Nälkäsii ollaa,
Hetken päästä meki kuollaa,
niinku ne lapset köyhäs afrikas,
Kaikki kuolee joskus,
Köyhä ja joku tosi rikas,
Se on luonnollista,
Mul on tässä pitkä lista,
Ihmisist jotka ei sais kuolla,
Niitten pitäs antaa vaan olla,
Älkää kiusatko kaverii,
vaan kaikki vitutus laittakaa paperil.
Vitutus on sallittuu,
Mut ei hallittuu,
Monella ihmisellä on vihanhallintaongelma,
Ja sit ne vihasena vaa jotai mongertaa,
Jotai vitun epäselvää,
Ei kukaa ymmärrä mistä se puhuu,
Puhuuko se ollenkaa enää, huhuu
Puhukko sää mitää,
en mä ymmärrä sitä.
jou? Kertokaa mielipiteenne, oon siis täysin aloitteleva joskus ajat sitte ehk tein vähäse.. mut siis tää eka jonka vedin pitkää aikaa... kertokaa kannattaako lopettaa heti alkuunsa vai? :D
Mielipiteenne?
mielipiteitä?
1
118
Vastaukset
- Vastaaja?
Hei vaan sie "mielipiteitä?" pyytävä!
Täsä vähän kirjottelen sulle vastausta.
jaa no mun mielestä aina oma päätös, jos toi on sitä mistä sä pidät ja tykkäät tehä niin tee sää vaan sen oman tyylis mukaan!
itse pidin et toi hyvä aloittelevalle mutta pidemmän päälle pitäis saada vielkin sujuvampi tai sillee (kuuntele lisää erillaisia räppäreiden biisei), no mää nyt paraskin puhuja, ite kyllä kuunnellu vuos tolkulla räppii ja koen sen niin hyvänä musiikkina että ehkä ruppeen enemmän ite tekee omii, vähän niinkuin sunkin ni tollasii omii räppi biisei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1374654BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2043900- 2103132
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1092999Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main712813- 1191626
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok71579- 601306
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2461143MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1391087