Kuinka paljon te huijaatte kirjotellessanne ihmisille???
Esim. Ikää, elämäntilannetta, sinkku/varattu, painoa,paikkakuntaa, pituutta jne.
...Vai kerrotteko heti totuuden?
Kysymys kaikille nettideittaajille:
23
454
Vastaukset
- Pitäkää tunkkinne
Minä hölmö kirjoitin vai pelkkää totuutta ja otin rehellisen valokuvan. Tuloksena että ei kukaan käy profiilissani enkä saa asiallisiin viesteihin vastauksia. Ei kunnollinen 30 mies saa seuraa täältä eikä muualtakaan. Kusipäät saa naiset täältä ja baareista. Ja ei,en ole ylipainoinen, panostin tekstiin, olen herrasmies netissä ja kadulla, mutta nyt riittää, antaa olla.
Tuon uudistuksen jälkeen tuli vielä tuo ilmoitus "kukaan ei ole vieraillut profiilissasi viimeaikoina" joo, hierokaa se mun naamaan.- N26_
Ei minunkaan profiilissani ole vieraillut ketään viimeiaikoina, eikä se edes haittaa. Täytyy itse olla aktiivisempi sen olen huomannut, aina jos olen kirjoittanut jollekin miehelle olen saanut vastauksen vaikka olen kuvattomalla profiililla liikenteessä.
- Pitäkää-tunkkinne
N26_ kirjoitti:
Ei minunkaan profiilissani ole vieraillut ketään viimeiaikoina, eikä se edes haittaa. Täytyy itse olla aktiivisempi sen olen huomannut, aina jos olen kirjoittanut jollekin miehelle olen saanut vastauksen vaikka olen kuvattomalla profiililla liikenteessä.
Niin... Siinä se ero onkin, kyllähän naiset viestejä saavat, miesten kohtalo on tylympi. Ne jotka ei saa huomiota naisilta "IRL" ei saa sitä täälläkään. Kyllä se kelpaamattomuuden tunne syö miestä rotan lailla.
- Pitäkää.tunkkinne
Pitäkää-tunkkinne kirjoitti:
Niin... Siinä se ero onkin, kyllähän naiset viestejä saavat, miesten kohtalo on tylympi. Ne jotka ei saa huomiota naisilta "IRL" ei saa sitä täälläkään. Kyllä se kelpaamattomuuden tunne syö miestä rotan lailla.
Tuohon huomion puutteeseen suurimmaksi syyksi epäilen pituuttani (172). Koskapa naiset hakuja tehdessään varsin usein laittavat minimiksi 175. Voi suorastaan tuntea kuinka tukka hulmahtaa kun haku menee ohi!
- Kyllä juu
Kerroin totuuden, kävin jopa aamulla puntarissa, (kun mulla oli profiili).
Enää ei tartte, kun etsin livenä. Nyt näkee koko paketin samaan
syssyyn.
Olin liiankin rehellinen, muttei siitä haittaa ollut, päinvastoin. - Sinkku.37.
En minä ainakaan huijaa. Pituus ja paino on aina mulla totta ja muut asiat. Se olis noloo vaan jos jää kiinni joten parempi puhuu totta.
- utelias87
Olen siis alkanut pohtimaan tätä vasta luettuani tätä palstaa..
Itse aina puhunut totta, näyttänyt kuvani joka on alta kuukauden vanha, kertonut rehellisesti elämästäni, ollut avoin ja tutustunut miehiin.
Silti on alkanu herätä epäilys et liekkö miehet kenen kanssa olen kirjoitellut on ollut omia itsejään kun aina tulee jotenki varautunut olo ja kumma fiilis. Täällä kun tuntuu kuitenkin deittailevan varattua miestä, siinä missä sinkkujakin. Ihmiset huijaavat painonsa, liekkö pituutensa myös. Tekevät monia profiileja ja esiintyyvät miehenä vaikka on nainen tms.. Ei ole ollut tarvetta valehdella. Suhdekokemattomuuteni jättäisin mainitsematta ja voi olla että asiasta kysyttäessä joutuisin keksimään jonkun suhteen.
- Miksi en löydä?
Treffipalvelut tekevät karhunpalveluksen asiakkailleen vaatimalla kaikkien tietojen ilmoittamista. Jos epäedullinen tieto on pakko valehdella, niin myös tehdään.
Profiilini on aika lailla totta, vaikka se näyttääkin liian hyvältä ollakseen sitä.
Yksityisyyden suojaamiseksi syntymäaikani ei ole tarkalleen oikein, mutta ei niin väärin, että sillä olisi suhteen kannalta yhtään mitään merkitystä. Siis, jos ei usko horoskooppeihin. Jos asuisin pienellä paikkakunnalla, saattaisin käyttää naapurikuntaa oikean sijaan, jos tieto on pakko merkitä.
Paino on profiilissa keskimäärin oikein, vaikka se päivittäin ja kuukausittain vaihteleekin muutamalla kilolla. Mittanauha näyttää onneksi todellisuudessakin tasan 180 cm:a, mutta pyöristäisin 179 cm:n kyllä 180:een.
