Treffeillä venäläisen naisen kanssa

Kunnollista seuraa

Uutenavuotena olin ravintolassa, mihin oli tullut venäjältä eräs 28vee nainen kaveriporukan mukana. Osasi jotenkuten Suomea ja kaverit opettaneet, jotka asuivat Suomessa. Ekakertaa käymässä tosin... On kotoisin sen verran etäältä, jotain Moskovan eteläpuolelta, kuulemma sielläkin jossain puhutaan Suomea. No anyway, juttelin ja sovimme treffit seuraavana perjantaina erääseen kahvilaan. Kumpikin jatkoi juhlimistaan tahoillaan, koska itsekin olin kuskina jne.

Treffit meni tosi kivasti, osaa pukeutua hyvin naisellisen oloisesti. Tosi kohtelias ja noin... tapaan varmasti uudestaan, kun tulee Suomeen. Hän haluaisi muuttaa Suomeen, koska sukulaisiakin asuu lähistöllä. Hänellä on töitä ja tekee matkailukeskuksen tapaisessa jotain konttoritöitä. Pitää sanoa, että revin heti suomi24 treffiilmot pois jne. Tottakai hän haluaa elämänlaatuaan parantaa ja tottakai haluaa muuttaa paikkaan mikä miellyttää enemmän... juttelin erään kaverin kans joka käy rajalla paljon, sellanen vanhempi mies... se sano hyvin.

"Jokku äijät ottaa kodinkoneeksi naisen ja vetää perseeseen ja kohtelee kuin sikaa, ei ole ihme, jos eivät viihdy ja eroaa jne" muutenkin ikäerot voi olla valtavia. Tottahan se on, itse olen mukavannäköseksi kundiksi haukuttu vaikka hiukan epäilyttää, mutta pakkohan noissakin asioissa on joku totuus olla.

Mutta joo, jäi vuotta nuoremman ladyn naisellisuus niin pahasti mieleen ja yhteyttäkin on pidetty, että itse ainakin suosittelen kohtaamista venäläisten naisten kanssa vaikka moni ikäiseni kaveri alkoi heti motkottamaan.

47

6964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomi n

      Kuuntele sisintäsi.Kyllä siellä on hyvän kasvatuksen saaneita ja fiksuja naisia.Monista sossusukupolven naisista ei näin voi sanoa.Hienoa että on töissäkäyvä ja varmasti naisellinen-onhan venäläinen,Pidä kiinni jos alkaa sujumaan ;)

      • totta100prosenttia

        "Osasi jotenkuten suomea"..... kävi kurssilla pääasia muuttaa suomeen, mennä naimisiin vaikka pässin kanssa, 4 vuotta ja ero, jos on töitä kaksi vuotta ja eroa
        tuhansia naisia erosivat suomalaisesta miehestä


      • Kommariaito

        No entäs sitten? Kotimaisissa liitoissako ei ole taustalla kuin puhdas rakkaus? Toisen asema, ammatti tai mikään muu sellainen ei vaikuta. Kasva totta100% aikuiseksi äläkä räksytä kuin pikku kläppi.


    • 1+1

      Kumpi maksoi treffeillä?

    • Kokenut nurjanpuolen

      Kunnes huomaat että kaikki mitä ryssä oli kertonut ja puhunut oli täyttä vedätystä ja sinä raukka olit vain maksumies.

    • '-'-'-'-'

      Seurustelu naisten kans ei ole persaukisten hommaa, joten älkää valittako. Aloittajalle suosittelen kokeilun jatkamista, varauksella tietysti kuten aina naisten kanssa. Venakoilla on erilainen menttaliteetti kuin länsimaiden naisilla mutta ihan positiivisessa mielessä, ainakin oman kokemuksen mukaan.

    • Väinö Huima

      Ryssämuijat on poikkeuksetta Huoria.. Pysy suosiolla erossa.

      • sanompaha vaan

        Niin, pakko sanoa että jos olen jo Suomalaistenkin naisten kanssa hereillä tutustuessani niin Venäläisen kanssa vasta olisinkin ;D Ei sillä, etteikö siellä varmasti ole ihan rehellisiä ja hyviäkin naisia, mutta se mentaliteetti, ajattelu tapa miehestä ja naisesta,niiden roolestakin parisuhteesta poikkeaa melkoisesti Suomalaisesta.

