vanhin "ikisinkku" ?

ikisinkku78

Kaikki meistä tuntevat sinkkuja, joilla ei ole koskaan elämässään ollut vakavaa seurustelusuhdetta. Suomessa on esim. paljon kolmekymppisiä miehiä, jotka eivät koskaan ole seurustelleet.
Kuinka vanha on vanhin tuntemasi sinkku, jolla ei ole koskaan ollut minkäänlaista suhdetta?
Itse olen 34-vuotias mies ja parisuhteita tähän mennessä tasan nolla.

103

3308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 38M

Olen 38-vuotias mies, eikä yhtään suhdetta.

• ghghghgghhg

Eiköhän noita ole hyvikin vanhoina kuolleita jotka eivät ole ikinä seurustelleet.

• 234567890+´+0987654

Itse myös 38 v. mies ja suhteita 0.

(Vitutus - naisviha 100%)

• mies32

No mutta onpa sattunut hyvin, että olet välttynyt syvemmältä kanssakäymiseltä vihaamiesi otusten kanssa!

• 234567890+´+0987654
        mies32 kirjoitti:

No mutta onpa sattunut hyvin, että olet välttynyt syvemmältä kanssakäymiseltä vihaamiesi otusten kanssa!

Haista sinä mies32 vittu. Pantu on. Mutta rumien suomalaisten sikanaisten kanssa. Ei voi vähempää kiinnostaa.

• Näin on
        234567890+´+0987654 kirjoitti:

Haista sinä mies32 vittu. Pantu on. Mutta rumien suomalaisten sikanaisten kanssa. Ei voi vähempää kiinnostaa.

Menepä terapiaan, tuohonkin voi saada apua....jos ei terapeutti luokittele jo toivottomaksi tapaukseksi.

• akujaiines

Tunnen yhden miehen joka yli kolmikymppisenä löysi ekan tyttöystävän. Mies oli aina sellainen kenen kanssa naiset tahtoivat vain olla kavereita. Hän ei kuitenkaan ollut mitenkään katkera eikä vihainen. Päin vastoin, hän keskittyi nauttimaan elämästä mm opiskelemalla hyvän ammatin ja matkustelemalla paljon. Varmasti oli joskus suuri kaipuu, mutta se ei katkeruudeksi kääntynyt. Positiivinen ihminen. Ehkä varmasti siksi hän löysi tämän fiksun ja herttaisen naisen kumppanikseen.

• Tiedän samanlaisen

Tiedän kanssa harrastus porukoiden kautta samanlaisen tapauksen. Tosi mukava tyyppi ollut aina. Tosin ei hän ymmärtääkseni ollut mikään "ikineitsyt", vaan matkustellessaan vietti joskus hyvinkin vilkasta seksielämää. Kävi ilmi joskus äijäporukan saunailloissa. Mutta tämäkin mies löysi sitten vanhemmiten kumppanin ja ihan onnellisilta vaikuttavat.

• Voi aisuriparkaa!

Oli varmaan aika monen panojannun nussima se nainen.

• Varmaan jonkun

saastaisen kymmenien paskojen nussiman spermaviemärin sai

• Täällä myös 34-vuotias mies ja parisuhteita tähän mennessä tasan nolla.

• h811

44v mies, jolla ei ole koskaan ollut parisuhdetta. Lyhyitä juttuja on saattanut olla, mutta ei seurustelua, yhdessä asumista jne.

Minusta on huolestuttavaa, ettei tuon ikäisellä ihmisellä ole koskaan ollut pitkää seurustelusuhdetta. Se kertoo mielestäni siitä, että hänellä on (ja onkin aidosti) ongelmia sosiaalisten taitojen kanssa.

• 15+4

Ongelmia sosiaalisten taitojen kanssa?

Kuulostaa siltä, että jos ei kolmekymppisenä ole ollut suhdetta, pidetään automaattisesti hulluna.

Ei siihen yksinjäämiseen tarvita ainakaan miehillä, kuin hiljainen ja ujo luonne. Jos jo kouluaikoina on ilman kavereita, se on hyvin todennäköistä, että ei niitä kavereita löydy työelämässäkään.

Monen ikisinkun syy seurustelemattomuuteen onkin juuri kaverittomuus. Yksinäisiä ihmisiä ei lähestytä niin helposti kuin kaveriporukoissa liikkuvia. Yksin olevaa pidetään varmaan jotenkin outona, pelottavana.

No, toiset meistä on luotuja kulkemaan yksin ja sillehän ei voi mitään. On minullakin eräs työkaveri, ikää varmaan 34-35 ja omien puheittensa mukaan ei ole koskaan seurustellut. Muuten aivan "normaali" kaveri, mukava jne...ehkä jonkunverran muita hiljasempi.

• kipinä*mikko

Miehellä yksin jäämiseen ei tarvita sosiaalisten taitojen puutetta, vaan pelkkä kipinätaitojen puute riittää. Eli mies voi olla ihmissuhdetaidoiltaan ihan ok, mutta jos ei osaa/uskalla heittää itseään likoon ensitreffeillä, tuloksena voi olla ikisinkkuus.

Jokainen tätä lukeva mies tietää mitä tarkoitan. Tätä lukevat naiset taas ajattelevat että olipas tyhmä kirjoitus.

• noh noh

Ei tarvitse olla sosiaalisten taitojen puutetta sinkuilla. Joskus ei vaan kelpaa, tai ei itse löydä sopivaa, tai ei käy siellä missä on ihmisiä. Baarit ovat aika rasittavia muuten.

• Amerikka haisee

työnnä ne sosiaaliset taidot PERÄN REIKÄÄN!

• Konemies
        15+4 kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että jos ei kolmekymppisenä ole ollut suhdetta, pidetään automaattisesti hulluna.

Ei siihen yksinjäämiseen tarvita ainakaan miehillä, kuin hiljainen ja ujo luonne. Jos jo kouluaikoina on ilman kavereita, se on hyvin todennäköistä, että ei niitä kavereita löydy työelämässäkään.

Monen ikisinkun syy seurustelemattomuuteen onkin juuri kaverittomuus. Yksinäisiä ihmisiä ei lähestytä niin helposti kuin kaveriporukoissa liikkuvia. Yksin olevaa pidetään varmaan jotenkin outona, pelottavana.

No, toiset meistä on luotuja kulkemaan yksin ja sillehän ei voi mitään. On minullakin eräs työkaveri, ikää varmaan 34-35 ja omien puheittensa mukaan ei ole koskaan seurustellut. Muuten aivan "normaali" kaveri, mukava jne...ehkä jonkunverran muita hiljasempi.

Totta turiset, hiljaisempi luonne ei välttämättä edes ujo, pitempi matka baareihin, yksinäinen työ. Siinä muutama syy miksi itse jäin yksin, ikää 35 ja mies. Tunnen/tiedän lähiseudulta monta ukkoa (35-85 vuotiaita) jotka ei ole koskaan seurustelleet. Itse olen pyrkinyt täyttämään tyhjiötä työllä, viinaan en ole turvautunut. Niitä surkeita kohtaloita olen nähnyt tarpeeksi. Ei sitä voi muuta kuin kovettaa itsensä ja hyväksyä kohtalonsa. Joko se tai sitten sortuu, mutta ei täällä heikot pärjää. Tällaista on maaseudun tulevaisuus.

• Anonyymi
        15+4 kirjoitti:

Näinhän se varmaan on.
        En voisi kuvitella mitään pehettä ja samalla orananpyörässä juosta tukka putkella.
        En ole sosiaalipummi,vaan perinnöillä elelen aika askeettista,mutta mielekästä elämää.
        Ja vanheumisessa on hyviäkin puolia.
        Yksi niistä on typerän sukuvietin katoaminen
        Elämä on paljon seesteisemää ilman tuota viettiä
        Itseasiassa en ole eläissään ymmärtänyt koko touhua.
        Ihminenkin koostuu viimekädessä alkeishiukkasista.
        Niin miten ihmeessä alkeihuikkasmössöt voivat kiinostua toisistaan ?
        Täysi mysteeri.
        Tai sitten se on emergentti ominaisuus,kuten muillakin lajeilla..

