Hei
Ajattelin kysellä, että kuuluuko minulla nämä arkipyhä korvaukset. Eli jouluaatto, joulupäivä ja tapani ja sitten uudenvuodenpäivä
Tilaajayritys sanoi joulua edeltävänä viikkona että tule vasta 3.1 sitten takaisin
Laitoin tuntilappuihin seuraavasti
24.12 jouluaatto
25.12 joulupäivä
26.12 tapanin päivä
27-31.12 tyhjää
1.1 itsenäisyyspäivä
2.1 tyhjä
sitten olin 3 ja 4 päivä töissä. Ala on rakennusala ja olen ollut yrityksessä n.1,5kk töissä ja nykyisessä kohteessa kuukauden
Eli kuuluuko minulle maksaa nämä pyhät? tuli pieni palkka ja vähän ärsyttää kun odotin että saisin pyhistä.
neuvoja kiitos niin tiedän millä äänensävyllä sitten kilautan palkanlaskijalle
Joulunpyhät ja korvaukset
5
511
Vastaukset
- ????????????????????
Öh.... miksi pyhistä pitäs tulla jotain, jos ei kerran ollut töitäkään?
- 11as
Eli tavallaan minut kitkailtiin pois noista korvauksissa kun käskettiin ottaa välipäivät vapaaksi ja viellä kaupanpäälle 2.1 vapaaksi
ei voi muuta sanoa että tämän takia vuokratyö on perseestä- ????????????????????
Ja jos nuo päivät olis ollut töitä, olis valitus kuulunut: Vuokratyöt on p*rseestä, kun joutuu pyhätkin olemaan töissä ja toiset lomailee!
- 11as
oikeestaan olisin mielelläni ollut töissä nuo päivät , tosin olisin valittanu jos en olisi saannu korvauksia siitä että teen pyhät töitä. välipäivät olisin tehnyt ihan mielellää työtä
- Tutustukaa Tessiin
http://www.rakennusliitto.fi/@Bin/3347474/RAK_TES_2010_www.pdf
Ei ole kiinni siitä onko se vuokratyöpaikka vai yksityinen ... hohhoijaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie806992Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816313Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532502Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant592183Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431509- 141502
- 1981240