...ettei mies petä ja on uskollinen?
Mistä tietää...
6
62
Vastaukset
Lakkaa kelaamasta. Mitä hyötyä tuommoisesta. Ajan voi käyttää paljon mukavammin. Lämmitä itelles vaiks sauna.
- määmy
Mikä saa sut tota kelaa?
"Onko puolisos uskoton" linkkei, löytyy sivukaupal. Siin vaihees ku alkaa epäilee, kandee funtsii onks mitään järkee jatkaa suhdet. Ei mistään 100% varmuudella, mutta mitä enemmän huomaat hänen tykkäävän sinusta, sitä epätodennäköisempää on, että pettää.
- *#*
kahlitse mies patteriin kiinni,ei petä
Paras keino asian varmistamiseksi on ottaa niin kelvoton mies, ettei se saa keltään muulta. Ei edes rahalla. Niin se pysyy uskollisena, vaikka olisi mielitekojakin vieraissa virkistäytymiseen.
Perjantaina tuli tuo A-Stream, pettäminen tuottaa syyllisyydentuntoja ja ajan myötä pettäjä itse kertoo uskottomuudestaan.
Kun on 24/7 toisen seurassa, tuskin pystyy pettämään, eli sama työ, kaupassa ja muissa menoissa yhdessä. Ei siis jää aikaa pettämiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147374
- 594732
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434684- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗291812- 311799
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361547
- 1431307