• Kohta 27v mittarissa ja sinkkuna/neitsyenä ollaan vieläkin, pillua en ole luonnossa vielä nähnyt saatika tissejä. Ikisinkkuna on iha jees olla.

• 14+4

En ole vielä kovin vanha ikisinkuksi koska täytän pian 24-vuotta. Ei mua sinänsä koskaan ole vielä pahasti sinkkuus vaivannut. Se on kyllä vaivannut että olen seksin suhteen vielä melkein täysin kokematon. Haluaisin lisää kokemusta seksistä mutta eipä sellaista tunnu saavan.

• ikäni on

34v nainen. Yksi todella huono yritelmä parisuhteesta oli aikoinaan. Muuten miehet huijanneet.

• Omaa syytäsi

Pillua olet ilmeisesti kuitenkin antanut niille huijarimiehille? Monenko nussima olet?

• .....
        Omaa syytäsi kirjoitti:

Pillua olet ilmeisesti kuitenkin antanut niille huijarimiehille? Monenko nussima olet?

Mitä se sulle kuuluu kenen ja monenko kanssa joku on nussinut? Vai oletko itse joku ATM-luuseri?

• Tunnen itseni

Olen 40v enkä ole koskaan nussinut. Taidanpa kohta alentua käymään huorissa. Kai se nyt yhden kerran on nussittava ennen kuolemaansa.

• Itse kuulun

vapaaehtoisiin ikisinkkuihin 45-vuotiaana naisena. Ei mitään suhdehistoriaa.

• rakkautta on
        Itse kuulun kirjoitti:

vapaaehtoisiin ikisinkkuihin 45-vuotiaana naisena. Ei mitään suhdehistoriaa.

Mutta haluaisitko rakkauden elämääsi? Olen itse hieman samanlaisen historian omaava nainen. Toivon hyvää miestä elämääni.

• Anonyymi

Ei ole sen arvoista,että pitäisisi vielä.maksaa eto nylkkäsemisestä.
        On jo koettu sekin "ihme",vieläpä ilmaiseksi.
        Hyvä tuuri kävi,ettei isäksi tullut,vaikka oli kumit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole sen arvoista,että pitäisisi vielä.maksaa eto nylkkäsemisestä.
        On jo koettu sekin "ihme",vieläpä ilmaiseksi.
        Hyvä tuuri kävi,ettei isäksi tullut,vaikka oli kumit.

Hyvän näköinen mimmi yliopstovuosilta.
        Tummat pikät hiukset ja ikää silloin alle 30 vuotta reippaasti ja tulinen.
        Ilmeisesti jatukuvassa kiimassa.
        Itse silloin jo yli 40 v

• fgfhgfghfghhhfgh

Riippuu paljon siitä, että mitä tarkoitat parisuhteella. Sitä, että ovat sanoneet seurustelevansa? Sitä, että asuvat yhdessä toisen kanssa? Sitä, että ovat tapailleet jonkun tietyn ajan jotain henkilöä? Sitä, että ovat harrastaneet seksiä?

Mitään noista tekemättömiä miehiä en tiedä kovin montaa ja vanhin taitaa olla 26.

• M,-

No, et taida kovin paljon ihmisiä tuntea tai sitten tuntemasi ihmiset valehtelevat sinulle.

• 38v nainen

Olen 38-vuotias nainen ja suhteita 0.

• Papilonia

29-vuotias nainen suhteita 0. Ihastumisia useita mutta ei ole johtaneet sen pidemmälle. Myöskin hiljainen ja ujo olen ja aikanaan kiusattukin koulussa. Haaveissa olisi löytää kunnollinen miesystävä.

• 1e12e23

Missä olet Papillonia? Kelpaisiko sinulle ujo ja hiljainen kolmekymppinen mies jolla ei myöskään ole koskaan ollut suhdetta? Muutaman kerran olen päässyt treffeille ja vähän ihastunutkin muttei siitä mitään tullut.

• muistelija1

Kuulemma suvussani oli nainen, joka ei koskaan seurustellut ja kuoli 98-vuotiaana.

• Enseminäkäänollut

Sanonpahan vaan, että jos ihmisellä ei ole ollut minkäänlaista suhdetta, ennenkuin täyttää 30v, saa vain syyttää itseänsä.

Useimmilla sinkkuuden syy on joko se, että ei käy viihteellä viikonloppuisin tai sitten se "rima" on vain liian korkealla.
      Eri asia on vammaiset tai muuten sairaat ihmiset, mutta jos terve mies tai nainen elää sinkkuna koko nuoruutensa, niin peiliin saa katsoa syyllistä etsiessä.

Ketään ei tulla kotoa hakemaan. Tietty on nettideittailu, mutta useimmille, varsinkin miehille, se on ajanhukkaa.

Menkää ihmiset ulos. Hankkikaa uusi harrastus, missä tapaatte ihmisiä. Käykää baareissa, kahviloissa, risteilyillä...

Huonoin vaihtoehto on se, että istutte kotona kaikki vapaa-aikanne ettekä käy missään.

Itselläni meni nuoruus "ohi". Syytän siitä aika paljon nettiä. Hankin nettiliittymän, kun olin 22v ja se sitten tempaisi mukaansa. Mun parhain nuoruus kului siinä, että päivät olin töissä ja illat netissä. Tietokone oli mun paras kaveri...mulla ei ollut mitään sosiaalista elämää.

No mennään tässä vieläkin sinkkuna, vaikka ikää on jo yli 30, mutta olen alkanut harrastamaan urheilua. Sen kautta tapaa sentään ihmisiä.

• M29-ENFP

Sitä voi "käydä viihteellä", olla ulospäinsuuntautunut ja kontaktia ottava "terve mies" - ja silti jäädä vaille seuraa... Naisten vaatimukset kun vaan ovat niin mahdottomia täyttää! Jos ei ole KOMEA, ei ole mitään jakoa.

• ,....,
        M29-ENFP kirjoitti:

Sitä voi "käydä viihteellä", olla ulospäinsuuntautunut ja kontaktia ottava "terve mies" - ja silti jäädä vaille seuraa... Naisten vaatimukset kun vaan ovat niin mahdottomia täyttää! Jos ei ole KOMEA, ei ole mitään jakoa.

"Naisten vaatimukset kun vaan ovat niin mahdottomia täyttää!"

Tarkoitat kai teinityttöjen vaatimukset? Eihän sua naiset kiinnosta.

• M29-ENFP
        ,...., kirjoitti:

"Naisten vaatimukset kun vaan ovat niin mahdottomia täyttää!"

Tarkoitat kai teinityttöjen vaatimukset? Eihän sua naiset kiinnosta.

Joillakuilla teininaisilla ei ole vielä niin kohtuuttomat vaatimukset, koska eivät ole niin kaikenkokeineita ja kyynisiä kuten vanhemmat lutkasisarensa, mutta puhuin siis ihan yleisellä tasolla.

• Hannelore
        M29-ENFP kirjoitti:

Joillakuilla teininaisilla ei ole vielä niin kohtuuttomat vaatimukset, koska eivät ole niin kaikenkokeineita ja kyynisiä kuten vanhemmat lutkasisarensa, mutta puhuin siis ihan yleisellä tasolla.

Höpö höpö. Miehen pitää käydä suihkussa ja tarjota naiselle kahvi, niin varmasti moni nainen jo kelpuuttaa. Syytä ei kyllä olisi. Kamalilla turjakkeillakin olen sivistyneitä ja kauniita naisia nähnyt. Suomalaisten miesten taso on surkea. Oi, ranskalainen herrasmies, siinä vasta olisi jotain.

• M29-ENFP
        Hannelore kirjoitti:

Höpö höpö. Miehen pitää käydä suihkussa ja tarjota naiselle kahvi, niin varmasti moni nainen jo kelpuuttaa. Syytä ei kyllä olisi. Kamalilla turjakkeillakin olen sivistyneitä ja kauniita naisia nähnyt. Suomalaisten miesten taso on surkea. Oi, ranskalainen herrasmies, siinä vasta olisi jotain.

