elikkäs voisko joku ihana ihminen antaa vähän neuvoja pukeutumisen suhteen? mulla on pukeutumistyyli totaalisen hukassa. tämä on inhottavaa kun aamut varsinkin menee miettiessä mitä pukee päälleen,ja päivän mittaan olo on epävarma et näytänkö hyvältä jne.. en tosiaan tiedä mikä päälläni näyttää hyvältä. voisin vähän kertoa itsestäni niin on vähän helpompi antaa neuvoja.. olen 25v nainen, 158cm ja vartalo hieman pyöreähkö/muodokas. hiukseni on tummanruskeat,lyhyt polkkatukan tapainen,silmät siniharmaat, olen ns. talvi-tyyppi (iho kalpea,hiukset tummat.) tahtoisin näyttää aina tyylikkäältä,niin treffeillä,kaupungilla,koulussa kuin vapaa-ajallakin. ja asiat pukeutumisen suhteen joista en pidä,ovat korkokengät,liian tiukat/epämukavat vaatteet,liika värikkyys.
millaisilla vaatteilla pääsisin edes alkuun? millaiset vaatteet päälläni näyttäisin varmasti hyvältä?
kiitos paljon jo etukäteen jonkinlaisista vinkeistä! :)
help me!! hukassa tyylin suhteen..
eksyksissä_
1
186
Vastaukset 1
- ,,,,,
Tummanruskeat hiukset, siniset silmät, huomasin sammaleenvihreän pukevan.
Kokeile pehmeitä, murrettuja värejä, värikäskin on kaunis jollei ole kirkkaan räikeä.
Silmien väriin sointuva tulisi myös mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57551