Mahdollisimman yksinäinen työ

metsien erakko

Olen tekniikan allalla teollisuudessa työskenteleva henkilö. Olen erittäin hyvä työssäni, mutta koen erittäin kuluttavaksi vuorovaikutuksen työympäristöni muiden ihmisten kanssa. Nykyinen työni olisi unelmahommaa, jos ei vain tarvitsisi olla muiden kanssa tekemisissä.
Olen alkanut kehitellä mielessäni jotain oikein yksinäistä työtä. Tulen loistavasti toimeen yksinäni ja vain siten pystyn rentoutumaan kunnolla.

Olisiko teillä ehdottaa jotain yksinäistä työstä.

51

5750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älyssäkö vikaa?

      Kuulehan, ei täällä muutkaan pyri rentoutumaan kunnolla silloin kun ollaan työssä. Vapaa-ajalla rentoudutaan. Ilmeisesti ymmärrät työn väärin. Ei se ole mitään löysäilyä ja sinun mielipiteidesi mukaan oleilua.

      En usko että olet hyvä työssäsi. Kukaan ei vaan KEHTAA sanoa sitä suoraan.

      Mene vaikka metsään susia laskemaan.

      • lionheart

        "En usko että olet hyvä työssäsi. Kukaan ei vaan KEHTAA sanoa sitä suoraan."

        Mikä hitto viiraa näitä ihmisiä, jotka tulee tänne kommentoimaan sellaisten asioita, joita eivät edes tunne? Mistä sinäkin muka tiedät mitään aloittajan työstä tai taidoista? Jotenkin iljettää elää tällaisessa kulttuurissa, jossa ihmiset saavat potkua surkeaan elämäänsä vain toistensa rääpimisestä. Mutta se on tietysti yleisesti tiedostettu totuus, että Suomi on mielenvikainen yhteiskunta.


      • yksi3

        Et varmaan ole ainoa joka tykkää työskennellä yksin. Yksin työskennellessä voi kehitellä työtä helpottavia menetelmiä työn jouduttamiseksi ja helpottamiseksi. riippuen titysti siitä millainen työ on. Tämä antaa sitä mielekkyyttä omaan työhön, kun ei tarvitse olla toisesta tyntekiästä mitenkään riippuvaine, työn johto on tietysti eri Vasia. Metsä työ on yksinäistä työtä ja pidin siitä aikoinaan kun metsässä työskentelin.Viimeisin työpaikka oli teurastamon navetassa eikä siellä ollut muita kuin eläimet ja minä, loisto työpaikka sekin ja juuri siksi, ettei siellä ollut töissä muita ihmisiä kuin minä.


      • Viihdy

        Nimimerkille "Älyssäkö vikaa" Kirjeesi perusteella saan sinusta käsityksen, että sinun kaltaiset työ toverit kiertäisin kaukkaa. Mene sinä ensi syksynä laskemaan metsään kaikki puolat.


      • hyvä huomio
        lionheart kirjoitti:

        "En usko että olet hyvä työssäsi. Kukaan ei vaan KEHTAA sanoa sitä suoraan."

        Mikä hitto viiraa näitä ihmisiä, jotka tulee tänne kommentoimaan sellaisten asioita, joita eivät edes tunne? Mistä sinäkin muka tiedät mitään aloittajan työstä tai taidoista? Jotenkin iljettää elää tällaisessa kulttuurissa, jossa ihmiset saavat potkua surkeaan elämäänsä vain toistensa rääpimisestä. Mutta se on tietysti yleisesti tiedostettu totuus, että Suomi on mielenvikainen yhteiskunta.

        Aloittajan mukaan työajalla pitää "rentoutua", mikä ei pidä paikkaansa. älyssäkö vikaa? -nimimerkin kommentti oli ihan asiallinen ja paikallaan. Vapaa-aikana tosiaan "rentoudutaan".