Mene Hannelore muualle trollaamaan. Tai pysy edes kampuksen ja kahviloiden rajoissa. Koska selvästikään et tiedä millaista elämä on täällä todellisuudeksi kutsutulla fringellä... Täällä eivät naiset innostu, vaikka kuinka kävisi suihkussa, hymyilisi ja muistaisi olla oma, kahvia tarjoava itsensä. Kamoon. Jopa minä olen käynyt kahviloissa joidenkin yliopistotyttöjen kanssa, eikä kukaan heistä ikinä kiinnostunut mistään millään tavalla.

• Iki-ATM

Baareissa käymistä koetin muutaman vuoden ajan, kunnes totesin sen kaikin tavoin hyödyttömäksi. Ei niissä pääse juttelemaan kuin rasittavien känniläisten kanssa.

• Anonyymi

Täällä.samanlainen tapaus melkein.
        Pelit ja koodaminen ynnä elekroniikkarakentelelu kiilasi kevyesti ohi naisten perässä juoksentelun.
        Silloin 80-luvulla oli arcadepelit myös,jotka vetivät mielenkiinnon enempi sinne.
        Samoin lukeminen,matematiikka&logiikka,filosofia etc.

• kllkk

Tosiaankin, tällä palstalla jatkuvasti kumotaan väite, jota kukaan ei ole esittänytkään. Siis tuo, että ei kukaan tule kotoa hakemaan. Tuskinpa kukaan kuvitteleekaan, että kotoa tultaisiin hakemaan ja useimmilla kun pettymys kasvaa siihen mittakaavaan että katkeruus astuu peliin niin takana on pitkä historia yrityksistä ihka oikeassa elämässä mutta pettymystä pettymyksen perään.

• janiv77

Minä olen 35-vuotias "mies", eikä ole ollut koskaan minkäänlaista suhdetta. En ole pitänyt naista edes kädestä kiinni. En ole ikinä myöskään käynyt treffeillä.
      Syitä tietysti keksii varmasti paljonkin, mutta eiköhän se suurin syy ole se, että olen ihan no-life. Elämässäni ei koskaan ole ollut mitään muuta kuin työ. Ei kavereita, ei sellaisia harrastuksia, missä tapaisi naisia.

Se on niin helppoa jäädä yksin ja erakoitua.
      Minä en edes osaisi lähestyä naista "iskemismielessä", eikä ne naisetkaan ole minulle paljoa flirttailleet. Joskus on joku hymyillyt siten, että sen voisi tulkita flirttailuksi, mutta minulla kun ei ole ollut taitoa/rohkeutta jatkaa juttua, niin minkäs teet.
      Viime aikoina on oikeasti alkanut vi-tuttamaan tämä yksineläminen. En halua olla koko elämääni yksin. Mutta millaisia naisia on tarjolla kolmevitoselle miehelle?
      En edes tunne ketään 30-40v vapaata naista, suurin osa on perheellisiä.
      Jos nainen on noin kolmekymppisenä vapailla markkinoilla, hän on joko eronnut tai sitten hänen ulkonäössään tai luonteessaan on jotain niin pahasti vialla, ettei häntä ole kukaan mies huolinut.

Tämä elämä kohtelee meitä niin epätasapuolisesti. Veljeni on nyt 41-vuotias ja hänestä tulee pian isoisä. Ollessaan 20v meni naimisiin naapurin likan kanssa ja nyt heidän esikoistyttärensä, 19v, on raskaana.

Että sellasta, ehkä se aurinko vielä paistaa joskus risukasaankin.

• ortoro

heh, veljekset kuin ilvekset

• SolitaryMan1977

Olen 35-vuotias (kohta 36) ja elämässäni olen seurustellut joku 7 vuotta sitten sen ainoan kerran ja sekin oli lyhyt suhde kesti vain 3kk. Silloin koin elämäni ensimmäisen kerran suudelmia, läheisyyttä ja yhdynnänkin (kunnolla tasan 1 kerran, yhteensä 3 kertaa.). Mutta sen jälkeen ja sitä ennen ei muuta.

Yksinäisyyttä ei juurikaan ajattele arkisin, kun saa olla töissä ja sosiaalisuutta tulee harrastettua työkavereiden kanssa. Juttelua, huumoria jne. Mutta kun pääsen töistä kotiin, luen, pelaan konsolilla, katselen elokuvia tai kuuntelen musiikkia / soitan kitaraa. Yksin menee siis aina vapaa-aika.

En käy baareissa, en ole ikinä "käynyt viihteellä" viikonloppuisin. Aina itsekseen kotona neljän seinän sisällä. Siellä on turvallisinta.

Juuri nämä viikonloput ovat ainakin minulle vaikeimpia. Naisseuraa, läheisyyttä jne kaipaa. Kesäisin kun hormonit hyrrää, kaipuu käy järjettömäksi. Mutta aina vaan se pitää kestää ja on kestetty.

Tässä vaiheessa en enää edes viitsi unelmoida vaimosta / elämänkumppanista. Mulla on rima liian korkealla (naisen pitäisi olla hoikka / normaalikroppainen, sinkku ja lapseton) ja toisaalta oma ulkonäköni ei ole mielestäni kovin hyvä (en sitten tiedä mitä naiset ajattelevat) , joten en usko että koskaan tulen ketään löytämään.

Nyt vaan olen koittanut oppia kestämään tämän elämänmittaisen kärsimyksenn / puutteen ja keskittyä kirjoihin ja vaikka liikuntaan. Unohtaen turhat unelmat. Koska en tule ikinä koskaan milloinkaan löytämään naista. Eikä tässä maailmassa olisikaan naista joka minusta voisi kiinnostua ja josta minä kiinnostuisin.

Elämä menee yksin. Seuraava kärsimyksen tason nouseminen tapahtuu sitten, kun vanhemmista aika jättää (jos siis itse vielä saa elää silloin). Silloin alkaa vasta TOSIyksinäisyys. Onhan mulla sisko ja velikin, mutta aika vähän olen heihin yhteydessä. Siskolla on perhe jo (kaksi lasta ja kolmas tulossa) ja veljellä on tosi paljon kiirettä elämässä (työ, bändi, tyttöystävä, itsepuolustusharrastus).

Mutta näin se menee. Unelmointi on turhaa ja nekin ovat siis jo hävinneet. Keskityn tähän hetkeen ja unohdan muut. Mun elämä on tätä loppuun asti. Monien mielestä tappavan tylsää, mutta mulle ainoa mistä tiedän ja missä koen turvaa. Yksin on toisaalta hyvä ja turvallista olla. Vaikka se maksaakin sen kärsimyksen ja puutteen. Mutta se pitää maksaa.

Elämä jatkuu. Tsemppiä kaikille!

• naisia0

Tässäpä mielenkiintoinen keskusteluketju Yllättäen lähes kaikki vastaajat miehiä, tosin en tiedä, onko tällä palstalla naislukijoita.

Itse olen 33-vuotias mies ja sinkkuna on menty koko elämä. Oikeastaan alle kolmekymppisenä en paljoa edes stressannut sinkkuudestani, aina ajattelin että se oikea nainen vain ilmestyy jostain kun on sen aika. Nyt olen tajunnut, että ei se menekään niin.
      Tosin joskus 27-vuotiaana kokeilin nettitreffejä. Tapasin kaksi naista, mutta kun treffeillä ei meinattu edes keksiä puhumista, niin luovuin siitä.

Mielestäni 35 on sellainen ikä, että jos ei siihen mennessä ole löytänyt kumppania, ei sitä vastakaan löydä. En ole vielä siis luopunut toivosta löytää naista.
      Mutta vaikka olenkin 33v, en suostu laskemaan rimaa alaspäin. Naisen pitää olla lapseton ja terveet elämäntavat omaava nainen.
      En tietenkään vaadi, että naisen olisi täytynyt elää nuoruutensa jotain nunnan elämää. On aivan normaalia, että kolmekymppisellä naisella on ollut suhteita, mutta mistään yksinhuoltajista en todellakaan ole kiinnostunut. Kun minullakaan ei ole vielä lapsia, en varmasti ala katselemaan kotonani toisen miehen tekemiä lapsia.

Jos tätä keskustelua lukee joku nainen, niin voisitko kertoa, mitä ajatuksia sinussa herättää yli kolmekymppinen mies, jolla ei ole ollut yhtäkään naista elämässään. Voisitko kuvitella seurustelevasi tällaisen miehen kanssa vai lopettaisitko suhteen samantien?

• ...

Voisin, mutta en miehen kanssa, joka näkee toisen miehen lapset jotenkin uhkana. Se kertoo niin suuresta kypsymättömyydestä, etten voisi olla "aikuisen lapsen" kanssa. Sinun iässäsi realiteetti on se, että jos nainen on halunnut lapsia, ei hän ole voinut jäädä odottelemaan kolmekymppiseksi vain siksi, ettei joku peräkammarinpoika tulisi mustasukkaiseksi.

• Rehellisyyttä se on
        ... kirjoitti:

Voisin, mutta en miehen kanssa, joka näkee toisen miehen lapset jotenkin uhkana. Se kertoo niin suuresta kypsymättömyydestä, etten voisi olla "aikuisen lapsen" kanssa. Sinun iässäsi realiteetti on se, että jos nainen on halunnut lapsia, ei hän ole voinut jäädä odottelemaan kolmekymppiseksi vain siksi, ettei joku peräkammarinpoika tulisi mustasukkaiseksi.

Se on kuule maailman luonnollisin asia vihata toisen miehen siitoksia. Leijonalaumassakin kun johtajauros vaihtuu, niin uusi johtaja tappaa edellisen siittämät pennut. On aika epärehellistä teeskennellä sivistynyttä ja olla sietävinään äpäriä. Äpäräviha nyt vaan on sellainen tunne, you know. Vähän niinkuin ne naisten iih iih ihqun ihanat tunteet, jotka pistävät pimperon kihelmöimään, niin että se on suorastaan pakko levittää vähäjärkisten panoapinoiden nussittavaksi. Minkäs sitä tunteilleen voi.

• ...
        Rehellisyyttä se on kirjoitti:

Se on kuule maailman luonnollisin asia vihata toisen miehen siitoksia. Leijonalaumassakin kun johtajauros vaihtuu, niin uusi johtaja tappaa edellisen siittämät pennut. On aika epärehellistä teeskennellä sivistynyttä ja olla sietävinään äpäriä. Äpäräviha nyt vaan on sellainen tunne, you know. Vähän niinkuin ne naisten iih iih ihqun ihanat tunteet, jotka pistävät pimperon kihelmöimään, niin että se on suorastaan pakko levittää vähäjärkisten panoapinoiden nussittavaksi. Minkäs sitä tunteilleen voi.

Ei ole, kyllä hyvät miehet on hyviä isäpuolia naisen lapsille. Te luuseriatm:t olette ainoita, jotka ei hyväksy muiden lapsia.

Eikä todellakaan ole luonnollista vihata minkäänlaista lasta!

Olet todella sairas, onneksi ei kaltaisesi pääse koskaan lisääntymään.

• sketomaa

Sinkkunaisena voisin vastata, että minulle on aivan sama, onko miehelläni ollut edellisiä suhteita vai ei. Pääasia, että hän pystyy sitoutumaan suhteeseen.

Tällaisissa tapauksissa vain on monesti kuulemma käynyt siten, että kun mies on vihdoinviimein päässyt naisen makuun, hän on lähtenyt metsästämään uutta naista.

Tosin minusta on aika outoa, jos joku ihminen onnistuu tänä päivänä elämään koko nuoruutensa (18-30) ilman suhdetta. Ainakin Etelä-Suomessa, eri asia on sitten Lapin ja Itä-Suomen perukat, missä on naiset todella vähissä.

Vaikka tälläkin palstalla toistuvasti väitetään, että naiset eivät flirttaile tai tee aloitteita miehille, se ei pidä paikkaansa. Elämän tosiasioita vain on se, että jos haluaa jotain saada, on pakko antaa. Ihmisen pitää uskaltaa tehdä aloite. Minulla on ollut kolme suhdetta elämässäni ja minä olen ollut aina se, joka on tehnyt aloitteen.

Niin, ei siinä oikeastaan ole mitään hävettävää, jos ei ole ollut suhteita vaikka se on vähän outoa. Se nyt lähinnä kertoo ihmisen epäsosiaalisuudesta, mutta ei kaikki haluakkaan kovin sosiaalista puolisoa.

Monesti olen kuullut väitteen, että "jokaiselle on joku jossain". Uskokoon siihen kuka tahtoo, minä en. Tunnen ihmisiä, jotka ovat yrittäneet elää parisuhteessa, mutta eivät ole pystyneet. Heille on sinkkuus oikea ratkaisu.

• ätmi

Se, että olet tehnyt aloitteita YT-miehiä kohtaan, ei paljoa meitä AT-miehiä hetkauta... Ihan helposti voi jäädä vaille kumppania, vaikka asuisi täällä Helsingissä! Voisin jopa sanoa, että VARSINKIN jos asuu täällä Helsingissä, koska pääkaupunkiseutu on niin täynnä valinnanvaraa naisille, että he ylpistyvät nyrpistämään nenäänsä meidänkaltaisille tyypeille jo hyvin varhain.

• Mies23v

Ei se ainakaan minun kohdallani kerro epäsosiaalisuudesta vaikka en ole koskaan seurustellut. Onko se epäsosiaalisuutta ettei ole kokoajan äänessä? En myöskään ole mielestäni mikään ruma mies joten sekään ei selitä seurustelemattomuutta. Suurin syy on se etten uskalla lähestyä naisia enkä tiedä mistä puhua naisten kanssa. Taidat olla todella harvinainen nainen jos teet aloitteita.

• SolitaryMan1977

"Tosin minusta on aika outoa, jos joku ihminen onnistuu tänä päivänä elämään koko nuoruutensa (18-30) ilman suhdetta."

Mietipä tätä: jos olet sinkku ja haluat miesystävän. Tiedät tutuistasi, että on sellainen rumempi, mutta mukava mies ja toinen vaihtoehto on komea ja sekin ihan ok mies. Kumman valitset....aivan, sen komeammanpa tietenkin.

Me ikisinkut olemme näitä ensimmäisiä vaihtoehtoja, jotka naiset hylkäävät aina. Eli rumempia. Siksi siis ei ole yhtään outoa, että elää koko nuoruutensa yksin. Silloin kun on ruma, niin on ruma ja ei kelpaa kenellekään. Tämä nyt vaan on brutaali fakta yhteiskunnassa. Kauniit ja komeat hallitsevat parisuhdemaailmassa. Ellei sitten joku ruma voi kompensoida rahalla tai muilla avuilla rumuuttaan. .

Ei, tavallinen ruma mies ei kelpaa kenellekään. No, eipä yleisesti ylipainoinen / ruma nainenkaan kelpaa kenellekään joten näin se nykyään menee. Paljon on yksinäisiä ikisinkkuja. Miehiä enemmän, mutta myös naisia.

Valitettavaa mutta brutaalia faktaa.

• niinsevaanon

Maaseudun kylissä runsaasti yli viisikymppisiäkin miehiä joilla seurustelusuhteita nolla. Jos mies jää yksin etelän suurissa asutuskeskuksissa, lienee pitkälti omaa valintaa kun taas syrjäkylillä pelkkää matematiikkaa.

• mies32

Sehän on oma valinta jäädä syrjäkylään, josta ei edes teoriassa voi löytää naista.

• 14 + 16
        mies32 kirjoitti:

Sehän on oma valinta jäädä syrjäkylään, josta ei edes teoriassa voi löytää naista.

Voi niitä teoriassa löytää ja käytännössäkin, mutta vaikeampaa se on.

Jääminen syrjäkylälle on tietysti oma valinta.

• Metsien mies
        mies32 kirjoitti:

Niin... Jos keksitte vaikka metsäkoneyrittäjälle pääkaupunkiseudulta töitä, lyön koneet lavetille jo huomenna ja lähen tulemaan. Hiljaista voi olla..

