KYLMÄÄ KYYTIÄ

Oulu Yle Uutiset

Oulu Yle uutisoi 11.1.2013 klo 15.30

Ministeriö Jan Vapaavuori tyrmää Laguunan liian kalliina hankkeena Suomen taloudelle. Saatva hyöty ja tulos eivät ministerin mukaan ole kansantaloudellisesti kannattavia.
Ei tule tukemaan ko. hanketta, se tuli selväksi.

17

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos ja kumarrus

      Mutta onneksi me kuitenkin viisaasti äänestettiin Laguunan takuumiehet uuteen valtuustoon. Niin että eihän tässä ole mitään huolta. Homma on kuin kirkossa kuulutettu, luojan kiitos.

    • kahveetunnilta

      Tämä uutinen oli kyllä mukava kuulla vapaavuorelta,onneksi viisaita ministereitä löytyy vielä.Eihän meillä kurjilla ole mitään hätää,selänne popittaa vahvasti ja työtä ja leipäähän riittää jatkossakin.Nyt rupean kahveetunnille ja naatin laguuna-munkin kanssa kahveen.

    • Hurja joukkotyhmyys

      Pikku tuppukylän Pökköpallon pellaajia ovat olleet ja OVAT tikanmäet, vallivaarat,nissiset, viitasaaret, pietiäiset, piipot , sarkkiset, leskiset, karvoset, kauraset ym ym..

      EIVÄT SAANEET EDES YHTÄ MAALIA tehtyä.
      SITÄ PISTETTÄ TIETEEN ja TUTKIMUKSEN MAANTIEKARTALLE: eikä jäsenyyttä ASTRAAN.

    • ei ollut ministerin

      Katselin Oulu Yle uutisia. Eihän tuota nyt vielä oltu kuopattu vaan oli tuotu esille uusissa suunnitelmissa itä-ja pohjois-suomea veturina käytettä-väksi.

      Ei ollut ministerin negalausuntoa tälle päivälle

    • hups hoijjaa

      kyllä noilla herroilla on aika vähän tekemistä tämän asian kanssa

    • Shakkeus

      Katsele mitä katselet, radio uutisissa itse ministeri Jan Vapaavuori sanoi; EI laguunalle.
      Ja niin kait se sitten on, vai meinnaakko että joku imitoi ministeriÄ.

      TIKANMÄEN siirtäisin sivuun , hyvin hyvin kauas kaivosympäristöstä ja ideaalisempi ja kulumattomampi uusi henkilö töihin.

    • tiedän.

      Tiesihän tuon ettei lagunaa saada.

    • Aalto on monen tutkijan mielestä naurettava ahjo .
      Pelkäävät jotta jos Laguuna saa rahat, niin on pois heidän tutkimustyöstä, eikä pääse pätemään.

      Suomen kielellä " Vihtaani on kustu " aattellee kammioissaan olevat.

    • siirros...

      Näkyy Rantakangaskin heittäneen pyyhkeen kehään Lagunan osalta. Surkea homma! Menisit Antti ja puolustaisit pohjoisen kärkihanketta. Ei sitä peliä vielä ole oikeasti pelattu. Töihin siitä, hus.

    • mitä vielä.

      Ei Vapaavuori ole oikea ministeri...

    • Jan Jan

      Kyllä Jan on ministeri..oikea ministerien ministeri.

      Laittoi telakat telakalle ja laguunan lakoon! Kunnon kokoomus on koko suomen asialla.
      mitä nuita reissutyöläisiä lihottamaan päivärahoilla ja isoilla palkoilla.
      hyvä JAN.

      soittajapoika.

      • sekö??

        kulkuriveljeni Jan..


      • osaajat.vähissä

        Kummia nuo kokoomuslaiset.
        Heinonen osti Saksanilmaa Soneralle veronmaksajien piikkiin, ja Sonera ruotsalaisille.
        Eikö Häkämies ollut Kemiraa myymässä norjalaisille.
        Mönkäre yritti antaa sen jo aiemmin ilmaiseksi ruotsalaisille.Mönkäre tais olla demari.
        Kokoomusministeri möi kaivoksen kanadalaisille, ja ne hyppi ilosta, kun vuodessa saivat kuitattua.
        Hyvä jatko Vapaavuorelta.
        Tuskin Lagunassa on mitään lopullista päätetty,Jos se on niin hyvä ja Ruotanen sopiva, niin aina kannattaa yrittää.


    • laguuna ei pop

      Vapaavuorikin popittaa,kuten selännekkin..

    • plop ja puff

      Laguuna ei popita mutta valtuustoon äänestetyt laguunan takuumiehet popittaa niin maan perusteellisesti, pop pop plop.

    • nitoja ja nasta

      Odotetaan nyt siihen maaliskuuhun.

      Jos pääsemme sille tiedekartan 5-vuotisohjelmaan, niin sitten Suomen on ruvettava puhumaan ihan toisella kielellä ja mielellä, mutta
      osannevatkohan ne cerniläiset lukea nä-itä suomen edustajien juttuja?

      Lieneekö sillä vaikutuksensa sitten todelliseen päätökseen.

      Jos emme pääse tähän ohjelmaan mukaan, sitten voimme unohtaa ja haudata asian.

    • munaskuu

      Ministerit höyryyvät isompaa sote-uudistusta. ei niille elnkeinoelämä oo merkityksellistä.
      laguuna on vaan auto, jolla ajellaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe