Paras kanava vaihdettiin liv kanavaan! Nyt ei näe poliiseja ja muita hyviä sarjoja... Liviltä ruokaa ja englantilaisia sisustus ohjelmia, kuka niitä jaksaa katsoa?
Tehkääs jotain päättäjät tälle. Digitan mukaan voidaan laittaa vaikka kaikki näkyviin. Tv yhtiöt ei vain halua maksaa digitalle ja rajoittaa näkyvyyttä. Me maksamme saman yle veron ja silloin meillä kuuluu samat kanavat kuin muillekkin. Me maksetaan muidenkin katselut nyt!
Miksi Jim kanava poistettiin?
13
1090
Vastaukset
http://fi.wikipedia.org/wiki/Digita
Suomen viisaat ministerit kenkkäs senkin.- ketuttaa nii p
http://www.digita.fi/yritykset/yhtio/media/tiedotteet/liv_ja_jim_vaihtavat_kanavanippuja_8._tammikuuta_-_liv_laajenee_koko_maahan.1959.news
"Lifestyle-kanava Livin näkyvyysalue laajenee koko maahan ja Jimin näkyvyysalue supistuu tiistaista 8. tammikuuta 2013 alkaen, kun kanavat Jim ja Liv vaihtavat kanavanippuja. Liv siirtyy kanavanippuun B ja Jim siirtyy kanavanippuun E. Jim poistuu radio- ja tv- asemien Iisalmi, Inari, Kiihtelysvaara, Pello, Pihtipudas, Posio, Pyhätunturi, Ruka, Taivalkoski, Sodankylä Vuotso, Ylläs ja Ähtäri kanavatarjonnasta. Jimin tilalla nähdään jatkossa Liv."- Jim.
Oikein hyvin näkyy Pyhäsalmella. Liv ja Jim.
- 14+3
Jim. kirjoitti:
Oikein hyvin näkyy Pyhäsalmella. Liv ja Jim.
Myös täällä näkyy molemmat kanavat hyvin.
- tipsu631
Joo, paras kanava pois näkyvyydestä tottakai tämä Ähtärikin kuuluu joukkoo.
Kyllä risoo. En ole muuten huomannut että tästä olis mainintaa ollut ??? En vissiin vaan ole ollut tarkkaavainen. - vinkki.
tipsu631 kirjoitti:
Joo, paras kanava pois näkyvyydestä tottakai tämä Ähtärikin kuuluu joukkoo.
Kyllä risoo. En ole muuten huomannut että tästä olis mainintaa ollut ??? En vissiin vaan ole ollut tarkkaavainen.Käännä antenni ihmeessä Haapavedelle kyllä näkyy.
- piiskanippu.
Haapaven kauttako näkyy. voi pihtipudas minkä teit.
- suuntaus
meillä kävi syksyllä ekspertiltä topakka poika ja käänsi meille haapavein näkymään. hyvin näkkyy jimit avat yms ja alako myös pohjoissuomen uutiset näkyvä.ulko johot hän vaihto samalla
- riippuu,,,
Vaatinee vahvistimen joillakin,ainakin mulla vaati.
- livilleääni
ei tarvi näkyäkkään jimiit paskakanava
- kaikilla ei näy-
hyvin näkyy Pyhäsalmessa.
- Pannu kuumana
Voi v*ttu, että ottaa päähän tällainen.
LIV:n katsojajoukko todennäköisesti murto-osa Jim:n katsojista. Ja eiköhän supisteta sitä suositumpaa. Mitä logiikkaa tämä nyt on? - laguuna-lähiö
Laguuna-logiikkaa tietysti jurpo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511