• Iki-ATM

Bhoh. Koko aikuisikäni olen asunut keskuksissa (Jyväskylä, Tampere, Espoo) ja aina jäänyt yksin. Ei se valinta ole.

• mies32
        Metsien mies kirjoitti:

Niin... Jos keksitte vaikka metsäkoneyrittäjälle pääkaupunkiseudulta töitä, lyön koneet lavetille jo huomenna ja lähen tulemaan. Hiljaista voi olla..

Sinun valintasi on siis ollut metsäkoneiden ja naisten väliltä. Toivottavasti olet tyytyväinen ratkaisuusi.

• olija
        mies32 kirjoitti:

Sinun valintasi on siis ollut metsäkoneiden ja naisten väliltä. Toivottavasti olet tyytyväinen ratkaisuusi.

Kun jonkun pitää ne metsäkonehommat vielä tässä maassa tehdä. Ennenkuin olemme edenneet niin pitkälle että maamme nousee ja kehittyy pelkästään filosofien voimin. Tämä ajatus ei tietenkään miellytä kaikkia eikä varsinkaan stadiin keräytyvää naismassaa.

• mies32
        olija kirjoitti:

Kun jonkun pitää ne metsäkonehommat vielä tässä maassa tehdä. Ennenkuin olemme edenneet niin pitkälle että maamme nousee ja kehittyy pelkästään filosofien voimin. Tämä ajatus ei tietenkään miellytä kaikkia eikä varsinkaan stadiin keräytyvää naismassaa.

Tärkeintähän on, että se miellyttää sinua ja olet tyytyväinen elämääsi.

• mghndgc

35v ja ikisinkkumies. Nuorempana vielä mahdollisuuksia olikin, mutta ujoudellani karkotin naiset. Nyt en ole enää ujo, mutta alan olla jo liian vanha ja kokematon.

• säälin teitä

Olen pannut monia naisia. Olette jäänyt paljosta paitsi kun ette ole naista päässeet maistamaan. Ja naisen iskeminen ei ole edes vaikeeta jos kerran minä olen saanut niinteidän muiden pitäis saada kans. Ette taida osata käyttäytyä niin ette saa naista sen takia.

• yksinäinen7865

Olen reilusti yli kolmekymppinen mies ja yksin on menty koko elämä.

Useimmilla ikisinkuilla syy sinkkuuteen on varmaan, että rimaa pidetään liian korkealla. Itsekin kun mietin tuttavapiirini nuoria naisia, aika harvaa kohtaan tunnen minkäänlaista mielenkiintoa. Nykyään monet nuoret naiset ovat lihavia, mikä on täydellinen turn-off useimmille miehille. Sitten on vielä tupakointi, lävistykset, tatuoinnit, voimakas meikkaus...haluaisin löytää luonnollisen naisen.

Olisihan se hienoa oikeasti löytää nainen, jonka kanssa olisi samalla aaltopituudella, tehdä pari lasta ja elää tasapainoista elämää.
      Mutta toisaalta ihan sama. Koko nuoruuteni olen elänyt yksin, niin tässä alkaa tuntemaan itsensä niin erakoksi, että en varmaan edes pystyisi jakamaan elämääni kenenkään kanssa.

• Fafrhd

Mielenkiintoista kerrankin lukea sellaista tällaista keskustelua, jossa ikisinkkuina itseään pitävät omat omaa ikäluokkaani.

Itse olen 34-vuotias mies enkä ole koskaan seurustellut, harrastanut seksiä enkä edes suudellut naista.

Mistä tämä johtuu? Minulla oli erittäin sulkeutunut ja epäsosiaalinen vaihe 20 ikävuoden jälkeen. Oikeastaan se oli jo mielisairautta. Nyt olen kuitenkin normaalisti työelämässä ja osaan tulla esim. työkaverien kanssa hyvin toimeen. Vaikka 10 vuotta sitten ajattelin etten koskaan edes työelämään pääse ja olin äärimmäisen epäsosiaalinen.

Mielestäni ei ole realistista puhua mistään ikärajoista, kuten joku kirjoitti että jos on 35-vuotiaaksi asti ilman suhdetta, ei voi sitä enää löytää. Kyllä vaikka 60-vuotias voi löytää elämänsä ensimmäisen suhteen.

Minua ahdistaa ajoittain paljonkin ettei ole seurustelukumppania. Mutta olen kuitenkin tyytyväinen että olen päässyt tälle tasolle jolla olen nyt enkä esim. tappanut itseäni parikymppisenä vaikka vahvasti mielessä kävi.

Itse en ainakaan missään nimessä haluaisi lapsia. Lisäksi minulla on hieman typerä toive siitä, että löytäisin sellaisen naisen joka ei myöskään olisi koskaan seurustellut.

Minusta tuntuu joka tapauksessa siltä, että kyllä tämä elämä tästä jotenkin kulkee loppuun asti ihan näinkin.

• .-.-.-.

Mies ehkä voi, mutta jos nainen on vielä 30-vuotiaana sinkku, niin se on kyllä ihan sataprosenttisen varmaa, että hän on sitä lopun elämäänsä. Minä henkilökohtaisesti luovutin joskus 26 -vuotiaana, ajattelin, että kun ei kukaan ollut siihen mennessä huolinut, niin tuskin huolii vastakaan. Nyt olen 34 ja edelleen yksin. Ei kukaan halua seurustella aikuisen naisen kanssa, joka ei osaa mitään sängyssä, joten ikärajat ovat hyvinkin realistiset.

• tekemällä oppii
        .-.-.-. kirjoitti:

Mies ehkä voi, mutta jos nainen on vielä 30-vuotiaana sinkku, niin se on kyllä ihan sataprosenttisen varmaa, että hän on sitä lopun elämäänsä. Minä henkilökohtaisesti luovutin joskus 26 -vuotiaana, ajattelin, että kun ei kukaan ollut siihen mennessä huolinut, niin tuskin huolii vastakaan. Nyt olen 34 ja edelleen yksin. Ei kukaan halua seurustella aikuisen naisen kanssa, joka ei osaa mitään sängyssä, joten ikärajat ovat hyvinkin realistiset.

" " Ei kukaan halua seurustella aikuisen naisen kanssa, joka ei osaa mitään sängyssä " "

Ei tuolla ole mitään väliä. Moni vastaavan ikäinen kokematon mies on samassa tilanteessa kanssasi.

Älkää luoko itsellenne turhia rajoja etukäteen.

• mies32
        .-.-.-. kirjoitti:

Eihän naisen tarvitse sängyssä muuta kuin kiihottua, kostua ja nauttia.

Kaikki muu on detaileja, joita kyllä oppii missä iässä hyvänsä jos halua riittää.
        Ja koska naisen olennaisin sänky"osaaminen" on noin yksinkertaista ja luontaista, voi lahjakas ja himokas ensikertalainen jopa olla parempi kuin joku kuiva kurppa, vaikka kurpalla olisikin kokemusta jo vuosien ajalta. Kurppa kun ei ole välttämättä ikinä osannut heittäytyä, eikä ole osannut tai kehdannutkaan kehittää itseään.

Tuskin sinunkaan kohdallasi on tyssännyt sänkytaitoihisi. Vai kerrotko niistä aina miehille heti alkuun?

Lisäksi on vielä heikkoitsetunoisille miehille (joita aika iso osa meistä) lohdullista ajatella, ettei ole sängyssä naisensa exiä huonompi.

• .-.-.-.-.
        mies32 kirjoitti:

Eihän naisen tarvitse sängyssä muuta kuin kiihottua, kostua ja nauttia.

Kaikki muu on detaileja, joita kyllä oppii missä iässä hyvänsä jos halua riittää.
        Ja koska naisen olennaisin sänky"osaaminen" on noin yksinkertaista ja luontaista, voi lahjakas ja himokas ensikertalainen jopa olla parempi kuin joku kuiva kurppa, vaikka kurpalla olisikin kokemusta jo vuosien ajalta. Kurppa kun ei ole välttämättä ikinä osannut heittäytyä, eikä ole osannut tai kehdannutkaan kehittää itseään.

