Siinähän se jo tulikin eli kaivattaisiin kaveria viihteelle. Sinkkuäidin kotielämä alkaa jo kyllästyttää ja voisin pitkästä aikaa lähteä baariin pörräämään. Kaverit vaan ovat muuttaneet, pariutuneet tai ei muuten vaan baarit kiinnosta, eli uusia kavereita olisin vailla.
Niin ja Vantaalla asun.
Erityisesti ens viikonloppuna hotelli Vantaassa Tauski Reloaded kiinnostaisi muttei viitsisi yksin mennä. :(
Seuraa baariin 4-kymppiselle naiselle.
11
263
Vastaukset
- 4+13
Täältä olis heti tällanen 23-vuotias nuori mies voinut lähteä sun seuraksi mutta harmi vaan kun en asu lähelläkään Vantaata. :(
- Perseu5
No mulla ihan samanlainene tilanne mutta olen saman ikäinen mies hesasta. Aika harvoin toki baarissa käyn mutta silloin kun menottaisi niin kaveriseuraa ei löydy.
Mitä jos kävisimme joskus yhdessä, voisi olla hauskaakin? Tauskista en nyt kuitenkaan niin ihmeemmin välitä... - just the heads up
Ei sit kannata välittää mistään asiattomista vastauksista tällä palstalla.
- 4+13
No enpä minäkään Tauskista välitä mutta olisin voinut silti lähteä jos asuisin lähempänä.
- ,....,
Tuo Taukki varmaan karkottaa potentiaaliset ehdokkaat. Olen itekin nelikymppinen nainen mutta en ymmärrä Tauskin päälle ja miehet varmaan vielä vähemmän.
- Ikisinkku M
Menemällä taukin keikalle ilmaiset hyväksyntäsi naisten hakkaamiselle.
- ...
Ei ole mitään todisteita siitä, että tauski olisi hakannut naisiaan.
On vain sana sanaa vastaan ja kyllä mä mielummin tauskia uskon kuin katkeroituneita tyrkky exiä. - Ikisinkku M
... kirjoitti:
Ei ole mitään todisteita siitä, että tauski olisi hakannut naisiaan.
On vain sana sanaa vastaan ja kyllä mä mielummin tauskia uskon kuin katkeroituneita tyrkky exiä.Minä kuulin jo silloin kun Tauno oli vielä Virpin kanssa naimisissa eräältä artistilta joka tuntee ne molemmat että nyrkki heiluisi Taunon taloudessa aika vinhaan ja siksi ovat eroamassa mutta kuulopuheitahan ne toki ovat. Jos puhtaasti sitten musiikillisesti ajatellaan niin videota Taunon paraisten keikalta, kannattaako tuosta maksaa:
http://www.youtube.com/watch?v=OrGoZMIzBMk
- YH Alert!
"Sinkkuäiti" ja paskan marjat. Eipäs kaunistella, olet YYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!
Varokaa, äpärävaara!
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!- 4-kymppinen
YHAlertille: Itse asiassa olen YHTEIShuoltaja. Ja avioliitossa syntynythän ei ole äpärä. :) Sulla taitaa olla henkisen puolen ongelmia. Koeta hoitaa lääkityksesi tasapainoon.. Pelottava ajatus että tollasia liikkuu vapaana.
- sättifani
Kysele 40 sätistä? Menoista tänä iltana puhutaan usein kaikkien kesken ylelläkin ja joku joka muutenkin on menossa saattaa löytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433