      • Sivusta seurannut
        hyvä huomio kirjoitti:

        Aloittajan mukaan työajalla pitää "rentoutua", mikä ei pidä paikkaansa. älyssäkö vikaa? -nimimerkin kommentti oli ihan asiallinen ja paikallaan. Vapaa-aikana tosiaan "rentoudutaan".

        älyssäkö vikaa- ja hyvä huomio-nimimerkeille:

        Kyllä siihen pitää pyrkiä, että löytää työn, josta pitää niin paljon, että siinä rentoutuu, unohtaa ajan ja paikan. Jos teillä ei ole koskaan ollut sellaista työtä niin yrittäkää nyt edes mielikuvituksessanne kuvitella kyseinen tilanne älkääkä kyseenalaistako aloittajan toiveita.


      • rento reino
        Sivusta seurannut kirjoitti:

        älyssäkö vikaa- ja hyvä huomio-nimimerkeille:

        Kyllä siihen pitää pyrkiä, että löytää työn, josta pitää niin paljon, että siinä rentoutuu, unohtaa ajan ja paikan. Jos teillä ei ole koskaan ollut sellaista työtä niin yrittäkää nyt edes mielikuvituksessanne kuvitella kyseinen tilanne älkääkä kyseenalaistako aloittajan toiveita.

        Ei todellakaan, työssä ei rentouduta. Työ on työtä ja työn jälkeen rentoudutaan, toiset vaikka baarissa, toiset jonkun urheiluharrastuksen parissa, jne.


      • jhkjhkjhkjhk
        rento reino kirjoitti:

        Ei todellakaan, työssä ei rentouduta. Työ on työtä ja työn jälkeen rentoudutaan, toiset vaikka baarissa, toiset jonkun urheiluharrastuksen parissa, jne.

        Työ tehdään sen mukaan mitä siitä maksetaan palkkaa.

        Muistakaa kaikki aina tämä. Jos saatte huonoa palkkaa, tehkää hitaasti. Hyvällä palkalla voi olla vähän nopeampi.


      • pyh, sanon minä
        rento reino kirjoitti:

        Ei todellakaan, työssä ei rentouduta. Työ on työtä ja työn jälkeen rentoudutaan, toiset vaikka baarissa, toiset jonkun urheiluharrastuksen parissa, jne.

        Työ on työtä...eli mielestäsi sen täytyy olla pakkopullaa.
        Et varmaankaan ole alalla, jossa on luovuudelle sijaa. Oikeasta työstä kuuluu nauttia.


      • Totuuden torvi
        pyh, sanon minä kirjoitti:

        Työ on työtä...eli mielestäsi sen täytyy olla pakkopullaa.
        Et varmaankaan ole alalla, jossa on luovuudelle sijaa. Oikeasta työstä kuuluu nauttia.

        Ei työstä "kuulu nauttia", jos Sinulla on sellainen työ, josta nautit, ole vaan siitä tyytyväinen, mutta yritä ymmärtää, että varmasti 99% töistä ei ole sellaisia luonteeltaan, joista "nauttii". Töissä käydään siksi että saadaan rahaa, jolla elättää itsensä ja perheensä.


      • KORJAUS
        Totuuden torvi kirjoitti:

        Ei työstä "kuulu nauttia", jos Sinulla on sellainen työ, josta nautit, ole vaan siitä tyytyväinen, mutta yritä ymmärtää, että varmasti 99% töistä ei ole sellaisia luonteeltaan, joista "nauttii". Töissä käydään siksi että saadaan rahaa, jolla elättää itsensä ja perheensä.

        Väärin! Töissä käydään siksi, koska työssäkäynti on työkykyisen ja -ikäisen yhteiskunnallinen perusvelvollisuus. Se saako työstä rahaa vai ei on yhdentekevää.