        Mutta, onnea yritykselle! Ole kuitenkin valppaana, äläkä anna sen Venäläisen naiskauneuden hämätä ;D


    • po russki

      Ole varovainen kuitenkin.

      Olen nainen ja osaan venäjää ja tiedän venäläisiä tapoja ja tunnen kulttuuria.
      Venäläinen nainen olettaa mieheltä eri asioita, kun suomalainen.
      Venäläinen nainen on naisellinen, mutta toivon ettet hämäänny siihen, koska se juuri on suomalaisen miehen iskemisen pointti.
      Valitan, mutta näin se vain on.

      Toki jokainen ollaan yksilöitä ja toivotan sulle onnea.
      Älä kuitenkaan kerro jos omaat omaisuutta ja rahaa..

      • gjf fjgh f

        Tuskin tuon on tarvinnut kertoa, hän on jo "haistanut" sen rahan. Jos on ikäeroa joku 10 v tai enemmän, niin että mies vanhempi, niin eiköhän ole selvää syyt. Taloudellisten syiden vuoksi on innokas. Miellyttää ja rakkautta hehkuttaa, näin niitä miehiä viedään kuin pässiä narussa.


      • po russki
        gjf fjgh f kirjoitti:

        Tuskin tuon on tarvinnut kertoa, hän on jo "haistanut" sen rahan. Jos on ikäeroa joku 10 v tai enemmän, niin että mies vanhempi, niin eiköhän ole selvää syyt. Taloudellisten syiden vuoksi on innokas. Miellyttää ja rakkautta hehkuttaa, näin niitä miehiä viedään kuin pässiä narussa.

        Niinpä, ajattelinkin jos olisi ymmärtänyt olla kertomatta.

        Onhan sitä kuitenkin aina toivoa, mutta olen pitkälti samaa mieltä kanssasi.


    • Rengastusmies

      Venäläistä naista kannattaa säännöllisesti huomioida pienin lahjoin ja muin huomionosoituksin, niin homma pysyy hallinnassa. Kukat kerran viikossa on hyvä alku.

      Minulla on seurusteluun mennyt _paljon_ rahaa, mutta sanoisin että se on ollut sen arvoista! Olisin voinut käyttää ne paljon huonommin.

      • Kysympä vaan

        No voi pyhä jysäys. Eikö SUOMALAISTA naista pidä huomioida pienin lahjoin? Pidättekö te miehet suomalaisia naisia jotenkin halvempina joille ei kannata kukkia ja pieniä lahjoja ostaa?? Voi pyhä yksinkertaisuus!


      • Jysäys_hyvinkin
        Kysympä vaan kirjoitti:

        No voi pyhä jysäys. Eikö SUOMALAISTA naista pidä huomioida pienin lahjoin? Pidättekö te miehet suomalaisia naisia jotenkin halvempina joille ei kannata kukkia ja pieniä lahjoja ostaa?? Voi pyhä yksinkertaisuus!

        Suomalainen nainen haluaa olla itsenäinen ja omillaan. Useinkaan hän EI halua yllätyslahjoja, vaan tasapuolista suhdetta.

        Kyse ei siis suinkaan ole siitä, millaisena _mies_ naista pitää, vaan siitä mitä nainen arvostaa. Nainen arvostaa keskustelua, yhteistä tekemistä ja tilan antamista. Siinä ei kuule paljon kukkamekko heilu, jos mies vaatii meikkaamista, keimailua ja ateriaa kotiin tullessaan.


    • dolcevita11

      ja venakko lähtee heti varakkaammman mukaan jos saa sillä itselleen paremman elämän! voi myös huorata sivu toimenaan vaikka naimisissa! Mieti kaksi kertaa

      • asasasasasaa

        "voi myös huorata sivu toimenaan vaikka naimisissa!"
        Tunnen supisuomalaisia naisia jotka tekee hommaa ihan päätoimenaan vaikka on naimisissa.


      • pera666

        Suomalainen nainenhan on oikeasti mies...


      • seksisek

        160cm suomi mies saa seksiä, nuoret venakko 180cm, haarat levittävät


    • minä vaan

      On ne venakot vaan suomi-tyttöihin verrattuna yleisesti ottaen paljon enemmän naisen näkösiä. Hesassakin kun rautatietasemalla kävelee voi heti sanoa kuka sanoo davai.

