Kokeilin kerran Dermosil-ihonhoitotuotteita, ja ne vaikuttivat tosi hyviltä. Ilmeisesti sarjaan kuuluu ainakin kasvovesiä, rasvoja, huulikiiltoja ym. Ongelmana on, etten löydä mistään minkäännäköistä tietoa myyntipaikoista. Kyselin apteekit ja kaupat, eikä netistäkään löydy. Auttakaa!
Mistä Dermosil-tuotteita?
21
49608
Vastaukset
- ....
www.dermoshop.com
olipa tosi vaikeeta, kun googlella haki... - SARITA
HEI!
LÖYDÄT DERMOSIL-TUOTTEITA NETISTÄ OSOITTEESTA DERMOSHOP.COM
OLEN ITSE KÄYTTÄNYT NOITA TUOTTEITA JO MUUTAMAN VUODEN AJAN, JA POIS EN ENÄÄ ANTAISI. TYÖPAIKALLA TILAAMME YHDESSÄ JA TULEVAT TODELLA NOPEASTI PARISSA PÄIVÄSSÄ. TILAA ITSELLESI ESITE, SAAT MUKANA MUUTAMAN NÄYTEPAKKAUKSEN.
JA EI KUN TILAAMAAN! VOI HYVIN! - Merja
Olit jo saanut vastauksen kysymykseesi, mutta ajattelin vielä myös kehua Dermosil-tuotteita sulle. Käytän itse tosi paljon ja olen todella tyytyväinen! Ja mikä parasta näin opiskelijalle: hinnat suhteellisen järkeviä! Mukavaa kesää!
- etsivä
Olen itsekin etsinyt kyseisiä tuotteita, mutta en ole löytänyt. Tähän asti olen tilannut ne äitini työpaikan kautta, jossa tehdään suurempi tilaus pari kertaa vuodessa. Luulisi nyt kannattavan markkinoida tuotteita muuallakin...
- käyttäjä
Kokeile osoitetta: www.dermoshop.com, sieltä pitäisi löytyä. Alle 50e tilauksia ei toimiteta mutta kerää porukka ja tilaa postitse, faksilla tai netistä tuosta osoitteesta. Tavarat toimitetaan antamaasi osoitteeseen, siellä on maksulappu mukana ja 2vk maksuaikaa tai voi maksaa solon kauttakin. Tuotteet ovat tosi hyviä ja uusia ilmaantuu koko ajan. Eikä mistään muualta voi ostaa.
- KMTA
Käy netissä sivulla Dermoshop, sieltä löytyy haluamasi tuotteet.
- pippi
Hei!
Dermosil -tuotteita löytyy netistä, kun laittaa googleen hakusanan dermosil niin sieltä voi tuotteita netin kautta tilata. Itse olen kokeillut tuotteita jo jonkin aikaa ja olen ollut niihin tyytyväinen. - pitkään ostanut
- Jipii
Hei!
Tästä osoitteesta löydät kyseiset tuotteet ja tiedon mistä voit niitä tilata ja miten. http://www.dermoshop.com - Basiba
Käy katsomassa täältä Dermosilin tuotteita.
http://www.dermoshop.com/document.asp?id=startpage-fi-fi - ann2605
myymälä Tallberginkatu 2 b
- uusi tutustuja
googleta dermoshop ja heti löydät!olis kiva kun me "kokeneet" vaihtaisimme mielipiteitä tuotteista!itse aluksi vähän säikähdin,ennenku iho tottu,koska olen pitänyt ihoani sekaihona,eikä kasviöljyt jaksaneet imeytyä heti, mutta huomasin,ei tarvi laittaa paljon eli riittoisia ovat.tosi kiva kun on tällainen hyvä sarja jossa ei käytetä mineraaliöljyjä jne,tuotteet suht "ei niin voimakkaan hajuisia" sekä löytyy myös hajustamattomia.edullinen ostopaikka!!eka ostokset on hyvä tehdä puhelimitse mun mielestä ehkä teen niin jatkossakin.muita halpoja vastaavia en ole löytänyt!minusta se 50 egee ei oo paljon kun päivittää varastojaan,tai mä sit oon kuin pikkulapsi karkkikaupassa;))
- uusi tutustuja
toistin vahingossa jo jonkun antaman osoitteen...
mutta olis tosi kiva tosiaan kuulla teidän käyttäjien mielipiteitä ja niksejä..kaikesta oppii
- tositarpeeseen
Etsin dermosil-ihmevoidetta!
Ystävälläni oli oikein paha ihottuma käsissään. Hän oli saanut suklaanhajuista (ei väristä) dermosil primo- voidetta, jolla kädet paranivat reilussa viikossa.
Yritin löytää sitä tuotetta täältä Dermoshopilta, mutta en löytänyt.
Tietäisiköhän joku auttaa? - saksanpähkinää?
Olisko se kuitenkin Primo saksanpähkinäkäsivoide, semmoinen löytyy Dermoshopista.
- tositarpeeseen
Kiitos vastauksesta!
Yritän vielä kysyä. Voide tuoksui kyllä ihanalle suklaalle. Tuoteselosteesta emme ymmärtäneet paljoakaan.
Käsittääkseni ei puhuttu sen enempää suklaasta kuin pähkinästäkään.
- NeeliaE
Hei. Tutustuin dermosil body lotion E voiteeseen. Se on erinomainen. Oikein ihmetellä täytyy, miten hyvä voide. Iho ei jää rasvaiseksi, vaan tuntuu pehmeältä ja säät kestävältä. Käytän sitä myös kasvoihin ja vaihdevuosissa olevalle olen havainnut sen todella hyväksi. En ole ollut mikään rasva purnukka ihminen koskaan, mutta tästä en luovu, kun olen sen löytänyt. :) Kosteuttava ei rasvoittava.
- Vierailija9
Saako niitä tuotteita mistään muualta, kuin tilaamalla netistä?
- htrfg
Konsulenteilta eli välittäjiltä. Pitää vaan tietää, kuka tuotteita myy. Aika monella (naisvaltaisella) työpaikalla on vähintään yksi henkilö, joka toimii välittäjänä. Mistään kaupasta ei saa.
- jdyduddujd
htrfg kirjoitti:
Konsulenteilta eli välittäjiltä. Pitää vaan tietää, kuka tuotteita myy. Aika monella (naisvaltaisella) työpaikalla on vähintään yksi henkilö, joka toimii välittäjänä. Mistään kaupasta ei saa.
Ei niitä tarvitse minkään välittäjän kautta tilata:D yllämainitusta osoitteesta saa tilattua kuka tahansa:) yli 50e tilaukset ilman toim.kuluja ja sen alle olevat tilaukset toimituskulujen kanssa.
- Mariini356
Ehkä tarkoittaa primo macadamia voidetta,hento kaakaon tuoksu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624392Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551833Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141553Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !401331Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681093- 58939
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.170855Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791