Tuskin sinunkaan kohdallasi on tyssännyt sänkytaitoihisi. Vai kerrotko niistä aina miehille heti alkuun?

Lisäksi on vielä heikkoitsetunoisille miehille (joita aika iso osa meistä) lohdullista ajatella, ettei ole sängyssä naisensa exiä huonompi.

Ahaa... Miksi sitten miehet kirjoittaa tänne nettiin tuhansia viestejä siitä, ettei nainen ollut tarpeeksi hyvä sängyssä tai tarpeeksi hyväkroppainen? Jos kerran muuta ei vaadita, niin miksi nuo kaksi ovat ehdottomasti yleisimmät puheenaiheet?

En ole koskaan tehnyt mitään kenenkään miehen kanssa, joten ei ole tyssännyt sänkytaitoihin, muutoin kuin siten, etten olisi uskaltanut mennä kenenkään kanssa sänkyyn, vaikka olisin saanut tilaisuuden. Mitä en saanut. Minusta ei ole kukaan mies ollut koskaan kiinnostunut, joten seksi ei ole ollut ajankohtaista, joskaan, kuten sanoin, sen jälkeen kun aloin lukea näitä keskusteluja, en olisi uskaltanut edes yrittää.

• .-.-.-.-.
        tekemällä oppii kirjoitti:

" " Ei kukaan halua seurustella aikuisen naisen kanssa, joka ei osaa mitään sängyssä " "

Ei tuolla ole mitään väliä. Moni vastaavan ikäinen kokematon mies on samassa tilanteessa kanssasi.

Älkää luoko itsellenne turhia rajoja etukäteen.

Itse asiassa, kun netissä tätä kysytään, niin 9 kymmenestä miehestä sanoo, ettei huolisi kokematonta, juuri siksi, ettei kokematon osaa mitään.

Sitä paitsi, aika harva mies ylipäätään huolii yli 30-vuotiaan naisen, joten jos nainen ei ole ketään saanut siihen mennessä, ei saa vastakaan.

• mies32
        .-.-.-.-. kirjoitti:

Ahaa... Miksi sitten miehet kirjoittaa tänne nettiin tuhansia viestejä siitä, ettei nainen ollut tarpeeksi hyvä sängyssä tai tarpeeksi hyväkroppainen? Jos kerran muuta ei vaadita, niin miksi nuo kaksi ovat ehdottomasti yleisimmät puheenaiheet?

En ole koskaan tehnyt mitään kenenkään miehen kanssa, joten ei ole tyssännyt sänkytaitoihin, muutoin kuin siten, etten olisi uskaltanut mennä kenenkään kanssa sänkyyn, vaikka olisin saanut tilaisuuden. Mitä en saanut. Minusta ei ole kukaan mies ollut koskaan kiinnostunut, joten seksi ei ole ollut ajankohtaista, joskaan, kuten sanoin, sen jälkeen kun aloin lukea näitä keskusteluja, en olisi uskaltanut edes yrittää.

Onhan meitä miehiä joka junaan. Ja meillä juttuja joka vaunuun. Että älä ota niin todesta S24 hölinöitä. Voihan olla,että törmäät tuollaiseen mieheen. Tai sitten et.

• mies32
        .-.-.-.-. kirjoitti:

Itse asiassa, kun netissä tätä kysytään, niin 9 kymmenestä miehestä sanoo, ettei huolisi kokematonta, juuri siksi, ettei kokematon osaa mitään.

Sitä paitsi, aika harva mies ylipäätään huolii yli 30-vuotiaan naisen, joten jos nainen ei ole ketään saanut siihen mennessä, ei saa vastakaan.

Missähän tuo gallup tehty? Omassa päässäsikö?

Joo, en minä 1-yön hupina haluaisi neitsyyttä viedä. Ei liity osaamiseen, vaan siihen, etten halua niin epätasa-arvoiseen tilanteeseen, kun naiselle olisi kyseessä niin paljon enemmän kuin itselleni.
        Mutta jos vakavasta seurustelusta puhuttaisiin, niin ei tietenkään osaamisella olisi mitään väliä. Neitsyys tosin ihmetyttäisi ja sille haluaisin saada jonkun selityksen.

• .-.-.-.-.
        mies32 kirjoitti:

Onhan meitä miehiä joka junaan. Ja meillä juttuja joka vaunuun. Että älä ota niin todesta S24 hölinöitä. Voihan olla,että törmäät tuollaiseen mieheen. Tai sitten et.

No joo, kuten sanottu, meikäläisen mahdollisuus törmätä siinä mielessä minkäänlaiseen mieheen on aika lailla nollassa.

• .-.-.-.-.
        mies32 kirjoitti:

Missähän tuo gallup tehty? Omassa päässäsikö?

Joo, en minä 1-yön hupina haluaisi neitsyyttä viedä. Ei liity osaamiseen, vaan siihen, etten halua niin epätasa-arvoiseen tilanteeseen, kun naiselle olisi kyseessä niin paljon enemmän kuin itselleni.
        Mutta jos vakavasta seurustelusta puhuttaisiin, niin ei tietenkään osaamisella olisi mitään väliä. Neitsyys tosin ihmetyttäisi ja sille haluaisin saada jonkun selityksen.

No esimerkiksi tältä palstalta olen joskus lukenut.

Et joutuisi käytännössä tuollaiseen tilanteeseen, koska se on niin, että jos ei nainen ole tiettyyn ikään mennessä kelvannut kenellekään, ei hän kelpaa vanhempanakaan. Ja valitettavasti luulen, että ainakin naisista näkee heti päälle, ketkä on sellaisia, ettei kenellekään kelpaa, joten et joutuisi kysymään selitystä.

• mies32
        .-.-.-.-. kirjoitti:

No esimerkiksi tältä palstalta olen joskus lukenut.

Et joutuisi käytännössä tuollaiseen tilanteeseen, koska se on niin, että jos ei nainen ole tiettyyn ikään mennessä kelvannut kenellekään, ei hän kelpaa vanhempanakaan. Ja valitettavasti luulen, että ainakin naisista näkee heti päälle, ketkä on sellaisia, ettei kenellekään kelpaa, joten et joutuisi kysymään selitystä.

9/10 = joskus.

Itseään voi kehittää, miehen iskentää harjoitella, miehiä seuloa jne..
        Kyllä tämän palstan juttujen mukaan sinullekin mies löytyisi.

• .-.-.-.-.
        mies32 kirjoitti:

9/10 = joskus.

Itseään voi kehittää, miehen iskentää harjoitella, miehiä seuloa jne..
        Kyllä tämän palstan juttujen mukaan sinullekin mies löytyisi.

Tämän palstan jutut ei ihan vastaa todellisuutta. :) Kyllä se on niin, että jos voisin jonkun saada, se olisi tapahtunut jo joskus teininä, ei kukaan vanhaa kokematonta akkaa halua. Eikö sitäkin täällä aina hoeta, ettei kukaan halua plus30vee kurppaa... :)

Ei, kyse on siitä, etten minä vain ole puoleensavetävä vastakkaisen sukupuolen silmissä. Ei sille oikein voi mitään.

Harmi vain, että se on naiselle aika rankkaa, mutta ei mahda mitään. Selvittävä on. :)

• mies32
        .-.-.-.-. kirjoitti:

Tämän palstan jutut ei ihan vastaa todellisuutta. :) Kyllä se on niin, että jos voisin jonkun saada, se olisi tapahtunut jo joskus teininä, ei kukaan vanhaa kokematonta akkaa halua. Eikö sitäkin täällä aina hoeta, ettei kukaan halua plus30vee kurppaa... :)

Ei, kyse on siitä, etten minä vain ole puoleensavetävä vastakkaisen sukupuolen silmissä. Ei sille oikein voi mitään.

Harmi vain, että se on naiselle aika rankkaa, mutta ei mahda mitään. Selvittävä on. :)

Voihan puoleensavetävyydelle tehdä vaikka mitä. Ja voi myös viedä itseään tarjolle. Ja voi vaikka ottaa ujon miehen väkisin.
        Ainakin täällä moni mies vannoo tutustumisen nimiin vs. ulkonäköihastus. Voi toki olla, että toivovat tuota vain kauniilta naisilta, mutta eivät itse pysty samaan.

No niin tai näin, jos et ole vakavasti sairas tai oikeista epämuodostumista kärsivä, pystyt tekemään itsestäsi riittävän vetovoimaisen saadaksesi miehen.

• .-.-.-.-.
        mies32 kirjoitti:

Voihan puoleensavetävyydelle tehdä vaikka mitä. Ja voi myös viedä itseään tarjolle. Ja voi vaikka ottaa ujon miehen väkisin.
        Ainakin täällä moni mies vannoo tutustumisen nimiin vs. ulkonäköihastus. Voi toki olla, että toivovat tuota vain kauniilta naisilta, mutta eivät itse pysty samaan.

No niin tai näin, jos et ole vakavasti sairas tai oikeista epämuodostumista kärsivä, pystyt tekemään itsestäsi riittävän vetovoimaisen saadaksesi miehen.

No joo, ehkä jotain plastiikkakirurgiaa voisi harkita, mutta ehkä sittenkään ei. :)

En minä nyt ketään halua pakottaa suhteeseen kanssani sentään...

Tottakai miehet toivovat tuota vain kauniilta naisilta. Ei kukaan mies halua kenenkään tavisnaisen tulevan tyrkyttämään itseään.

Minä näen jo nyt vaivaa ulkonäköni eteen, joten selvästikään en pysty tekemään itsestäni riittävän vetovoimaista.

Ja kuten sanoin, olen lukenut liikaa näitä palstoja, että enää uskaltaisin edes yrittää mitään.

• mies32
        .-.-.-.-. kirjoitti:

No joo, ehkä jotain plastiikkakirurgiaa voisi harkita, mutta ehkä sittenkään ei. :)

En minä nyt ketään halua pakottaa suhteeseen kanssani sentään...

Tottakai miehet toivovat tuota vain kauniilta naisilta. Ei kukaan mies halua kenenkään tavisnaisen tulevan tyrkyttämään itseään.

Minä näen jo nyt vaivaa ulkonäköni eteen, joten selvästikään en pysty tekemään itsestäni riittävän vetovoimaista.

Ja kuten sanoin, olen lukenut liikaa näitä palstoja, että enää uskaltaisin edes yrittää mitään.

Kyllä taviksen tyrkyttäytyminen kelpaa monelle. Susiruman ei monelle, mutta joillekin harvoille nekin.

• .-.-.-.-.
        mies32 kirjoitti:

Kyllä taviksen tyrkyttäytyminen kelpaa monelle. Susiruman ei monelle, mutta joillekin harvoille nekin.

No ehkä, mutta kyllä se laiva on jo minun kohdallani seilannut. :)

• mies32
        .-.-.-.-. kirjoitti:

No ehkä, mutta kyllä se laiva on jo minun kohdallani seilannut. :)

Varmasti, jos itse olet niin päättänyt.

• .-.-.-.-.
        mies32 kirjoitti:

Varmasti, jos itse olet niin päättänyt.

En ole itse niin päättänyt, niin se vain minun kohdallani on. Ei kaikille ole saatavilla kumppania, niin sanotaan vain satukirjoissa. Joidenkin osana on jäädä yksin.

• mies32
        .-.-.-.-. kirjoitti:

En ole itse niin päättänyt, niin se vain minun kohdallani on. Ei kaikille ole saatavilla kumppania, niin sanotaan vain satukirjoissa. Joidenkin osana on jäädä yksin.

Yksinäisyys on oma päätöksesi jos et ole tehnyt kaikkeasi löytääksesi miehen.

• .-.-.-.-.
        mies32 kirjoitti:

Yksinäisyys on oma päätöksesi jos et ole tehnyt kaikkeasi löytääksesi miehen.

No ei se nyt ihan noin mene, kyllä aikuisen ihmisen täytyy tunnustaa realiteetit, eikä loputtomiin hakata päätään seinään. Ja mikä ylipäätään saa sinut uskomaan, etten tehnyt kaikkeani?

Menee nyt jankutukseksi, mutta edelleen, jos ei kelpaa nuorena, niin ei aivan varmasti kelpaa vanhanakaan. Naisen arvo kun laskee vuosi vuodelta, kuten te palstan pojat jaksatte muistuttaa. Harva huolii edes kokenutta kolmekymppistä, saati sitten neitsyttä.

• mies32
        .-.-.-.-. kirjoitti:

No ei se nyt ihan noin mene, kyllä aikuisen ihmisen täytyy tunnustaa realiteetit, eikä loputtomiin hakata päätään seinään. Ja mikä ylipäätään saa sinut uskomaan, etten tehnyt kaikkeani?

Menee nyt jankutukseksi, mutta edelleen, jos ei kelpaa nuorena, niin ei aivan varmasti kelpaa vanhanakaan. Naisen arvo kun laskee vuosi vuodelta, kuten te palstan pojat jaksatte muistuttaa. Harva huolii edes kokenutta kolmekymppistä, saati sitten neitsyttä.

Minä en ole väittänyt tietäväni miten paljon olet yrittänyt, mutta veikkaanpa, että yrittämisesi on ollut meikkaamista luennoille ja kerran vuodessa opiskelijabileissä käymistä, aikaisin kotiutuen.

Sen ymmärrän, että jossain vaiheessa tajuaa luovuttaa, jos mikään ei auta.

• mielipide...
        mies32 kirjoitti:

Minä en ole väittänyt tietäväni miten paljon olet yrittänyt, mutta veikkaanpa, että yrittämisesi on ollut meikkaamista luennoille ja kerran vuodessa opiskelijabileissä käymistä, aikaisin kotiutuen.

Sen ymmärrän, että jossain vaiheessa tajuaa luovuttaa, jos mikään ei auta.

Jos saan puuttua keskusteluun(ja milläs te minua estäisittekään :)) niin kyllähän normaalijärkinen ihminen tietää, että onko sellainen, että voisi kelvata vai ei. Minä voin myöntää, etten ole koskaan tehnyt mitään saadakseni miehen, mutta se johtuu ihan siitä, että tiedän, ettei se olisi mahdollista. En vain yksinkertaisesti ole riittävän nätti, ei siitä pääse yli eikä ympäri.

Minusta tuntuu todella kummalliselta lukea näistä ihmisistä, jotka ovat ihan ihmeissään, kun eivät kelpaa. Miten voi olla niin sokea omille virheilleen?! Minä tiesin jo lapsena, etten ole riittävän hyvä parisuhteeseen.

• mies32
        mielipide... kirjoitti:

Jos saan puuttua keskusteluun(ja milläs te minua estäisittekään :)) niin kyllähän normaalijärkinen ihminen tietää, että onko sellainen, että voisi kelvata vai ei. Minä voin myöntää, etten ole koskaan tehnyt mitään saadakseni miehen, mutta se johtuu ihan siitä, että tiedän, ettei se olisi mahdollista. En vain yksinkertaisesti ole riittävän nätti, ei siitä pääse yli eikä ympäri.

Minusta tuntuu todella kummalliselta lukea näistä ihmisistä, jotka ovat ihan ihmeissään, kun eivät kelpaa. Miten voi olla niin sokea omille virheilleen?! Minä tiesin jo lapsena, etten ole riittävän hyvä parisuhteeseen.

Voisiko tuo olla huonoa itsetuntoa ja vääristynyttä maailmankuvaa?

• mielipide...
        mies32 kirjoitti:

Voisiko tuo olla huonoa itsetuntoa ja vääristynyttä maailmankuvaa?

Enemmänkin realismia, minusta. Tarkoitan, että minulla on peili ja se mikä sieltä katsoo vastaan, ei ole mikään miesten märkä päiväuni.

Tämä on hassu aihe, koska kyllähän te miehet itsekin sanotte, että on tietyt kriteerit, jotka naisen täytyy täyttää kelvatakseen, että "rumalla naisella ei tee mitään". Mutta sitten kun nainen sanookin sen itse, niin te käännättekin koko jutun ihan päälaelleen ja sanotte, ettei nainen yrittänyt tarpeeksi. Mikä siis on, pitäisikö meidän yrittää, jotta te saisitte ilon sanoa ei kiitos?

