tanssi hujopin kanssa

Ulla

Miltä tanssiminen (ihan perinteisistä lavatansseista on nyt puhe) mahtaa näyttää, kun mies on reippaasti itseäni pidempi? On vähän hölmö olo, kun naaman edessä on pelkkää miehen rintamusta ja käsi pitää ojentaa jonnekin korkeuksíin, että ylettyy miehen olkapäälle.

6

650

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 201 cm

Juuri tuon takia en koskaan tanssi. Kun pituuseroa on yli 20 cm, menettää tanssi luontevuutensa ja muuttuu lähinnä koomiseksi. Toinen katselee pään yli muita tanssijoita, toinen tuijottaa solmiota.

Sitä paitsi jo antiikin suuri ajattelija Cicero totesi, että "terve mies ei tanssi".

• Oona

Jaahas =) Jos joku sanoo sulle, että hyppää kaivoon kun sun kukkamekkos näyttää tyhmältä, hyppäätkö kaivoon? =)

Mitä väliä sillä on mitä muut ajattelee jos itse tykkäät tanssipartnerista? =) Jos koet ongelmalliseksi tanssia pidemmän hepun kanssa, etkö voi valita vähän lyhyempää partneria? =)

Joskus vähän hymyilyttää nää teitin ropleemit täällä palstalla, jos pituus on hirveä ongelma, niin entäs jos toiselta puuttuu näkö tai kuulo, käsi, jalka tai molemmat jalat?

• 153 cm

niinpä, ihan oikeasti. Pienet on ongelmat. Nämä viestit ovat paremminkin ajankulua, ainakin mitä pituusero-ongelmiin tai oikeammin pituuserokysymyksiin tulee. Onhan niitä oikeitakin ongelmia, tai saa mitättömästä asiasta kehitettyä itselleen ongelman jos näin haluaa.

Kun olen leikinpäiten seuraillut näitä pituuserokeskusteluja (...jostakin henkilökohtaisesta syystä johtuen;-)), ja aloin ruokalassa äsken pitkän miehen vieressä jonottaessani kuvittemaan, että mitä jos mieheni olisi noin pitkä. Ja että miltä tuntuisi...

Noita pitkiäkin on menenlaisia: toisen pitkän vieressä ei oma olo tunnu itsellä kovin pienoiselta, mutta toisen yhtä pitkän miehen vieressä tuntee olevansa kääpiö. Ehkäpä se on se ruumiinrakenne, miten se pituuskin tuntuu.

Ei muuta kuin tsemppiä kaikille pienille naisille omien miesten rinnalla. Oli se mies sitten lyhyempi, pidempi tai saman pituinen. Aivan varmasti parisuhteessa ne muut asiat kuin pituus, ovat oleellisempia.

• JaPi

Miltäs se näyttää kun mä (190) tanssin mun vaimon kanssa (170) ja naaman edessä on pelkkää tyhjää ja saa kurkottaa alas.

Tosi noloo, nehän nauraa mulle. Mä en voi enää ikinä lähtee ulos mun vaimon kanssa. Täytyy varmaan lähteä Kisahalliin ettiin korisnaisia....

Että semmoset ongelmat tänään!

• pikkuinen

Taas tätä, en voi kyllä sitten mitenkään ymmärtää miten pituusero voisi näyttää tyhmältä/ tuntua tyhmältä/ vaikuttaa suhteeseen tms.

Ei hyvänen aika, en vaan voi ymmärtää, minulla ja miehelläni eroa on 40cm enkä minä ole missään vaiheessa edes ajatellut koko asiaa.

• melko pitkä nainen

...on kiva tanssia miehen kanssa joka on minua paljon pitempi..varsinkin jos kummatkin tykkää toisistaan. On kiva panaa pää rintaan ja mennä vaan miehen liikkeiden mukana...ihanaa läheisyyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      154
      2505
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      764
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe