Suomalainen auton tuoja tahtoo aina halvimman. Kun se halvin on sitten huono, on syy myyjässä.
Suomalainen etsii halvinta.
5
198
Vastaukset
- Myyjä 2
Niin hullulta kuin tuo kuulostaakin, se on täyttä totta.
- TäysiFakta
Sama pätee kaikkiin hyödykkeisiin, ei vain autoihin.
- Fakta 2
Suomalainen auton tuoja tahtoo aina kalliimman, kuin mihin olisi uutena varaa. Ja sitten ihmetellään, että miksi sen tuodun paskan korjaus maksaa niin paljon ja mietitään, että saisiko myyjän maksamaan auton uudistamisen.
- Käryttää
Ostaisin auton mieluiten turkkilaiselta,koska ha ovat kaikista vilpittömämpiä ja mukavia ihmisiä,kaikki sinne vaan ostamaan todella vähän ajettuja laatuautoja.
- Kukaan ei ole
onneksi tähän saakka vielä syyttänyt pskan tuonnista, päinvastoin MUTTA, poikkeuksetta lähdetään aina etsimään sitä netistä löytynyttä Saksan halvinta ja kuvitellaan että löytyisi onnenkantamoinen. Se ei ole täällä Euroopan sydänmailla käytännössä oikein mahdollista. Hyvä maksaa ja siitä kannattaakin maksaa. Kuitenkin kokemuksista ja ylimääräisestä työstä turhautuneena tein periaatepäätöksen etten tuo enää autoja muille kuin lähisukulaisille ja parhaimmille kavereilleni tarvittaessa. Tinkijät, vänkääjät ja tyhjänkysyjät eivät ole sen arvoisia että niitä kannattaa palvella. Toisin sanoen EI ENÄÄ HELMIÄ SIOILLE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023