      • korjaa itsesi
        KORJAUS kirjoitti:

        Väärin! Töissä käydään siksi, koska työssäkäynti on työkykyisen ja -ikäisen yhteiskunnallinen perusvelvollisuus. Se saako työstä rahaa vai ei on yhdentekevää.

        Sinulla taitaa viirata päässä. Työn vastine on palkka, ja palkkaa vastaan töitä tehdään. Toki voit itse tehdä ilmaiseksi töitä talkooperiaatteella, ja näin suorittaa "perusvelvollisuutesi", me muut käymme töissä siksi että saisimme rahaa ja elannon.


      • raha on ahneille
        korjaa itsesi kirjoitti:

        Sinulla taitaa viirata päässä. Työn vastine on palkka, ja palkkaa vastaan töitä tehdään. Toki voit itse tehdä ilmaiseksi töitä talkooperiaatteella, ja näin suorittaa "perusvelvollisuutesi", me muut käymme töissä siksi että saisimme rahaa ja elannon.

        Työ itsessään on palkka!!!


      • Anonyymi

        Haista VITTU sinäkin saatanan haahka! Idiootti olet kun tulet tänne ruoskimaan muita ja vaadit että muiden pitää omassa elämässään turhaan kärsiä!??? Paranna traumasi ja lopeta se kärsimyksesi levittäminen muihin ihmisiin saatana!!


      • Anonyymi
        hyvä huomio kirjoitti:

        Aloittajan mukaan työajalla pitää "rentoutua", mikä ei pidä paikkaansa. älyssäkö vikaa? -nimimerkin kommentti oli ihan asiallinen ja paikallaan. Vapaa-aikana tosiaan "rentoudutaan".

        HAISTA VITTU!!


      • Anonyymi
        rento reino kirjoitti:

        Ei todellakaan, työssä ei rentouduta. Työ on työtä ja työn jälkeen rentoudutaan, toiset vaikka baarissa, toiset jonkun urheiluharrastuksen parissa, jne.

        HAISTA SINÄ VITTU. SE ETTÄ ITSE KÄRSIT EI TARKOITA ETTÄ MUIDENKIN PITÄISI, JOS MUUHUN ON MAHDOLLISUUS ÄÄLIÖ!!!


      • Anonyymi
        lionheart kirjoitti:

        "En usko että olet hyvä työssäsi. Kukaan ei vaan KEHTAA sanoa sitä suoraan."

        Mikä hitto viiraa näitä ihmisiä, jotka tulee tänne kommentoimaan sellaisten asioita, joita eivät edes tunne? Mistä sinäkin muka tiedät mitään aloittajan työstä tai taidoista? Jotenkin iljettää elää tällaisessa kulttuurissa, jossa ihmiset saavat potkua surkeaan elämäänsä vain toistensa rääpimisestä. Mutta se on tietysti yleisesti tiedostettu totuus, että Suomi on mielenvikainen yhteiskunta.

        Juuri tällaisia ihmisiä varmaan tulee töissä vastaan, siksi juuri aloittaja haluaakin yksinäisen työn. Minkä ymmärrän erittäin hyvin. :D


      • Anonyymi
        rento reino kirjoitti:

        Ei todellakaan, työssä ei rentouduta. Työ on työtä ja työn jälkeen rentoudutaan, toiset vaikka baarissa, toiset jonkun urheiluharrastuksen parissa, jne.

        Ei työllä pidä tappaa itseään. Mulla on rento työ,en kerro mikä mutta todellakin välillä nostan jalat toiselle tuolille,syön ja juon kahvia. Heh. Ei työn pidä olla raatamista.


      • Anonyymi
        KORJAUS kirjoitti:

        Väärin! Töissä käydään siksi, koska työssäkäynti on työkykyisen ja -ikäisen yhteiskunnallinen perusvelvollisuus. Se saako työstä rahaa vai ei on yhdentekevää.

