http://24.media.tumblr.com/88317c2e2a1d7ea96e3ec5f271d45e19/tumblr_mewei7kx8F1rh0o4lo1_500.png
Voiko tuollaiset rinnat olla jollain luonnostaan vai ovatko automaattisesti feikit?
Te pienirintaisista tykkäävät, onko nuo jo liian isot teidän makuun?
Tässäkö täydelliset rinnat?
50
4613
Vastaukset
- 300cc
Anatomiset implantit n 3desiä. Harjaantunut silmä erottaa heti silikoneiksi. Tottumattomampi voi mennä lankaan.
- ei kun nää
Nää on oikeasti miesten mieleen olevat luomurinnat. Harvalla vain on tällasia, mutta näistä kaikki miehet oikeesti haaveilee. Tietenkin sille omalle pikkutisu tyttöystävälle sanotaan vain, että tykkää pienistä, mutta salaa haaveilee näistä kun hiplaa tyttöystävänsä pieniä tisuja.
http://oi48.tinypic.com/2nrq1ow.jpg- Joo, joo...
Uuh! Tosin ihanat ja kauniit.
- Hyvä ihminen
Överitissit.
- Anonyymi
TheOne kirjoitti:
Hyi helkkari. *oksetus*
Miehen rinnat ovatkin kauniimmat.
- lifemocker
täydellisistä en tiedä. aika kivat kuitenkin
- rintojen ihailija
http://24.media.tumblr.com/88317c2e2a1d7ea96e3ec5f271d45e19/tumblr_mewei7kx8F1rh0o4lo1_500.png
Voi olla tuommoiset, varsinkin kun on
- hartiat ylhäällä
- kädet hieman sivuilla
Siinäpä ne olivat kaksi luonnonmukaista rintojen kohotuskonstia... Todella kauniit rinnat ja samanlaisia (isompia) olen päässyt hyväilemään. On erittäin kiihottavaa sekä mieltä tyydyttävällä tavalla esteettisesti palkitseva kokemus kun katsoo ja hyväilee nuoren naisen ihania kauniita rintoja :)- rg<rg<rg
Eikä tarvitse olla nuorikaan että ihanat, kauniit rinnat olisi esteettinen kokemus :) Nimimerkille kokemusta on
- joo on
Täydelliset. Tiedän yhden jolla on melkein samanlaiset luomut.
- tissi mies
Kyllä on aika täydelliset
- Pienemmistä pitävä
Kyllä hiukka sirommat näyttäisivät hänelläkin paremmilta.. varsinkin seksikäs pukeutuminen olisi helpompaa kun olisi mittasuhteet tasapainoisemmat.
- ELOELO
Kyllähän se on mahdollista, että noin kookkaat rinnat jollakin on, mutta eivät ne kyllä välttämättä silloin ole noin kiinteät. Silikonit vääristää monen mielikuvan siitä, millaisilta rintojen tulisi näyttää.
Pienemmätkin rinnat painovoima vetää alaspäin, joten kookkaammat pakostakin roikkuu, vaikka sekin on yksilöllistä, kuinka paljon.
Sanoisin kuitenkin, että todella harvinaiset olis noin suuret ja kiinteät rinnat noin hoikalla naisella. Kelpais kyllä. - trueornot
Näyttäisi olevan ihan hyvässä kunnossa tuo nainen joten voi olettaa, että myös rintalihaksia on treenattu - eikö sen pitäisi auttaa "nostamaan" itse rintaakin, ylläpitämään siis kiinteyttä jonkin verran?
Kyllähän joillakin onnekkailla tuollaiset saattavat nuorena luonnostaan ollakin, mutta pirun harvinaisia nämä tapaukset tietty ovat. Mikähän kuppikoko tuo on? - ftttfftttft
Silkkarit.
Kuvaa on käsitelty oikeanpuoleisen rinnan "implanttiraja" on häivytetty. - 300cc
Ei tarvii olla edes käsitelty. Silikonithan noi on, ei siitä kahta sanaa. Ihanaa kun ihmiset ei sitä tajua... Mulla on aika samanlaiset;) Anatomiset implantit on avainsana.
- sytkäri kehiin
karseet muovipallot näkeehän sen jo muodosta,taas yks lauta joka joka "hankki" "rinnat" lol..voi kun tää muovin rakastaminen joskus loppuis,ei tarttis nähä näitä rintalasta friikkejä.
- Anonyymi
Ei noita voi puristaa kunnolla. Itse ainakin haluan että niitä voi kösitellä.
- hmmmm'
No mikä siinä sitten on, että jos on luonnostaan tuollaiset niin hipoo täydellisyyttä, mutta jos silarit niin yök mitkä rumat pallot! (vaikka ulkonäkö olisi lähes sama)
Miksi siis edes ihannoitte tai vaaditte superkiinteitä isohkoja tai keskikoon tissejä kun sellaiset usein jonkinlaisia operaatioita vaativat? "Tässäkö täydelliset rinnat? "
-Ei, mutta varsin hyvännäköiset kylläkin. =)
"Voiko tuollaiset rinnat olla jollain luonnostaan "
-Voi.- tunne vai näkö
Silikonit näyttää parhaimmillaan tolta mutta ei tunnu kivoilta. Niitä on kiva katsoa muttei koskea. Kokemusta on. Mun mielestä mieluummin vähän pienemmät ja laskeutuvammat, kunhan tuntuu luonnolliselta.
Mut joo hyvältähän noi näyttää.- :D.
Joo, uskaltauduin kertomaan miehelleni vasta kahden vuoden suhteen jälkeen, että minulla on silikonit. Hän ei uskonut. Te miehet ette todellakaan pysty erottamaan silareita aidoista, sori nyt vain.
- ympärileikattu mies
:D. kirjoitti:
Joo, uskaltauduin kertomaan miehelleni vasta kahden vuoden suhteen jälkeen, että minulla on silikonit. Hän ei uskonut. Te miehet ette todellakaan pysty erottamaan silareita aidoista, sori nyt vain.
Ja näinpä ollen miehenä voin tunnustaa että ei ole paskankaan väliä onko naisella silikonit vai ei, kunhan näyttää hyvältä! En ymmärrä sitä puhdasotsaista raivoa, jota silikonit kohtaavat nettipalstoilla. Mieluummin otan naisen 75F kuin 75A -rinnoilla.
- lifemocker
vaikea sanoa kun ei ole päässyt tunnustelemaan...
- Dino Rex
Kuule kyllä se koskettelemalla selviää viidessä sekunnissa.
- älsdknvkln
Dino Rex kirjoitti:
Kuule kyllä se koskettelemalla selviää viidessä sekunnissa.
Ei mulle vaan. Mutta sä olet varmaan niitä tyyppejä, jotka tuntevat paksusuolenkin ihan vaan tuosta sormilla vatsapeitteen läpi kokeilemalla.
- uyguy
älsdknvkln kirjoitti:
Ei mulle vaan. Mutta sä olet varmaan niitä tyyppejä, jotka tuntevat paksusuolenkin ihan vaan tuosta sormilla vatsapeitteen läpi kokeilemalla.
Onhan ne nyt selkeästikin eri tuntuiset.
- 14+18
uyguy kirjoitti:
Onhan ne nyt selkeästikin eri tuntuiset.
Ei ainakaan ne olleet, joita itse kokeilin. Ainoa asia, josta ne tunnisti leikatuiksi tisseiksi oli leikkausarpi.
- 300cc
"Voiko tuollaiset rinnat olla jollain luonnostaan "
Tuon kokoiset voi ja lähes tuon muotoiset voi, mutta nämä nimenomaiset ovat implantit. Siinä muodossa on se hiuksenhieno ero. - Shape's that counts
Sanotaanko että muoto on täydellinen. Tuon malliset rinnat ovat kauneimmat, olisi ne sitten isot tai pienet.
- ihan ok implantit
noi on selkeesti feikit. Sen huomaa asennostakin, jokainen nainen tietää miten rinnat käyttäytyvät, kun nojaa taaksepäin (eli kipuavat kainaloa kohti). Ja ei, rintalihaksia treenaamalla rinnan rasva ei kiinteydy :) ne joko roikkuvat tai eivät.
Kauniit ovat silti! toisesta kuvakulmasta voivat olla vähemmän kauniit. Hieman roikkuvat mutta kiinteät isohkot luomurinnat ovat kaikkein kauneimmat minusta! - ehta aito
Miehiä onkin niin helppo huijata, kun ne ei tajua miten se rinta käyttäytyy;) Vaikka olis miten kiinteet rinnat niin ei ne tossa asennossa ole tuossa asennossa. Itellänikin on kiinteet rinnat mutta kyllä vaan ne menee sivuille kun taakse nojaa, selällään puhumattakaan (silikonit on ton malliset myös selällään).