Olennaisempaa on tietenkin se, mitä jätän kertomatta. Suurin turn-offini on olla varattu. Uudessa S24-treffipalvelussa on käytännössä pakko kirjoittaa siviilisäädyksi eronnut, vaikka ero on vasta henkisellä tasolla. - 9 + 9
En valehtele mitään. Ne jotka valehtelecat, jäävät kyllä kiinni.
- totuuden TORVI
Paikkakunnaksi olen laittanut suurkaupungin jotta olisin mukana haussa edes joskus. Ilmoitukseeni olen kyllä sisällyttänyt tiedon tästä etten asu kyseisessä kaupungissa vaan lähistöllä.
Painoa taitaa olla tällä hetkellä nyt kilo enemmän kuin ilmoituksessa seisoo, mutta en jaksa sitä päivittäin vekslata eestaas. :P
En ole kertonut tulojani (olemattomat) enkä työtilannettani (en ole töissä). En ole niitä valehdellutkaan. Kerron niistä sitten jos jonkun kanssa alan henk.koht. juttelemaan. Mutta voihan fiksu päätellä että jos tuloja tai töitä ei kerrota, niin niitä ei ole.
Muuten ei siellä sitten mitään salaisuuksia olekaan, eikä varsinkaan valeita. - ....................
Kun muutama vuosi sitten nettideittailin niin en valehdellut mitään. Eipä ollut valehdeltavaa. Ainoa juttu joka olisi voinut joitakin harmittaa oli ettei kuvassani näkynyt finnejäni, mutta eivätpä ne tuntuneet tapaamiani poikia haittaavan :)
- rjuhani67
Ei ole tapana valehdella mitään, vaan profiili on totuudenmukainen. Joskus on käynyt mielessä, että pitäisi varmaan kirjoittaa sellainen täynnä draivia ja toimintaa olevan ihmisen profiili ja katsoa, että olisivatko naiset sen jälkeen enemmän kiinnostuneita vastailemaan. Vaan enpä taida, sillä se ei olisi omaa itseäni. Valehtelulla on yleensä lyhyet jäljet.
- bämiboi
En valehtele yhtään. Eräs tuttavani sanoi, että ite ei uskaltais noin rehellistä profiilia laittaa. Yhteydenottojen määrä naisilta on 0
- rehellisenä yksin
Rehellistäkin rehellisemmin olen profiilini laatinut.
Eräs mies laittoi kerran viestiä, että profiili on hyvä, mutta millainen oikeasti olen. Kun vastasin, että juurikin sellainen, mitä profiili kertoo, hänestä ei enää kuulunut mitään.
Muutamat miehet ovat lähestyneet viesteillä tyyliin "eihän tuollaista naista ole olemassakaan".
No, kaipa siksi edelleen etsin, kun ei kukaan minua vakavasti ota... - Olen rehellinen
En ole huijannut yhtään enkä koskaan. En ole myöskään saanut mitään vastauksia viesteihini. Olen ajatellut että ilmeisesti pitää alkaa keksiä kaikenlaisia valheita itsestäni jokso sitten edes joku vastaisi minulle.
- mies maalta
En huijaa ja miksi pitäisi huijata?!! Johan sen näkee euroopankin tilanteesta mitä huijaamisesta seuraa...
Itsellä hieman erilainen profiiliteksti, mutta totta kaikki. Viestejä ja vierailijoita tulee.
Kai se aika paljon kiinni mitä sinne profiiliin kirjoittaa ja miten.
Itse olen tosissani itselleni kumppania etsimässä, silloin ei ole mitään hyötyä valehdella. Valehtelu ja liioittelu on vaan kaikkien ajan haaskaamista.- symppislutunen
Olen inhorealistinen, viestejä ei kuitenkaan satele, jostain syystä..
- johndoe5
Hei!
Toivoisin vastausta siihen, että kuinkahan monta profiilia yksi henkilö aina luo. Tuntuu, että törmää samaan ihmiseen useita kertoja - rumamies
Tällä naamalla ei ole varaa huijata. Muutenkaan en saa ikinä vastauksia. Monikaan ei pääse treffeille jos ei huijaa. En jaksa huijata kun en varmaan siltin pääsisi treffeille.
Valehtelin aavistuksen silloin kun mulla oli vielä profiili. Paino saattoi vaihdella hieman, mutta virhe oli korkeintaan 0,5 kg siitä päivästä, jolloin profiiliin painon ilmoitin. Samoin pituuteni maksimivirhe oli 0,5 cm. Palvelu taisi ensiksi pyöristää iän tasapäiviin ja sitten katkaista sen kokonaisvuosiksi, jolloin iän maksimivirhe oli 365/366 (noin 0,997) vuotta. Tämä ilmeni vain karkausvuosina.
- kaiken kokenut
Varovaisuuden takia en anna itsestäni tarkkoja tietoja, onko se sitten huijaamista.
Monet miehet ovat mielestäni hölmöjä, kun alkavat tiukata naiselta heti, missä sinä asut. Kannattaa miettiä kaksi kertaa, ennenkuin sanoo tuntemattomalle tarkkoja tietoja itsestään, esim. se asuminen. Ihmeellistä miten varomattomia ihmiset ovat, itse en ainakaan halua joutua sarjamurhaajan uhriksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614358KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1443120Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472428Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462343- 981985
- 241883
- 281596
- 221584
- 1501411
- 341233