        Lol.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HAISTA SINÄ VITTU. SE ETTÄ ITSE KÄRSIT EI TARKOITA ETTÄ MUIDENKIN PITÄISI, JOS MUUHUN ON MAHDOLLISUUS ÄÄLIÖ!!!

        No niinpä.


    • yksinäinen harakka

      No ainakin varmaan metsurin ei tarvitse paljoa olla muiden kanssa tekemisissä tai jonkin metsäkoneenkuljettajan.

    • suti7

      Miten olis nuohooja, olen itse tehnyt jo 5 vuotta tätä. Tai ehkä rajavartija? Tai entä joku yövartija vaikka teollisuusvartija? Lehdenjakajatkin saa olla aika yksin työssään.

      Mielikuvitusta peliin! Kyllä löytyy tosi yksinäisiä ammatteja. Itse olen samanlainen erakko luonne ja halusin itsenäisen työn. Olen yksityisyrittäjä ja toimin nuohoojana. Saa päättää ja sopia itse aikataulunsa ja ei asiakkaiden kanssa joudu paljoakaan tekemisiin.

    • puhesaastetta31

      Joo kaikki ei jaksa sitä jatkuvaa kälätystä, supatusta, kivoista ja ikävistä töistä tappelua ja ennenkaikkea sitä jatkuvaa sosiaalista hyörinää milloin minkäkin asian tiimoilta, kun siinä useimmiten ei ole mitään oikeaa sosiaalisuutta, vaan kovaäänisimmät päällepäsmäröijät kaakattavat muut hiljaisiksi ja mieluiten maanrakoon. Etsi vain itsellesi mahdollisimman itsenäinen työ, jaksat paremmin ja voit sanoa jopa viihtyväsi.

    • onhan noita

      Rekkakuski on melko yksinäinen ammatti. Ellei sitten ole napannut jostain mukaansa reissuun ns. kutumutteria rekkakuskien kielellä :) Periaatteessa myös raitiovaunun, metron kuljettajat, eikös niillä ole nykyään seinillä eristetty koppi, näin ainakin ulkomailla.

    • Työ josta pitää

      Ala valmistaa jotain tuotetta, vaikka puusta. Suunnittele ja tee pienen tilan kalusteita. Ihan on lapsen kengissä koko huonekaluteollisuus. Suutarin ammatti voisi myös olla hyvä. Kotona voi myös leipoa, vaikka kakkuja ym. siis kotileipuri. Voit myös ostaa peltoa, viljellä siellä vihanneksia, kukkia ym. ja myyt ne sitten edelleen.

      Ei ihminen voi välttyä muilta ihmisiltä täysin työssään nykyään, mutta ymmärsin, että sinulle riittää, jos saat tehdä rauhassa yksin ja itsenäisesti työsi esim. jonkin tuotteen. Sen myymisessä ostajalle tulevat muut ihmiset kuvioon mukaan.
      Voit myös perustaa vaikka nettikaupan.

      Kyllä kannattaa tavoitella työtä, jossa viihtyy ja josta pitää. Alan vaihtokin on aina mahdollista. Toiset ihmiset todellakin nauttivat yksintyöskentelystä ja rauhallisemmasta työtahdista, toiset taas kaipaavat enempi muita ihmisiä ympärilleen ja nopeampitempoista työtä.

    • sdfasdfa

      Ite oon miettinyt ruveta siivousyrittäjäks, itsekseni siivoisin kotitalouksia. Ihan rehellisiä kun ollaan niin en ole sen vuoksi alkanut koska pelkään läheisteni kommentteja. Minulle itselleni työ on työ ja sillä ei ole väliä kuhan elän ja olen onnellinen. Mutta voin vain kuvitella kauhisteluja kun kahden korkeakoulututkinnon suorittanut alkaisi siivoojaksi. Ehkä vielä joskus alan, jos en ole enää niin peloissani muiden kommenteista. Minusta siivoominen on kivaa sen takia kun näkee heti työnsä jäljen ja siinä voi itsekseen mietiskellä kaikenlaista ja kunto kasvaa kun nopeesti tekee.

