onko tiskarin työtä olemassa /keittiöapulainen????mikä niillä palkka ja mitä työhön kuuluu yleensäkkin???
nitä tekee keittiöapulainen
3
564
Vastaukset
- ei enää ikinä
Keittiöapulainen tekee kaikki ns. avustavat hommat, kattamiset, linjastojen täytöt & tyhjennykset, tiskaukset, usein myös keittiön siivouksesta iso osa kasaantuu keittiöapulaiselle.
Ruokahommia ei juurikaan keittiöapulaisen hommiin kuulu. Toki nämä riippuu aina siitäkin kuinka isoon keittiöön menet ja millainen paikka on muuten.
Itse olin kesätöissä keittiöapulaisena ja käytännössä kaikki ne hommat mitä nämä ns. paremmin koulutetut keittiötyöntekijät eivät halunneet/viitsineet tehdä kuuluivat minulle. Eli ns. paskahommat jos ihan suoraan sanotaan. Palkka vastaavasta työstä ei todellakaan päätä huimaa, taitaa alle 10€ jäädä tuntipalkka ellen aivan väärin muista.
Onhan sekin tosin tyhjää parempi ja kyllä varmaan joku ihan tykkääkin tuosta hommasta, mutta mulle se ei todellakaan iskenyt. :) - Tiskari69
Hyvä työ tuo keittiöapulainen. Itse toiminut n.26v tiskarina Helsingin ravintoloissa. Kyllä palkoille pääsee kun jaksaa tehdä hommia vuosia ja nöyrää asennetta. Ei heti ekapäivänä kannata pyytää huippu palkkaa. Kyllä se nousee ajan myötä.
- kari niminen
Kyseessä on tiskaajan työ ei tiskari,sillä karit ei tiskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094236
- 783476
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803292Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243199Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223142- 722896
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452770Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim612721Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852539- 332384