Kustistaako sinulla syvältä kuin kynnet yltää? romatiikkaa on ilmassa etten sanoisi jos niin on ja siltä tuntuu. Kun lempi on puhtammillaan, eli yksipuolisen ihastuksen asteella,niin sitä ei kannattasi pilata hätiköiden, vään kärsiä ensin kuin tuonelan portilla palavilla hiilillä, palvoen ihatuksen ja raukauden kohdetta vain salaa ihastellen. Sillä se tunne ei tule ikinä toistumaan toistakertaa, ainakaan siinä suhteessa.
Romantiikkaa ilmassa!
2
188
Vastaukset
- H,anska
Romantiikkaa limassa,,Niinkö!
- Kakka romantiikka
Minäpä kerron, kun tyttökaverin kassa oli iki muistoinen romanttinen hetki. Me käveltiin maalla olevaa harvoin käytettuä kärry titä pitkin. Niin molempia meistä rupes kauheesti kakattamaa. No nii ehä siinä muu auttanu kun, että meidän täyty lähteä metsä kakalle sitte. Me titysti sit asetuttii niin päin että oltiin siinä sitten ihan naamat vastatusen. No kun minun tyttökaveri sit enstee ähkäs nii mie latassin oikein parhaan suukon sen suulle. Ja kun minä sitten taas vorostain ähkäsin, nii minun tyttökaveri latas mulle taas vuorostaan suukon suulle. Tällä tavalla me siinä sitten suukoteltiin ja ähkyttii varmaa puol tuntia. Kun tämä ähky, kakka suukottelu sitte päätty niin me oltiin yli onnellisia. Sen jälkeen meitä on kumpaakin yhta aikaa trffeillämme ruennu kakattamaa kauhiasti ja meidän on ollu lähdettävä metsä kakalle. Tämä on meistä hyvin romanttista. Kannattas varmaan kokeilla muittenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984