      Musta on aina tuntunut siltä että mun elämäntehtävänä ei ole mikään urakiipiminen vaikka opiskellessa hyvin pärjäisin. Itseasiassa se olisi minulle parasta jos saisin opiskella ja olla siivousyrittäjä samaan aikaan. Kun vain jotenkin eläisi tuolla kun on hiukkasen tullut otettua lainaakin...

      • Anonyymi

        Mitä se läheisille kuuluu mitä sinä teet???


    • Toinen erakko

      Miten olisi oman yrityksen perustaminen, jos se on mahdollista?

      Olen aivan samanlainen. Nautin yksinäisestä työstä tai sitten työkaverin pitää olla joku todella tuttu. Viihtyisin todella hyvin, jos vaikka työkaveri olisi oma sisko tai ystävä. Mutta uuteen porukkaan sopeutuminen on mahdotonta. Tällä hetkellä en ole sellaisessa työssä. Pelkään myös, että muut pitävät minua outona, kun en juttele muiden kanssa ja ole suuna päänä.

      • olet ihan ok!

        Ei kukaan täyspäinen pidä sinua outona, vaikka et juttele muiden kanssa. Töihin ei ole tultu etsimään kavereita tai pälättämään diipadaapaa, vaan töihin ollan tultu tekemään TYÖTÄ !


    • salaneuvo

      Kirjailija/taiteilija salanimellä?

    • Omathommat

      Mulla on on onneksi yksinäinen työ, on mukava työskennelä kaikessa rauhassa ja omissa ajatuksissa.

    • Leppoistaja

      Olen koulutukseltani maanrakennusalan insinööri ja työskennellyt ko. alalla sekä työmaa- että toimistotehtävissä n.25 vuotta. Noin 3 vuotta sitten menetin kiinnostukseni normaaliin klo 7:00-16:00 työssäkäyntiin.
      Tähän vaikutti suuresti päivittäin töissä tapaamani ihmiset. Ilmoitin työnantajalle lopettavani, mutta sanoin kuitenkin olevani valmis tekemään samaa työtä kotoani käsin. Lasken siis maanrakennusurakoita kotonani haluamaani vuorokauden aikaan ja
      yhtä hyvin homma on näinkin sujunut. Toki palkkaukseni on nykyisin
      sidottu laskemieni urakoiden määrään, joten olen hivenen joutunut tinkimään ostovoimastani entiseen verrattuna. Mutta olen kuitenkin erittäin tyytyväinen, koska minulle maksetaan nyt tekemisestä eikä työpaikalla olemisesta ja lisääntynyttä vapaa-aikaa ei raha olisi voinut korvaa.

      • 6+20

        Ihana lukea tuollaisesta työstä ja valinnasta.

        Itselläni tällä hetkellä samoja tuntoja. Todella erityyppinen työ, mutta....työstäni pidän, vaikka rankkaa onkin fyysisesti, mutta en vaan jaksa sitä työyhteisöä. Se henkinen kuormitus käy rankemmaksi kuin se kaikki muu.

        Miksi tätä ei nosteta tarpeeksi esille työssäjaksamisessa.
        Että ei se työ tapa vaan monesti se "pastanjauhanta" puuduttaa - sairaslomallekin.


      • Tiltukka

        Tuota tavoittelen itsekin! Pieniä suunnitelmia ja kokeiluja jo onkin. Tavoitteena että ainakin osan työstä voisi tehdä vaikka yöpuvussa tukka pystyssä...ja kun edellisissä työpaikoissa haasteiden alla ahdistunut mieleni vaatii lepoa voisin kotona työtä tehdessä pitää tauon ja ottaa unet tarvittaessa.