      • hepppppppp

        Se on niin, että maissa joissa naiset kokevat oman itsensä kannalta mm koulutuksen ja oman itsenäisen "pärjäämisen" elämässä tärkeäksi, ulkomuodolla koreillaan paljon vähemmän. Mm Venäjällä on vielä aika perinteiset ajatukset perheestä; mies tuo leivän pöytään ja vaimo on viehkeä kotihengetär. Ei siinä sinänsä mitään pahaa ole, se vain on vallitseva kultturi Venäjällä.

        Tällä on kuitenkin tosiaan todettu olevan suuri yhteys naisten arvoihin. Nimenomaan siihen, että mitä itsessä koetaan tärkeimmiksi ominaisuuksiksi. Että onko se äly vai ulkomuoto. Ja nykyään kuulemma Pietarissa korkokenkiäkin näkee huomattavasti vähemmän kuin joitakin vuosia sitten. Että asiat ovat sielläkin muutoksessa. Pietarihan tosin on aika länsimaalainen muutenkin, kait ne asiat muuttuu hitaammin muualla. Joten kyllä sieltä Venäjältä vielä hyvin ehtii hankkia tällaisen "perinteisen" naisen jos niin haluaa.


      • etsiiet

        treffipalstoilla on erinäköisiä venakkonaisia, jotka ovat eronneet ja toiset haluavat tulla tänne ja eroa


    • Henkka 12

      Olette aivan oikeassa.
      Minulla nyt menossa kolmas venäläinen.
      Hyviä tyttöjä mutta vain ne haluaa matkustaa kun Venäjä on niin pieni maa.
      Bresnevin aikana he eivät saaneet matkustaa.
      Ja nyt minä joudun maksamaan oikeat matkat.
      Ensiviikolla menen siperiaan.
      Muttta kuitenkin nämä Suomen naiset haluaa pitää verkkarit .
      Minusta on paljon mukavampi katsoa korko kenkiä ja kauniita reisiä.
      Tämä on Henkan mielipide.

    • Tatinana x

      Arvoisat Suomalaiset miehet. Huomioikaa naistanne kuin Venäläiset miehet!!!! He ostavat lahjoja .kukkia .suklaata, alusvaatteita ja maksavat aina ostokset. Ei tule kuulonkaan että nainen ravintolassa maksaisi itse.Silloin teidän suhteenne voisivat paremmin ja naisenne kehräisivät sylissänne!!!!

      • tasa-arvo ja paskat

        Eli toisin sanoen miesten pitäisi toimia naisen pankkikorttina?


      • T:siitosori

        Hitto mitä jaskaa! Maksakaa mun ostokset ja vaatteet, niin kehrään teitä munalla.


      • huoraetsiiRahaa

        sitten asuu venäjällä, jos ostavat kaikki,,miksi oot täällä ?

        160cm suomi mies ostaa seksiä venakko naiselta joka on 180cm.


    • kokemus tääkin

      Meillä kaveri/ tuttava -porukoissa on kolmella jäbällä venakot. Mukavia tyttöjä. Ongelmaksi on vaan muodostunut:

      Yhdellä perhesiteiden kautta yhteys venäläiseen mafiaan, ja pieni pelko et tää asia tulee joskus vielä vasten naamaa.

      Tää toinen ei suostu puhumaan suomea, vaikka siis haluaa täällä asua, ja on töissä täällä. Kyllä kaveriporukassa on yritetty ottaa välillä mukaan enkulla, mutta jäänyt silti muiden naisten varjoon.

      Kolmas pukeutuu todella naisellisesti ja sexysti, mikä menee jossain tilausuuksissa .. vähän yli. Yhden kaverin hautajaisissa oli pukeutunut todella ali, siis oikeasti kun portoksi -että meni monen mielestä vähän loukkaavan puolelle. En tiedä sitten miten Venäjällä hautajaisiin pukeudutaan.

      Mutta muuten ihan ok on menossa pysyneet. Mutta ainakin nää meidän tutut ei osaa oikein revitellä ja pitää hauskaa, jotenkin meikän makuun käytös turhan siveää. .. näihin porukan muihin naisiin verraten.

    • sillä lailla

      Jos venäläinen tyttöystäväsi suostuu menemään kihloihin parin kuukauden tapailun jälkeen on se Oikeata Rakkauta. Ei muuta kuin GO FOR IT! Pääset ihailemaan naisellista pukeutumista lopun ikääsi.

      • uhups

        Jep, heti ja äkkiä, niin ei tajua mikä iski ennen kuin...


    • Kunnollista seuraa

      Teen pienen päivityksen vanhaan viestiini!

      Yli vuosi on kulunut.

      Tapasimme myöhemmin ottaessani viisumin ja kävin Venäjällä muutaman kerran.. Hän kutsui luonaan käymään ja pidimme yhteisöpalvelun kautta ensin yhteyttä jne. Tapasin hänen sukulaisen, joka puhui todella erikoisesti Suomea, sitten tajusin, että se on jotain Karjalan murretta, mutta hän puhui enemmän Suomea. Joitakin pieniä kielipulmia oli, mutta pari kuukautta myöhemmin tämä naistuttavuus oppi Suomea jo vauhdilla.

      Menin käymään hänen luonaan keväällä 2013 ja olin viikon hänen luonaan ja seuraavan kerran liki 2 viikkoa. Hän teki toimistotöitä päivisin pienellä palkalla, kävin hänen työpaikalleen viemässä kukkiakin keskenkaiken.. työkaverit, naiset olivat todella ihastuneita. Sielläpäin oli todella halpaa eläminen tietysti. Itse kun olen kokkikoulut käynyt, niin minun oli helppoa siellä olla. Aluksi kävimme ravintolassa töiden jälkeen syömässä ja sen sellasta. Hän sanoi ettei ollut tottunut sellaseen elintasoon Venäjällä tai pystyisi edes kustantamaan elämistä näin. Suomalaisen työssäkäyvän lomailijan pussissa mikään ei tuntunut miltään, paitsi länsimaiset tuotteet. noin 2000€ palkka vastaisi siellä riippuen tuotteista ja palveluista ostaessa 1500-6000€ ostovoimalta. Länsimaiset tuotteet maksavat paljon ja nyt varsinkin.

      Ruoan suhteen tulin heti miten tunnetuksi sielläpäin hänen ystävä ja tuttavapiirissä. Tein paljon länsimaisia ruokia ja ihan "perinneruokiakin" Suomesta. Lisäksi näytin minkä tyylisiä ruokia itse teen, gluteenittomia ja terveellisiä. Olihan se heille melkoinen vaihtoehto ymmärtää. Pottua,leipää jne.en suvainnut. Kerroin ruoan vanhentavista tekijöistä ja myös merkityksestä laadun suhteen... no anyway..

      Suomeen päästyäni hän halusi tulla Suomeen kesä-heinäkuussa ja hän otti niinsanotusti loparit töistään. Rohkea tyttö. Pääsisi kuulemma takasin jos tulee tietysti. Aloimme totuttelemaan tähän kulttuuriin ja hän sopeutui kavereidensa ansiosta hyvin. Kotiväen maksoin käymään Suomessa tapaamassa vanhempiani ja tarvitsin tulkkausapua hivenen. Heistä oli todella hämmästyttävää suomalaisten elämisen taso. He itse asuivat 60-luvun tyylisessä asunnossaan pienessä kylässä. Samoja harrastuksia isällämme ja kalakaverukset menivätkin kalaan ja saunomaan "ilman yhteistä kieltä" heti. Äitimme keskustelivat elämisestä Suomessa ja tulivat hyvin juttuun. Jonkuverran kulttuurimme tavat eroavat, mutta samankaltaisuuksia oli paljon. Uskomattoman hyvin viihtyivät kalassa 6h. Venäläisestä isästä oli hienoa veneet ja kaikki. Elämänsä ensimmäistä kertaa pääsivät hmm.. hieman erilaiseen kotiin kun ovat tottuneet. Nimittäin minun luokseni.

      Ensimmäisenä he seurasivat videotykkiä ja liki seinän kokoista kuvaa ja hifilaitteitani koneita ja laitteita autoja myöden jne.. kaikki keittiössäni on viimisen päälle uutta. Vanhemmat olivat yhteensä heinäkuun lopusta 10päivää Suomessa. Kävivät syksyn lopulla uudestaan ja enemmän me ollaan heidän luona käyty. Naisystäväni oli töissä syksyllä paikallisella venäläisellä maahantuojalla missä meni hyvin. Siirtyi toiseen firmaan "menekin edistäjäksi" ja pärjää hyvin.

