Treffit-palstan uudistus on suoraansanoen perseestä. Kaikkialla tulee esille OSTA TREFFIT - ominaisuus. Kumppaniahan täältä haetaan, jos joku siitä yritää rahastaa, se on sutenööritoimintaa ja halveksuttavaa. Sen verran ärsytti, että vittuuttuksissani tein tutkintailmoituksen. Perästä kuuluu, sano lapamato
Perseestä
6
248
Vastaukset
- tiired
Kaipaan vanhaa selkeää ilmettä. Kai tähän tottuu.
- juupa juu
Kaikki tuntuu menevän taakse päin. Aikoinaan Suomi24:ssä oli Galleriakin, joka oli mukavan yksinkertainen ja toimiva verrattuna tähän yhteisön minä-profiiliin.
Mutta uutta pitää vain aina yrittää keksiä, riippumatta siitä, onko se sitten parempaa kuin vanha. Sellainen on ajan trendi. - voihan profiili
Ennen pystyit selaamaan kuvallisia profiileja. Nyt joudut plaraamaan myös kuvattomat, jos selailet.
- nbnb
Toivottavasti kehittäminen jatkuu. Nyt voitaisiin kerätä käyttäjien mielipiteitä ja korjata sitten ne kohdat, jotka eivät ole onnistuneet. Kaikkien etu on, että toiminnat ovat hyviä.
- mies81
Uudistunut sivu on aivan perseestä. Vanha oli paljon selkeämpi ja mukavammin selattava. Lisäksi uudistusten tarkoitus oli selvästi saada lisää maksavia käyttäjiä. itse poistin profiilini.
- täysinulalla
Minäkin poistin profilini...en saanut mitään tolkkua tuosta uudesta systeemistä....on niin epäselvä ja vaikea...omaa profiiliakaan en löydä mistään...viestejä ei löydy mistään, yritin tehdä hakua tietystä maakunnasta, sekään ei onnistunut...eli MIKÄÄN EI TOIMI....lakkauttakaa koo Suomi24 treffipalsta, jos ette parempaan pysty...tai palatkaa vanhaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1456783Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142488Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471700Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141391Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891252- 711097
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631053Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271049- 63966