Romantiikkaa ilmassa!

Rakkaus jatkuu vain!

Kustistaako sinulla syvältä kuin kynnet yltää? romatiikkaa on ilmassa etten sanoisi jos niin on ja siltä tuntuu. Kun lempi on puhtammillaan, eli yksipuolisen ihastuksen asteella,niin sitä ei kannattasi pilata hätiköiden, vään kärsiä ensin kuin tuonelan portilla palavilla hiilillä, palvoen ihatuksen ja raukauden kohdetta vain salaa ihastellen. Sillä se tunne ei tule ikinä toistumaan toistakertaa, ainakaan siinä suhteessa.

2

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H,anska

Romantiikkaa limassa,,Niinkö!

• Kakka romantiikka

Minäpä kerron, kun tyttökaverin kassa oli iki muistoinen romanttinen hetki. Me käveltiin maalla olevaa harvoin käytettuä kärry titä pitkin. Niin molempia meistä rupes kauheesti kakattamaa. No nii ehä siinä muu auttanu kun, että meidän täyty lähteä metsä kakalle sitte. Me titysti sit asetuttii niin päin että oltiin siinä sitten ihan naamat vastatusen. No kun minun tyttökaveri sit enstee ähkäs nii mie latassin oikein parhaan suukon sen suulle. Ja kun minä sitten taas vorostain ähkäsin, nii minun tyttökaveri latas mulle taas vuorostaan suukon suulle. Tällä tavalla me siinä sitten suukoteltiin ja ähkyttii varmaa puol tuntia. Kun tämä ähky, kakka suukottelu sitte päätty niin me oltiin yli onnellisia. Sen jälkeen meitä on kumpaakin yhta aikaa trffeillämme ruennu kakattamaa kauhiasti ja meidän on ollu lähdettävä metsä kakalle. Tämä on meistä hyvin romanttista. Kannattas varmaan kokeilla muittenkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2548
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      58
      1923
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      22
      1702
    4. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      17
      1241
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      301
      1178
    6. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      258
      1013
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1003
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      52
      925
    9. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      913
    10. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      873
    Aihe