Löytyy hyvin sinkku naisia. Ajattelin vaan että pitäiskö lähteä katsomaan sinkku naisia jostain muualta koska Täällä saatanan korvessa joka tunnetaan myös vaasana ei tunnu olevan kuin itseensä täynnä olevia sinkku akkoja joille ei kelpaa kuin "herra täydellinen".
mistä päin suomea
14
1227
Vastaukset
- ...
kokeile hakeutua niiden naisten seuraan, jotka eivät ole syntyperältään vaasalaisia:)
- kyseliä
Helvetistä sen tietää mistäpäin ketäkin on. Pitääkö mun rampata pöydästä pöytään ja kysellä jokaiselta erikseen mistä oot kotoisin:)
- N28
kyseliä kirjoitti:
Helvetistä sen tietää mistäpäin ketäkin on. Pitääkö mun rampata pöydästä pöytään ja kysellä jokaiselta erikseen mistä oot kotoisin:)
Täälähän minä olen kotona, tule hakemaan pois.
- Sinkkunainen
Hei, olen täällä Seinäjoella....Vaasasta n. 75 km sisämaahan päin. Tulethan pian, odotan innolla!!!
- Vaasassa vieraillut
Noh, mutta sittenhän Vaasassa kaikki sikahyvin; eihän siellä ole kuin herra täydellisiä (ainakin omasta mielestään)joten parinmuodostus markkinat ovat aivan kohdallaan.....
- poriin
Tule tänne poriin niin ei tarvi olla herra täydellinen.
Riittää kun kasvatat ponnarin ja laitat korvakorun niin menestys on taattu,ja jos haluat potkia rumempia pois tieltä niin laita sormus sormeen kun lähdet baanalle. Menestys on taattu.
Toinen vaihtoehto jos ponnari ei ole sun juttusi niin laita kraka,puku,ja rolex.
Sanot olevasi ekonomi ja nokialla duunissa.Viivat ei jätä sua baarissa rauhaan- täh?
"Viivat ei jätä sua baarissa rauhaan" Mitä se tarkoittaa? oikeesti.
- viivan metsästäjä
täh? kirjoitti:
"Viivat ei jätä sua baarissa rauhaan" Mitä se tarkoittaa? oikeesti.
viivahan tarkoittaa otsikon symbolikielenkin kertomana siis pillua, jossa viiva on pystyssä poislukien kiinalaiset naiset, joilla se on kuulemma poikittain.
- joku
Olin noin kuukausi sitten Vaasassa parin päivän ajan. Siellä oli kyllä paljon kauniita naisia mutta en tiedä sen tarkemmin niiden vaatimustasosta...
- Paha Suvi
taas sitä täällä syyllistetään muita... Eiköhän sieltä hyviä naisia löydy, ne vaan ei kelpaa sulle. Ja mistäköhän syystä? Ettei olis herra ihan hivenen kranttu tai jotain?
- yks vaasalainen
Näin vaasalaisena naisena täytyy sanoa, että taitaa herra itse olla täydellisyys... ja sä vaan oot tutustunut vääriin naisiin tai liikut vääräs baarissa. Tuntuu, et pyörit pintaliito- paikoissa niitä mimmejä etsimässä kuten fontanassa, jossa näitä pöllöjä naisia kyllä löytyy...
- N28
Tuota, koskas sielä on Naiset ruvenneet käymään? Ei se ihmisestä naista tee että täyttää 18 vuotta. Vai onko ikäjakauma muuttunut, joko minäkin voin tulla?
- Reima Ratkaisu
Sinähän etsit nimenomaan sinkkunaisia? Eiköhän ne mukavamman luonteen omaavat ole pääsääntöisesti varattuja jo ylä-asteelta lähtien. :)
- tinttu
Äläs nyt, tulee paha mieli. Oon ihan kiva, mutta silti single... :(
Syntynyt epäonnellisten tähtien alla ja tuomittu olemaan yksin. Byyääääh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2032790Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1652496Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait256904Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies107902Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka307874Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k453778Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748