      Niin se sitten kannatti, kevät tulee. Yhdessä lähdemme hänelle ensimmäistä kertaa ulkomaille, ensimmäistä kertaa lentokoneella etelän maillekin. Lapsista on puhuttu jne.

      Haluan sanoa, että hyvin sopeutui elämä menee hyvin eteenpäin ja pitää muistaa... siihen kulttuuriin mihin menee, ei auta loukkaantua loputtomiin. Pitää ymmärtää mitä ne ihmiset tekee ja miksi ja omaksua joitakin tapoja kuitenkin ystävällisenä eleenä vaikka se ei näy päällepäin.

      Yhteisen kielen syventävät asiat suhteessa on hankalia. Ei ole niihin yhteistä kieltä. Jotta suhde voi syvetä, olemme 2 viikon välein käyneet tunnin tulkin välityksellä juttelemassa. Listaamme asioita väärinkäsitysten välttämiseksi ja suhdetta syventääksemme.

      Toi kannattaa muistaa ulkomaalaisten kanssa aina! Monet asiat voi olla ihan olemattoman pienestä kiinni.

      Ongelmiakin on ollut... miehet ei niinkään vaan kavereidemme naiset keskenään, voi herranjumala miten kusipäitä voi olla jotkut. Minkäs minä sille teen, jos he itse lihovat ja näyttävät syöttöporsailta (naiset itseään nimittelivät kerran päihtyneenä juhlissa). Tehkööt parempaa ruokaa! Joka ilta salkkareita ja jääkaappia komutaan eikä mitään tehdä, niin kyllä sitä lihoo. Kateus joillakin ulkonäköön ja rohkeisiin vaatteisiin oli käsittämätöntä. Sitten jos kaveri käykin yksin meillä nin heti muka menny mun naista vokottelemaan ja katsomaan. Itsessään ei muka mitään vikaa!

      • Kunnon seuraa

        Toinen asia koskee ravintolassa käymistä. Huoraksi nimittelyä naisten vessassa ja jopa sylkemistä kerran. Poliisi tarvittiin väliin kerran, kun ei portsari riittänyt. Jos joku on rasisti niin se on suomalainen nainen. Ikäänkuin olisi heiltä pois, kun itse eivät osaa käyttäytyä enään. Tasa-arvo on pilannut kaiken tässä maassa. Mulla on ulkomaalainen nainen, entäs sitten, olen perussuomalaisuutta kannattava entäs sitten.

        Toinenasia on tuo Krimin tilanne, kokoajan joku on kyselemässä, mitäs nyt sitte.. no mitäs.. mitä hittoa se meitä edes koskettaa. Eiköhän Venäjän presidentillä ole nyt ihan muita kiireitä kuin Suomi. Meitä tuo ei kosketa pätkääkään ja tavalliset ihmiset emme voi mitään. Suomessa on kokoajan venäläsiä kymmeniätuhansia ja 400000 tais olla jouluna. Mitä ne nyt on tehny, ei mitään. Jos se jotain kiinnostaa, niin tehkää kauppaa nyt venäläisten kanssa, ottakaa viisumi ja ostoksille, halvalla lähtee kaikki paikallinen tuotanto ja palvelu.

        Ainoa liike mitä itse olen tehnyt, oli kun heidän vanhempansa on säästäneet pahan päivän varalle rahaa. He antoivat säästöt meille. Ajatelkaa, vajaat 3000€ ruplina. 10 vuotta säästäneet kaikesta. Sanoin, että vaihdan rahat, kun vielä oli syksy ja 42€ oli kurssi. Nyt kurssi on 51 ja nousussa kokoajan. Joten heidän säästönsä kasvavat nyt korkoa reippaasti euroissa. Lisäksi rahat sijoitin pörssiin ja sieltä tulee nyt sitte heille osinkotuloa. Annan sen puhtaana käteen verojen jälkeen.

        Mutta joo, tämmösiä yli vuoden aikana!


      • minä vaan
        Kunnon seuraa kirjoitti:

        Toinen asia koskee ravintolassa käymistä. Huoraksi nimittelyä naisten vessassa ja jopa sylkemistä kerran. Poliisi tarvittiin väliin kerran, kun ei portsari riittänyt. Jos joku on rasisti niin se on suomalainen nainen. Ikäänkuin olisi heiltä pois, kun itse eivät osaa käyttäytyä enään. Tasa-arvo on pilannut kaiken tässä maassa. Mulla on ulkomaalainen nainen, entäs sitten, olen perussuomalaisuutta kannattava entäs sitten.

        Toinenasia on tuo Krimin tilanne, kokoajan joku on kyselemässä, mitäs nyt sitte.. no mitäs.. mitä hittoa se meitä edes koskettaa. Eiköhän Venäjän presidentillä ole nyt ihan muita kiireitä kuin Suomi. Meitä tuo ei kosketa pätkääkään ja tavalliset ihmiset emme voi mitään. Suomessa on kokoajan venäläsiä kymmeniätuhansia ja 400000 tais olla jouluna. Mitä ne nyt on tehny, ei mitään. Jos se jotain kiinnostaa, niin tehkää kauppaa nyt venäläisten kanssa, ottakaa viisumi ja ostoksille, halvalla lähtee kaikki paikallinen tuotanto ja palvelu.

        Ainoa liike mitä itse olen tehnyt, oli kun heidän vanhempansa on säästäneet pahan päivän varalle rahaa. He antoivat säästöt meille. Ajatelkaa, vajaat 3000€ ruplina. 10 vuotta säästäneet kaikesta. Sanoin, että vaihdan rahat, kun vielä oli syksy ja 42€ oli kurssi. Nyt kurssi on 51 ja nousussa kokoajan. Joten heidän säästönsä kasvavat nyt korkoa reippaasti euroissa. Lisäksi rahat sijoitin pörssiin ja sieltä tulee nyt sitte heille osinkotuloa. Annan sen puhtaana käteen verojen jälkeen.

        Mutta joo, tämmösiä yli vuoden aikana!

        Kuulostaa hienolta, onneksi olkoon!


    • 2-4v ja

      ero.

      • Ei ymmärrä

        Suomalainen nainen, toden totta, on mies - katsokaa nyt vaikkapa näitä kuivia silikoni fitness oravia tyyliin Jere Karalahden suomalainen tyttöystävä, joka häviää 6-0 tälle Valko-venäjän 10 vuotta vanhemmalle naisystävälle joka teki hänelle lapsenkin. Kumpiko naisista on nainen? Se venäläinen! Itse olen suomalainen, mutta isovanhempien puolelta ryssä sukua, ja olen aina ihmetellyt naisten halua pukeutua ja treenata itsensä miehiksi. Samoin miehet tuntuvat tahtovan rinnalleen hymyilevän ja kaikista, jopa miehistä, riippumattoman pojan näköisen kuivakkaan naisen. Ei voi käsittää! Ovatko tällaiset suomalaiset miehet sitten jo niin homoja että eivät enää ymmärrä sukupuolten välisiä eroja?


      • katsopeiliin

        katsopas turisteja on niitä lihaviakin venakko, niin kuin suomalaisia erilaisia


    • vähän eri aspektista

      Vähän stereotypioita hämmentääkseni kerron. Tunnen kaksi venäläistä naista, jotka ovat suomalaisen miehen kanssa naimisissa. Molemmat olen nähnyt vanhoissa verkkareissa. ;) Pukeutuvat tyypillistä venäläisnaista paljon vaatimattomammin, kiinnostus vaatteisiin, hiusten laittoon ja meikkaukseen yms. on aika keskiverron suomalaisnaisen tasolla. Ovat kyllä ihan venäläisen näköisiä, ruskeahiuksisia ja -silmäisiä sekä isohkonenäisiä kohtalaisen sorjia naisia, joten ei ole kyse mistään suomensukuisten heimojen edustajista. Toinen heistä sanoikin, miten ihanaa on Suomessa se, ettei tarvitse pukeutua ylihienosti, ei katsota pitkään rennoissakaan releissä. (Toisella heistä on edelleen Venäjällä asuva sisko, joka on huomattavan ylipainoinen, tämä esimerkkinä taas siitä että kyllä sielläkin kaikenkokoista ja näköistä ja tapaista ihmistä on, toisin kuin täällä suomi24:lläkin usein kuvitellaan.)

      Molemmilla on enemmän tai vähemmän ongelmia suomalaisen miehensä kanssa. Molemmilla reilusti vanhemmat miehet... Molemmat ovat työtä tekeviä, eivät elä miehensä siivellä. Toinen jopa elätti miestäänkin pienellä opintotuella ja palkalla, kun mies ryyppäsi omat työttömyyskorvauksensa. Mies ei tehnyt ollenkaan kotitöitä, nainen ei tästä kuviosta tykännyt, vaikka mitä ilmeisimmin oli alunperinkin miehensä siihen totuttanut.

      Kateellisista tms. ilkeistä naisista nämä naiset eivät ole kärsineet. Johtuu ehkä heidän vaatimattomasta ja ystävällisestä olemuksestaan sekä käytöksestään. Moni venäläinenhän on aika kylmän oloinen (vaikkei sitä haluaisikaan olla eikä omalle lähipiirilleen ole), siellä kun perinteisesti suhtaudutaan epäluuloisesti ja torjuvasti vieraisiin ihmisiin. Tiedätte, jos olette käyneet Venäjällä ja saaneet kokea paikallisen "palveluammatin" edustajan kohtelua. Siis ihan peruskaupat ym. Toinen näistä venäläisnaisista tykkäsi Suomessa (pikkukaupungissa) sitä, että täällä voi hymyillä vastaantulijalle, ihan vieraille ihmisille, kaupassa myyjät hymyilevät ja juttelevat. Venäjällä kun vieraan ihmisen hymy käsitetään niin että "mitä hän minusta haluaa" tai "onko hän hullu".

      Venäläiset eivät ole yleiseti niin pinnallisia kuin luullaan, toisaalta ihan samanlainen kirjo heissä on kuin meissä suomalaisissakin.

      • ja sossun asiakkaita

        Olet varmaan tyhmyydestä päätellen venäläinen itsekkin.


    • suomineito ihmeissää

      Ihme asenne tuo, että kun venäläistä kohtelee näin ja näin sekä ostelemalla sitä ja tätä, niin kyllä on miehelle hyvät oltavat tiedossa.

      Suomalaisnaisilta odotetaan vaikka mitä, mutta ilman omaa panostusta naisen huomioimiseen. Ja sitten TEIDÄN mielestänne "tasa-arvo" on pilannut suomalaiset naiset.

      Voi hyvänen aika mitä ruudinkeksijöitä te olettekaan... Menkää kuulkaa ihan sinne peilin eteen.

      • PalstaTrolli

        Tasa-arvo ei ole yksisuuntainen tie.


    • suomalainen paras

      vaikka oon venäjällä käynyt,ja paljon tatjaanoita nähnyt,ei ne kovin paljon säväytä.

    • Durianpuutarhuri

      Kiinostava keskustelu..Tosiaan. Itse ollut 6v vapaalla. Ok avioliitto kaatui uskontohihhulisekoiluun. Vois sanoo että pikavauhdilla ja innolla tuli seikkailtua. Mutta tosi tarkoituksella. Nyt alkaa toivo hiipua. Toi Venäjänkortti on kiinostaa. Thaimaassa olen ollut etsimässä. Olen luullut onnistuneeni pari kertaa. Kunnes tulee kylmää vettä niskaan. Olin yhden naisen kanssa pitkään skypessä ei kertonut kuin perusasiat mutta rehellisesti. Sitten menin vierailulle asui kaukana turistialueista. Yllätys oli melkoinen kun saapui hakemaan mua uudella upeella autolla. Talo oli varmaan 300 neliön ,suihkulähteet, muurit ympärillä. Serkku iso viskaali. 2 isoa durian viljelmää. Äiti teki kotityöt. talo oli vähän rempallaan. 4vuoteen ei ollu saanu miestä ja huomas. Talo oli vähän rempallaan joka todisti sanat. Kaapit täynnä kalliita pikkuvikaisia uudehkoja kodinkoneita. Luulin olevani paratiisissa. Hänellä oli hyväpalkkainen esimies työ. normi työajat, hyvä palkka. Hän sanoi että jos päätämme aloittaa seurustelun tosissaan ja hän halusi. Hän voisi tulla suomeen korkeintaan 1kk vuodessa. WAUUUU!!! Mutta aikanaan arki saapui. hän kertoi kuinka paljon hänellä on velkaa. mm. sijoitusasunnoista jne.. että hän haluaisi että osallistun hänen määräämällään maksulla lyhennyksiin. Se ei ollut paljon 200€ kk. Suostuin. Siiten hän sanoi että maksaisin silloinkin kun olen suomessa. Ja has. Ehkä nainen oli varakkaampi kuin minä. Mutta kuten tiedätte Valkoinen = Rikas..Sanoin että tarkoitukseni olis kunnostella taloa rakentaa, rakennuttaa laatoituksia kun monsuunit syöneet hiekkapihaa. Hoitaa durian viljelmiä koska olen puutarhuri. Maksoin kuitenkin tankilla. raflassa. retkillä, kaikki yöpymiset jne.. että mielestäni ois kohtuutonta. Tippa linssissä lähdin kotiin. En sanonut mitään että pääsen hyvin lähtemään. Kirjoittelee sieltä että rakas ja rakas...Pakko oli todeta mitä en ois halunnut että siellä ei ole oikeaa Rakkautta..vaan rahaan.. on kai niin ankeeta..hyvän miehen synonyymi on "kova työmies"

