Moi kaikille tuoksujen ystäville,olen lähdössä lomalle ja pitäisi ostaa taxtreestä muutama hajuvesi.Onko kokemuksia uudesta Hugo Bossin Nuit edp 50ml,Eternity edp,Dolce&Gabbana Light Blue tai Guggin uusi Premiere.
paras parfyymi
4
337
Vastaukset
- luxustyttö
Miksi ihmeessä tuhlaisit rahojasi mihinkään noista tuotteista.
Todellinen luxus löytyy nykyään jostain aivan muualta kuin taxfreestä. - Iloa elämään
Mistä löytyy? Totta, luxusta saa muualtakin.Mutta, jos sitä saa edullisemmin niin tottakai sitä kannattaa ostaa;).
- l´odeur excellente
Minäpä vastaan, kun olen tällainen jo vähän kauemmin maailmaa katsellut "a sophisticated lady", mutta olen mielestäni vielä tarkkanenäinen. Saatan jopa muistaa , kun hajuvesissä vielä oli alkuperäisiä raaka-aineita. Tietenkään niitä ei enää voi käyttää, eiväthän ne riitä kun konsumenttien määrä on kasvanut runsaasti. Mutta ne ensimmäiset synteettisetkin tuoksut olivat vielä kelvollisia. Oikea laadun lasku on tapahtunut ehkä viiden viimevuoden aikana. Epäilen että valmistemateriaalit on vaihdettu halvempiin, kuten niin monissa muissakin asioissa. Joissain tuoksun kantoaine on ikävän sumea, kuin pölyä ja joissain läpi pistävä. Ja itse tuoksuainetta on sen vuoksi vahvistettu aivan liian väkeväksi.
Nämä isot "Maailmanmerkit"joita luettelit ovat minulle enää kauniita pakkauksia.
Joistan keskieuroopan pikkupuodeista olen vielä löytänyt "vanhanajan" tuotteita, todellista luxurya, mutta kun menen uudestaan ei niitäkään enää ole. Mutta ehkä kokeilemalla vielä voi löytää jotain kelvollista. Mutta halppaa se ei ole. - hyvämaku
Hugo Boss Nuit edp on hyvä tuoksu,myös Lancomen Miracle tai Poeme minun makuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178153Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996389Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743683- 722569
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402470- 452313
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222186- 1032026
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 481595