    • ytuvyigiubijk

      Tekniikan alalla teollisuudessa, kunnossapitoasentaja? Niin se tuotantokoneen käyttäjä lienee se rasittava henkilö joka aina rikkoo sen koneen ja sinä joudut sen korjaamaan :D
      Eipä tule mieleen sellaista työtä jossa ei missään vaiheessa tarvitsisi olla tekemisissä toisten ihmisten kanssa olipa ne sitten työkavereita tai asiakkaita.

      No, töissä ollaan 8 tuntia päivässä ja vapaa-ajalla minäkin viihdyn hyvin omissa oloissani.

    • töissä ei rentouduta

      Rentoutumaan kunnolla? Töissä?? Itse pystyn rentoutumaan vain nussimalla ja nukkumalla ja töissä ollessa on vähän huono tehdä kumpaakaan.

    • Lepo vaan, raukat

      Työnjohtajan arvonimellä matalaotsainen kuulapää apina pistorasia tappisilmien välissä kävellen kuin vuoristogorilla vain kyttäämässä onko työtakissasi taskunnappi kiinni jos ei niin soo soo varoitus ja työsuhteen purku-uhka.

      Joo ei kiinnosta pk-jobit enää. :D

      • fkwfjiegjierojgieo

        Tämä työnjohtajan kuvaus nauratti näin tympeän työpäivän päätteeksi :D
        Tiedän ne pistorasia apina -silmät, ovat sillätavalla huomiota herättävän lähellä vierekkäin toisistaan :D
        Sekin on kyllä oudon näköistä jos silmät ovat poikkeuksellisen kaukana toisistaan :P


    • oinobdo

      ,

    • kuuti2

      Roskakuski, hotellisiivooja, dokumentoija

    • Ei hetken rauhaa

      Juu, ruokatauot meneekin nokitusten ja vierekkäin muiden kanssa... Jos menis yksin nurkkaan istumaan, jotkut ajattelis että "voi kun on epäsosiaalinen tyyppi." =)

    • sairaalaerakko

      Itsekin vuosia sairaalassa työskennelleenä ja naismaailmasta ihan tarpeeksi saaneena, toivoisin löytäväni työn jossa saisi olla ihan itsekseen. Ilman ainuttakaan työkaveria. Se varmasti on vain haave, mutta se olisi ihanaa näiden vuosien jälkeen. En kaipaa kahvikavereita enkä juorukavereita, niitä on työelämän ulkopuolella. Tietysti on eri asia jos olisi hyvä tuuri ja saisi mukavan työkaverin. Ilmapiiri on yleensä se joka pilaa muuten ok:n työn. Naiset ja kykenemättömät pomot. Täytyy nyt alkaa etsiä mahd. yksinäistä työtä.

    • vuokkoe

      Ihanaa, että löytyy muitakin yksinäisyydestä nauttivia ja liikaa sosiaalisuutta kammoavia (no, totta kai löytyy!)
      Ensinnäkin, minusta tuntuu, että alkuperäinen tarkoitti tällä lauseella:
      "Tulen loistavasti toimeen yksinäni ja vain siten pystyn rentoutumaan kunnolla".
      ... nimenomaan sitä, että hän viihtyy ja pystyy keskittymään parhaiten yksinään (ei siis sitä, että työssä rentoudutaan).
      Tosin joillekin työn sisältö on tärkeämpää kuin vaikka työkaverit, status, palkka tms. Kuten minulle: haluan vielä muokata työnkuviani niin, että saan olla mahdollisimman paljon yksin, koska silloin nautin ja keskityn parhaiten!
      Toimin freelancerina / itseni työllistäjänä... tosin tähän asti paljolti ihmisten kanssa joko yksilöittäin tai ryhmien kanssa.
      Nyt haluan jättää noita kontakteja vähemmälle (myynnissä niitä jonkin verran tarvitaan edelleen) ja pyrin rakentamaan palveluja, jotka voin tehdä yksikseni aika pitkälti... haastetta siinä on, mutta uskon onnistuvani, koska halu yksinäisyyteen on niin kova!
      Rakkaat terkut kaikille yksinäisyyden herkusta nauttiville!!!

