Varoitus...

Ihminen

Nenäkorun laittajat:
-Miettikää haluutteko sen varmasti
-kestättekö muita koruja
-onko muita lävistys vaihtoehtoja?
-Lävistäjä todella hyvä?
-Koru "turvallinen"
tällä yritän kertoa tämän:
mun nenä on lävistetty nyt 4 kertaa.
kahdella ekalla kerralla koru ei pysynyt.
pidin 2 vuoden "tauon" ja lävistytin nenäni
uudelleen toiselle puolelle ja kappas vaan:
se kohta jouduttiin lävistämään 2 kertaa samalla kerralla. korusta tuli viikko sen jälkeen verta mutta se parani: nyt on paskempi ongelma: Koruni
työntyy/"uppoaa" itse NENÄNI sisään! varaan lääkärin koska se tuntuu todella vastenmieliseltä ja on vaarallista. kun sen "työntää" takaisin se painuu takaisin sisään. pahinta tässä on se, että koruni
on ns. piikki ja ties kuinka iso onkaan sitten nenässäni oleva reikä! nyt piikistä näkyy pelkkä piikin pää.
Miettikää tarkoin lävistäjä! minulla se oli todella surkea!
Miettikää myös paras mahdollinen koru, josta ei ole haittaa nenälle!

5

1419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihminen

Nyt en enää koskaan ota nenääni lävistystä.
      Miettikää tosiaankin kaksi kertaa ennenkuin otatte mitään lävistystä. Itse en olisi osannut kuvitellakkaan että tästä olisi näin paljon haittaa!

• PiLLoW

Siis missä kävit korun ottamassa?

• Henna

Mun mielestä toi kuulostaa ennemminkin siltä että SUN ihos hylkii korua. Silloin siinä ei pysy mikään/kenenkään laittama lävistys/koru.

Käy ennemminkin kysymässä eka asiantuntevasta tatuointi ja lävistysliikkeestä, mitä ne sanovat siitä. Tietävät usein paremmin reaktioista kuin lääkärit, jotka voivat jopa pahentaa asiaa, kun eivät ole erikoistuneet lävityksiin.eivät siis tiedä niistä mitään..

eli esim. usein lääkärit käskevät ottaa tulehtuneesta lävityksestä korun pois, jota ei missään nimessä saa tehdä. lävistysreikään jää tällöin mätää sisään ja tulehdus voi levitä ihon sisällä pahemmin. ja tämä ohje on LÄVISTÄJILTÄ, koska he ovat nähneet näitä niin paljon..

Eli käy eka lävistäjällä!!

• ihminen

Ajattelin sitä itsekkin että iho hylkii, mutta
        jos muut lävistykseni pysyvät niin miksi sitten juuri tuo ei koskaan onnistu? tälläkin kertaa se varmaan nenässä pysyisi ellei REIKÄ olisi nenässä liian suuri. Saa nyt nähdä.

• Henna
        ihminen kirjoitti:

Ajattelin sitä itsekkin että iho hylkii, mutta
        jos muut lävistykseni pysyvät niin miksi sitten juuri tuo ei koskaan onnistu? tälläkin kertaa se varmaan nenässä pysyisi ellei REIKÄ olisi nenässä liian suuri. Saa nyt nähdä.

sitä en tiedä miksi joissain paikoissa pysyy ja joissain ei.
        Mulla ei pysynyt koru kulmassa vaan kasvoi ulos. nenäkorun´, kielikorun ja huulikorun kanssa ei mitään ongelmia..

mutta kuten jo sanoin, käy ammttitaitoisella lävistäjällä näyttämässä ja kysymässä niin ei tarvi enää ihmetellä ja arvailla mikä vaivaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      333
      6287
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3766
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      923
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      850
    5. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      800
    6. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    7. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      67
      758
    8. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      48
      722
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      130
      711
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      651
    Aihe