elikkäs voisko joku ihana ihminen antaa vähän neuvoja pukeutumisen suhteen? mulla on pukeutumistyyli totaalisen hukassa. tämä on inhottavaa kun aamut varsinkin menee miettiessä mitä pukee päälleen,ja päivän mittaan olo on epävarma et näytänkö hyvältä jne.. en tosiaan tiedä mikä päälläni näyttää hyvältä. voisin vähän kertoa itsestäni niin on vähän helpompi antaa neuvoja.. olen 25v nainen, 158cm ja vartalo hieman pyöreähkö/muodokas. hiukseni on tummanruskeat,lyhyt polkkatukan tapainen,silmät siniharmaat, olen ns. talvi-tyyppi (iho kalpea,hiukset tummat.) tahtoisin näyttää aina tyylikkäältä,niin treffeillä,kaupungilla,koulussa kuin vapaa-ajallakin. ja asiat pukeutumisen suhteen joista en pidä,ovat korkokengät,liian tiukat/epämukavat vaatteet,liika värikkyys.
millaisilla vaatteilla pääsisin edes alkuun? millaiset vaatteet päälläni näyttäisin varmasti hyvältä?
kiitos paljon jo etukäteen jonkinlaisista vinkeistä! :)
help me!! hukassa tyylin suhteen..
eksyksissä_
1
178
Vastaukset
- ,,,,,
Tummanruskeat hiukset, siniset silmät, huomasin sammaleenvihreän pukevan.
Kokeile pehmeitä, murrettuja värejä, värikäskin on kaunis jollei ole kirkkaan räikeä.
Silmien väriin sointuva tulisi myös mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882513- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww831391EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje121206- 81933
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102791Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe34785- 54783
- 30706