      • omituista höpötystä

        Noin pitkä juttu?, ja sinun piti vain kertoa mikä olisi mahdollisimman yksinäinen työ... siis vastauksesiko on freelancer? Onko se mikään työ edes?


    • essentia

      Aloittajan "rentoutumisen töissä" käsitän ainakin itse niin, että kyllä töissäkin olisi suotavaa pystyä toimimaan rentona, ei niin, että koko ajan ahdistaa, pelottaa, stressaa, viduddaa tms. Vaan sillä tavalla normaalisti ilman ahdistavia tuntemuksia.
      Mua ainakin stressaa töissä hiton moni asia enkä tosiaan voi toimia rentona, omana itsenäni. Osaan stressin aiheista voisin varmasti itse vaikuttaa, suurimpaan osaan en. Ja ne asiat, mihin itse voisin vaikuttaa, saattavat sitten aiheuttaa pientä harmia toisille ja jätän mieluummin sitten tekemättä mitään muutoksia, stressaisin sitten kumminkin vain siitä, mitä vaivaa aiheutan mahdollisesti muille...joo vaikiaa.
      Sopisi itsenäinen ja yksinäinen työ minullekin, mutta en ainakaan keksi itselleni sellaista, mikä toisi leivän pöytään ja mitä pystyisin tältä istumalta tekemään. Ehkä alan vaihto jossain vaiheessa sitten edessä...en tiedä.

      • ihme rutinaa

        hae työterveydestä nappeja jos ahistaa. me muut teemme töitä normaalisti. v-ttuakos siinä rutiset


      • Anonyymi
        ihme rutinaa kirjoitti:

        hae työterveydestä nappeja jos ahistaa. me muut teemme töitä normaalisti. v-ttuakos siinä rutiset

        HAISTA NYT VITTU SINÄKIN SAATANAN UUVELO. ON AIVAN OMA SYYSI JOS KÄRSIT, JOTEN ÄLÄ VAADI SAMAA MUILTA!!!


    • Anonyymi

      Työskennellä yksin on MAHTAVA juttu!!
      Se säästää meitä viettämästä päivää idioottien kanssa, kuten monet, jotka ovat kirjoittaneet tänne kommentteja.

      • Anonyymi

        ja mikä parasta kukaan ei oikein tiedä mitä teet ja onko työ valmis ja miten kommunikoit asian että muut osaavat synkronisoida tekemisensä työsi kanssa. Täydellinen radiohiljaisuus. Työskennellä voi toki yksin mutta miten työn tulokset todennetaan ja miten transaktiot hoidetaan. Sitä olisi yksin työhuoneessansa. Seinässä olisi pieni työn vastaanottoluukku josta ottaisi raaka-aineet ja työohjeet ja toinen luukku johon työntäisi valmiit tuotokset, Huoneessa olisi vain yksi takaovi josta luikahtaisi aamulla sisään ja työpäivän lopussa ulos.


    • Anonyymi

      Miten ei voi ihmiset käsittää sitä, että Suomessa, jossa moni asuu umpimetsässä omassa talossa mahdollisimman kaukana muista ihmisistä, viihdyttäisiin sitten jossain tiimityössä keskenämme.

    • Anonyymi

      Klassikkohan tämä ajatus on on, eli suurin osahan haluaisi työn jossa ei olisi sitä "työelämää". Itse olin myös ennen töissä jossa koko ajan oli muita jauhamassa pa**** elämästään, viikonlopun vietoistaan, missä baareissa on käyty mitä juotu yms, päivästä/kuukaudesta/vuodesta toiseen saman jauhamista. Otin loparit ja aloin siivoojaksi jossa ollut nyt vuosia ja olen eläkeikään asti :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe