Mitä YSL-tuoksua suosittelette?

Haiseva emäntä

Opium taitaa olla ihan out, entä Rive Gauche? Mies menee laivalle je siellä on tarjous koskien YSL-tuoksuja, niin pistäisin miehelle ostoslistan mukaan... Young, sexy, lovely minulla on. Y kiehtoo. Mistä YSL-tuoksusta pidätte eniten?

18

2392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • extaxmyyjä

Yyäsällät on out, ei ne siellä suotta alessa ole. Ei enää menneet muuten kaupaksi.

• Just joo

YSL ei ole koskaan out, tonttu! Näkee ettet tiedä mitään laadusta tai klassikoista.

• Haiseva emäntä

Siinähän kävi sittemmin niin, että mies osti Belle D'Opiumia, kun pyysin, mutta paluumatkalla juovuspäissään hukkasi koko taxfree-tuliaiskassin. Kyllä otti pattiin. Nyt jo hieman naurattaa. T. Alkuperäinen kirjoittaja

• manifesto

Ysl manifesto on ihan hyväntuoksuinen eikä liian yleinen.

• Y tai P

YSL:n Y on erikoinen tuoksu, johon kannattaa tutustua. Myös Parisienne edt on mieleinen, pehmeä eikä liian voimakas.

• exYSL

Minäkään en ole ollut kiinnostunut YSL:n tuotteista, sen jälkeen kun niiden koostumusta pari vuotta sitten heikennettiin. Kaikesta näköjään täytyy nykyään saada enemmän voittoa. Ja pääsevät niitä sitten laivoilla myymään halvemmalla.

• .... .... .....

Paris ja Parisienne

• Klassikot

Paris ja Parisienne

• extaxmyyjä

Olen se sama extaxmyyjä, jota haukuit tuolla ylempänä tietämättömäksi tontuksi.
        Parisia käytin jo 80-luvun lopulla ja nykyään se näyttääkin profiloituvan tällaisten mummuikäisten tuotteeksi. Monet asiakkaat kehuivat liittävänsä sen johonkin lapsuuden muistoon.Toki meillä eläkeläisillä on ostovoimaa, mutta harva haluaa enää käyttää samoja tuotteita kuin nuorempana.Ja nuoremmat tuntuivat hylkivän Parisia jo kauan sitten.
        Parisienne taas on yritys nuorentaa brändiä, mutta tuloksena oli aidosti muovin tuoksuinen kopio Yves Rocherin Vie Priveestä ja tiettyjä yhtymäkohtia löytyy myös muihin halvempiin tuotteisiin.
        Joten Paris on klassikko, kuten kirjaston varastosta löytynyt ummehtunut kirja.

• parisirap
        extaxmyyjä kirjoitti:

Olen se sama extaxmyyjä, jota haukuit tuolla ylempänä tietämättömäksi tontuksi.
        Parisia käytin jo 80-luvun lopulla ja nykyään se näyttääkin profiloituvan tällaisten mummuikäisten tuotteeksi. Monet asiakkaat kehuivat liittävänsä sen johonkin lapsuuden muistoon.Toki meillä eläkeläisillä on ostovoimaa, mutta harva haluaa enää käyttää samoja tuotteita kuin nuorempana.Ja nuoremmat tuntuivat hylkivän Parisia jo kauan sitten.
        Parisienne taas on yritys nuorentaa brändiä, mutta tuloksena oli aidosti muovin tuoksuinen kopio Yves Rocherin Vie Priveestä ja tiettyjä yhtymäkohtia löytyy myös muihin halvempiin tuotteisiin.
        Joten Paris on klassikko, kuten kirjaston varastosta löytynyt ummehtunut kirja.

Parisienne ei todellakaan tuoksu samalla kuin Vie Privee, joka oli tunkkainen ns. vihreä tuoksu. Parisienne on ruusuinen ja hedelmäinen.

• cruisailija1
        parisirap kirjoitti:

Parisienne ei todellakaan tuoksu samalla kuin Vie Privee, joka oli tunkkainen ns. vihreä tuoksu. Parisienne on ruusuinen ja hedelmäinen.

Parisienne on yksi kammottavimman keinotekoisimmista parfyymeistä, mitä ikinä olen sortunut ostamaan. En voisi yhdistää siihen yhtäkään positiivista adjektiivia.

• rosamor1

Itse pidän Elle-tuoksusta. Elle on mielestäni todella villi ja seksikäs tuoksu,siksi käytänkin sitä vain viihteellä ollessa. Arkena lempituoksuni on Oscar de la Rentan Rosamor,joka taitaa olla lopetettu :(

• Laadukas klassikko

Paris

• 18+5

Mummohaju.

• Lady and tramp
        18+5 kirjoitti:

Mummohaju.

Olin pari päivää sitten kokouksessa, jossa minun lisäkseni oli kuusi naista, kaikki jo vähän kypsempää väkeä. Viisi näistä kuudesta oli sonnustautunut parisiin, joten persoonallisuutta se ei ainakaan lisännyt. Tunnistan hyvin parisin, koska sitä tosiaan piti aina tuoda mummolle tuliaisiksi, kun lapsena käytiin ruotsinlaivalla.

• Tyylikäs ja laadukas
        18+5 kirjoitti:

Mummohaju.

Sinulle nimimerkki 18 5,jos paris on mummohaju niin käytä vaan niitä halpis
        pissistuoksuja kun että näytä ymmärtävän hyvän ja laadukkaan päälle yhtään
        mitään.Paristuoksu sopii myös nuorillekin naisille.

• tyylikäs?
        Tyylikäs ja laadukas kirjoitti:

Sinulle nimimerkki 18 5,jos paris on mummohaju niin käytä vaan niitä halpis
        pissistuoksuja kun että näytä ymmärtävän hyvän ja laadukkaan päälle yhtään
        mitään.Paristuoksu sopii myös nuorillekin naisille.

Myös Åshildin vaatteet ovat laadukkaita ja mahtuvat nuorenkin naisen päälle.

• Saari1

Ei Oscar de la Rentan Rosamoria ole lopetettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4537
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      383
      1334
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1052
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1042
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      940
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      901
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      891
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      866
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      862
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      826
    Aihe