laihtuuko??

aloittelija

moi!!

olen alkanut käymään salilla ja yritän käydä siellä joka päivä!! samalla oon jättänyt vähemmälle namut,leivokset jne... yritän ostaa kaupoista vähä rasvaisia ruokia!!
...joskus tulee kyllä syötyä "hyvää"...
syön iltapäivällä ja iltaisin! aamulla eikä päivällä tule syötyä... viikonloppusin tulee syötyä päivällä!!

saanko ihrat tällä tavoin pois??? kiinteytyykö iho myös näillä konstein?? ...en yritä saada ihrojani pois parissa kuukaudessa vaan oon ajatellut että pikku hiljaa vaikka siihen kestäisi vuoden!!!

aloin lihoamaan kun en liikkunut moneen kuukauteen ja söin rasvaisia ruokia enemmän mitä ennen... ennen pyöräilin melkeen joka päivä! en oo ollu koskaan mikään laiha vaan sopusuhtainen nyt haluaisin laihtua n.10kg!! en halua laihtua "langan" laihaksi vaan haluaisin päästä ensiksi tulleista kiloista pois!!

onko jotain konsteja "raskausarpiin" ja auttaako voiteet kiinteyttämään??? tehooko se lorealin rasva joka pitäisi kiinteyttää ja poistaa raskausarpia? ...entä se garnierin kiinteyttävä rasva reisille joka pitäisi kiinteyttää n.1,4cm/kk??

haluaisin myös kuulla kokemuksia ja vinkkejä!!!

kiitos paljon etukäteen vastanneille :)

2

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pia..!

syö mieluummin aamupala ja sitten vaikka klo. 13:mentoista maissa tukevaruoka ja iltapäivällä ja illalla kevyempää..tämä sen takia että kulutat enemmän päivällä kuin illalla..
      ja käy salilla vaikka 3 kertaa viikossa ja tee kunnon treeni..se on tehokasta....

• huuhaa rasvat

Ja unohda ne kiinteyttävät rasvat, ne ovat useimmiten pelkkää huuhaata. Ainakin nuo halvat, ja useimmiten myös kalliimmat. Raskausarpia ei oikeastaan saa pois, paitsi laserhionnalla ymmärtääkseni. Kokeile vaikka itseruskettavan voiteen levitystä, se on ainakin itselläni toiminut "peittäen" arvet siis niin etteivät ne näy niin helposti.

Ja ehdottomasti kannattaa syödä jotain aamulla tai aamupäivällä, muuten illalla tulee ahnehdittua kun on niin kova nälkä.

Ja salilla ei tosiaan tarvitse eikä kannatakaan käydä joka päivä. Älä ainakaan treenaa samoja lihasryhmiä peräkkäisinä päivinä, lihasten täytyy saada palautua jotta treenistä on yhtään mitään hyötyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      333
      6297
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3766
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      933
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      850
    5. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      800
    6. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    7. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      67
      769
    8. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      130
      743
    9. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      48
      732
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      661
    Aihe