Saapuneet viestit?

deittaajaa.

Missä on uudessa deitissa saapuneet viestit?
En löytänyt niitä.
Oli vain 4 viestiä, jotka olin lähettänyt 6.1 ja niissäkin sama sisältö ainakin 4 kertaa.
Missä vika?

10

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinen deittaaja

Vika on siinä, että Suomi24:n treffi-sivujen uudistus on täysin epäonnistunut. Miksi pitää yrittää korjata sitä, mikä ei ole rikki? No nyt se on rikki ja käyttäjät lähtevät muille palstoille, heippa!

• jennie

Suomi24 on tosiaan sekoillut viestien siirtämisen kanssa. Mutta se ei ollenkaan yllätä, kun ottaa huomioon mistä sivustosta on kyse.

Itsellä ekaa kertaa kirjautuessa näytti, että saapuneita viestejä oli yli 350. Todellisuudessa niistä mikään ei ollut uusi, vaan suuri määrä vanhoja viestejä näkyi uusina. Ja olin useamman niistä viesteistä olin poistanut ajat sitten.

Ja siellä näkyi ties kuinka paljon niitä, joiden kanssa olin kirjoitellut ajat sitten tai joilta olin saanut viestin ties kuinka kauan sitten. Viestit oli niin vanhoja, ettei enää näkyneet, mutta kävi ilmi miltä profiileilta olin niitä saanut. Kaikista niistä tyypeistä ei ollut mitään mielikuvaa, mutta kaippa ainakin yhden viestin olin niiltä joskus saanut.

Siinä olikin sitten hieman urakkaa perata viestilaatikkoa, jotta sen sai järkevälle tolalle.

• betavaihe

Itselläkin ainakin yksi saapunut viesti kadonnut. En kerennyt vastaamaan.

• surumieli

Minulta on kadonnut kaikki tammikuiset viestit :(

• .....

Suomi24 on siis sählännyt kunnolla, kun osalla tammikuiset viestit on kadonneet. Ja toisilla poistetut viestit on ilmestynyt viestilaatikkoon kummittelemaan.

• Hei Hulinaa

Jos etsit uusia tuttavuuksia, hauskaa treffiseuraa tai sitä oikeaa, nyt löydät!

noin 100 000 aktiivikäyttäjän maksuton nettitreffipalvelu
      erittäin monipuoliset hakuominaisuudet
      tarkista toimiiko kemiat, viestittele kahden kesken, listaa suosikiksi...
      toimii sujuvasti myös mobiililaitteilla
      tehodeittaajille tarjolla maksullinen Treffit Plus -paketti

• jaa-a

Löysin uusimmat viestit viestisivun alalaidasta, eli siltä sivulta missä on alekkain kaikki nimimerkit jotka kuunaan ovat viestejä laitelleet. (Saakohan sen pötkön mitenkään tyhjäksi, kun ei niitä kaikkia ukkoja siinä viitsisi katsella...)

Missään ei tainnut olla mitään merkintää siitä että uusia viestejä on tullut, ne pitää itse käydä katsomassa viestisivulta.

• 7+7

eilen tyhjensin tuota viestisivua, kun näytti yli 400 viestiä kuplassa kirjekuorenpäällä... itse poistin keskustelut yksittäin, viestit auki ja roskiin. hidastahan se oli, mutta sain ne pois.
        tosin nyt jo päivän sivustoa selanneena rupean vakuuttumaan koko profiilin poistamisesta.

• miksiiiii?

Siis tästähän on tullut melkein yhtä kamala kuin e-kontaktista.
      Harmillista.
      Suomi24 oli paras ja selkein treffisivusto jonka tiedän, mutta nyt se on pilattu.
      Muita muutoksia ei mielestäni olisi tarvinnut tehdä kuin lisätä joukkoon esim. tuo seksiseuralaisten hakijoille oma valintatäppä ja muutama muu tarkentava kysymys.
      Lisäksi häiriköiden ilmianto jne.

Treffisivustoa kehutiin liikaa etukäteen ja nyt se on osoittautunut surkeaksi.

• V**ER*

Mulla nui uudetkin viestit näkyy miten satttuu, alalaidassa komeielee jotain 2 viikkoo vanhoja viestejä ja myös niitä tänään tulleita.. Muutenkin tuntuu, että' n ollut päivittäjällä kalenteri hukassa, kun viestien loogisuudessa päivämäärän mukaan ei mitään järkeä! ihan kamalan sekavaa! menee hieman hermot....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      158
      6430
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      51
      1854
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      44
      1560
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      54
      1122
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      326
      1050
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      48
      981
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      950
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      908
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      908
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      887
    Aihe