En sitten tiedä mitä ajatella siitä, jos miesten mielestä silikonirinta on se täydellinen rinta- se on kuitenkin aidon kopio. - Jepujou
Minua myös huvittaa, että monet tosiaan pitää tuollaisia rintoja lähes täydellisinä mutta kuitenkin silikonit olis todella iso miinua ja niitä ei kannateta.
Siinäpähän toivovat, että vastaan kävelis luonnonoikku. - vcxvcxvcxvcx
Naisella on tuossa hieman sellainen asento, joka tekee rinnoista kiinteämmän näköiset. Silikonit nuo ovat, mutta lähes vastaavia on kyllä tuossa asennossa luomunakin.
Kaunis nainen. - katsokaa tarkemmin
Kauniit rinnat, sitä en kiellä, mutta kyllä nuo silikoneilta näyttäävät. Ovat liian pinkeät ollakseen luonnon luomat.
- oka53
Minun mielestä luonnollisen täylelliset....
http://trial-run.tumblr.com/post/41823547132/nudebbwpics - Tissitissimies
No ei, vaan tässä: http://p0.storage.canalblog.com/09/85/173420/37448534.jpg
"Voiko tuollaiset rinnat olla jollain luonnostaan vai ovatko automaattisesti feikit?"
No ei nyt ihan. On nuo jo kyllä vähän liian pyöreät.- oka53
No kyllä nuo aika lunnollisen näköiset on, siis molemmissa kuvissa. Hyvältä nayttää.
- Parhaat_
oka53 kirjoitti:
No kyllä nuo aika lunnollisen näköiset on, siis molemmissa kuvissa. Hyvältä nayttää.
No kyllä nämä vasta on jotain
http://trial-run.tumblr.com/post/40857015137 - Mun mielestä
Parhaat_ kirjoitti:
No kyllä nämä vasta on jotain
http://trial-run.tumblr.com/post/40857015137Parhaimmat.
http://trial-run.tumblr.com/post/38113400058 - Tissitissimies
oka53 kirjoitti:
No aika liian ilmapallomaiset jo kyllä ollakseen minusta aitoja. Ei tuon kokoiset kyllä enään noin terhakoita voi olla.
Siksipä minä en enään tykkääkään noista rinnoista kun ovat jo aivan liian luonnottoman näköisiä.
- Pyhhh!
Silarit noi on! Pikemminkin "täydelliset silaritissit"?
Ja hei, kun kysytte onko tuossa täydelliset rinnat niin veikkaan, et jos toi sama nainen ois tossa joku ylipainoinen ja sillä ois nuo samankokoset tissit, niin se ei näyttäs teidän silmissä yhtään niin herkulta ja "täydelliseltä" ... niin se on.
Kuvaa on varmasti muokattu, mut ei kellään oo tollasia rintoja luonnostaan. Harva laiha omistaa muutenkaan suuria rintoja. Siltiki toi on feikkii hahaaaaa."ei kellään oo tollasia rintoja luonnostaan"
-Kyllä on..olen henk koht nähnyt useitakin sellaisia.
"veikkaan, et jos toi sama nainen ois tossa joku ylipainoinen ja sillä ois nuo samankokoset tissit, niin se ei näyttäs teidän silmissä yhtään niin herkulta"
-Eipä tietenkään. Ylipaino on vastenmielistä.
- lifemocker
"vinksahtaneeseen" makuun olisi parempi ;)
- No niin
Vitun asiaa!
- hannu_39
lifemocker kirjoitti:
"vinksahtaneeseen" makuun olisi parempi ;)
Taas täällä dissamassa. Jokaisella on oma makunsa ja kunnioitetaan sitä. Voisko sinulta saada asiaan littyvää komenttia.
Vaikka ihan että ei ole minun makuuni.
- Anonyymi
Täydelliset
- Anonyymi
Nämä ovat niin sanotut "ketun nokat", mutta edelleen kasvuvaiheessa. Tästä tytöstä tulee jättirintainen. Luomut ovat.
- Anonyymi
Ihan hyvän näköiset ovat. Isommat olisi toki vielä paremmat. Vähän vielä täytettä niin täydelliset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272273Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281735Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281371
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61266Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291251Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631167