Hajusta asiaa?

kkfani

Mitäs jos ei ole mahdollista käydä suihkussa joka päivä, ja naiset valittaa koska haisen? mitäs minä sille voin, jos en pysty käymään, koska ei ole mahdollista.
Milläs ton suihkun voisi sitte korvata? olen mies.

10

219

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ammattirakastaja

      Voit esimerkiksi kusta päällesi ja naisesi valittavat uudesta asiasta.

    • kkfani

      Ei tämä ollut mikään vitsi, nyt niitä asiallisia viestejä kiitos?

    • kkfani

      Noh, eikö tähän asiaan ole muita vaihtoehtoja?

      • Organisoija

        Kierit lumessa kuten muutkin trollit. Muistat saippuoida itsesi etukäteen. Jos on liian kylmä niin sitte se on ostarin suihkulähdesysteemi. Töölön kirjastossa on kans pieni allas.


    • Heh, mulle ei oo sanottu lainkaan et pitäis käyä. Vaikka niin tuota käyn viikoittain harvakseltaan.

      Mutta oispa seki kokemus jos joku sanois että haisen, kun ei oo vielä tullu vastaan moista. Mitähän muuten pitäis tehdä että joku niin sanois livenä?

    • kkfani

      Mitäs hemmettiä minä sille voin, et pystyn käymään suihkussa harvoin!
      Asian eteen olen yrittänyt tehdä vaikka mitä, mutta ei vain ole mahdollista nyt se!
      Kertokaa nyt joku hemmetti??

      • fresh n clean

        Mikä on syy, ettet voi käydä? Eikö sulla ole suihkua kotona?

        Iho kyllä kestää ja monet ihotautilääkärit suosittelevatkin mieluummin runsasta pesua kuin liian vähän pesua ongelmaiholle. Hiki iholla ei tee hyvää etenkään iho-ongelmissa. Hiki itsessään ei haise, mutta iholla on aina bakteereita, jotka hien kanssa reagoivat, ja siitä syntyy se haju.

        Jos sulla ei ole suihkua kotona, voit kai ainakin tehdä alapään/pyllyn, kainaloiden ja jalkojen pesut? Ihmiset kuitenkin ulostavat päivittäin ja kyllä se seutu pitäisi ihan vesipestä ainakin kerran päivässä.

        Jos sinulla ei ole mahdollisuutta tehdä noita pikkupesujakaan vedellä (ei tule vettä kämppään?), voit ostaa vaikkapa pesulappuja ja sellaista pesuvoidetta, jota ei tarvitse vedellä huuhtoa pois ja noilla välineillä saat tehtyä vaikka koko kropalle ns. kuivapesun.


    • Olen työtön.

      En ole käynyt suihkussa saati pessyt hampaitani kohta kahteentoista kuukauteen taloudellisista syistä johtuen.

    • Organisoija

      Joo, ja toisaalta minkäs ne naiset sille voi, että haiset pahalle ja että paha haju luonnollisesti on ikävä asia.

      Eli mitä tässä nyt kukaan voi yhtään millekään.

    • säästätkö vettä?

      Olen työtön.16.1.2013 00:150 SULJE
      En ole käynyt suihkussa saati pessyt hampaitani kohta kahteentoista kuukauteen taloudellisista syistä johtuen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      1918
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      368
      1554
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      69
      1276
    4. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      25
      1095
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1075
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1001
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      930
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      68
      864
    9. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      846
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      825
    Aihe