Heureka!

8+9

Bändin ensimmäinen levy Heureka oli jonkin sortin kulttimaineessa aikoinaan, nythän bändin Jari Levy majailee Exitissä ja hyvin soitto kulkee edelleen! Mulla on hakusessa tämän ensin mainitun orkesterin mainio levy, tiedättekö kukaan meinataanko siitä tehdä uusia painoksia tai mistä sitä saisi, paitsi kirjastoista? Minulla ei ole kasettisoitinta. :(

4

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJussi

      siistiä että joku toinenkin diggaa kyseisestä levystä itse mä en ole tuohon livenä ikinä tutustunut 80-luvulla mutta sen jälkeen levyn jarin musa on alkanutkin soimaan jos toinenkin kerta. minä voin sen verran paljastaa että olen itsekin tiedustellut uusintaa tuolle levylle - huonoin tuloksin tosin, ellen nyt aivan väärässä ole niin jossakin tiedustelussa sain selville että digitaaliinen julkaisu olisi mahdollista Warner music levy-yhtiöllä aikataulusta tosin en tiedä. Jos sinä omistat levysoittminen niin omani ylimääräisenä voin sulle antaa - LP:nä siis, ite oon laittanut jo arkistoon ko. levyn joten LP:istä enään ole pakkoa. mailiosoitetta tänne päin niin sinä saat levyn sitte : )

      • Vanhin

        Onko levy jo mennyt , mistähän löytäisin oman.


      • jjuhana

        hei! nyt tuli minun huomattua että olit tiedustellut tuota heureka-levyä. miten on haluatko sinä heurekan lp:nä vai cd:nä sillä nythän on tuo ihme tässä parin viime vuoden aikana tapahtunut että cd-painos on valmistunut vihdoin 2 lisäbiisiä on siinä mukana prisman levymerkin toimittamana eli ainakin aikamedian kaupasta sitä nyt saa. voitko sinä laittaa vaikka sähköpostiosoitteesi tähän jos olet kiinnostunut ostamaan lp:n minulta - siis jos haluat sen lp:nä.


    • Rakkauden kulkuri

      Heurekan ensimmäinen levy löytyy kokonaisuudessaan Spotifysta! On niin loistava bändi ja aivan mahtavaa kuulla jälleen biisejä monen vuoden jälkeen :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe