onko tiskarin työtä olemassa /keittiöapulainen????mikä niillä palkka ja mitä työhön kuuluu yleensäkkin???
nitä tekee keittiöapulainen
3
624
Vastaukset
- ei enää ikinä
Keittiöapulainen tekee kaikki ns. avustavat hommat, kattamiset, linjastojen täytöt & tyhjennykset, tiskaukset, usein myös keittiön siivouksesta iso osa kasaantuu keittiöapulaiselle.
Ruokahommia ei juurikaan keittiöapulaisen hommiin kuulu. Toki nämä riippuu aina siitäkin kuinka isoon keittiöön menet ja millainen paikka on muuten.
Itse olin kesätöissä keittiöapulaisena ja käytännössä kaikki ne hommat mitä nämä ns. paremmin koulutetut keittiötyöntekijät eivät halunneet/viitsineet tehdä kuuluivat minulle. Eli ns. paskahommat jos ihan suoraan sanotaan. Palkka vastaavasta työstä ei todellakaan päätä huimaa, taitaa alle 10€ jäädä tuntipalkka ellen aivan väärin muista.
Onhan sekin tosin tyhjää parempi ja kyllä varmaan joku ihan tykkääkin tuosta hommasta, mutta mulle se ei todellakaan iskenyt. :) - Tiskari69
Hyvä työ tuo keittiöapulainen. Itse toiminut n.26v tiskarina Helsingin ravintoloissa. Kyllä palkoille pääsee kun jaksaa tehdä hommia vuosia ja nöyrää asennetta. Ei heti ekapäivänä kannata pyytää huippu palkkaa. Kyllä se nousee ajan myötä.
- kari niminen
Kyseessä on tiskaajan työ ei tiskari,sillä karit ei tiskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764977Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184366Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2502924Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432872- 522491
- 271919
- 341733
- 221727
- 641685