Asia on hyvin yksinkertainen. Minä tiedän, mitkä miesten minimivaatimukset naiselle on. Ja minä tiedän, että minä en täytä niitä minimivaatimuksia.

• Devoni

Olen 23-vuotias nainen, joka on seurustellu koko käytännössä koko ikänsä 16. ikävuodesta eteenpäin. Ikinä en ole ollut kiinnostunut YT-miehistä vaan olen rakastunut kunnollisiin ja vähän hassuihin miehiin. Kaksi näistä on ollut ATM:iä.

Ero näiden kahden miehen välillä on se, että toinen on perusluonteeltaan positiivinen ja iloinen. Hänellä on paljon nais- ja miespuolisia ystäviä. Hän on avoin ja pyrkii miettimään asiat usealta eri näkökannalta. Seurustelemme ja olemme hyvin onnellisia.

Toinen on katkeroitunut, kuoreensa vetäytynyt ja kaveriton. Vihaa naisia ja on luonut parisuhteesta romantisoidun kuvan, jossa ongelmia ei ole ja kaikki soljuu itsekseen eteenpäin. Suhtautuu elämään joka osa-alueella negatiivisesti.

Kumpi sinä olet?

Hankkikaa ensiksi tyttöjä ihan vain kavereiksi. Moni nainen rakastuu ihan vain mukaviin miehiin. :)

• mies32

mutta sinunlaistasi sarjaseurustelijaa en haluaisikaan. En halua olla vain seuraava vastaan kävellyt mukava mies. Joten mieluummin seurustelen naisten kanssa, joille olen harvinainen YTM-erikoistapaus.

• Seurustelukunppanitapaus
        mies32 kirjoitti:

mutta sinunlaistasi sarjaseurustelijaa en haluaisikaan. En halua olla vain seuraava vastaan kävellyt mukava mies. Joten mieluummin seurustelen naisten kanssa, joille olen harvinainen YTM-erikoistapaus.

En ole ollut koskaan sarjaseurustelijaa. Päinvastoin minuun on hyvin vaikea tutustua. Elän pitkään omasta halusta yksin. Voin myös seurustella vain jos mies minulle ainutlaatuinen ja erikoinen hän onkin silmissäni harvinainen YTM-erikoistapaus.

• ätmi

"Kaksi näistä on ollut ATM:iä."

Älä valehtele! Koska ATM ei voi päästä suhteeseen, eivät nuo tyypit olleet aateeämmiä! ATM=ATM=ATM

"Hankkikaa ensiksi tyttöjä ihan vain kavereiksi. Moni nainen rakastuu ihan vain mukaviin miehiin. :)"

Miksi te naiset jaksatte suoltaa tuollaista soopaa? Mikään ei ole pahempaa kuin olla "ihan vain kaveri" naisten kanssa. Friendzone on loputonta kärsimystä josta ei voi nousta "suhdemiesten" joukkoon. Tsekkaa ns. kaksien tikapuiden teoria.

• Entinen pelimies

Taitaa olla niinpäin, että näillä vanhoillapojilla on niin tiukat kriteerit, pitäs olla suurinpiirtein neitsyt eikä missään nimessä yksinhuoltaja. Ja vielä:joku joka voisi olla muuten kiinnostunut, säikähtää heti karkuun jos teillä on heti alussa valtavat odotukset siitä ihmissuhteesta. Sillä tavoin kasaa mahdolliselle kumppanille liikaa paineita ja pilaa mahdollisuutensa .Löysätkää pipoa vähän, saattaa auttaa asiassa.

• ätmi

Mikseivät naiset voi löysätä vaatimuksiaan miesten suhteen?

• mies32
        ätmi kirjoitti:

Mikseivät naiset voi löysätä vaatimuksiaan miesten suhteen?

Miksi? Siis ihan naisen itsekästä omaa hyvää ajatellen. Ja parisuhdeasioissa ehkä itsekkyys sallittakoon, ettei ihan jalosta hyväntekeväisyydestä jaella vastenmielisille ätmeille?

• no luck in love

Ikää siis 41 vuotta ja sama tilanne kuin monella täällä...kokemukset tasan nolla. Tosin muutamilla treffeiilä tuli käytyä kolmikyppisenä mutta olin silloin vielä niin ujo joten homma ei edennyt pidemmälle vaikka ihan hyvät mahdollisuudet olisi ollut...eli ihan omaa rohkeuden puutetta. Siispä ei kokemusta edes suutelusta...muusta puhumattakaan.

En ole kuitenkaan menettänyt toivoani ja nyt on tullut kirjoiteltua yhden italialaisen naisen kanssa puolisen vuotta. Haluaisi tulla käymään kylässä...mutta kun huomaa meikäläisen täydellisen kokemattomuuden niin lähtee varmasti lätkimään. Niin se vain taitaa olla...

• Outolintu_84

Olen N29. Olen seurustellut vain yhden kerran kun olin 17-19 vuotias eli kymmenen vuotta sitten! Suhteessa oli seksiä ja se oli hyvää sekä kivaa. Vaikka suhde loppui ihan nätisti, eikä mitään kaunoja kanneltu, en ole seurustellut tai harrastanut seksiä kenenkään kanssa sen jälkeen.

En ole vain ihastunut kehenkään tarpeeksi eikä kukaan ole minuunkaan. Olen mielestäni ihan tavallinen. Kavereita on, koulutus on, työpaikka on, bodymassindeksi on normaalipainoisen, terve mieli on, asun suuressa kaupungissa, käyn ulkona, harrastan urheilua jne. En koe itseäni kaunottareksi mutta en nyt mikään syöpäläisen rumakaan ole.

Ei vaan ole tullut vastaan seurustelu/seksi mielessä kiinnostavia ihmisiä. Suurin osa tapaamistani ihmisistä ovat minulle vain neutraaleja tyyppejä. En oikein tiedä, miksi muut ihmiset eivät kiinnosta minua ja miksi olen niin "itseriittoinen". Seksuaaliset tarpeeni ovat varsin minimaaliset, sen myönnän. Että siinä mielessä ei ole kovaa "tarvetta" löytää ketään.

Välillä yksinäisyys tuntuu pahalta mutta enemmän on hyviä päiviä. Olen varsin tyytyväinen elämään yksin. Mikään ei tällä hetkellä motivoi minua etsimään ketään. Koska ei ole pahemmin seurustelu/seksi kiinnostanut, en ole paljoa asiaan eteen vaivaa nähnyt. Saan ehkä syyttää sinkkuudestani itseäni mutta kuten aikaisemmin todettu: tilanne sopii minulle ihan hyvin ja on kivaa, että minut hyväksytään myös ikisinkkuna. Kukaan lähipiirissäni ei painosta minua muuttumaan.

• m-79-

Ikisinkku et kuitenkaan ole, kerran olet jo seurustellut.

• kjgfsdhsöäfo

En tunne henkilökohtaisesti yhtään ikisinkkua. Tuo termikin tullut vastaan vasta tällä palstalla. Samoin nuo palstalla alituisesti mainitut AT-miehet ovat tosielämässä jääneet kokematta (vaikka minulla on useampi veli ja heillä laajat kaveripiirit, itselläkin poikia ja miehiä kuulunut tuttava- ja ystäväpiiriin aina jne).

• En minäkään tunne muita ikisinkkuja tai at-miehiä itseni lisäksi.

• .-.-.-.-.

Minä tunnen itseni lisäksi yhden toisen naisen, joka käsittääkseni on myös ikisinkku, en ketään muuta. Tai ehkä siitä ei vain puhuta. Ainakin näin naiselle se yksinjääminen oli todella kova pala, joten en mielelläni puhu siitä.

• Ylitalon Kustu

Minulla oli 43 vuotiaana ensimmäinen ja oikea parisuhde.
      Nuorempana oli vaan hengailua ja ns salarakkaan roolissa meni
      (liian) montavuotta.
      En suoraan sanottuna osaa lähestyä naisia live-elämässä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2628
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1668
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1600
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1461
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1222
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1005
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      969
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45