    • TopiKale

      seksi suomalaisen naisen kanssa
      -piälä ei pysy
      -takaa ei yllä
      -alla ei kestä

    • Näinpänäin

      Jokainen taaplaa tyylillään. Jos ulkomaalainen kiinnostaa enemmän mitä sitten. Tehköön kuka mitenkin parhaaksi näkee. Älkää sitten itkekö jos ette onnistu. epäonnistua voi on sitten suomalainen tai ulkomaalainen. Jokaisessa kulttuurissa on ongelmansa ja jokaisessa maassa on hyviäkin naisia ja myös hyväksikäyttäjiä. Mitä itseltä puuttuu sitä arvostaa, miettikääpä. Kun sen saa, se menettää hieman merkitystään eikä ole enää myöhemmin niin kovasti tavoiteltavaa. Kun tulee ristiriidat ja pinnaakaan ei enää riitä loputtoman itsestä antamisen vuoksi, erotaan helposti eikä jakseta panostaa enää suhteeseen. Olipa kyseessä ulkomaalainen tai suomalainen, ongelmat on niitä jotka on osattava ratkoa. Jos sitä taitota ei ole ei onnistuta. Siinä vaiheessa voi alkaa oma kulttuuri ja oman maan naiset olla helpompia ja pidetympiä. Ei se sen ihmeempää ole.

    • Talvisodanhenki

      Ihanat Venäläiset naiset! Nyt on Suomalainen "keräilyharvinaisuus" kainalossa mutta nuoruusvuosilta on kokemuksia idän neidoista, ja ne on pelkästään hyviä! Joten ilmanmuuta aloittajan kannattaa katsoa peli loppuun asti, parilla kaverilla on Venäjällä syntyneet vaimot ja homma näyttää toimivan oikein hienosti, mitään Suomalaisten siiderivalaiden propagandaa asioiden suhteen ei kannata uskoa!

    • Hjjhhjjh

      Yksi syy... Vanha äitini oli sairaalassa vuodepotilaana, kun Tatjana tuli hoitamaan ja koklkotti jä läksytti että " "minu sytynäpaiika on sielä Viipuri" hieno paikka. Äiti oli hetken hiljaa ja sanoi, kuule Tatjana, siellä minunkin koti on. Sinne säi jäi, kun velivenäläinen vei.

    • kondomipois

      antoiko ne mten pillua ottiko suihin saitko pebaa kerrotko tarkemmat speksit täällä eli miten se seksi arki sujui

    • VenäläisiäNaisia

      Venäläiset naiset ovat todella naisellisia ja viehättäviä. Monet heistä ovat oikeasti kiinnostuneita suomalaisesta miehestä. Venäläiset naiset ovat myös erittäin vieraanvaraisia ja kauniita. Miehet yleensä arvostavat kauniita naisia ja naisia, jotka osaavat pitää miehestä huolta. Ehkäpä siksi niin moni mies rakastuukin venäläiseen kaunottareen. Täällä on hyvää ja mielenkiintoista juttua venäläisistä naisista: http://www.asumaansuomeen.fi/kansainvalinen-avioliitto/miksi-suomalaiset-miehet-rakastuvat-venalaisiin-naisiin/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe