Kohtaamisen vaikeudesta

purjo

Loppuunkaluttu aihe, mutta tämä nyppii! Missä sitä voi tavata tulevan miehensä? Joo harrastuksissa, niin varmaan.

Eikö täältä löydy jotain aktiivista aikaansaavaa persoonaa, joka pistäisi pystyy sinkkubileet? Kutsua vaan kaikille Treffien profiileille ja tänne.

12

1916

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Philosophy of L.O.V.E.

helpoiten baarissa. Tai kännäilypuistossa. Tai ylipäätään jossain, missä juodaan viinaa. Ilman alkoholia suomalaiset eivät lisääntyisi. Katsele ympärillesi, niin huomaat, että ne jotka käyvät baareissa myös deittailevat enemmän.

• purjo

Mutta miten tunnistat miehen, joka haluaa vain panna sua varteenotettavasta????? Miehet käyttäytyy ihan samalla tavalla molemmissa tapauksissa. Tämä on väärin.

• Philosophy of L.O.V.E.
        purjo kirjoitti:

Mutta miten tunnistat miehen, joka haluaa vain panna sua varteenotettavasta????? Miehet käyttäytyy ihan samalla tavalla molemmissa tapauksissa. Tämä on väärin.

Periaatteessa et mistään. Pelimiehet kuitenkin antavat yleensä ristiriitaisia viestejä: jutut menevät ristiin, eivät katso silmiin ynnä muuta. Älä anna heti ekalla tapaamisella, paitsi puhelinnumero ja lähde sitten kahville kun mies soittaa. Ihmistuntemusta, katsos. Eihän sitä ole periaatteessa pakko heti haarojaan levittää, joskin miksei jos siltä tuntuu. Miehistä suurin osa etsii kuitenkin parisuhdetta. Älä ota sitä pahinta ja komeinta suupalttia, vaan vähän ujompi. Silmälasipäinen uber-nörtti on niin iloinen saatuaan naisen huomion, ettei varmasti jätä heti päästyään sänkypuuhiin kanssasi.

• tanko

Tansseissa

Suomessa on nykyään paljon paritansseja harrastavia nuoria ihmisiä, jotka käyvät viikottain tanssilavoilla/-ravintoloissa. Ja yleensä vielä selvin päin. Tanssimalla voi sitten helposti tutustua kaikessa rauhassa toiseen, ei tarvii ekan illan aikana päättää, hyppääkö jonkun kanssa humalassa lakanoitten väliin.

kannaattaa ainakin kokeilla ennen kuin toteaa baarien ja diskojen ylivoimaisuuden. Itsekin oli epäilin tosi paljon ennen ekaa tanssikertaa, mutta nyt oon aika pahasti "koukussa".

• Zeppelinski

Lopettakaa jo nuo missä-kysymykset.

Metsässä, junassa, pulkkamäessä, vessassa, vankilassa... Kaikkiallahan ihmiset kokoajan tutustuvat tosiinsa.

Ei ole mitään maagista pistettä P, jossa kaikki rakkaustarinat alkavat.

Paljon oleellisempaa on kysyä "miten?" Siis miten voin tutustua potentiaalisiin elämänkumppaneihin?

Ja siihenhän on vain yksi vastaus: ASENNE!

Voit olla aloitteellinen ja aktiivinen. Käyttää kaikki tilaisuudet tutustumiseen hyväksesi.

Tai sitten voit passiivisesti seurata sivusta, kun muut pariutuvat.

• purjo

Jos mä menen metsään, vankilaan tai junaan miehet katselee mua, aloittaa silmäpelin tai flirtin. Jos mä käyn kaupassa voin vannoa, ett siellä on miehiä, jotka hymyilee. Pankissa miesvirkailija hieman punastuu ja takeltelee puheissaan. Mitä sitten, ei se mitään tarkoita. Miehet vaan on sellaisia, aina tuijottelemassa. Tuskin niistä suurikaan osa sinkkuja on. Töissäkin yks mies kävi viikkokaupalla flirttailemassa, aloin jo ajatella kaikkea kunnes huomasin, että sillä on autossa lastenistuimia enemmänkin. En mä mene kenellekään kiinnostuneen/kiinnostavan näköiselle juttelemaan. Varattu se kuitenkin on, kunhan katselee.

Siksi olisi varsin mukavaa, että tietäisi ketkä on sinkkuja ja ketkä ei. Kun ei varmaan voi pyytääkään, ettei miehet aloittaisi mitään silmäilyä kuin vain tositarkoituksella. Kai se on miesten perusoikeus. Ja naistenkin.

• chilla
        purjo kirjoitti:

Jos mä menen metsään, vankilaan tai junaan miehet katselee mua, aloittaa silmäpelin tai flirtin. Jos mä käyn kaupassa voin vannoa, ett siellä on miehiä, jotka hymyilee. Pankissa miesvirkailija hieman punastuu ja takeltelee puheissaan. Mitä sitten, ei se mitään tarkoita. Miehet vaan on sellaisia, aina tuijottelemassa. Tuskin niistä suurikaan osa sinkkuja on. Töissäkin yks mies kävi viikkokaupalla flirttailemassa, aloin jo ajatella kaikkea kunnes huomasin, että sillä on autossa lastenistuimia enemmänkin. En mä mene kenellekään kiinnostuneen/kiinnostavan näköiselle juttelemaan. Varattu se kuitenkin on, kunhan katselee.

Siksi olisi varsin mukavaa, että tietäisi ketkä on sinkkuja ja ketkä ei. Kun ei varmaan voi pyytääkään, ettei miehet aloittaisi mitään silmäilyä kuin vain tositarkoituksella. Kai se on miesten perusoikeus. Ja naistenkin.

Niinpä. Tyhmä laittaa jatkuvasti itsensä likoon ja innostua miesten katseista kun varatut sitä just eniten tekee. Baarissakin puheliaimpia on just ne varatut miehet, jotkut heistä tulevat ihan pyytämään "hitaille" tms kun eivät ole naisensa kanssa liikkeellä. Sitten tulee tosi noloja hetkiä jos tekee aloitteen ja mies takeltelee että sori...enhän mä nyt voi... Tarpeeksi monta kertaa kun naisena kokeilee kepillä jäätä ja pieleen menee, loppuu into kokeilla.

• Jaa

"Metsässä, junassa, pulkkamäessä, vessassa, vankilassa... Kaikkiallahan ihmiset kokoajan tutustuvat tosiinsa."

Siis eivät tutustu! Eikö se tässä juuri se ongelma olekin?

Siitä, että muutaman sanan sanoo jollekin, on tosi pitkä matka treffeille

• Reima Ratkaisu
        purjo kirjoitti:

Kyllä kyllä! Kaikille sinkuille vaan hihamerkki hihaan, että tunnistaa. Eihän se sellainen käy päinsä että joku voisi vaikka vahingossa haksahtaa varattuihin ihmisiin.

• Reima Ratkaisu
        Jaa kirjoitti:

"Metsässä, junassa, pulkkamäessä, vessassa, vankilassa... Kaikkiallahan ihmiset kokoajan tutustuvat tosiinsa."

Siis eivät tutustu! Eikö se tässä juuri se ongelma olekin?

Siitä, että muutaman sanan sanoo jollekin, on tosi pitkä matka treffeille

Kannattaako sitä sitten ennemmin olla hiljaa ja kyräillä niin kuin kaikki muutkin? Odotella että se trinssi rohkea tai trinsessa leija saapuu sinne kotioven taakse että kulta hei, joko aletaan seurustelemaan?

• Jaa
        Reima Ratkaisu kirjoitti:

Kannattaako sitä sitten ennemmin olla hiljaa ja kyräillä niin kuin kaikki muutkin? Odotella että se trinssi rohkea tai trinsessa leija saapuu sinne kotioven taakse että kulta hei, joko aletaan seurustelemaan?

No kun kerran vaikutat niin kaikkitietävältä, ehkä voit vastata purjolle, missä niitä puolisoehdokkaita löytää, mutta jos aiot ehdottaa ruokakauppaa, kirjastoa, lenkkipolkua ym., niin rehellisyyden nimissä tee niin VAIN siinä tapauksessa, että itse olet sellaisista paikoista treffiseuraa löytänyt. Ja kerro sitten vielä miten ihmeessä onnistuit?

• Reima Ratkaisu
        Jaa kirjoitti:

No kun kerran vaikutat niin kaikkitietävältä, ehkä voit vastata purjolle, missä niitä puolisoehdokkaita löytää, mutta jos aiot ehdottaa ruokakauppaa, kirjastoa, lenkkipolkua ym., niin rehellisyyden nimissä tee niin VAIN siinä tapauksessa, että itse olet sellaisista paikoista treffiseuraa löytänyt. Ja kerro sitten vielä miten ihmeessä onnistuit?

Mene heti baariin kulkematta kotioven kautta.

Baarista löytää seuraa. Baarissa alkaneesta suhteesta voi kehittyä jotain vakavaa.

Baarissa homma toimii seuraavasti : Ota sen verran alkoholia, että uskallat mennä höpöttämään. Aloita jollain (lue: millä tahansa) jutulla, jolla saat keksutelun alkamaan.

Juttele kaikkea, mitä mieleen juolahtaa. Jos synkkaa, pyydä saatille.

Näin esimerkiksi. Lenkkipolulta yms. en ole seuraa löytänyt, kun en sellaisilla juuri viihdy.
        Mutta tosiasia om, että yksin himassa värjöttämällä ei ainakaan tapahdu yhtään mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      98
      1020
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe