Tässäkö täydelliset rinnat?

hmmmm'

50

4108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 300cc

      Anatomiset implantit n 3desiä. Harjaantunut silmä erottaa heti silikoneiksi. Tottumattomampi voi mennä lankaan.

    • ei kun nää

      Nää on oikeasti miesten mieleen olevat luomurinnat. Harvalla vain on tällasia, mutta näistä kaikki miehet oikeesti haaveilee. Tietenkin sille omalle pikkutisu tyttöystävälle sanotaan vain, että tykkää pienistä, mutta salaa haaveilee näistä kun hiplaa tyttöystävänsä pieniä tisuja.

      http://oi48.tinypic.com/2nrq1ow.jpg

      • Joo, joo...

        Uuh! Tosin ihanat ja kauniit.


      • Hyi helkkari. *oksetus*


      • Hyvä ihminen

        Överitissit.


      • Anonyymi
        TheOne kirjoitti:

        Hyi helkkari. *oksetus*

        Miehen rinnat ovatkin kauniimmat.


    • lifemocker

      täydellisistä en tiedä. aika kivat kuitenkin

    • rintojen ihailija

      http://24.media.tumblr.com/88317c2e2a1d7ea96e3ec5f271d45e19/tumblr_mewei7kx8F1rh0o4lo1_500.png

      Voi olla tuommoiset, varsinkin kun on
      - hartiat ylhäällä
      - kädet hieman sivuilla

      Siinäpä ne olivat kaksi luonnonmukaista rintojen kohotuskonstia... Todella kauniit rinnat ja samanlaisia (isompia) olen päässyt hyväilemään. On erittäin kiihottavaa sekä mieltä tyydyttävällä tavalla esteettisesti palkitseva kokemus kun katsoo ja hyväilee nuoren naisen ihania kauniita rintoja :)

      • rg<rg<rg

        Eikä tarvitse olla nuorikaan että ihanat, kauniit rinnat olisi esteettinen kokemus :) Nimimerkille kokemusta on


    • joo on

      Täydelliset. Tiedän yhden jolla on melkein samanlaiset luomut.

    • tissi mies

      Kyllä on aika täydelliset

    • Pienemmistä pitävä

      Kyllä hiukka sirommat näyttäisivät hänelläkin paremmilta.. varsinkin seksikäs pukeutuminen olisi helpompaa kun olisi mittasuhteet tasapainoisemmat.

    • ELOELO

      Kyllähän se on mahdollista, että noin kookkaat rinnat jollakin on, mutta eivät ne kyllä välttämättä silloin ole noin kiinteät. Silikonit vääristää monen mielikuvan siitä, millaisilta rintojen tulisi näyttää.
      Pienemmätkin rinnat painovoima vetää alaspäin, joten kookkaammat pakostakin roikkuu, vaikka sekin on yksilöllistä, kuinka paljon.
      Sanoisin kuitenkin, että todella harvinaiset olis noin suuret ja kiinteät rinnat noin hoikalla naisella. Kelpais kyllä.

    • trueornot

      Näyttäisi olevan ihan hyvässä kunnossa tuo nainen joten voi olettaa, että myös rintalihaksia on treenattu - eikö sen pitäisi auttaa "nostamaan" itse rintaakin, ylläpitämään siis kiinteyttä jonkin verran?

      Kyllähän joillakin onnekkailla tuollaiset saattavat nuorena luonnostaan ollakin, mutta pirun harvinaisia nämä tapaukset tietty ovat. Mikähän kuppikoko tuo on?

    • ftttfftttft

      Silkkarit.
      Kuvaa on käsitelty oikeanpuoleisen rinnan "implanttiraja" on häivytetty.

    • 300cc

      Ei tarvii olla edes käsitelty. Silikonithan noi on, ei siitä kahta sanaa. Ihanaa kun ihmiset ei sitä tajua... Mulla on aika samanlaiset;) Anatomiset implantit on avainsana.

    • sytkäri kehiin

      karseet muovipallot näkeehän sen jo muodosta,taas yks lauta joka joka "hankki" "rinnat" lol..voi kun tää muovin rakastaminen joskus loppuis,ei tarttis nähä näitä rintalasta friikkejä.

      • Anonyymi

        Ei noita voi puristaa kunnolla. Itse ainakin haluan että niitä voi kösitellä.


    • hmmmm'

      No mikä siinä sitten on, että jos on luonnostaan tuollaiset niin hipoo täydellisyyttä, mutta jos silarit niin yök mitkä rumat pallot! (vaikka ulkonäkö olisi lähes sama)

      Miksi siis edes ihannoitte tai vaaditte superkiinteitä isohkoja tai keskikoon tissejä kun sellaiset usein jonkinlaisia operaatioita vaativat?

    • "Tässäkö täydelliset rinnat? "

      -Ei, mutta varsin hyvännäköiset kylläkin. =)

      "Voiko tuollaiset rinnat olla jollain luonnostaan "

      -Voi.

    • tunne vai näkö

      Silikonit näyttää parhaimmillaan tolta mutta ei tunnu kivoilta. Niitä on kiva katsoa muttei koskea. Kokemusta on. Mun mielestä mieluummin vähän pienemmät ja laskeutuvammat, kunhan tuntuu luonnolliselta.
      Mut joo hyvältähän noi näyttää.

      • :D.

        Joo, uskaltauduin kertomaan miehelleni vasta kahden vuoden suhteen jälkeen, että minulla on silikonit. Hän ei uskonut. Te miehet ette todellakaan pysty erottamaan silareita aidoista, sori nyt vain.


      • ympärileikattu mies
        :D. kirjoitti:

        Joo, uskaltauduin kertomaan miehelleni vasta kahden vuoden suhteen jälkeen, että minulla on silikonit. Hän ei uskonut. Te miehet ette todellakaan pysty erottamaan silareita aidoista, sori nyt vain.

        Ja näinpä ollen miehenä voin tunnustaa että ei ole paskankaan väliä onko naisella silikonit vai ei, kunhan näyttää hyvältä! En ymmärrä sitä puhdasotsaista raivoa, jota silikonit kohtaavat nettipalstoilla. Mieluummin otan naisen 75F kuin 75A -rinnoilla.


      • lifemocker
        :D. kirjoitti:

        Joo, uskaltauduin kertomaan miehelleni vasta kahden vuoden suhteen jälkeen, että minulla on silikonit. Hän ei uskonut. Te miehet ette todellakaan pysty erottamaan silareita aidoista, sori nyt vain.

        vaikea sanoa kun ei ole päässyt tunnustelemaan...


      • Dino Rex
        :D. kirjoitti:

        Joo, uskaltauduin kertomaan miehelleni vasta kahden vuoden suhteen jälkeen, että minulla on silikonit. Hän ei uskonut. Te miehet ette todellakaan pysty erottamaan silareita aidoista, sori nyt vain.

        Kuule kyllä se koskettelemalla selviää viidessä sekunnissa.


      • älsdknvkln
        Dino Rex kirjoitti:

        Kuule kyllä se koskettelemalla selviää viidessä sekunnissa.

        Ei mulle vaan. Mutta sä olet varmaan niitä tyyppejä, jotka tuntevat paksusuolenkin ihan vaan tuosta sormilla vatsapeitteen läpi kokeilemalla.


      • uyguy
        älsdknvkln kirjoitti:

        Ei mulle vaan. Mutta sä olet varmaan niitä tyyppejä, jotka tuntevat paksusuolenkin ihan vaan tuosta sormilla vatsapeitteen läpi kokeilemalla.

        Onhan ne nyt selkeästikin eri tuntuiset.


      • 14+18
        uyguy kirjoitti:

        Onhan ne nyt selkeästikin eri tuntuiset.

        Ei ainakaan ne olleet, joita itse kokeilin. Ainoa asia, josta ne tunnisti leikatuiksi tisseiksi oli leikkausarpi.


    • 300cc

      "Voiko tuollaiset rinnat olla jollain luonnostaan "

      Tuon kokoiset voi ja lähes tuon muotoiset voi, mutta nämä nimenomaiset ovat implantit. Siinä muodossa on se hiuksenhieno ero.

    • Shape's that counts

      Sanotaanko että muoto on täydellinen. Tuon malliset rinnat ovat kauneimmat, olisi ne sitten isot tai pienet.

