun tietyn nimimerkin. Sepäs pirun kiva. Ei kannata enää missään mainostaa itseään että katsopas nimimerkki se-ja-se S24:n Treffeiltä, hah.

Ei näy myöskään että uusia viestejä tullut, ne pitää ihan itse osata havaita älyttömän pitkästä listasta jossa kaikki nikit joilta ikinä on joku viesti tullut.

Erityisen metkaa oli kikkailla viinankittaus-, tupakointi- yms. juttujen kohdalla kun en heti hoksannut että sitä palkkia pitää supistaa tai levittää sopivaan kohtaan sen mukaan mikä kaikki itselle ihannakumppanissa käy ja mikä ei.

• ------

Perustiedot -kohtaa klikkamaalla saa esiin kohdan, jossa voi hakea tiettyä nimimerkkiä.

• EEU
        ------ kirjoitti:

Perustiedot -kohtaa klikkamaalla saa esiin kohdan, jossa voi hakea tiettyä nimimerkkiä.

Hyvä homma. :)

• NYT LOPPU

SUOMI24TREFFIT OLI TÄHÄN ASTI SUOMEN SUOSITUIN TREFFISIVUSTO. TUSKIN ON ENÄÄ UUDISTUKSEN JÄLKEEN. NYKYINEN VERSIO ON HIDAS KÄYTTÄÄ JA AIKA SEKAVAKIN.

MIKÄS ON NYKYÄÄN SE SUOMEN TOISEKSI SUOSITUIN TREFFISIVUSTO?
      SE ON HYVIN PIAN SUOSITUIN...

MINÄ AINAKIN POISTAN PROFIILINI SUOMI24:STÄ!

• jaapa jaa...

>MIKÄS ON NYKYÄÄN SE SUOMEN TOISEKSI SUOSITUIN TREFFISIVUSTO?
        SE ON HYVIN PIAN SUOSITUIN...

alastonsuomi.com...?

• wgaesdffs

Ulkokuori meni nyt kyllä käytettävyyden edelle. Joskus se simppeli vain tahtoo olla yksinkertaisesti toimivampi. Treffipakettia kyllä mainostetaan entistä näkyvämmin, mutta kuka tuosta haluaisi maksaa onkin kokonaan toinen juttu.

• onneksi olkoon

teille,jotka edellisen systeemin aikana jonku oikeasti löysitte,eipä taida enää tulla mitään tuon nykysen systeemin kanssa.
      maksullinenkin kaiken lisäksi.

• knock***

Uutena käyttäjänä ihmettelen hitautta ja eikö huhtikuuta ole enää olemassa horoskooppimerkkinä (?) kun oinasta ei löydy ollenkaan, höh!
      Sekavaa...sekavaa...

• ehkä se

maksullisuus pitää nuo tuhansia viestejä lähettelevät venäläiset deitti scämmärit vähän aisoissa,,,,jos pitää..

• Huono uudistus on tosiaan, ennenkaikkea kankea ja hidas käyttöliittymä, joka ei ole selkeä.

• Vitukshan se meni. Mulla näytti viestit tyhjänä ruutuna. Hakutoiminto on ihan paska. Ei nää enää pelkkiä online tilassa olevia. Hakutuolkset ei mee iän mukaan.. Kaikki tuntuu olevan ihan sekasin. Just perinteistä Suomalaisten touhua kun laitetaan porukka tekemään "parannuksia" joilla tuskin on kokemusta aikaisemmasta niin vituikshan se menee.

• Hakutulokset saa ikä järjestykseen, mutta haussa on suurempiakin ongelmia. Ihannekumppania ei voi hakea suoraan, nää uudet match prossat ei näy hakutuloksissa. Haluisin myös nähdä millaista seuraa hakutulokset hakevat, ettei tarvi selata miljoonaa kaverihakua läpi.

• Nättikeuhko

Spossaako joku tupakkafirma tätä uudistusta, kun ihannekumppaniksi ei voi laittaa savutonta? Jos palkki on nollassa, profiilissa näytetään ettei sitä ole määritelty. Eli ainakin vähän pitää ihannekumppanin tupakoida, tai sitten vaihtoehtoisesti kelpaa kuka vain ketjupolttaja!

• foo bar

Nollassa se on "En kerro", pitää vääntää yksi pykälä oikealle että ilmestyy tupakan kuva ja teksti "Savuton". Ois toki kiva jos savuttoman ikoni olisi sellainen rööki jonka päällä henkselit.

• mies+-50

Mikä on ilmaista nykyään, kannattaako valittaa????

• mielet ja piteet

Tenttuaminen ei maksa mitään, mutta helpottaa.

• .................

Jos nyt tuolta hullun tuurilla sattuisi jonkun mielenkiintoisen löytämään, niin käytännössä on pakko siirtyä suoraan sähköpostiin, sen verran surkeasti kaikki on toteutettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3705
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3300
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3132
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2760
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2322
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      66
      1879
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1829
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      37
      1824
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1719
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1698
    Aihe