    • ihan ok implantit

      noi on selkeesti feikit. Sen huomaa asennostakin, jokainen nainen tietää miten rinnat käyttäytyvät, kun nojaa taaksepäin (eli kipuavat kainaloa kohti). Ja ei, rintalihaksia treenaamalla rinnan rasva ei kiinteydy :) ne joko roikkuvat tai eivät.
      Kauniit ovat silti! toisesta kuvakulmasta voivat olla vähemmän kauniit. Hieman roikkuvat mutta kiinteät isohkot luomurinnat ovat kaikkein kauneimmat minusta!

    • ehta aito

      Miehiä onkin niin helppo huijata, kun ne ei tajua miten se rinta käyttäytyy;) Vaikka olis miten kiinteet rinnat niin ei ne tossa asennossa ole tuossa asennossa. Itellänikin on kiinteet rinnat mutta kyllä vaan ne menee sivuille kun taakse nojaa, selällään puhumattakaan (silikonit on ton malliset myös selällään).

      En sitten tiedä mitä ajatella siitä, jos miesten mielestä silikonirinta on se täydellinen rinta- se on kuitenkin aidon kopio.

    • Jepujou

      Minua myös huvittaa, että monet tosiaan pitää tuollaisia rintoja lähes täydellisinä mutta kuitenkin silikonit olis todella iso miinua ja niitä ei kannateta.
      Siinäpähän toivovat, että vastaan kävelis luonnonoikku.

    • vcxvcxvcxvcx

      Naisella on tuossa hieman sellainen asento, joka tekee rinnoista kiinteämmän näköiset. Silikonit nuo ovat, mutta lähes vastaavia on kyllä tuossa asennossa luomunakin.

      Kaunis nainen.

    • katsokaa tarkemmin

      Kauniit rinnat, sitä en kiellä, mutta kyllä nuo silikoneilta näyttäävät. Ovat liian pinkeät ollakseen luonnon luomat.

    • oka53
    • Tissitissimies
      • oka53

        No kyllä nuo aika lunnollisen näköiset on, siis molemmissa kuvissa. Hyvältä nayttää.


      • Parhaat_

      • Mun mielestä

      • Tissitissimies
        oka53 kirjoitti:

        No kyllä nuo aika lunnollisen näköiset on, siis molemmissa kuvissa. Hyvältä nayttää.

        No aika liian ilmapallomaiset jo kyllä ollakseen minusta aitoja. Ei tuon kokoiset kyllä enään noin terhakoita voi olla.

        Siksipä minä en enään tykkääkään noista rinnoista kun ovat jo aivan liian luonnottoman näköisiä.


    • Pyhhh!

      Silarit noi on! Pikemminkin "täydelliset silaritissit"?

      Ja hei, kun kysytte onko tuossa täydelliset rinnat niin veikkaan, et jos toi sama nainen ois tossa joku ylipainoinen ja sillä ois nuo samankokoset tissit, niin se ei näyttäs teidän silmissä yhtään niin herkulta ja "täydelliseltä" ... niin se on.

      Kuvaa on varmasti muokattu, mut ei kellään oo tollasia rintoja luonnostaan. Harva laiha omistaa muutenkaan suuria rintoja. Siltiki toi on feikkii hahaaaaa.

      • "ei kellään oo tollasia rintoja luonnostaan"

        -Kyllä on..olen henk koht nähnyt useitakin sellaisia.

        "veikkaan, et jos toi sama nainen ois tossa joku ylipainoinen ja sillä ois nuo samankokoset tissit, niin se ei näyttäs teidän silmissä yhtään niin herkulta"

        -Eipä tietenkään. Ylipaino on vastenmielistä.


      • lifemocker

        "vinksahtaneeseen" makuun olisi parempi ;)


      • No niin

        Vitun asiaa!


      • hannu_39
        lifemocker kirjoitti:

        "vinksahtaneeseen" makuun olisi parempi ;)

        Taas täällä dissamassa. Jokaisella on oma makunsa ja kunnioitetaan sitä. Voisko sinulta saada asiaan littyvää komenttia.
        Vaikka ihan että ei ole minun makuuni.


    • Anonyymi

      Täydelliset

    • Anonyymi

      Nämä ovat niin sanotut "ketun nokat", mutta edelleen kasvuvaiheessa. Tästä tytöstä tulee jättirintainen. Luomut ovat.

    • Anonyymi

      Ihan hyvän näköiset ovat. Isommat olisi toki vielä paremmat. Vähän vielä täytettä niin täydelliset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3115
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2502
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2326
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2035
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe